Vandaag heerlijke dag gehad met de meiden: 's morgens lekker getut, daarna naar de speeltuin en 's avonds pannenkoeken gegeten. 'Het lijkt wel feest!', zei H H&S-spam:
Salapio, hmm, niet zo leuk, hoop voor je dat het niks is. Beate, wat een heerlijke foto's van je mooie meiden. WAt een totaal verschillende koppies zo. Zijn er al kindjes die zonder zijwieltjes kunnen fietsen?
@Sanneke: H fietst al een poosje zonder zijwieltjes. Had een middag geofend op het KDV en kon het toen.
Salapio, hoe is het nu? Hoop dat het niet doorzet... Sanneke, Senna fietst nog niet zonder ziewieltjes. Wel geprobeerd en flink geoefend, maar hij heeft de balans nog niet, dus hup...de wieltjes er weer aan gezet. Nadeel is wel dat hij vaak zo hard fietst en bochten maakt, dat hij om kiept. Kan wel grotere wieltjes kopen, maar denk dat dat niet meer zo lang nodig is. Beate, wat een mooie foto´s! Je meiden zijn echt totaal verschillend wat uiterlijk betreft. Lekker dat jullie zo´n leuke dag hadden!
Beate, superfoto's! Zijwieltjes, toevallig vandaag geprobeerd, M verstijfde ongeveer van angst, kon niet eens meer normaal fietsen. Dus nee. Volgend jaar nieuwe poging
ik las ook dat het gemiddeld pas met 5 jaar is, maar als ik bij ons op school kijk, zie ik behoorlijk veel 4jarigen die het al kunnen, dus met niels rijden we elke dag een blokje zonder zijwielen, ljkt me wel lekker als hij het over 2 weken kan op vakantie maar we gaan het niet pushen hoor
Mijn nichtje kon al toen ze net 3 was zonder zijwieltjes fietsen. Senna vertrouwd echt volledig op onze steun als we zonder wieltjes proberen. Heeft niet echt veel zin dan... Salapio, goeie spreuk!
@Salapio: aaah, neeej! Wat een teleurstelling... Dikke knuf! @Beate: waaaaauw, wat een leuke foto's! De dametjes lijken echt niet op elkaar he. Maar wat een schatjes! Hoe gaat het met je? Ik weet ff niet meer wat voor hulp je gezocht had, maar gaat dat goed? @sanneke: zijwieltjes zitten er hier gewoon nog aan. Annabel fietst niet zo heel vaak en ze moet nog een beetje wennen aan haar fietsje. Ik wil haar eerst ook goed met de terugtraprem laten remmen, nu grijpt ze iedere keer naar de handrem om te stoppen. In de fietsenwinkel had ze wel even met papa de winkel doorgefietst met een fietsje zonder zijwieltjes. Ze was er niet echt enthousiast over. We vragen het wel eens, maar ze wil graat met wieltjes fietsen. Prima zo. Hier gaat het redelijk. Gisteren heb ik mijn knie verdraaid tijdens de zomermarkt op het KDV. Pijnnnn... Ik zit vandaag met de kids bij mijn ouders, anders zie ik het niet lukken hoor. De zomermarkt was trouwens erg leuk. De kids konden op het luchtkussen, werden geschminkt en konden pannenkoeken eten en voor de ouders was er koffie en thee met lekkere wraps. Complimentje voor de juffies! Verder hebben we een feestweekend voor de boeg. Vandaag is mijn broertje jarig, morgen een vriend van ons en zondag hebben we de jaarlijkse thuis-blijf-familie-barbecue. En ik maar denken dat we dit weekendje niets hadden... Haha... Wordt gezellig! Oeps, 't is 11u geweest. Ik ga gauw voeden! Groetjes, Nelly
Vandaag weer een testje gedaan: positiever dan eergisteren. Niet echt bloed, wel wat rozeverlies. Blijft spannend dus ...
Salapio, misschien nog wat oud bloed of innestelingsbloed wat nu te voorschijn komt? Wel fijn dat de test nog duidelijker is, maar verder is het inderdaad puur afwachten. ik duim voor je hoor! Nelly, succes met je drukke weekend! Leuk die zomermarkt op het KDV. Is veel werk van gemaakt zo te lezen. Gisteren uit mijn werk met wat collega´s wezen eten en daarna met zijn allen naar de bruiloft van een andere collega gegaan. Was erg gezellig, maar was pas om 00.30 thuis. Jan had een zware dag met de kinderen...ziet alles ook veel te negatief en weet het niet meer om te buigen. Baal ik wel van dat als ik bel dat ik alleen gemopper te horen krijg. Alsof ik dat leuk vind om te weten. Senna had gezegd dat papa maar moest gaan werken en dat ik thuis moest zijn. Vind dat best moeilijk... Nu zijn Senna en jan naar Schiphol om schoonouders op te halen en vanmiddag gaan ze samen naar Cars 2. Hoop dat ze dan even samen genieten!
Olga, leuk, senna met jan naar schiphol! salapio, gelukkig geen heftiger bloed, keep my fingers crossed. -- wij zijn gister naar zwager& schoonzus geweest. N en nichtje sliepen op één kamer dus die gingen pas tegen half 10 slapen en wij gingen laat naar bed (half 2). L sliep bij ons op de zolder. Om kwart voor 6 was N al wakker en wilde naar mama. Best, maar hij had L ook wakker gemaakt... en die wilde dus echt niet meer slapen met ons in het zicht. Zucht. Dan duurt je dag wel lang. Ze waren allebei compleet naar de galemiezen. N heeft in de auto nog geslapen maar L heeft bijna de hele weg lpen piepen. Ze heeft wel wat gegeten onderweg, en dat duurt nog lekker lang, maar tussendoor was ze niet gezellig. Ik ga zelf ook zo maar naar bed doeidoei!
sanneke, je zal het wel zat zijn na zo weinig slaap en mopperige kindjes...Morgen weer een nieuwe dag! Senna en Jan kwamen helemaal blij thuis. Ze vonden Cars erg leuk. Het verhaal is eigenlijk best ingewikkeld. Veel lastiger dan de eerste film, maar Senna vond het super mooi en moest steeds overal om lachen en samen met het vriendje maakten ze steeds opmerkingen. Op het laatst wel minder concentratie, maar hij duurde ook erg lang. Hij heeft voor het eerst popcorn gegeten en vertelde keurig dat hij moest plassen. Jan vond de film ook echt geweldig en heeft genoten van Senna. Ik heb vandaag veel gesopt en opgeruimd tijdens Evi's slaapjes. Ook wel eens lekker eigenlijk.
Even snel.. Ik ben gebroken na een drukke dag! We hebben een leuke echo vanmiddag gehad! Erg fijn om te zien dat de kleine meid het goed maakt ondanks mijn klachten. Ik vraag me af of ze echt een ukkie is, wat zij iedere keer zeggen. Ze had een lage hartslag, een rustige baby dus. Houden zo Say cheeeeeseee Salapio; Hoe is het nu?!! Duimduimduimm...
Hier alles goed, geen bloed/bruin/roze Mooie echo Alieke, hoe gaat het met dep ijn? Sanneke, slaapse straks Olga, leuk zo'n eerste biosbezoek
@Salapio: toch voorzichtig weer positief! Ik duim voor jullie! @olga: pfff... erg herkenbaar van je Jan. Dikke knuf! Aaaaaah, superfijn dat het bioscoopbezoekje geslaagd was. A.s. woensdagmiddag (omadag) gaan Annabel en Evelien naar een soort sprookjesvoorstelling in een openluchttheater. Ik ben benieuwd... Hopelijk is het mooi weer. @sanneke: poeh, gammele kids vandaag... Knuffie! @Alieke: aaaaaah, wat een mooie echofoto! Nu al als een modelletje lachen naar de camera! Hihi... Pfff... Even een blackout... Geen idee meer wat ik wilde vertellen. Naja, komt vast wel weer. Groetjes!
Oja... Hebben jullie ook meer last van jullie menstruatie als voor de zwangerschap(pen)? 't Lijkt hier steeds heftiger te worden. Jeetje, ik ben echt niet te genieten, ontzettend last van moodswings, blegh. Oke, een depressie helpt daar ook niet echt aan mee... Maar ook zeker wel een paar weken van tevoren (lichamelijke) klachten. Kramp e.d., dat ken ik echt niet van "vroeger", toen had ik echt nergens last van. Nee, nou ben ik er ff echt helemaal klaar mee. Kom maar op met die overgang! Hihi... Groetjes!
Beate wat een mooie kids heb je toch salapio, fijn dat de test nog positiever was..super! Olga..rot dat Jan zo bromt, dan ga je ook niet helemaal lekker uit lijkt me. Hier drukke tijd achter de rug. Ega heeft steeds nachtdiensten in het weekend dus dan ben ik alleen. gaat best goed maar begin het nu wel zat te worden. Vandaag moet hij ook werken en dan zijn we er voorlopig even af . Kids doen het goed,Roel ontwikkeld zich als een razende en daan gaat ook goed. Vanmiddag ga ik met vriendin met twee oudsten naar de speeltuin. (even prive aandacht). Gister bbq gehad, het was gezellig, helemaal niet laat geworden maar voel me redelijk 'gestorven'(en nee ik drink niet) ppfff...Het lijkt overigens wel een mooie dag te worden. Iedereen, fijne zondag!
Johana, veel plezier in de speeltuin, balen van die nacht en weekenddiensten... gelukkig even de laatste nu. olga, fijn dat ze het zo leuk hadden. salapio, joepie! nelly, hier ook meer last van dingen rondom menstruatie. M zelf valt wel mee, maar ook heel chaggie van tevoren en ook kramp tijdens mn ei