@Sanneke, een beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Lotte. Veel plezier met de jaarafsluiting. @Beate, een hele dikke knuffel voor jou. Fijn voor je dat je buurvrouw je even belde in die hele vervelende situatie van H. @Olga, hopelijk voelt Senna zich inmiddels een stuk beter. Nathanja is tegenwoordig veel en lief aan het lachen. Ze blijkt dus ook een vrolijk meisje te zijn, maar wel wat rustiger. Eliora lijkt een klein groeispurtje te hebben gehad; maatje 92 is haar nu definitief te klein, dus dat betekend shoppen. Dat gaat wel geleidelijk aan, elke maand een beetje. Volgende week gaat Eliora met haar neefje bij mijn schoonouders in hun vakantiehuisje logeren. Dat word dus een weekje redelijke rust.
aaaah, Alieke, hou op! Meestal gaat het eigenlijk wel goed, maar soms... Evelien pakt vaak iets af van Annabel, waardoor Annabel boos achter Evelien aan gaat. Als ze dan haar speeltje terug heeft, gaat Evelien keihard gillen en verkoopt haar soms een mep. Meestal werkt afleiden wel, maar ik word er zo moe van. Oh, en Annabel kan ook zo ontzettend kleinzerig reageren. Soms hoef je maar te wijzen en dan begint ze te "huilen". Ik had op Hyves 't kamertje voor de kleine gezien, echt mooi joh! Hebben jullie alles nieuw gekocht of spullen doorgeschoven? Pareltje, leuk om te zien he, hoe ieder kindje anders is. Eliora uit maatje 92 gegroeid? Heerlijk excuus om te shoppen! Hier zit Annabel ook in zo'n tussenfase. Ze zit tussen 110 en 116 in. Evelien draagt nu voornamelijk maatje 92, soms nog een uitgelubberde 86. Oooh, olga, wat leuk om te lezen dat Evi aan het stappen is! Ik kan niet wachten tot Marjolein zover is. Ik zit er trouwens over te denken om naar de huisarts te gaan voor antidepressiva. Ik heb totaal geen energie en nergens plezier in. We hebben wel baat bij die relatietherapie, maar ik kan gewoon niet meer. Ik ben helemaal op. Zoveel "moet"... Pfff. Nou moet ik weer ingrijpen, want de dames hebben hun dag ook al niet. De oudste twee liggen elkaar te vervelen en de jongste wil de slaap maar niet vatten... *zucht*
nelly, knuf pareltje, eliora lekker gegroeid dus! sterkte met je rust volgende week. Lotte heeft tot 11 weken s avonds gehuild en wakker geweest. Overdag sliep ze wel goed en s nachts ook redelijk.
Jaarsluiting net gehad. Ik had lotte uit bed gehaald, die was nog niet helemaa klaar met slapen en had het op een gegeven moment wel gehad in de buggy. Gelukkig was het centrale gedeelte toen al klaar. Niels heeft zich uitstekend gedragen. Zat op een kleuterstoeltje en kent de weg op school al helemaal. Grappig hoe ze er naartoe groeien om naar school te gaan. Nog ff een fotootje van de cadeautjes die ik gehad heb als bedankje. t Wordt elk jaar gekker Ik heb de helft van de groep volgend jaar weer en toch van bijna iedereen een kadootje. Echt superlief. Bekijk bijlage 163499
Sanneke, ik herken L helemaal niet meer! Ze is heel donker haar gekregen! Wel lief zeg! Wat ben je verwend door de kinderen. Hier is dat helemaal niet...Met onze verjaardag krijgen we van 1 of 2 kinderen een cadeautje. En bij een afscheid soms een doos merci ofzo. Het gaat natuurlijk niet om het cadeau, maar een bedankje of blijk van waardering is best leuk toch...
Sanneke, leuke foto's Nelly, oooooo maar dat gebeurt hier ook hoor ... maar druk las ik als: stuiterbalgedrag . Dikke knuf verder, misschien zijn antidepr een goed idee. Ga je dan ook apart in therapie?
Leuk die cadeautjes. Hier ook nooit (mja zou ook wel in een deuk liggen als een 20-jarige met een knutselcadeau zou aankomen ). M heeft wel een mooi cadeau gemaakt voor de juffies van de speelzaal: een houten doosje beschilderd met daarin beschilderde schelpjes
Zo slecht als de week begon, zo goed werd 'ie daarna. Op mijn werk een vette bonus gekregen voor mijn inzet, motivatie en betrokkenheid. Van 3 collega's (incluis collega-crush) een heel leuk kadootje gehad en van een aantal leerlingen een kaartje, zelfgebakken koek en afscheidsspeeches. Leuk om zo gewaardeerd te worden. En nu heb ik lekker 7 weken vakantie. Heeeeeeeerlijk! Ga eind juli weer met mijn meiden kamperen. Erg veel zin in. @Nelly: knuffel voor jou. Zou inderdaad naar de dokter gaan. Misschien is AD in jouw geval een goede ondersteuning. Ik herken je omschrijving van je gevoel maar al te goed... @All: fijn dat ik hier even mijn hart kon luchten maandag en bedankt voor al jullie lieve reacties!
Oh, heb trouwens al een bestemming bedacht voor een gedeelte van mijn bonus-geld. Wil bij een edelsmid een ring laten maken met 3 kleine steentjes erin wat symbool staat voor mijn meidengezin. Wil ik al hebben sinds S is geboren, maar heb nog nooit iets gevonden waar ik écht helemaal blij van werd. Nu ga ik het gewoon laten maken. Kadootje voor mezelf Ik wil graag iets in deze stijl:
Beate, ziet er goed uit! Olga, L is idd donkerder geworden en haar nekharen zijn ook behoorlijk lang aan het worden
Beate, wat fijn van je bonus en heel leuk en lief van je collega´s en leerlingen. Is toch heerlijk om je zo gewaardeerd te voelen en in de watten gelegd te worden. Mooi idee van de ring die je wil laten maken! Nelly, Senna is altijd heel erg druk met geluiden en door het huis rennen en glijden en springen...Loopt, springt en rent ook altijd per ´ongeluk´ te dicht of met uitgestoken hand langs Evi waardoor zij omvalt, hij bovenop haar ligt of iets dergelijks...Om erg moe van te worden. Sanneke, Evi heeft ook hele lange krulharen in haar nek. Nou ja...eigenlijk vooral bij haar oren. Daar zit een hele gekrulde pluk omheen!
Goodmorning! *komt net uit bedje kruipen* Gisteren een bruiloft van een vriendinnetje gehad. Wat was ze mooi!! Vannacht is Loïs helaas toch weer erg in de weer geweest.. ik hoop dat het daarbij blijft. @ drukke kids; Loïs heeft wel het stuiterbal-effect! Ze is zo aanwezig, ze wil en MOET van alles.. rennen vliegen enz enz. Wij hebben nu een grote trampoline in de tuin staan, daar leeft ze zich vaak op uit
alieke, balen van je nacht, hopelijk is het eenmalig. druk: niels is ook megadruk en kan de hele dag wel stuiteren. Trampo wil ik ook wel, maar past niet in de tuin. volgend jaar gaan we de tuin aanpakken en dan mag er van mij ook een trampoline in, maar jan is tegen... straks naar dierenpark Nordhorn net over de grens met mn familie. Zus uit amerika is over met haar jan en dochter van 4 leukleukleuk
@sanneke: heerlijk verwend door de leerlingen. Doen alle klassen dat? En wat is Lotte toch veranderd! Heerlijk om zo'n guppie te zien genieten! Hahaha, een matje in d'r nekje. Veel plezier in het dierenpark! Ik geloof dat wij daar met een familiedag van manlief zijn geweest. Ook iets met "nord"... @Salapio: ik had in eerste instantie a.s. maandag een afspraak met onze relatietherapeute, maar die heb ik gisteren afgezegd. Woensdag wist ze tijdens onze sessie mijn naam niet eens en ze onderbreekt sessies als ze een telefoontje krijgt. Vind ik niet echt professioneel en ze komt op mij over als een bemoeizuchtige buurvrouw. Dus ik ga maandag denk ik even naar de huisarts voor evt. antidepressiva of andere hulp. Wat schattig, dat geknutselde doosje voor M's juffies! @Beate: ik word helemaal blij van jouw berichtje. Superfijn dat de week verder goed verliep! En wat een leuk idee, zo'n ring! Witgoud? @Alieke: balen dat Lois even een terugval had vannacht. Haha, goed idee, een trampoline voor Lois d'r stuiteractiviteit! Hier gaat het zijn gangetje. Manlief is met de oudste twee de nieuwe fiets van Annabel ophalen. Het is maar goed dat ze vanochtend mee was met het uitzoeken, want het is een 18" fietsje geworden. Oepsie, hier reed ze nog vrolijk rond op een 12" fietsje... Het duurde even voor we iets gevonden hadden, want mevrouw wilde perse die ene te kleine (maar wel supermooie) piraten-jongensfiets hebben. Toen ze een toeter uit mocht zoeken, vond ze de knalgroene fiets (Puky) uiteindelijk ook helemaal goed. Wel met zijwieltjes, maar ik denk dat we die niet meer zolang nodig hebben, want in de winkel vond ze het helemaal geweldig toen papa haar in evenwicht hield om het fietsje te testen. Ik ben benieuwd zometeen... Marjolein ligt lekker in de box te lallen. Ze heeft al een paar dagen dat ze een halfuurtje na de voeding nogal spuugt. En zonet had ik haar geprakte banaan gegeven en overal waar ik met de lepel rond haar mondje had gezeten, zat ze onder de uitslag. Van de week nog eens proberen, misschien met een andere lepel, of ze dan weer reageert. Aaaaagh, ze ligt nu op haar buikje met haar duimpje in de mond haar kontje omhoog te drukken. Oh, ik hoor een auto de oprit opkomen! Doei!