@Dianne: superleuk. Gefeliciteerd! @Frederike: erg mooie foto's. Zou er zo heen willen gaan. @Alieke: mooi meisje @All: zwaai! Lees wel mee maar nauwelijks puf om te reageren. 'T gaat helaas niet zo goed met mij. Heb nu wel hulp gezocht. Hopelijk zet dat binnenkort zoden aan de dijk.
dianne gefeliciteerd! beate, knuf! en goed dat je hulp hebt gezocht. @ll, deze en volgende week nog werken. Ben druk met de laatste dingen van het jaar, vanavond en morgenavond spreekavond (24 gesprekken van 10 minuten, dingdong) dit weekend gaan we weg, jan gaat limburgs mooiste fietsen en wij zitten in een huisje in Vijlen t/m zondag. maandag Lotte jarig
Sanneke, lekker om het weekend weg te zijn. Is Jan dan alle dagen aan het fietsen? Beate, vervelend dat het niet goed gaat zeg. Ik hoop dat je er met wat hulp uit komt.
Mag ik hier eventjes juichen?!! Loïs heeft afgelopen nacht na 4maanden eindelijk weer eens doorgeslapen!! Wij zijn een andere aanpak begonnen want het werd écht te gek. Het werd alleen maar erger en erger.. Ik hoop zo dat dit blijft werken!
alieke, superfijn! wat is je nieuwe aanpak? Niet wanhopen als ze vannacht niet doorslaapt he. gewoon stug doorgaan.
Sanneke; Ik durf ook nog niet hardop te juichen.. maar er zit wel verbetering in. Het was echt een gewenning van haar geworden, 5/6keer vanaf 12uur kwam ze uit bed. Om gek van te worden! En waarom? Daar had ze geen reden meer voor.. ze vond die extra aandacht snachts wel fijn. Slokje water, aai over haar bol enz enz. Nu hebben we besloten om het helemaal anders te doen. We hadden gehoopt dat het vanzelf over ging. We leggen haar de eerste keer in bed en vertellen dat het tijd is om te slapen en de keren erop stug zonder iets te zeggen (=lastig hoor!!) haar terug leggen. We hopen dat zij er niks meer aan gaat vinden om uit bed te komen. Vaak gaat ze dan wel huilen maarrrr ze blijft wel in bed, dat is al berreikt in iedergeval! Pffoee..
Alieke, wat fijn zeg! Nu vol blijven houden en hopen dat Lois snel helemaal niet meer haar bed uitkomt. Pfff...nog 1 dagje werken en dan weer weekend. Van de drie dagen sta ik deze week twee dagen met inval en dat is met de huidige groep zooooo pittig en heel moeilijk te draaien. Kan er nu al tegenop zien, maar ja.
O ja, helemaal vergeten te vertellen. Jan en ik gaan eind oktober 5 daagjes samen een stedentrip maken. We willen het heel graag, maar ik vind het ook moeilijk en spannend hoor. Het idee dat we allebei weg zijn en stel dat er iets gebeurd...bah niet te veel aan denken. En dat ik de kinderen ga missen is zeker, maar dat doe ik ook als ik ze 2 dagen niet zie. En ik weet dat zij het prima naar hun zin zullen hebben bij de opa´s en oma´s. We vinden het vooral heerlijk om weer eens samen te reizen. Beetje het gevoel van ´vroeger´terughalen en genieten van de tijd samen. De kinderen gaan dan bij beide opa´s en oma´s 3 nachtjes slapen. We gaan naar Marrakech, zo´n 1001 sprookjesnacht stad! Moet heel mooi, leuk en gezellig zijn. Nog een dagje een auto huren en het atlas gebergte ingaan en kleine dorpjes bezoeken. En Senna en ik gaan met drie vriendinnen en hun oudste kindjes in juli nog 2 nachtjes kamperen. Leuk voor onszelf en lekker even alle aandacht voor alle oudste kindjes! 2 meiden en 2 jongens en we gaan in twee tenten. Ben benieuwd! Evi blijft dan lekker bij Jan.
@Dianne, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er maar lekker van. @Beate, een dikke knuffel voor jou. @Sanneke, nog eventjes dus en dan vakantie. Een fijn weekend toegewenst in het Limburgse. @Olga, wat een leuk vooruitzicht heb je voor oktober. En natuurlijk is het spannend en ga je je kindjes missen. Hier gaat het redelijk; de eerste paar weken dacht ik dat Nathanja meer sliep dan Eliora, helaas lijkt dat toch niet zo te zijn. Ze is 's avonds nagenoeg de hele avond wakker en gaat pas rond middernacht slapen. Gelukkig slaapt ze dan over het algemeen door tot ongeveer 5.00 uur. Maar ja, ik kom dus wel flink slaaptekort, aangezien ik ook niet elke middag de gelegenheid heb om eventjes een uurtje te slapen. Sinds een klein weekje is Nathanja nu echt aan het lachen en staat zo lief. Eliora vindt het nog steeds helemaal geweldig dat ze een zusje heeft, maar ze vindt het toch wel lastig dat ze niet meer alle aandacht van mama krijgt die ze wil hebben. Gisterochtend wou ze alleen maar bij mama zitten (het liefst tijdens het ontbijt op schoot), maar 's middags ging het gelukkig al een stuk beter. Over het algemeen gaat het hier dus eigenlijk wel goed. We zijn nog niet opnieuw begonnen met de zindelijkheidstraining van Eliora, ik weet ook eventjes niet goed hoe ik dat aan moet pakken. Hopelijk gaat Nathanja vanavond toch flink eerder slapen dan normaal.
Hopelijk gaat jullie nieuwe tactiek werken Alieke! Hoe slaapt Dana? M heeft ook een hele tijd gespookt, gaat nu ook veel beter. Olga, wat een leuke vooruitzichten. Pareltje, jammer dat N ook niet zo goed slaapt.
Pareltje, hopelijk komt er nog een beter slaap ritme in bij nathanja. Ze is nog heel klein, dus wie weet.... Salapio, zijn je kindjes allebei aan het zingen in je banner? Hier weer een zware werkdag achter de rug...wederom met een nieuwe inval gewerkt, dus zelf drie keer zo hard lopen en nadenken...Ik moest me vanavond echt op de fiets hijsen, maar ik ben toch nog naar mijn vriendin gegaan om te gaan wandelen. lekker even 6,5 kilometer lopen en kletsen. Toch wel lekker!
Hoi meiden, Wij zijn op vakantieeeeee! Heerlijk hoor. Even eruit. Van de week al geprobeerd om te internetten, maar er was een storing hier op het park. En ik moet zeggen zonder muis, gaat net ook allemaal niet zo makkelijk achter de laptop... Pfff, luxeprobleempje... Haha... @Dianne: GEFELICITEERD met je zwangerschap! @Beate: hele dikke knuffel! Je bent een kanjer! Wat goed dat je hulp hebt gezocht. @sanneke: lekker druk, maar leuk weekendje! Alvast gefeliciteerd met Lotte's eerste verjaardag! Waar blijft de tijd... @DaphneenEstelle: dikke knuf! Hopelijk komt er wat uit het bloedonderzoek. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent! Super dat je meiden het zo goed doen! @ALieke: fijn dat Lois doorgeslapen heeft! Heftig hoor, weinig nachtrust. Knuffie! Hopelijk legt ze zich gauw bij jullie nieuwe aanpak neer. @olga: drukke werkweek... En een leuke vakantie in het vooruitzicht! Terug naar vroeger... En heerlijk met alleen met Senna op pad. Dat zal hij wel leuk vinden! @pareltje2212: lastig he, dat nieuwe evenwicht vinden in je gezinnetje. Maar super dat de meiden het toch goed doen! Manlief en nichtje met vriend zijn nu met de oudste twee van ons zwemmen. Marjolein ligt nog te tukken. Die heeft gisterenavond een brulavondje gehad, gezellig... Ze heeft denk ik erg veel moeite met de vaste voeding. Zometeen ff voeden en dan zal de rest wel ongeveer weer thuiskomen. Vanmiddag lekker naar de indoorspeeltuin en dan gaan de meiden vanavond hopelijk wel goed slapen. Jeetje, wat hebben ze liggen stieren! Leuk, zo op vakantie... Ik zit er op het moment ook helemaal doorheen. Mama kan alles doen op vakantie, bah... En ik voel me ook zo verdrietig als ik weer hoor dat er iemand zwanger is. Dat was zo'n leuke tijd, maar dat zit er voor ons niet meer in. Stomme ontzwanger-hormonen! Ik ben wel blij voor ze, maar het voelt zo dubbel. Verder gaat het wel goed hoor. Heerlijk om te zien hoe de meiden zich vermaken. Zindelijkheid gaat hier ook hartstikke goed. Annabel had nog wel eens een poepstreepje in haar onderbroekje, maar gisteren gaf ze zelfs in het zwembad aan dat ze naar de wc moest. Had ze daar gewoon gepoept en geplast! Ik vond het superknap van haar. En Evelien moet en zal ook alles doen wat Annabel doet. Dus die plast nu ook gewoon al op de wc. Gekke meid is net twee. Oh, en wat onthouden die meiden veel joh. Laatst was ik de druppels vergeten voor Evelien ging slapen. Mooi dat madammeke me eraan herinnerde! Oh, ik hoor de rest thuiskomen, doei!
Olga, M is aan het zingen en dansen en T staat er een beetje bij te swingen met M's pantoffel in zn mond Nelly, heerlijk op vakantie
Salapio, ha ha schattig hoor dat dansen, zingen en pantoffel eten! Nelly, heerlijk op vakantie! Heb je je man wel gevraagd of hij wat meer kan helpen zodat jij ook even wat rustiger aan kan doen? Leuk om de meiden te zien genieten he!
Lotte, gefeliciteerd met je 1e verjaardag meisje! Veel plezier vandaag! Sanneke, Jan en Niels, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Fijne dag!