Hallo, Sorry dames, maar ik heb besloten om definitief weg te blijven... De laatste maanden heb ik nauwelijks gereageerd en ben denk ik nu echt afgekickt. Al heel lang heb ik het gevoel dat ik hier niet echt thuis hoor... Ik praat over een paar onderwerpen waar jullie niks bij kunnen voorstellen en we hebben ook niet veel gemeen. Jay is namelijk een apart kind en ze ontwikkelt zich niet zo snel en is daarnaast ook 3 maanden ouder. Dus als ik in een verjaardagsfeer zit zijn jullie lekker aan het zomeren. En als het december is zitten jullie te feesten...Dit is 'maar' een voorbeeldje...Ik zal het maar niet hebben over de leeftijdsgenoten van Noah en de laatste tijd trek ik het niet met al dat zwangerschapsgepraat. Ik heb er al moeite mee dat ik nu continu ermee geconfronteerd wordt door mn zusjes. Verder zit ik nu al een paar maanden in een dip dus ik kan onbewust hele lange tenen hebben. Ik zal jullie missen! Liefs, Jufffie
Nelly, al die kleine klusjes kun je wel tegenop zien inderdaad. Maar het valt uiteindelijk best wel mee wat je dus nog moet doen. En je man is natuurlijk erg druk met werken, maar dat matras gaat hij toch wel van zolder halen! Lekker dat je meiden zo goed geslapen hebben vanacht! En wat grappig dat ze zo anders zijn met wakker worden. Dee, wat goed dat je arbo arts en jij helemaal op 1 lijn liggen! Vanaf nu dus een uurtje extra pauze voor jou. Ik begrijp dat je dat uurtje 's middags eerder naar huis gaat. Hier ook drukte de komende twee maanden. Mjn moeder is de 14e november jarig, mijn schoonvader krijgt een hartoperatie, sinterklaasfeest, senna jarig, ik jarig, kerst en oud en nieuw en mijn zusje jarig. Morgen wordt schoonpa gecatheteriseerd en vrijdag gaat Jan voor een week naar New York. Het is allemaal wat.... De onderzoeken en hartoperatie van schoonpa zorgen voor veel oppasproblemen. Mijn moeder kan en wil niet drie dagen in de week oppassen. Twee dagen is eigenlijk al veel voor haar omdat ze zelf ook wat gezondheidsproblemen heeft. Dan is een kdv wel makkelijk hoor. Daar kan je kind eigenlijk terecht.
Juffie, erg jammer lieverd, maar ik geloof dat ik je wel snap hoor. Als het voor jou niet meer goed voelt en je er geen behoefte meer aan hebt, dan is dat zo. Het moet wel een meerwaarde voor je blijven en niet alleen maar moeilijk voor je zijn. Ik zal jou wel missen als je nooit meer komt vertellen en kletsen! Een hele dikke kus voor jou en Jayda! Liefs Olga
juffie, ik kan me er iets bij voorstellen dat het moeilijk voor je moet zijn. Wat mij betreft ben je met al je praat welkom maar ik respecteer jouw keuze. Ik sluit me bij Olga aan. Liefs en dikke knuf
Jufffie, wat jammer meid. Ik begrijp je wel hoor en respecteer jouw keuze. Je mag altijd terugkomen om met ons te kletsen he meid en je kan me altijd bellen!! Knufff
Olga, jeetje wat heb jij een drukke tijd voor de boeg. En Jan weer naar het buitenland. Gaat dat vaker gebeuren? Of is het toevallig dat het nu achter elkaar is?? Wij hebben een druk weekend achter de rug. Zondag ben ik met Sam naar Kabouter Plop geweest in het theater. Hij vond het superleuk! Er zat geen pauze in de voorstelling dus op een gegeven moment was hij het wel beu maar toen hij na de voorstelling op de foto mocht met Klus was hij weer helemaal happy. Van te voren waren we ook op de kermis geweest. En die grote vent van mij wilde perse in de Crazy Mouse achtbaan. Kennen jullie die?? Die gaat heel hoog en heel hard. Ik kon het niet uit zijn hoofd praten dus wij erin samen. Nou hij was wel stil maar vond het wel superleuk! Wat een lefgozer he. Gisteren was het opa&oma dag in het theater dus wij weer daarheen want mijn schoonouders werken daar allebei. Daar mochten ze samen met de kids op de foto en is Sam geschminkt in een piraatje. Was ook best leuk. Vandaag een rustig dagje. Ik moet veel doen dus ben er weer vandoor! x
Britt, wat een gezellige uitstapjes heb je gedaan. En wauw zeg...Sam is echt een stoere jongen. Samen met zijn mama in de achtbaan geweest. Dat zie ik Senna nog niet doen hoor. Jan gaat nu met vrienden naar New York en de vorige keer was hij weg voor zijn werk. Toevallig zat het heel dicht op elkaar. Zal niet veel vaker gaan gebeuren hoor. Sanneke, hoe is je eerste werkdage bevallen? En hebben Niels en Lotte het samen goed gedaan bij de oppas?
Ik was vanavond pas tegen half 7 thuis met de kindjes. Gelukkig had Jan het eten al bijna klaar, maar toch is het dan allemaal wel een gehaast. Morgen is het koeienmarkt in Woerden. Dus ik ga met de kinderen naar de koeien en kleinvee, braderie en de kermis. Jan moet gewoon werken, maar ´s avonds gaan we erwtensoep bij mijn schoonouders eten. Schoonpa is vandaag gecatheteriseerd en alles is goed gegaan. Binnenkort nog wat andere vooronderzoeken en dan wachten op de oproep voor de operatie aan zijn hart. Er moet een nieuwe hartklep in, dus het wordt wel een pittige periode straks voor mijn schoonouders. Ik ga lekker op de bank zitten en zo Glee kijken. Daarna duik ik met een tijdschrift in bad!
Huh, vandaag helemaal niemand geweest...waar zijn de gezellige kletspartijen? Vanmorgen rustig aan gedaan en Evi laten slapen. Daarna richting de stad voor koeienmarkt. Beetje jammer van het weer natuurlijk. En over de braderie met twee kinderen is ook niet meer zoals vroeger. Heb dus niet echt kraampjes gezien ofzo... Ik kwam mijn moeder en tante tegen en die gingen mee naar de kermis. Senna mocht touwtje trekken van mijn tante, maar hij wilde niet aan het touw trekken. Geef hem helemaal gelijk, want het slaat natuurlijk ook nergens op! Maar hij mocht wel een kleine prijs uitzoeken. Hij koos een kleine plastic gitaar en heeft de hele middag voor iederen liedjes gezongen. (waarvan het meeste voornamelijk uit lalalalalalala melodietjes bestond)
Hoi meiden, 't Is hier inderdaad weer akelig rustig... Bij ons op de 1e verdieping ook trouwens. Maar da's JOEPIE! Hihi... Evelien ligt nog een beetje te kletsen, maar Annabel ligt helemaal voor pampus. 't Gaat steeds beter met die twee op een kamer. Oja, was ik nog vergeten te vertellen. Mijn schoonouders hebben weer een lekkere timing zeg. Schoonvader moet geopereerd worden voor staar. Dat zou in eerste instantie op 2 november zijn, maar dat heeft schoonmoeder verzet, want dat was in een ziekenhuis verder weg en lastig te combineren, bla, bla, bla. Dus laten ze die operatie op 22 november doen in het ziekenhuis in hun woonplaats. En zelf heeft schoonmoeder een operatie ingepland op 29 oktober voor haar pols. Lekker handig dus rondom onze uitgerekende datum. De vorige twee zwangerschappen had ze vanalles verzet om maar meteen op bezoek te komen als haar kleinkinderen geboren waren. Blijkbaar staan we dus weer op onze vertrouwde laatste plaats. *zucht* Klagerdeklaag. KLAAR! @matras: 'k Wil het manlief van zolder laten halen, maar waarschijnlijk duurt me dat te lang en donder ik zelf het matras wel van de trap af. Dat stelt niet zoveel voor. Hihi... En nog een klein beetje zwanger/babyklets... Ik word zo moe van mezelf. Nu twijfel ik weer over de naam voor ukkie 3... 't Is voor mij zo'n 't-issum-net-niet gevoel, bah... @Britteke: dat kun je wel zeggen, wat een druk weekend. Maar wat heerlijk dat Sam zo genoten heeft! Wat een durfal in de achtbaan! @DaphneenEstelle: wauwie, 5 zakken kleding, da's leuk snuffelen! Ik vind het wel heerlijk dat Annabel 's ochtends graag slaapt, maar als we in de werkweek zitten, moet ze er toch echt uit! En inderdaad, als ze eenmaal het ontbijt achter de kiezen heeft, is ze gelukkig weer haar vrolijke ikke. Heerlijk dat je je extra uurtje pauze hebt! Aaaah, wat een leuke foto in je avatar! Prinsestelle... @Jufffie: he, wat jammer, dat je afscheid van ons neemt. Maar het moet ook ontzettend moeilijk voor je zijn, dat je door je omgeving weer overal mee geconfronteerd wordt. Je hebt zoveel door moeten maken en nog steeds... Hele dikke knuffel, meis! Ik sluit me helemaal aan bij olga, sanneke en Britteke. @olga: pfff, voor jullie ook drukke tijden. Wat spannend zeg, met je schoonvader. Hopelijk gaat alles goed. En lastig zo met die oppasproblemen, maar gezondheid gaat voor he... Gisteren een haastdagje gehad. Laat thuis, snel eten en dan meteen de kids naar bed. Jammer dat de braderie tegenviel. Haha, Senna wilde niet touwtje trekken. Annabel snapte er toen ook niet veel van op de kermis hier in het dorp. Maar wat leuk dat hij heerlijk aan het zingen ging met zijn gitaartje!
Hey meiden, Is ADHD trouwens besmettelijk??? *grinnik* Afgelopen zaterdag was ik met de meiden op verjaardag bij een oude schoolvriendin en daar liep een jochie (van bijna 2) rond te stuiteren. Echt waar, lopen kon hij niet, alleen maar rennen en druk doen. Allemaal lief bedoeld, maar erg ongecontroleerd en overenthousiast. Dus sinds zondag zijn Annabel en Evelien ook aan het hyperen... Wel leuk, dat er wat meer pit in zit, maar toch ook wel erg vermoeiend nu... We zien wel weer hoe het loopt. En iets heel anders... Zou je met een kindje van nog geen anderhalf met zindelijkheidstraining kunnen beginnen? Evelien trekt nu wel eens het potje van de kast en gaat erop zitten. Daarna heeft ze vaak wel een dikke pamper of stinkt het ineens. Mijn broertje en ik waren met anderhalf al zindelijk. Ik ben dat gebleven, maar mijn broertje plaste op de basisschool nog regelmatig in bed. Groetjes, Nelly
Nelly, zijn jouw meiden zo rustig dan? Niels is een grote stuiterbal en ik denk niet dat hij adhd heeft En je kan het toch altijd proberen met de zindelijkheidstraining? Olga, leuk, van dat gitaartje!! Mn eerste weekje zit er weer op. t Ging prima, maar maandag was ik helemaal kapot. Dinsdag en woensdag gingen goed. Ik heb een combigroep (vanaf volgende week een enkele) en dat was best pittig! alles moet je vooraf organiseren want anders wordt het een zootje. Lotje deed het goed bij de oppas maar ze was wel dr ritme een beetje kwijt. Daar had niels 2 1/2 jaar geleden niet zo'n last van geloof ik. Ze was gister alweer 4 mnd! t Is echt een heerlijk ding! draait rondjes in de box om dr navel-as en lacht, gilt en kraait de hele dag door. ik ga dr nu ff in bed gooien en mezelf aankleden doeidoie
Yesss, 't is al een kwartier stil boven! Ehm... Niet dus... Evelien haalt nog een keer uit... En ligt tegen d'r bedje te stampen... Te vroeg gejuicht... Grmbl... En dan nog die stomme hormonen erbij... Maar... Ook nog JOEPIE nieuws. Vandaag was officieel mijn laatste werkdag! Eindelijk lekker met verlof. Alhoewel, maandag ga ik met de kids mee naar mijn ouders, toch even een dagje werken. 'k Moet om 11.00u bij de gynaecoloog zijn voor controle en dan is het wel handig dat ik een auto heb. Manlief zet ons voor hij gaat werken af en dan kan ik de auto van mijn ouders lenen. Hmmm... Evelien begint weer te kletsen... *zucht* Ik wacht nog even af... Ondertussen even de neus van Eveliens knuffelvarkentje herstellen en nijntje opereren (jah, t muziekje moet er nog steeds uit). Ik vind het zo ontzettend knap van Annabel dat ze ondanks Eveliens gegil, geschreeuw en gebrabbel toch gewoon in slaap valt! Oja, sanneke, onze dames zijn niet extreem rustig ofzo, maar het viel me gewoon op dat ze ineens veel actiever waren. Zelfs op het dagverblijf merkten ze daar wat van. Groetjes!
@sanneke: poeh, dat was dus weer even wennen, je eerste werkweek. Maar fijn dat het allemaal goed ging. Ach, en Lotte nu al zo nieuwsgierig, lekker rondjes draaien in de box. Heerlijk om te lezen! @Salapio: zwaaaaaaaaaai trug! @DaphneenEstelle: *schop* tegen jullie HR! Maar superfijn dat je manager en arbo-arts achter je staan!
Een leeuw en dan zelf je hormonsters inschakelen (die woeste niet die jankers) ... en dan blazen jullie ze zo van tafel
Hallo allemaal, Nou ik ben dus manloos deze week. Gek idee dat Jan nu boven de oceaan vliegt, brrr... Om kwart voor 8 had ik twee kindjes op bed en zelf al gedoucht. (gezellig samen met Senna) Ik hoop dat Senna het de komende week een beetje goed gaat doen in de nacht. Afgelopen nacht voor het eerst sinds weken maar 1 keer eruit geweest voor hem. Heerlijk!
Sanneke, fijn dat je eerste week weer geod bevallen is. Leuk dat lotte ook al zo lekker geweeglijk is in de box. Senna is thuis en bij de oma's ook altijd lekker druk, op de speelzaal niet. In speeltuinen of een trampoline gaat hij door tot hij in 1 keer instort. Maar hij kan ook echt heel rustig zijn. Dee, leuk dat jullie de baby goed voelen! Schattig dat Estelle overal gezichtjes in tekent. Ik verbaas mee ook wel over Senna wat hij soms allemaal al kan. In een sesamstraatboek met allerlei oefeningen kan hij b.v. een schaduw bij hetzelfde plaatje zoeken. Nelly, lekker verlof!!!!!