december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    *even gillen* Roel kwam gisteren ineens voorbij lopen :D
    En mijn gips mag eraf vandaag!! *jjjeeeuuujj** :D

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    DEE, hier geen twitter, wel facebook :). M ook al ingeschreven voor een basisschool, bso niet nodig (vooralsnog). Ik denk dat M cognitief erg toe is aan school, maar ik denk ook dat ze heel erg zal moeten wennen aan de nieuwe gezichten. Bij risico op allergie en eczeem echt wachten tot 6 maanden met hapjes. Bij M 6m en een paar dagen en bij T iets eerder (een week ofzo). Bij BV is het ook echt niet noodzakelijk, bij FV geen idee eigenlijk ;)

Britt, hier ook wel ondeugend, maar M is wel echt een braaf meisjemeisje, dus luistert eigenlijk heel goed. Hoewel ik me somsook wel agentje voel hoor! Gelukkig dat het qua gezondheid goed gaat!

Lindy, goed hoor dat Demi nu zindelijk is!

Es, hier werkt omkopen niet hoor, dan zegt M: ik wil geen (watdanook) ik wil een luier :D. wat onwijs kl*te van de slaapdrama's. Ik heb geen idee wat je daar aan kunt doen behalve heel duidelijk en heel consequent zijn, geen discussies of gesprekken aangaan etc. Of misschien pas om half 9 naar bed? Hier gelukkig geen grote naarbedgaproblemen (wel gehad hoor), maar M wordt wel bijna iedere nacht nog wakker en T ontwaakt tussen 4.30 en 6u :( ... vandaag laten brullen maar dat werkte gewoon echt niet ... dus we moeten maar wat eerder naar bed gaan (zelf) ... *gaaaaap*

Alieke, ik ben zelf fan van draagdoeken ed, dus ik zou baby in draagdoek, Dana in wagen en Lois lopend. Maar goed, M is alles behalve een wegloper, dus wellicht is dat helemaal niet handig ;). Hebben jullie geen plankje? Dan kan ze ook niet zomaar weglopen ... Of een tuigje :D

Juffie, zwaai en veel beterschap voor J

Fred, wat een stoere!

Johana, jeujeujeujeujeueueueueuj!

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Dee; Wat een grappige foto! Leuk! :D

Salapio/Duowagen: Een draagzak vind ik dus niks.. We hebben nu hier nog een quinny buzz + plankje, die hebben we toen voor Loïs aangeschaft. Dat ging prima maar Loïs is ook totaal geen wegloper en is veelste voorzichtig. Ik denk dat het voor Dana heel lastig gaat zijn om daarop te blijven staan en haar zus wel los te zien lopen. Loïs zou ook gerust nog in een buggie willen zitten dus ze zitten allebei wel graag ;) Een standaart duowagen past niet in onze auto. De donkey is klein opvouwbaar (heb ik gehoord, moet het nog uittesten!) dus dat is al een +punt en als ik alleen de kleine heb hoef ik niet een andere wagen tevoorschijn te halen om 1kind te vervoeren.
    Mijn besluit is denk ik al genomen?? Mijn bankrekening is er alleen nog niet mee eens...... ;)

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, ha ha je weet jezelf inderdaad heel goed te overtuigen van je keuze voor duowagen! Misschien komt er wel een onverwachte sponsoring van een oma ofzo???

Salapio, lig je al op bed? (ha ha!) Ik ben de laatets weken ook steeds erg laat naar bed en kan dat echt merken. Moet ook maar eens wat meer op tijd gaan, zeker als ik de volgende dag moet werken.

Dee, wauw wat lijkt me dat super leuk om je meisje zo te zien dansen. kan niet wachten tot Evi ook van die echte meiden dingen gaat doen!

Juffie, hoooooi! Jayda de amandelen eruit en buisjes gekregen. Ging het goed of vond ze het erg moeilijk?

Lindy, ahhh meid toch....slapen je kindjes lekker en dan wordt je zelf wakker.

Es, gaat Liv ook nog steeds naar ballet?

Johana, whoehoeeeeeee Roel zijn eerste stapjes! Hij wilde gewoon zeker weten dat hij het kon. En je gips eraf, wat fijn. Ik was eerlijk gezegd helemaal vergeten dat je nog steeds in het gips zat...

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Fredrike, wat een mooie kleine muzikant zeg! En Noorwegen is prachtig! Wij zijn er geweest toen Senna 9 maanden oud was. Veel plezier!

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hier twee kindjes die heel blij waren toen ik ze van het dagverblijf kwam halen. Senna rende in mijn armen en Evi sprong/wiebelde zowat bij de juf uit haar armen. Heerlijk! Maar ze hadden het ook prima naar hun zin gehad hoor. Ze zijn nu wel aardig gewend geloof ik.

Morgen gaan we met mijn werk naar de theatertour van de CliniClowns in Houten. Ben ik twee jaar geleden ook al eens geweest en is erg leuk en speciaal voor kinderen met een beperking.

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @dee

Wat een leuke foto van Estelle

@dames met slecht slapende kids
    Hopelijk gaan de kiddies weer een beetje beter slapen

@alieke
    Ik zou echt voor een duo wagen gaan. Achter twee peuters aanlopen met een baby is niet niks.
    De nieuwe buggaboo ken ik niet. Waarom geen phil en teds of een ... zoom ?

@frederieke

Veel plezier op vakantie

Hier helemaal trots op mijn hubby
    Hij is vandaag geslaagd voor zijn rijbewijs. Eindelijk kunnen we een autootje gaan kopen.

8. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    oh ja en ik heb Jesse vandaag aangemeld op de basisschool. Het is andere school geworden dan Thomas en lieke. Lieke zit natuurlijk op het speciaal basisonderwijs.

9. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @ juffie

Hoe is het nu met Jayda ?

10. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @johanna

@olga

Fijn dat de kiddies zo blij waren om je weer te zien na een dagje fijn spelen. Veel plezier morgen
    Hier is zondag een loop door de wijk voor kinderen net duchenne
    Zelf heb ik een leerling met die spierziekte in de klas dus wij gaan zeker even kijken

@es
    Leuk om je hier weer eens tezien
    Ik kom ook niet meer zo vaak. Wel om te lezen maar ik schrijf niet meer zo vaak. Druk met werken en de kiddies.

Zo nu kruip ik zo mijn bedje in.

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    amber, leuk om wat te lezen van je! en wt goed van je hubbie zeg!

---

niels is ziek, tijden niet ziek geweest. zelfde symptomen als lotte 2 weken geleden, hoge koorts, zetpil werkt nauwelijks.

zwaai!

12. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @sanneke

Beterschap voor Niels

13. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    beterschap voor Niels Sanneke.

Amber wat fijn een ototje :D heerlijk!

Hier lekker naar de IKEA geweest vandaag. Voor het eerst Daan geen middagslaapje laten doen (toen sliep ze natuurlijk in de auto een half uurtje maar goed) hopen dat ze vanavond makkelijker gaat slapen. Ze is op zich niet lastig hoor maar ze ligt soms nog een uur te kletsen.

Iedereen fijn weekend.

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, wauw deed Danielle nog altijd een middagslaapje?! Hoe lang laf ze dan te slapen? En ´s avonds nog lekker aan de klets. Ach dat is niet erg....beter dan steeds eruit komen of huilen!

Sanneke, beterschap voor N!

Amber, wat heerlijk dat jan zijn rijbewijs heeft gehaald!

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vandaag was jan bijna de hele dag weg. Tussendoor is hij twee uurtjes thuis geweest zodat ik snel met Senna naar de stad kon. Net even bij mijn ouders gegeten. Senna heeft opa geholpen met koken. Hij vond het echt helemaal geweldig en was zo trots als een pauw! Hij heeft zelf de courgette in stukjes gesneden en heerlijk zijn hele bordje leeg gegeten.

Jan komt zo weer thuis en wij krijgen visite vanavond.

16. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Johana roel voorbij lopen wat gaaf :)
    en je gips er af super
    zal in het begin nog wel wat onwennig zijn.
    succes :Dwas het leuk bij ikea?

Olga fijn he als je kids blij zijn dat je ze komt ophalen :D
    lijkt me een super gezicht om te zien.
    naar een theatertour leuk :D

Amber wat goed dat hubby zijn rijbewijs heeft gehaald :D

Sanneke ziekeboeg :( dikke knuff
    hoop dat niels snel weer beter is.

Hier druk bezig geweest. 2 auto stoelen op de kop getikt
    dus hop naar haarlem en toen naar de andere kant van alkmaar
    een maxicosi priori bijna nieuw.. voor 25 euro :D.
    heeft altijd in de 2e auto gestaan bij die mensen.
    Ook de andere stoel zag er nog super uit 35 euro voor een maxicosi rodi:)
    demy en robin allebei trots.
    Nu hoeven we niet steeds stoelen over te zetten van auto naar auto
    Mijn lieve manneke heeft een auto radio voor me gekocht :)
    dus die kan ik morgen in mijn autootje monteren,
    verder demy slaapt bij opa en oma.. robin ligt er op tijd in en ik
    ben lekker op me gemakkie opd e bank gaan zitten. morgen weer een dag :D

17. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Voor wie zin heeft, hierbij een digitale taart!
    De echte is bijna op en hij was lekkerrrrr.
    En het feestje was geslaagd. Evelien is flink verwend met kadootjes en heeft genoten. Wat is het heerlijk om haar zo enthousiast te zien.
    En toch ben ik blij dat deze dag achter de rug is. Stiekem toch veel gesjouw met die verjaardagen. Dus ik ga mijn bedje maar eens opzoeken...

Weltrusten!

Ik lees trouw mee, maar de laatste tijd schiet het reageren er helaas bij in... Dikke knuffel voor jullie allemaal!

18. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @ NELLY

Gefeliciteerd met Evelien !

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Evelien - gefeliciteerd met je tweede verjaardag! En wat een mooie taart :)

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Evelien! Van harte meis!

Zo, niels is weer beter :) gisteravond hoge koorts nog en om 10 uur viel hij uit bed (aan het hoofdeinde, dus echt op zn koppie, au, wat een bonk gaf dat)

En de zomervakantie is geboekt. We blijven dicht bij huis, we gaan naar zeeland met de caravan. Nu nog ff bedenken hoe we daarin gaan slapen met zn 4en...

Deel Deze Pagina