december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wat is het warm zeg...

Heb het badje gevuld zodat de kindjes vanmiddag lekker het water in kunnen. Nu kan het water nog een beetje opwarmen.

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lotte - joeheoeoeoeoeoeoeo al weer 1 jaar oud :)

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hieperdepiep hoeraa!!! Lotte 1 jaar!!! Gefeliciteerd!!

@ Salapio; Dana slaapt goed! Die slaapt gelukkig er gewoon doorheen!

De nachten gaan hier goed! Ze word 1x rond 11uur wakker en dan gaat ze eigenlijk zonder tegenspurt naar bed en slaapt daarna lief door :) Wat ben ik blij.. ik wist niet eens meer dat het bestond!

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Lot gefeliciteerd en een fijne dag!!!!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, wat fijn dat Lois het weer zo goed doet in de nachten! Kun je zelf nu ook een beetje bijkomen?

Hier een zieke Senna. Haalde hem van de speelzaal op en hij was echt zielig. Thuis is hij op de bank gaan liggen en er niet meer afgekomen. Vanmiddag had hij 39,6 en net alweer iets minder 38,9.
    Hij heeft gelukkig wel gedronken en net voor het slapen een bakje vla gegeten. Hoop dat hij morgen weer beetje opgeknapt is.

6. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Lotte, gefeliciteerd met je eerste verjaardag!

7. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Heb zo'n rotdag gehad: mijn moeder is op vakantie en dus kwam Jan vandaag op de kids passen. Om 11 uur belde mijn buurvrouw me op mijn werk. Ze zei dat ze het heel vervelend vond om zich er mee te bemoeien, maar dat Hannah al ruim een uur op haar slaapkamer op het raam stond te bonzen en om mij riep. Mijn hart brak ech! Ben meteen in de auto gesprongen en ben haar gaan kalmeren. Jan was ook volledig overstuur, dus die is even een luchtje gaan scheppen. Alles uitgepraat en de meiden zijn gaan slapen. Ik ben weer even terug gegaan naar mijn werk: had afspraken waar ik niet onderuit kon.

Toen ik in de middag weer thuis kwam was het één grote chaos: enorme vetvlekken op mijn teakhouten-tafel, op mijn bank, op de siksplinternieuwe kussens van mijn tuinset. Overal lag speelgoed, de meiden krijsden en Jan lag op de bank te slapen. Alle instellingen op mijn computer waren ook door hem veranderd. Toen ik binnen kwam is hij meteen weg gegaan. Hij zou koken, maar had alleen vor zichzelf gekookt en dat al opgegeten.

Ik voel me echt zo rot en ben helemaal kapot. Ik sta er echt helemaal alleen voor. Weet niet of ik dit nog lang kan volhouden...

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Wat een hitte zeg!!

Olga; Aagh wat sneu en wat een rot dag om ziek te zijn! Ik hoop dat hij goed slaapt vannacht (met die hitte).

Beate; Ik weet niet wat ik moet zeggen als ik je verhaal lees. Met "Jan" bedoel je de papa van de kids of jou nieuwe vriendje? Ik denk dat ik het wel weet maar jeetje wat vreselijk om zo thuis te komen. Ik snap heel goed dat je dit niet lang gaat trekken, watvoor hulp heb je gezocht? Ik hoop dat je daar je ei een beetje kwijt kan?

**
    Hier een heerlijke warme(!!) dag gehad.. Ik kan er erg slecht tegen moet ik zeggen. Ik ben niet te genieten en mijn voetjes doen pijn. Mijn schoonvader was jarig en belde onverwachts om 4uur op of we anders bij hun een hapje kwamen eten. Kids hebben in de badjes verder gespeelt en gaan nu lekker naar bed. Ik hoop dat ze niet veel last van die warmte hebben!

Ik ging eventjes op de weegschaal staan.. ik zie dat ik afgevallen ben. Oke, er was ook nog niet zoveel aan.. 2,5kg maar geloof dat er alweer 1/1,5 weer af is (als het niet meer is!) Is dat heel erg? Ik groei namelijk wel goed vind ik zelf..

9. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Lotte gefeliciteerd!!!

Beate och meis wat een *****....knuffel

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Beate dikke knuff *slikt verwensingen naar Jan even in ;) *

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Beate, het raakt me echt als ik lees in wat voor situatie ex Jan je steeds brengt. Kan er met mijn hoofd niet bij....
    Jij hebt alles voor jou en je meiden steeds zo goed op poten gezet en na zo'n dag als gisteren kan ik me voorstellen dat je je compleet machteloos en boos voelt. Toch wel fijn dat je buurvrouw je gebeld heeft. Jij bent wel echt de rots in de branding voor je kinderen hoor. Alleen ik snap dat het enorm veel van je vraagt om alles te kunnen 'handelen'.

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Jeeeeeees, Beate, ik heb er echt geen woorden voor! Wat een *enorm gecensureerde* ex heb je! Daar kan je echt niks van op aan...
    Hele dikke knuffel!

Sanneke, gisteren heb ik niet meer achter mijn pc gezeten, dus bij deze nog GEFELICITEERD met Lotte's eerste verjaardag! Leuke dag gehad?

Frederike, ik zag in de lijst dat jouw meisje vandaag jarig is! GEFELICITEERD met Bente's 2e verjaardag! Ondanks de hitte toch een leuke dag?

Hier verder weinig nieuws. Ik zou vandaag weer gaan werken, maar ik heb even een extra verlofdagje aan mijn vakantie geplakt. Even ME-time! Heerlijk hoor en ook echt nodig.
    Vanochtend op mijn gemakkie de drie gezusters naar het KDV gebracht met de bakfiets. Pfff... arme guppies, 't was binnen nog warmer dan buiten. 'k Hoop dat alles goed gaat.
    Daarna heb ik lekker de tuin even onder handen genomen. Je wilt niet geloven hoeveel onkruid er in een week tijd bij is gekomen.
    Na de lunch belde mijn moeder me om even een bakkie ijskoffie te doen. Tuurlijk sla ik dat niet af! Ook meteen even onderbroekjes voor Evelien gekocht bij de Hema. Is wat handiger met de zindelijkheidstraining.
    Nu weer lekker thuis. Wat een hitte zeg. Gelukkig is het hier heerlijk koel.
    Dadelijk nog een wasje ophangen en dan geloof ik het wel weer voor vandaag.

En nu gauw kolven... Ben al aan de late kant.
    Doei!

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beate, ik vind je een enorme kanjer. En als er iets is dat ik voor je kan doen, let me know :)

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Net kaarten besteld via de C1000 dagjes uit actie. Voor 7 euro met het gezin naar Burger´s Zoo vind ik best leuk! (kinderen zijn allebei nog gratis)

Nelly, lekker dat je na je vakantie nog een extra dagje vrij had genomen. Even lekker voor jezelf!

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk naar de dierentuin, wij zijn gisteren naar Blijdorp geweest, M helaas niet meer vrije toegang ... wel trots: we waren plankje vergeten en M heeft vrijwel alles helemaal zelf gelopen (van stadsingang naar oceaniumingang en weer terug) ... op het laatst wel met een ijsje in het vooruitzicht :D

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    BEate, wat een rotsituatie, daar heb je dus ook niks aan. Knuf

@lll, ben schooljaar aan het afronden, ben hier een week niet geweest, gelukkig hoefde ik niet zoveel bij te lezen. t is hier druk dus.

Bedankt voor de felicitaties! Ze is alweer 1. t Was een leuke dag, lekker rustig voor haar met een béétje visite.
    En natuurlijk prachtig weer!

liefs

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ha Sam, ik zie je online staan, hoe is het met jou en de kleintjes?

Sanneke, wat een lekker vooruitzicht dat je bijna 6 weken vrij hebt! Klein feestje gevierd dus voor L. Hoe vond ze het uitpakken van de kadootjes en de taart?

Salapio, oh Blijdorp is ook leuk. Waren jullie ook met die kortingskaarten? Kanp dat ze alles gelopen heeft. Wij gebruiken het plankje eigenlijk al een hele poos niet meer voor Senna. Wil niet zeggen dat hij altijd even goed/makkelijk mee loopt hoor.

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ohhh vergeet ik het belangrijkste te vertellen...

Evi heeft vanavond voor het eerst gelopen! Joehoe wat was ik trots. Ik moest er gewoon van huilen. Het was/is ook echt een prachtig gezicht! Niet1 of 2 stapjes, maar gewoon gelijk de hele kamer door. Een heel blij en geconcentreerd hoofd erbij en ze heeft het wel een keer of 6 gedaan. Wat wordt ze dan al weer groot zeg...

19. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Olga, wow, wat knap van Evi!! Heb je het op de camera??

Gister was mn laatste werkdag, maar deze week is zo druk dat ik vandaag ook nog ff op school was en morgen is de jaarsluiting, daar wil ik ook bij zijn, maar dan neem ik NenL gewoon mee. Hopelijk gedragen ze zich :)

Lotte vond het uitpakken en de taart niet zo boeiend, ze heeft wel lekker zitten smikkelen onder begeleiding van oma, die steeds een vinger slagroom in dr mond stopte en N stond ook te hijgen bij de taart :)

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, nee we hebben het nog niet op film. We waren te overdonderd! van het weekend maar eens proberen vast te leggen!
    Ha ha, ja oma´s laten de kinderen graag snoepen!
    Foto van de jarige jet?

Deel Deze Pagina