december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Evelien gefeliciteerd met je verjaardag :D

2. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Happy B-day to Evelien!!! Leuke dag gehad?

**
    Morgen 20weken echo, spannend!! Ben benieuwd of de placenta opgeschoven is.
    Zal het nogsteeds een meisje zijn? :D Vast wel..

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Evelien, nog gefeliciteerd met je verjaardag meisje! Wat had mama weer een mooie taart voor je gemaakt zeg!

Alieke, placenta verschuift vooral mee omhoog als je buik echt groot begint te worden. Bij Evi was het met 31 weken nog twijfelachtig, maar met 35 weken prima in orde. hopen op een mooie echo!

Sanneke, N gelukkig weer opgeknapt! En voor het eerst uit zijn bed gevallen zeker? Arm jochie...

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gisterenavond gezellig mijn pas getrouwde vrienden op visite gehad. Jan en ik werden nog verwend als bedankje voor onze hulp op de bruiloft.

Dames, wat is het toch heerlijk om te zien hoe Evi zichzelf vermaakt. Ze ontdekt en speelt zooooo leuk. Is echt voor het eerst dat ik dit nu zo meemaak, want senna heeft dat allemaal nooit gedaan zoals zij dat doet. Tuurlijk wil ze ook graag aandacht van mama en met mij samen rommelen, maar ze kan ook echt zelf een tijdje spelen! Ik vind het zowiezo geweldig om een zoon en een dochter te hebben. Als ik naar ze kijk en erover nadenk kan ik zowat tranen in mijn ogen krijgen! Het is echt zo verschillend...Evi is echt een gezellig, lief, grappig en fel meisje en Senna een drukke, lieve, grappige, aandachtvrager!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Oja en Evi is een goede slaper en slechte eter, terwijl Senna altijd een slechte slaper en goede eter is geweest. Ook zo apart dat het precies omgekeerd is.

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    olga, heerlijk dat je zo kan genieten van je kindjes! Wat een rijkdom he~! En N is al vaker uit zn bed gevallen, 1x ook met een enorme bonk maar toen sliep hij gewoon door :) en een keer toen er nog een matras naast lag.

7. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.540
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @Sanneke, gelukkig gaat het weer wat beter met
    Niels.

@Nelly, gefeliciteerd met alweer de 2e verjaardag van Evelien. En wat een mooie taart had je voor haar.

@Amber, wat geweldig dat je hubbie nu zijn rijbewijs heeft gehaald. Weet je al wat voor een auto jullie gaan kopen?

@Juffie, hopelijk gaat het inmiddels beter met Jayda.

@Olga, wat leuk om te lezen dat Evi zichzelf zo goed kan vermaken.

Eliora is nog steeds de trotse grote zus, ze vertelt aan iedereen die het wil horen (ook aan degenen die het niet willen horen) dat ze een zusje heeft die Nathanja heet. De dame in kwestie doet het erg goed. Ze zit momenteel op 2 nachtvoedingen en tussendoor laat ze haar ouders lekker slapen. Ze groeit ook goed; 2 weken geleden bij het huisbezoek woog ze 3920 gr. en ik ben heel benieuwd hoeveel ze dinsdag weegt als ik voor het eerst met haar naar het CB ga. We hebben wel een weekje achter de rug met waarschijnlijk regeldagen. Ze was dan vanaf ongeveer 17.00 - 23.00 uur wakker met wat dommelslaapjes ertussen en heel vaak willen drinken bij mama. Dat was echt heel vermoeiend, maar dat is momenteel voorbij. Verder is het een lekker meisje die echt spekbeentjes aan het kweken is en die veel slaapt (veel meer dan wat haar grote zus toen deed) en weinig huilt (lees krijst).

Dat was het weer even. Hopelijk heb ik dinsdag even tijd om de stand van zaken n.a.v. het bezoek aan het CB door te geven.

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    sanneke, jaaa heerlijk onze kindjes!

Pareltje, jeetje de kleine nathanja ook al ruim 3 weken oud. Fijn dat ze het zo goed doet zeg! En Eliora nog steeds lief en trots, fijn!

Ik moet dinsdag ook met evi naar het cb. Zal mij benieuwen hoe zwaar ons kleine meisje is. Evi is lekker gevuld, met zo´n stevig bol buikje en spekbeentjes.

Net even Senna gemeten en zonder schoenen is hij 99 cm. (voor zover wij het heel precies konden meten) Plopsaland is tot 1 meter een gereduceerd tarief, dus ik hoop dat hij daarvoor mee naar binnen mag. met schoenen is hij natuurlijk langer dan 1 meter en volgens mij moeten de daar bii een meetlat staan. Eigenlijk wil ik online kaartjes bestellen. Zal ik gewoon gokken dat hij voor een kinderkaartje mee mag?

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    tuurlijk gokken dat hij met kinderkaartje meemag. En anders zeg je toch gewoon dat je hem thuis speciaal had gemeten omdat je wel eerlijk wilde doen en dat hij toen 99 cm was! NOg niet eens gelogen ook!
    Niels is 102 inmiddels volgens eigen metingen, die schiet momenteel weer omhoog.

10. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ik vind hem al groot zat!? :D Neehoor, mag best nog wel een endje groeien. Ik ben benieuwd!

Morgen komt Britt trouwens met haar boy's, het is alweer lang geleden dat "het koppel" elkaar gezien heeft ;)

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, wat leuk dat jij en britt een date hebben met de kindjes morgen1 Veel plezier en doe haar de groetjes! Show ons maar eens een buikfoto dan!

Sanneke, zo N is inderdaad lekker aan het groeien! Gaat het goed met zijn bril?

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Haai Britt! je krijgt morgen de groeten van mij via Alieke!

13. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Volgens mij is Sam al gereserveerd voor Jay. We wachten nog alleen op de kamelen!

14. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hey meiden!!

Ik ga zo inderdaad op visite bij Alieke en haar meiden. Eindje rijden voor ons dus ik hoop dat ze het volhouden. Sam heeft er in ieder geval veel zin in.

Olga, ik had je nog gesmst. Ik heb hier vrijkaarten voor plopsaland. Geldig t/m 5 juni. Ik heb geen idee wanneer je gaat dus als ik ze nog op kan sturen doe ik het graag. Scheelt toch weer een kaartje.

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britt, nogmaals bedankt voor het aanbod! We gaan zaterdag en ik heb zelf dus ook zo´n vrijkaartje!

16. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hoi meiden,

Hier een goede echo gehad! Wij krijgen (zoals verwacht) écht een meisje!! Ze was erg bewegelijk en zijn ze 3kwartier bezig geweest met alles controleren! Wel fijn dat ze er tijd voor namen. Ik moest tussendoor van kamer verwisselen omdat ze dus uitliepen. Ook het geslacht hebben ze met moeite kunnen vinden, dit meiske lag met de benen gekruist! Alles is in orde en we berreiden ons voor op nog zo'n drukke tante ;) Ohja de placenta was mooi verplaatst :)

Het middagje met Britt & de mannen was erg gezellig!! Heerlijk weer gehad dus Roan was druk aan het zandhappen in de zandbak en Sam & Loïs waren overal te vinden, in en om het huis. Geslaagd middagje dus!! Dana heeft eventjes mee gespeelt en ging daarna naar bed, volgende keer weer!

17. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Het bekende neusje :p

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, joepie de echo helemaal goed! En nu dus zeker weten een kleine meid in je buik!

19. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    het cluppie in de zandbak :D

20. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0