salapio, thanks, ze heeft vannacht als een roosje geslapen en wij ook (jan zegt altijd: ik slaap als een appeltje, met het steeltje omhoog, hahaha, die moest ik even delen) N zit nu voor t eerst op de PSZ, hij was de grootste, ook niet zo gek want hij is vandaag 3 jaar en 8 maanden. t Is dus voor ff, maar ik hoop dat hij er in deze laaste maanden voor hij 4 wordt nog ff een xtra uitdaging vindt.
Jippie! We zijn weer door de keuring! Nouja.. zoals het er nu uit ziet. Ik moet as week bloed laten prikken ivm mijn "vreemde" klachten die hem aan het Hellp-syndroom denken alleen was mijn bloeddruk mooi laag dus hij verwacht niet veel bijzonders. Ik ben zo blij, ze ligt ingedaald! Na 2 kids die niet indaalden toch nog 1tje die het wel doet.. erg fijn! Dana moest met weeën naar beneden zakken en dat vond ik géén pretje. Volgens hem groeide het allemaal "erg" goed. Ik: "erg goed??!" Hij zei dat hij niet zal zeggen dat het geen groot kindje is ookal ben ik niet veel zwaarder geworden.. *slik* Laten we dan maar hopen dat deze ook voor de 40weken geboren word!! (weet niet wie t vroeg, Dana was met 39w en Loïs 37,5) Agh.. we gaan het beleven.
Alieke,fijn dat de controle gewoon goed was. Ik hoop ook voor je dat deze derde meid zich iets eerder aandient en zeker niet over de 40 weken gaat. Salapio, dus best nog wel even wat werk om de kamers allemaal in orde te maken. Wel leuk dat M en T samen gaan op 1 kamer! Sanneke, ik heb bij Senna en Evi niet specifiek last gehad van slecht slapen rondom het gaan lopen. Evi slaapt over het algemeen altijd goed en Senna was altijd moeilijk met slapen. Fijn dat N weer opgeknapt is en naar de speelzaal mocht. Hebben jullie er bewust voor gekozen om hem pas zo laat toch nog voor een tijdje naar de speelzaal te laten gaan of was de wachtlijst zo lang? Voor de uitdaging en het groepsgebeuren is het wel heel leuk nog voor hem.
Huis update: Aankoopmakelaar is vanmorgen met Jan in het huis geweest. De bejaarde bewoonster was er deze keer ook en jan heeft haar nog gesproekn. Ze wil graag van het huis af en hoopt dat het wat gaat worden. De aankoop en verkoopmakelaar hebben ook met elkaar gesproken en het is duidelijk dat het huis wel voor een te hoge vraagprijs te koop staat. Daar is de verkopend makelaar het mee eens, maar hij heeft dit ´huis´overgenomen van een collega die met pensioen ging. Onze aankoopmakelaar kreeg helemaal jeukende handen om er een mooie deal voor ons uit te gaan halen zeker met die kwestie met het grondwaterpeil. Het ziet er naar uit dat we volgende week een bod gaan doen, maar de aankoopmakelaar wil eerst een goede constructie uitdenken. We zouden zomaar eens 10.000 euro lager uit kunnen komen dan waar wij rekening mee hadden gehouden, dus dat scheelt nogal. Maar ik moet niet TE enthousiast worden, want straks gaat het allemaal alsnog niet lukken...
Johana, jullie zijn verhuisd toen Danielle nog klein was toch? Of was het iemand anders...O, nee nu ik het schrijf bedenk ik dat het Frederike was. Maar voor ons is het inderdaad erg spannend. Vrienden van ons wonen in Doetinchem en kijken voor een ander huis in de Achterhoek. Daar koop je een twee onder 1 kap voor de prijs van een hoekwoning hier....Maar we overwegen niet om hier weg te gaan hoor!
Wij gaan vanmiddag naar schoonmams toe, want die is jarig vandaag. Senna heeft een doosje beschilderd en beplakt en Evi een tekening gemaakt. Net heeft Senna bij de bloemist een bosje bloemen uitgezocht!
Spannend Olga!! Gisteren een fotoshoot van de meiden gehad. Wat was het leuk!! Met tranen in mijn ogen heb ik van een afstandje mee staan kijken. Wat kan je dan trots zijn *oei, hormonen* Ook een paar met mijn belly erop maar moet zeggen dat ik het veel leuker vind om een foto van de girls te hebben dan van mezelf Kan niet wachten op de foto's! Vanmiddag verjaardag van mijn broertjelief Mees, hij is 1jaar geworden! Nu eerst een rustig ochtendje houden, kids zijn met papa en oma zwemmen. Helaas wacht er nog genoeg was op mij..
Alieke, hoop dat je ochtendje zonder meiden om je heen even lekker voor je is geweest. Ik kan soms zo genieten van even helemaal geen geluid om me heen. Je showt ons straks toch wel weer wat mooie foto´s van je meiden he! Gefeliciteerd met je broertje! All, bedankt voor jullie medeleven rondom het huis! Heb nu even wat minder spanning erom want het is weekend en we kunnen nu niet zo veel. Maar desondanks draaien de radertjes in mijn hoofd overuren juist als ik wil slapen...Dus wederom een slechte nacht gehad mede door de regen en een kind met een nat bed. Senna en jan zijn nu zwemmen en Evi ligt in bed, dus eventjes rust voor mezelf!
alieke, leuk van de fotoshoot! En je broertje 1, grappig. olga, sterkte met de zorgen. Wie was nat? Senna? slaapt hij al zonder luier? N nog niet en voorlopig doen we dat ook niet.
Sanneke, Senna slaapt ook nog niet zonder luier, en dat doen we voorlopig ok nog niet! Maar hij lekt regelmatig door...Dan is zijn pyama en soms zijn bed al nat. Er ligt wel een zeiltje onder (zo eentje uit het kraampakket ha ha) Tegenwoordig leg ik midden in de nacht gewoon een dikke handdoek over de nattige plek en verschoon ik in de ochtend pas zijn bed.
Heb net even een berg winterjassen op MP gezet. Eens kijken of dat nog wat opleverd... Ik zit trouwens nog steeds in mijn joggingbroek en ongewassen gezicht....ik ga me maar eens aankleden voor jan en senna zo thuiskomen!
mensen wat een prut weer! de jongens zijn ook niet te hebben haha. nog 1 weekje en dan begint de psz weer, kan niet wachten. ze vervelen zich echt, ook al doen we de hele dagen van alles. ze missen hun school gewoon. ik zelf lig al de hele dag in bed. moe, misselijk, algehele blegh. elke keer als ik het beneden weer probeer, verdwijn ik na een half uur weer naar bed om weer stijf in slaap te vallen. gelukkig is gerben vandaag thuis, morgen kan ik me er niet aan overgeven even van 'genieten' dus.
Johana, oh dan heb ik het me dus toch goed herinnerd van jullie verhuizing. Ging twijfelen aan mezelf! Claartje, hier ook de hele dag beetje gehangen in huis. Senna kon na het zwemmen niets anders dan op de bank liggen met duim in mond, dus maar een filmpje aangezet. Evi was dwars en kon zich slecht vermaken... Heb Senna net om 18.20 naar bed gebracht; hij kon alleen nog maar piepen en klagen. Bleek dat hij 38,3 had en zich dus ook gewoon niet fit voelt. Hopelijk knapt hij op van een goede nacht slapen.
och, ook voor de kleintjes dus een hang dag. hopelijk slapen ze het er lekker af en zijn ze morgen weer fit. hopelijk trekt lise het morgen ook een beetje. het grut moet allemaal mee naar de verloskundige om kwart over 11. echt zo'n jippie tijd haha. ach, zal wel los lopen.
olga, beterschap. WAs evi nog ziek geweest verder? zij was vorige week toch ineens niet lekker? of vergis ik me nou? Hier migraine, maar ik heb niet zo'n hoofdpijn, maar wel lichtflitsen gehad. Hopelijk voel ik me weer fit na het slapen, denk het wel. Morgen komt de schoolfotograaf, leuk! dit jaar ga ik maar geen moeite doen om n en l op de foto te krijgen samen, volgend jaar als n op school zit mag ze dr bij.