Nelly, ik gooi hem er nog maar een keer in.... Dit is het park waar schoonouders een huisje hebben. Er zijn ook grotere huizen waar jullie met zijn allen in kunnen. Groepsaccommodatie Belgie: Diverse groepsaccommodaties op Mooi Zutendaal - Narvik HomeParc Mooi Zutendaal - Vakantieparken Limburg In de buurt is echt van alles te doen. Midden in de mooie natuur. Heel veel fiets en wandel mogelijkheden. Plosaland op nog geen half uurtje rijden en een kinderboerderij, kabouterwandeling, blotevoetenpad, leuke stadjes enz...in de buurt. Op het park een ruime, leuke speeltuin! En goed te doen vanuit eindhoven!
Op onze eigen site kun je ook links vinden naar uitstapjes in de buurt. *sorry hoor...beetje promoten af en toe* toe aan een rustgevende vakantie in een comfortabele houten vakantiewoning midden in belgisch limburg vlakbij de ardennen? Wij bieden ons 6 persoons chalet te huur aan voor liefhebbers van natuur wandelen en leuke gezellige steden in de omgeving, kij Ik wil het heus niet opdringen ofzo...maar het park en de omgeving voldoet denk ik wel aan wat jullie zoeken.
Jaaa, we zijn eruit. We gaan met mijn nichtje en vriend een weekendje naar Landal Coldenhoven in Eerbeek(?). Nu moet manlief alleen nog even op zijn werk regelen dat hij de week ervoor ook vrij is, want dan kunnen we ook echt met ons gezinnetje op vakantie. Dat was die oelewapper dus nog vergeten te regelen. *zucht* Olga, ik had inderdaad ook nog naar jullie chaletje gekeken, maar dat wordt een beetje krapjes voor vier/vijf volwassenen en drie kindjes. En we kunnen ook niet echt een alternatief op de camping vinden. Misschien een keer als we alleen met ons gezinnetje gaan, dat we ons bij jullie melden. Wat een weertje he, dames! 't Is hier volop genieten. Annabel en Evelien zijn niet weg te slaan bij de (tweewiel)bakfiets. Ze willen er echt niet uit. En ik ben er ook super-super-superblij mee. In het begin was het wel wennen aan de ruimere bochten en vooral aan de elektrische ondersteuning. Maar inmiddels heb ik wat kunnen oefenen en cross ik hier lekker rond hoor! Dinsdag mag ik voor het echt, eerst de drie gezusters op het KDV droppen en dan naar mijn werk en op de terugweg nog even boodschappen doen voor ik de meiden weer ophaal. Ik ben benieuwd, want naar het KDV in de spits is toch wel een aardige hindernisbaan met het geslinger tussen de auto's en paaltjes door... En nu gauw weer de tuin in! Hm... Manlief en Annabel zijn er tussenuit geknepen met mijn fiets. Ach, doet hij ook wat aan zijn conditie "nog een rondje, papa". Hahaha... Liefs, Nelly
Nelly, lekker dat jullie iets hebben kunnen vinden voor de vakantie! Met 4 volwassenen en twee kindjes kan het precies in het chaletje. Meer kinderen gaat niet lukken, want het campingbedje past niet zo makkelijk op een kamer erbij. Evi ligt in het campingbed op de lattenbodem van een bed. (we halen dan het matras er vanaf) Pas geleden waren we met vijf volwassenen, maar toen heeft mijn broertje op de bank geslapen ha ha! Maar het park heeft ook grotere accomodaties. (ik ben daar nog nooit binnen geweest, maar volgens mij is dat veel ruimer) Leuk dat je zo geniet van je bakfiets!!! ------------------------------------------------------------------ Hier vanmiddag wezen wandelen in het amsterdamse bos. Was heerlijk en senna heeft heel veel gerend samen met mij! Ik denk dat we tegen de 7 kilometer hebben gelopen. Met verschillende pauzes tussendoor, waaronder een ijsjes-pauze! De laatste anderhalve kilometer was Senna het erg zat, maar hij moest toch echt nog even door bikkelen... Daarna doorgereden naar de MacDonalds bij badhoevedorp. Die ligt aan de landingsbaan bij schiphol. Jammer genoeg was dat vandaag geen vliegroute, maar we zagen iets verder weg wel steeds vliegtuigen opstijgen. Vond Senna ook mooi.
Allemaal lekker genoten van het weertje?! Olga; Jammie, lekker eventjes de mac gepakt.. hier ook De kids hebben ook weer genoten van het weer samen met de buurmeiden:
Alieke, ahh wat een leuke actiefoto! (ben weer even aan het verkopen op MP. Opeens weer allemaal biedingen. geen grote prijsje, maar toch...)
Zaterdagavond is mijn zusje bevallen van een egzonde zoon genaamd Noah! Gister wezen kijken en knuffelen. Hij is zo lief echt een schatje! May leek naast hem een reus!
Ha lieve Juf, gefeliciteerd met je neefje! Zag op hyves al een fotootje. Prachtig, klein mannetje. Mooi dat ook hij Noah heet. Is dat niet ook een beetje dubbel voor jullie? Dikke knuffel!
Juffie, gefeliciteerd met je neefje! Bijzonder dat hij ook de naam Noah heeft gekregen. Hoeveel schelen May en Noah?
Wadden, Zeeland, Ommen (camping de Roos, heeft ook huisjes). Ik weet verder niets van pretparken, behalve de Efteling , maar dat is al in de buurt neem ik aan? Verder heeft Landal een paar hele mooie parken, bij Lauwersoog is erg mooi, maar goed dat is weer vrij ver weg.
Rustig hier dames... Vandaag een drukke en vermoeiende dag. Vanmorgen ging eigenlijk wel prima. Met Senna een cake voor jan gebakken want die is morgen jarig. Vanmiddag was Senna echt niet te doen zo slecht kon hij luisteren. Met alles doorgaan en erbij lachen als je hem erop aanspreekt. Echt het bloed onder mijn nagels vandaan... Ook Evi kon tussen 4 en 6 alleen maar huilen en gillen, dus ik was not amused! Gelukkig zijn ze wel lief gaan slapen vanavond. Maar ik had geen rust want ik kreeg de babyfoon van drie buur kindjes. De oudste twee van 5 en 7 waren enorm aan het keten, dus ben er al twee keer heen geweest. Lagen ze samen in 1 bed te giechelen, wel schattig...
olga gefeli met jan! allemaal lastige kindjes dus. Hopelijk is t vandaag beter. Niels heeft ook af en toe zo'n irridag. hier drukdruk. aftellen voor Lotte dr verjaardag. nog 12 dagen.
Thanks voor de felicitaties! jan en ik waren beide om half 5 thuis en mijn schoonouders kwamen de kinderen terug brengen. Toen met zijn allen een klein feestje gevierd voor Jan. Senna was helemaal hyper en gaf stralend zijn knutsel van de speelzaal, de zelfgebakken cake en de kadootjes. jan blij en Senna deelde trots de plakjes cake uit! Sanneke, je meisje ook alweer bijna 1! Wat gaan jullie haar geven? Ga nu samen met jan lekker rustig en bakkie koffie drinken!
Aaaah, te laat... Olga, nog GEFELICITEERD met de verjaardag van je man! Lekker rustig dagje gehad dus. Vieren jullie het nog op een andere dag? Oooh, 't zal wel in de lucht hangen. Gisteren konden de oudste twee echt niet door een deur. Ze waren zo vervelend tegen elkaar. 's Avonds op hun slaapkamertje lagen ze weer gewoon vrolijk te keten. Ook niet de bedoeling, maar liever dan dat ze elkaar lopen te schoppen en te slaan. Maandag zijn we naar schoonouders geweest en Marjolein kreeg steeds meer uitslag. Dinsdag ben ik met haar naar de huisarts geweest, want ze leek net een klein luipaardje. Zij bevestigde dat het een allergische reactie was (netelroos/galbulten) en schreef toch een middeltje voor, omdat het zo heftig was. Van dit medicijn waren alleen geen resultaten bekend bij zulke jonge kindjes, dus ik moest haar goed in de gaten houden. Gelukkig heeft ze geen last van bijwerkingen gehad en verdween de uitslag als sneeuw voor de zon. Tja, wat de oorzaak van de reactie is, is voor ons ook de vraag. Ze heeft die dagen alleen maar sperzieboontjes gehad en een stukje banaan. Dat zijn niet echt dingen die een allergische reactie opwekken. Oh, ik bedenk me ineens, dat ze bij schoonouders twee poezen hebben, misschien is dat de oorzaak... 't Stikt daar natuurlijk van het kattenhaar. Ooooh, Sanneke, Lotte alweer bijna 1 jaar! Jeetje, dat gaat snel zeg. Al leuke plannetjes voor het feestje? Hey, Alieke, hoe gaat het met je buikbewoonster? Zo, en nu zoetjes aan afsluiten, want ik moet zo naar de huisarts voor dat baarmoederhalsonderzoek. Ieieieieh... Oja, Evelien heeft met haar verjaardag een megagrote knuffelbeer gekregen van mijn broertje en die hebben we Kees genoemd. Ik moest zo lachen dat ze dat iedere keer verbeterde naar "kaas". Mijn vader praat nogal dialect en Evelien verbetert hem telkens. En nu dus ook met beer Kees. *proest* Groetjes, Nelly
Nelly, wat zielig van die uitslag bij Marjolein. Gelukkig hielp het zalfje snel. Leuk en bijdehand van Evelien met dat verbeteren van dialect. Morgenavond komt de familie voor jan zijn verjaardag en zaterdag avond de vrienden, dus we krijgen het nog druk hoor.
we zijn weer terug van een heerlijke vakantie in Noorwegen...wow wat een indrukwekkend land....enneuh we hebben besloten volgend jaar te gaan trouwen hihi...zal vanavond en anders morgen wel ff wat fotootjes plaatsen
Oooooooh, GEFELICITEERD met jullie voorgenomen huwelijk! Wat leuk!!! Maarre, besloten te gaan trouwen? Geen romantisch aanzoek? Hihi... Echt superleuk nieuws! Dan maken de kids het ook echt mee. Hoe gaat het verder met je en je kids? Ben benieuwd naar de foto's...