december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    En onze ik-lach-niet-op-commando-en-zeg-lekker-alleen-maar-cheese Annabel:

2. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    En dat scheelt allemaal anderhalf jaar met elkaar.
    Wat een verschil, he...

En nu ff wat drinken en naar bed. Begin koppijn te krijgen...

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nelly, echt leuk om je dames te zien en vergelijken!

Voor Senna zijn verjaardag zaten we eerst aan een kinder laptop te denken. Maar alles wat met Cars te maken heeft vindt hij geweldig. Van opa en oma krijgt hij een bestuurbare Cars auto. Heb ik even als tip doorgegeven, want er was een leuke aanbieding bij Kruidvat. Nu willen we zelf misschien een Cars racebaan geven. Heb er net internet voor afgestruind op zoek naar de beste aanbieding... Zit toch nog wel 30 euro verschil in, dus dat scheelt een hoop!
    Evi wil ik met sinterklaas ook een pop geven en ik heb al zo´n verzorgingstasje met luiers en een flesje.

Pepernoten, we hebben hier 2 zakjes op inmiddels.

Kraamkado, oei ik ben op dit moment ook niet meer zo inspiratievol...
    Kraambezoek boek, speendoekje met naam erop geborduurd, een leuk klein kinderkoffertje gevuld met van alles en nog wat...

4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goedemorgen!

Nelly; geweldig die foto's!! Knappe koppies! Enne.. Kraamkado, een luiertaart? Ik had voor mijn neefje toen gewoon een "kale" luiertaart besteld en zelf dingen erbij gekocht en erbij gedaan.

Verjaardagskado's: Lois krijgt van ons een spelcomputer. Verder.. Rolschaatsen, broodtrommel en tas met naam, nieuwe laarzen en verder weet ik t niet.

*flestijd*

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Essebes, wat een stoere meid!

Nelly, leuke spam! Hier geen inspiratievolle kraamkado's :)

Olga, behalve huisje soppen klinken jouw voorstellen goed ;)

Euhm ...

Ga nu even bankhangen :D

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Heey Dee, leuk dat je weer meeleest! Lama van je horen als je zin hebt!

Pareltje, hoe is het in je nieuwe huis?

Salapio, hang ze!

Olga, Senna helemaal carsfan dus, N vindt het wel stoer, maar is niet echt grote fan.

Alieke, hoe is het nu?

Nelly, leuk om je verhalen te lezen. en wat een mooie meiden heb je! Leuk om te zien hoe ze groeien tov zo'n stoeltje :)

Hier een chagrijnige L en een gezellige, iets baldadige N. Hier komt die ouwe l*l met witte baard zaterdag al aan... zijn jullie kids er erg mee bezig? N gelukkig niet heel extreem, maar wel een beetje. L krijgt kiezen en is met slapen aan het klooien en dus uit dr hum. Ik laat haar nu vanmorgen maar wakker en dan hopen dat ze vanmniddag heeeeel lang gaat.

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    essebes, gefeliciteerd met Jenna, 2 jaar alweer! Slapen een drama? Wat doet ze?

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    dee, wat een supermooie foto's. Echt fijn dat het weer een stuk beter gaat.

9. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.547
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @Dee, welkom terug en wat een prachtige dochters heb je.

Eliora gaat in de december 2weken achter elkaar 2ochtenden in de week wennen en per 9 januari gaat ze echt naar school. Ik kan wel aan haar merken dat ze er aan toe is om naar school te gaan.

Met Nathanja gaat het ook prima, vandaag bij het CB weer goedgekeurd. Ze is nu 66,5 cm lang en 7170 gram zwaar. Sinds vorige week krijgt ze via de rapleymethode bijvoeding en dat vindt ze erg leuk. Ze krijgt zelfs wat binnen. Broodkorst is favoriet, maar de stukjes tomaat van vanavond vond ze ook erg lekker.

Ik ga zo meteen even hot chocolate en koekjes voor manlief maken. Tot de volgende keer.

10. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.547
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @ Sanneke, Ik vind het echt genieten in ons nieuwe huis. We hebben zoveel ruimte nu. De woonkamer is nog niet helemaal zo als ik zou willen, maar dat kan pas als de box weg is. Dus dat duurt nog wel een jaartje denk ik. Verder zijn er verspreid over de wijk veel kleine speeltuintjes voor verschillende leeftijdscaterogieeen en dat vindt Eliora helemaal geweldig. Ze weet meestal haar papa wel te strikken voor een rondje langs een paar speeltuintjes.

11. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Hallo dames,
    een tijdje terug vroeg ik of er nog kindjes waren die nog steeds niet zindelijk waren omdat Bjorn er niets van moest weten .
    Dat berichtje had ik eerder moeten plaatsten....Bjorn is sinds dat ik dat berichtje heb geplaatst helemaal proper.
    Joepie, zonder zorgen strakjes naar school...wel pas in januarie...maar ik verheug me er stiekum wel op.

12. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

http://derdewonderbeebje.babysite.nl

Lieve dames,

Thnx voor de felicitaties...
    Ik heb net een site aangemaakt om iedereen op de hoogte te houden alleen via die site. Ik ga niks op hyves of facebook zetten.
    Een collega heeft mij laatst hier gevonden en herkend... Dus zo anoniem ben ik niet meer...

Ff snele en update;
    Ik ben nu 5 weken en het gaat in eerste instantie wel goed. Alleen heb ik sinds 3 dagen vreselijke krampen. Gelukkig nog geen bloedingen... Maar ik vrees dat het niet lang meer zal duren... Verder hele pijnlijke borsten (had ik wel met Jay maar niet met Noah) en begin nu al misselijk te worden... Verder ben ik rond 20 uur 's avonds bekaf en kan met moeite mijn ogen open houden...
    Mn gyn heeft mij gester gebeld. Over een week moet ik naar het VUmc voor een gesprek met haar en mijn 1e echo. Spannend!

kussss

13. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Oh ja...wachtwoord krijgen jullie van mij na een Pm'tje ;)

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Heeej Jufffie, ik word helemaal vrolijk van je kleurige banner!
    Poeh, al goed last van zwangerschapsverschijnselen. Beterschap/succes!
    Hopelijk blijven de bloedingen uit.
    En spannend volgende week je eerste echo...

Hoe gaat het met jullie lieve Jay?

Net even gekeken op je babysite, wat een mooie achtergrond. 'k Stuur je zo even een pm, want ik wil je graag volgen.

Liefs,
    Nelly

15. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Juf: gefeliciteerd! Ga je straks een pb sturen.
    @Salapio: had jij vandaag niet de echo? Alles goed?

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wat een gezellig gekletst dames!

Dee, wat fijn en leuk om je weer te zien (ehhh...lezen). Goed om te horen dat het weer beter met je gaat en dat het thuis ook de goede kant op gaat. En je drang om gelijk weer mee te kletsen...wat leuk zeg! Ook direct weer gezellige verhalen en heel mooie foto´s van je meiden! Leuk voor je om te merken dat de meiden zo verschillend zijn. En Estelle is dus al aan het wennen. Lijkt me toch zo spannend als moeder.

Juffie, fijn dat je gyn al zo snel contact heeft gezocht en je binnenkort al een echo krijgt. Hopelijk blijven de bloedingen uit. Sterkte met de ongemakkelijke kwaaltjes.

Kelly wat goed van Bjorn dat hij het opeens helemaal door heeft met plassen op de wc!

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden, even snel een berichtje ... de echo was helemaal goed en we hebben goed kunnen zien wat het is :D

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  19. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    Oooh juffie wat gaaf weer zwanger!!! Ben jaloers haha! Ik gun het je van harte lieverd xxx

En salapio ook!!! Maar dan een stuk langer!! Goed man!
    Gefeliciteerd ook!!!

Verder heb ik nog niet veel terug gelezen!
    Zou bijna denken dat jullie me niet meer kennen haha!
    Shame on me 

Maar hier gaat alles perfect!
    Mika wordt 22 december ook weer 4 en Ivan is net 8 weekjes!
    Hij doet het ook erg goed en drinkt mama's melk ook al 8 weken!!! (trots!!!)bevalling is allemaal goed verlopen! 12:00 vliezen gebroken en 14:40 geboren!!! Dus rap!!!

Maar we zitten alweer lekker een beetje in een ritme!!

Dikke x Es

20. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Oww Juffie, ik lees net je berichtje.
    kippevel zo blij ben ik voor je.
    Hier gaat een kaarsje aan en da blijft 9 maanden branden.
    Heeeele dikke knuffel meid!

Deel Deze Pagina