december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Alieke, Sam wil het op zich ook wel maar die heeft 's ochtends echt nog veel te dikke luiers voor mijn gevoel. Ik heb echt geen zin om elke nacht zijn bed te verschonen. Wij beginnen er ook nogmaar even niet aan.

2. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Zo ff voor mezelf geshopt bij H&M. Mag mezelf ook wel eens verwennen toch... Gelukkig was Jan het er ook mee eens ;)

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    gemiddeld 6tot 12 maanden nadat ze overdag zindelijk zijn, zijn ze het s nachts (zegt internet). Niels is de ene morgen droog en de volgende zit zn luier ramvol plas

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wat een gezellig geklets dames!

Britteke, leuek avatar! We gaan volgens weekend pas naar Burger´s Zoo dus daarna laat ik het weten! Evi is ook een hele felle tante trouwens. Senna delft nu al af en toe het onderspit en Evi wordt al boos als hij maar een vinger uitsteekt. (nu kan hij ook wel echt vervelend doen naar haar, dus ik begrijp het ook wel een beetje)

Sanneke, fijn dat het weer wat beter lijkt te worden!

Alieke, wat vervelend meid...Hoop dat je toch nog een beetje zonder al te veel pijn de komende maanden doorkomt. Hier nog niet begonnen met de luier af doen in de nacht.

Juffie, zwaai! Lekker aan het genieten meid?

5. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    #2345 Nelly, 20 jul 2011
    Laatst bewerkt: 20 jul 2011
    @Alieke: bah, verplicht verlof... Heel veel beterschap! Verschrikkelijk zeg.
    Annabel was eerst 's nachts droog en een paar maanden later overdag pas. Wat vervelend dat Lois wel wil, maar dat het niet lukt. Misschien met pamperbroekjes proberen?

@Beate: lekker 2 weken met de meiden op vakantie! Tent of huisje? Ik duim voor mooi weer hoor.

@Britteke: dat pamperverhaal is nu maar een paar keer voor gekomen. Ze vraagt alleen een pamper als ze zich niet lekker voelt. Ze zegt wel vaker dat ze buikpijn heeft, maar da's vlak voor etenstijd, dus geen pamper!
    Tja, familie... Mijn schoonfamilie woont niet zover weg als die van jou, maar ik herken je verhaal.
    Haha, Roan laat niet op zich zitten. Hier mept Evelien er ook meteen op. Gelukkig zijn ze naar Marjolein allebei erg knuffelig.
    En dat verhaal van je broertje... Moeilijk...
    Online shoppen... Pas ook weer gedaan. Bij de W-kamp voor de oudste twee flink ingeslagen voor een leuk prijsje. Voor Marjolein niets kunnen vinden. Misschien ook maar ff de H&M site bekijken...

@Jufffie: leuke vakantie?

@olga: super dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad met het kampeerweekendje!

@pareltje2212: fijn dat Nathanja het zo goed doet. En is Eliora een trotse grote zus? Jammer dat ze nog niets van zindelijkheid moet hebben...
    En super dat jullie een autootje krijgen!

@sanneke: het wordt donderdag gewoon mooi weer hoor! Da's mijn verjaardag en dan hebben we een barbecue van het werk, dus daar hoort mooi weer bij he.
    Alvast veel plezier met je vakantie!
    Goed weer in het vooruitzicht, super!

6. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik weet niet meer wat ik wilde tikken...
    Ik zou vandaag eigenlijk werken, maar bij mijn ouders zijn ze de boel aan het verbouwen, dus dan kunnen de kids niet slapen. Dus ben ik nu lekker met de meiden thuis en ga ik a.s. vrijdag werken.
    Ach, Annabel heeft net een kleurplaat zowat helemaal binnen de lijntjes ingekleurd en gaf hem net aan mij "voor jou mama, voor jouw verjaardag". Wat een scheetje!
    Ik heb manlief opdracht gegeven om bij de Blokker een DVD te halen voor mijn verjaardag en wat kleinigheidjes die de kids in hun beschilderde houten doosjes kunnen doen. Dan kunnen ze me morgen echt een kadootje geven wat ze "zelf uitgezocht" hebben.
    Mijn verjaardag vier ik zondag, want morgen hebben we ook al een barbecue van het werk.
    Gisteren heb ik mijn bestelling van de W-kamp opgehaald en de oudste twee kunnen de rest van de zomer door hoor! Ik geloof iets van 4 setjes, 2 jurkjes en 1 spijkerbroekje voor nog geen 110 euro. Echt, zo schattig! Alleen voor Marjolein kon ik niets vinden, maar die heeft nog voldoende afdragertjes.
    Zo, nu ga ik even rommelen in de keuken (zolang Evelien en Marjolein nog slapen). We eten vanavond pannenkoeken!

Liefs,
    Nelly

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmiddag deed mijn laptop raar en kon ik niet op de site komen. of lag het aan de site? Want ik kon wel naar andere website...

Nelly, heerlijk om te shoppen voor een leuk prijsje he! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen! Knap dat Annabel al zo netjes binnen de lijntjes kleurt. Ik zie dat op de speelzaal ook bij meisjes, terwijl de jongens allemaal veel 'groffer' zijn met hun teken kunsten.
    Ha ha, ik moest wel lachen om de reden van je gewijzigde bericht!

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, als ik je niet meer spreek....een heel fijne vakantie in Zeeland gewenst met hopelijk droog en zonnig weer!

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hoi, tussen het inpakken door nog ff hier kijken

ben heul moe van de lange drukke dag.

nelly fijne verjaardag morgen

wij vertrekken om een uur of 11

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kamperen, af en toe regen vind ik geen probleem, maar dan wel afgewisseld met strandweer :). Waarschijnlijk vertrekken we maandag toch gewoon naar la douche FRance, eerste overnachting in een B&B en dan door naar zuidelijke regionen ...

Alieke, balen dat je zo veel pijn hebt!

Nelly, fijne verjaardag vandaag!

Olga, dat klinkt idd als een geslaagd weekend.

Britteke, superleuke avatar

Sanneke, goeie reis :)

Hier alles goed. Ben wel enorm moe. Echt Moe. Verder wel wat misselijk ed. Maar voel me voor de rest erg goed. Om 13u komt MvM, toch wel spannend hoor ;). M is lekker aan het uitslapen, T al om 6.15 wakker ... (=standaard)

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    dag dames, wij vertrekken over een half uurtje!!

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, hopelijk blijf je je goed voelen deze zwangerschap en heb je niet zo veel ´last´ van je lichaam. MvM geweest, dus je bent nu zo´n 6 weken zwanger?

Nelly, happy birthday to you!

Sanneke, hopelijk ben je ondertussen al helemaal gesetteld in Zeeland!

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Sanneke, fijne vakantie!

14. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Nelly gefeliciteerrd met je verjaardag!

Verder zwaaaaaai!

15. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.549
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @Nelly, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

16. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @ALieke: gefeliciteerd met je kleinste meid!

Ben er twee weekjes niet. Ga lekker kamperen met de meiden :D

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Beate, fijne vakantie met hopelijk een beetje goed weer!

Alieke, nog gefeliciteerd met Dana! Alweer 2 jaar!

Gisteren zijn jan en ik lekker uit eten geweest, heerlijk! Daarna een filmpje gehuurd en vanmorgen tot half 9 uitgeslapen! Nu aankleden, opruimen en de kindjes weer ophalen.

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    All, ik meld me hier af ... morgen op vakantie ... half augustus zijn we weer terug! Veel liefs x

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, je zal nu onderweg zijn naar Frankrijk. Hoop dat je een fijne vakantie hebt en lekker kunt genieten!
    Na de vakantie gaat het al hard voor je 1e echo, joepie!

Gisteren was ik even helemaal van de kaart toen ik met Senna en Evi naar het winkelcentrum was.
    Senna viel hard en languit op de grond. Was echt een harde smak. Hij ging gelijk huilen, maar had geen verwondingen omdat hij zich goed had opgevangen.
    Ik zag al aan hem dat het wel weer eens een gevalletje Breath Holding kon worden, dus ik was er al op bedacht en hield hem vast. Hij werd wit en toen grauw en viel helemaal slap naar achteren met weg gedraaide ogen. Op dat moment was ik nog rustig, want dat heb ik immers al wat vaker meegemaakt. Ik praattte rustig tegen hem. Toen hij weer adem haalde dacht ik dat hij weer bijkwam. Maar het duurde lang en hij viel daarna weer helemaal weg en bleef slap. Echt buiten bewust zijn dus...Ik riep in paniek of iemand 112 wilde bellen en liep met hem in mijn armen naar een bankje (Evi stond nog midden op de stoep in de wagen...) Op het bankje kwam hij weer langzaam bij en begon toen heel hard te huilen. Ik was ondertussen helemaal aan het shaken...
    1 mevrouw vroeg van een afstandje of ze echt moest bellen en toen ik zei dat hij weer bijkwam fietste ze weg. Niemand die even kwam vragen wat er was en of het ging...
    Als ze denken dat ik zo in paniek was alleen maar omdat mijn kind viel en een zere knie heeft. Belachelijk toch.

Senna herinnert zich gelukkig niets van deze aanvallen. Hij weet alleen dat hij gevallen was en een zere knie had en daarom moest hij huilen.
    Ik was deze keer toch echt wel even van slag omdat het lang duurde en hij weer opnieuw wegviel toen hij weer begon te ademen.

20. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Aaaah lieve Olga. Wat een schrik zeg!
    En wat belachelijk dat die ene mevrouw maar zo zat te kijken zonder actie te ondernemen!
    Dikke knuffel voor jou en senna!

PS Wil je mij een foto showen van je koningskoppel?

Deel Deze Pagina