Het tijdverschil wordt nu natuurlijk korter omdat wij ook een uur terug zijn gegaan in de tijd. Of ben ik nou gek? Kan daar zo in de war van raken... Hier een slechte nacht. Ik kon niet in slaap vallen en lag maar de draaien en had het koud. Senna was nog een keer wakker en was om half 5 nieuwe tijd er wel weer klaar mee. Wel terug gelegt en toen moest hij nog een keer plassen en plaste hij alles onder. Evi heeft wel heerlijk geslapen! Lindy, jammer dat oma toch hetzelfde kado heeft gekocht. Je zegt het toch niet voor niets? Johana, juist leuk om echte jongensdingen te kopen/vragen voor Roel toch? Duplo kun je ook al wel vragen. Daar gaat hij vanzelf mee spelen.
Hoi meiden, Wij hebben een verschrikkelijk rommelige nacht achter de rug... Evelien sliep pas rond een uur of tien. Manlief en ik hebben wat woorden gehad. 'k Heb ontzettend veel liggen draaien. Ongeveer om het uur ben ik wakker geworden van een in-haar-droom-gillende-Annabel, in-haar-slaap-headbangende Evelien, snurkende en in-zijn-slaap-mompelende-papa en een uk die op mijn blaas zat te drukken... Gelukkig was Evelien pas rond half acht (nieuwe tijd) wakker. Daarna gevolgd door wat geklets met Annabel. Maar dat ik nu echt fit ben, kan je niet zeggen. 'k Ga vandaag op mijn gemakkie wat wasjes draaien. Zometeen even wat boterhammetjes klaarmaken en daarna de dames aankleden, die zitten nog heerlijk in hun pyjama's. Als manlief straks terug is van zijn basketbalwedstrijd, gaan we gezellig naar vrienden van ons, even lekker bijkletsen, want die hebben we zo lang al niet meer gesproken. 'k Ben benieuwd of er veel verschil zit tussen hun dochtertje (1,5 maand ouder) en Evelien. @olga: knuffie voor je slechte nacht! Hopelijk belt je man vandaag. Tijdsverschil zal toch wel hetzelfde blijven? 'k Neem aan dat de hele wereld overgaat op wintertijd. Geen idee eigenlijk. @lindy: hoe gaat het nu met je rug/gezondheid? Bah, ook al zo'n rommelige nacht achter de rug. Toch wel jammer dat er zoveel afgehaakt wordt voor de sintsurprise. Een jongetje met zijn eerste verjaardag... Geen idee? Duplo, vormenstoof, kralenrek, autootjes? 'k Kan me wel voorstellen dat je wat kribbig wordt van je uitblijvende menstruatie. Ik zou ook boos worden om die dubbele kado's. Heb ik hier met mijn moeder ook. Ze weet dat ik zo'n FischerPrice kassa wil kopen, maar ze heeft er bij haar ondertussen ook een staan. @johana79: kleine jongetjes worden groot. Roel ook al bijna 1... En jij ook al zo'n rare cycli. Hier is het ook zo'n heerlijk druilerig weer. Echt een binnenblijfdag, helaas... @Alieke: aaaaah, wat heerlijk dat de kids zo gaan zwemmen. Even lekker een zondagochtend zonder kinderen! Lekker doen wat je wil/nog moet doen. Oja, hier krijgen de meiden met sinterklaas ook autootjes. Pfff... Die had ik laatst eentje meegenomen van Kruidvat. Ruzie dat ze erom kregen! Groetjes!
Jan heeft net gebeld. Fijn om hem even te horen en wat was hij heerlijk enthousiast! Ze zouden met twee van hun gaan hardlopen in central park. Dat wordt wat, want Jan is helemaal niet sportief. Maar hij heeft wel uithoudingsvermogen waar je u tegen zegt, dus hij zal het vast gaan redden. Nelly, nee hoor....niet de hele wereld gaat over op wintertijd! Maar het is nu daar 5 uur vroeger dan hier. Jammer van je wakkere nacht zeg. Wel leuk om vanmiddag bij vrienden langs te gaan. Kun je ook weer van opladen he.
Ik mag voor 20 euro het little people speelhuis overnemen via MP. Nieuw is hij bijna 60 euro geloof ik. Het is niet het nieuwste model, maar die daarvoor. Zal een link opzoeken.
@olga: datzelfde huis heeft Evelien voor haar eerste verjaardag gehad van mijn ouders. Was toen 25 euro, nieuw bij die speelgoedwinkel die hier bij Marskramer inzit (Toys2play?). Je moet maar net aanbiedingen treffen he. De dames spelen er eerlijk gezegd niet zoveel mee. Ze zijn meer van de duplo. Dat rollenspel komt vast nog wel. Superfijn dat Jan het goed maakt aan de andere kant van die grote waterplas.
ow, k zie dat je er al achter bent van de klok en leuk, het lp huis, hier hebben we hem ook. hij is niet zo duur hoor volgns mij @ll zwaai! missk. gefeliciteerd met SARAH!!!!
O jeetje is Sarah vandaag jarig???? Misskeita van harte gefeliciteerd met je kleine meid! Dan is ze ook alweer baby af. Hoop dat ze een leuk feestje heeft gehad vandaag.
Johana ja gaat hard he:O.. ik weet nog als de dag van gisteren dat de kleine uk in mijn armen lag 24 december heb vorig jaar ook weinig mee gekregen van de kerst en oud jaar.. hopelijk dit jaar heel anders z`n zin in de Boom versieren haha .. en sinterklaas natuurlijk .. Jij ook steeds overtijd. ja frustrerend he.. maar vooral omdat ik er heel onzeker van wordt Zit nu al op een cyclus van 46 dagen :O.. pff.. maarja niks aan te doen.. afwachten Olga jij ook z`n wisselende cyclus. Ja weet je wat het is met het kado.. demy heeft al zoooo veel gekregen niet normaal auto`s hebben we al een houten trein ook autobaan en trein baan zoooo moeilijk.. en liefste zou ik een gave loopcar kopen ofso maar ja geen ruimte voor fijn dat je Jan even gesproken hebt . voor 20 euro een little people huis overnemen ik zou het doen Alieke: lekker even tijd voor je zelf en de kids lekker zwemmen leuk hoor Nelly vervelend van je drama nacht. hoop dat je vannacht wat beter slaapt. Het gaat met mijn rug iets beter.. heb veel last er van maar met vlagen dus mag niet klagen alleen mijn bekken speelt vandaag op.te veel gedaan gister. Hoe voel jij je? laatste loodjes spannend hoor Sarahhh gefeliciteerd
vandaag in krommenie geweest.. was best gezellig.. demy wou alleen niet slapen bij opa en oma. ze klom steeds uit bed. dus maar niet slapen ze viel in de auto terug in slaap hihihi.. ze liggen nu heerlijk te slapen . ik ga ook niet te laat naar bed morgen werken ik heb laat te dienste dus 2 dagen tot 18.30 Ik heb trouwens eindelijk een nieuwe stofzuiger gekocht gister een bosch hij is zooooo fijn .. ben er onwijs blij mee .. fijne avond knuf
Oh ja. Volgens mij is het best normaal als je ene eierstok een andere cyclus geeft als de ander. Ik zou het bij mezelf niet weten, heb zowel bij M als T maar normale 3 ronde's meegemaakt. En daar dus geen verschil opgemerkt: rond 30-35 dagen geloof ik.
Salapio, ik denk ook dat het goed mogelijk is dat de cycli verschillen per eierstok. Heb wel het idee dat ik veel meer pijn heb nu rondom mijn eisprong. Voorheen had ik dat weleens tijdens een cyclus, maar nu echt iedere keer weer en dat duurt ook zeker een dag of 4. Heb jij eigenlijk alweer een cyclus met je BV of nog steeds helemaal niet ongie geweest? Lindy, oh oke....demy heeft dus ook al veel speelgoed wat leuk is voor kleine jochie's!
Ja joh? Dat wist ik helemaal niet dat dat kan verschillen. Vorige keer was ik netjes met 31dagen (voor mij netjes) en nu zit ik alweer op 34. Dinsdag erge krampen in me buik gehad en veel afscheiden afgelopen dagen maar nu niks meer Had gehoopt dat mijn cyclus een beetje normaal zou doen maar denk dat deze erg lang gaat duren. ** Wie bedenkt er nou zoiets?! De klok voor of achteruit te zetten! Pfff.. hier was het half 6!
Hahah! Wat een leven Zal trouwens wat ik net beschreef, mijn ei niet zijn geweest? Dan zou het idd nog wel eventjes duren voordat ik ongi word.
Alieke, dat is net wat ik ook dacht....het afscheiden en pijnlijke buik kunnen ook rondom je eisprong geweest zijn. Salapio, zuchterdezucht! Hier een goede nacht gemaakt. Het gaat weer de goede kant op met Senna met slapen. Maar de vraag is voor hoe lang. Vanacht er maar 1 keer uit geweest namelijk. Meestal gaat het maar een paar dagen goed en is het daarna weer drama. Wie weet deze keer anders!
Ik kreeg ineens nog een ingeving voor een cadeau idee voor Senna zijn verjaardag. Schmink...dat heb ik nog helemaal niet in huis. Niet dat hij daar nou direct zelf iets mee kan. Maar wel leuk om hem om te gaan toveren! En het boek Pluk van de Petteflat ga ik ook vragen. Hij is helemaal gek van die film namelijk. Neemt allerlei grappige uitspraken ervan over.