Vanmorgen hier 2 stellen met kindjes op visite gehad. Dat was lekker rustig beginnen! Senna kreeg een Cars horloge en een Toy Story lunchbox en beker. Hij was met allebei erg blij, hoewel hij Toy Story helemaal niet kent... Om hal twee waren ze weg, en kon ik even snel opruimen, Jan wat stoelen bij de buren halen en Senna even chillen op de bank met de dvd aan! Om half 3 begon de middag ronde. Was op zich goed te doen, want 3 gezinnen waren er niet en dat scheelde me alleen al 7 kinderen! Een stuk of 8 kids hebben nog een tijd in de tuin gespeeld, wat ook best prima was. De kleintjes lagen binnen in de wagen of maxicosi of kropen tussen de stoelen rond! Maar alsnog lag mijn hele vloer onder chips, koek kruimels, kleverige limonade vlekken en plat gestampte rozijntjes! Ach...het was ook zo weer opgeruimd. Om hal 6 was alles weer weg en hebben we patatjes gehaald. Daarna nog even onze leuke kleine kerstboom opgezet en om hal 8 lagen twee kindjes uitgeput in bed! Hij kreeg een groot cadeau namens de vriendengroep. Namelijk een grote box met lego. Helemaal leuk en veel beter dan weet ik hoeveel kleine cadeautjes... Morgen eest op de speelzaal en met de familie, dus ik ga vrolijk nog even verder!
Annabel stond vanochtend supervrolijk om half zeven (beeeeeetje vroeg) langs ons bed, omdat ze benieuwd was of er beneden slingers hingen. Toch even gevraagd hoe het met haar buikje was, maar die was helemaal beter. Ze was weer helemaal opgeknapt. Misschien is ze gewoon echt ziek geweest van de spanning. Maar wat een contrast zeg, met dat zielige, zieke, lusteloze meisje gisteren. Het verjaardagsfeestje verliep vandaag super! Ik kende Annabel bijna niet terug, zo onbevangen enthousiast. Normaal is ze erg afwachtend en weet ze zich vaak geen houding te geven als het haar te druk is. Maar ze was zo ontzettend aan het genieten! De nieuwe visite moest van haar ook wachten tot ze klaar was met het bouwen van lego (had ze als een van de eerste kadootjes gekregen). Alleen toen we met zijn allen Lang-zal-ze-leven gingen zingen, kroop ze weg. De taart maakte wel alles goed. Je had dat gezichtje moeten zien, toen er ook nog ineens een tas met die appie-figuurtjes open ging. En wat is ze verwend. Ze was ook superblij met alles. Er zaten geen "troep"kadootjes tussen. Morgen heb ik haar beloofd dat ze met mij en mijn moeder een goudvisje uit mag gaan zoeken. Ze roept al een paar weken dat een goudvis haar lievelingshuisdier is en dat ze die met haar verjaardag wil. En dat heeft ze ook tegen mijn moeder gezegd, maar dat moest wel een geheimpje blijven voor mama. Klein spookje, haha. Vandaag was echt Annabels dag! Evelien was overdag wel wat aandacht tekort gekomen, dat was vooral te merken toen het bezoek weg was. Ze begon kadootjes af te pakken en Annabel te klieren. Maar na wat extra aandacht was het zo afgelopen. Het valt me trouwens ontzettend op hoe Annabel gegroeid is. Echt alsof ze de peuterperiode afgesloten heeft. Mijn lieve kleine meisje is al zo zelfstandig en zorgzaam. En ze kan ook al zo goed helpen met vanalles. Echt genieten. Oja, mijn broertje had met klussen (betonboorder) iets in zijn oog gekregen, maar in het ziekenhuis konden ze niets vinden. Gelukkig niets aan de hand dus. Je kon ook niets aan zijn oog zien. @olga: ook een geslaagd feestje vandaag. Lekker verder feesten morgen! Super dat Senna van de vriendengroep een groot kado heeft gekregen. Ik hou ook niet zo van een heleboel kleine flutkadootjes. Al heeft Annabel wel van veel mensen 4 kadootjes gekregen voor haar 4e verjaardag.
Annabel, gefeliciteerd met je verjaardag meisje! Zo te horen heb je gisteren een heel leuke dag gehad met veel kadootjes en een prachtige taart! Nelly, Jan, Evelien en marjolein, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Rosalie, gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier vandaag! Ook gefeliciteerd voor je papa en mama!
Vanmorgen Senna wakker gemaakt en op het grote bed een heel groot en een heel klein kado uitgepakt. Van Evi kreeg hij (nog) een Cars autootje waar hij natuurlijk heel blij mee was en van ons de racebaan. ´Wow wat een groot kado mama!´ riep hij blij. En toen hij het papier er half afgetrokken had, zei hij ´yes!´ Vanmorgen op de speelzaal getrakteerd en de juffen vonden de versierde ontbijtkoek viertjes erg leuk. Senna kreeg (hoe verrassend) een Cars muts van de juffen. Jan heet vanmorgen de racebaan opgebouwd en nu zijn Senna en Jan er samen mee aan het spelen. Ik ga er zo maar eens een foto van maken! En dan is het wachten op de visite van vanmiddag!
Oja, Evi was alweer een paar dagen link aan het hoesten en snotteren. Vannacht heeft ze ons steeds wakker gehouden. Speentje kwijt, hoesten, huilen enz...Vanmorgen had ze 38.3 toen ik haar uit bed haalde. Ze is dus echt niet fit, arm purkie...
olga, olgaman en Evi: HARTELIJK GEFELICITEERD met de 4e verjaardag van Senna! Twee dagen feest, leuk! Alles vanmiddag ook goed gegaan? Beterschap voor Evi. augustus: HARTELIJK GEFELICITEERD met de 4e verjaardag van Rosalie! Vanmiddag ben ik met mijn moeder en Annabel twee visjes bij Intratuin wezen halen. Ze vond het geweldig! Helemaal met al die kerstzooi. Hoe vaak heb ik wel niet "mama, kijk daar eens!" gehoord. En nu ga ik even wat reservespulletjes inpakken en dan gaan we richting het pannenkoekenhuis. Doei!
Wat lief de felicitaties voor Rosalie! Bedankt!! Alle jarige, bijna jarige ook gefeliciteerd. Rosalie is gruwelijk verwend. Hadden 35 man (&kids) in ons kleine huisje. Totale chaos!!n Maar leuk & gezellig!! Ze heeft van ons de V tech mega mindy camera gekregen. Ze is er mega blij mee.
Alle jarigen alsnog gefeliciteerd Ik lees gezellige verjaarsverslagen. Bedankt voor de felicitaties voor Roel, wij hebben ook een gezellige verjaardag gehad. Roel is goed verwend met echt leuke kadotjes. Mannetje was helemaal blij de hele dag. Genieten dus. óp naar kerst en daans verjaardag, haha.
Hoi allemaal Hier kort berichtje van deze kant. Helaas heb ik afgelopen weekend een miskraam gehad. Groetjes Gerda
Augustus, ook zo´n lekker druk eestje gehad dus voor Rosalie! Johana, voor Roel is het dus ook een top dag geweest. Leuk zeker al dat echte jongens speelgoed! Ik vind het verschil echt zo duidelijk en grappig! Nelly, ohh wat leuk voor Annabel dat ze visjes mocht uitzoeken! Ik hoop dat ze een lang leven in jullie kom zullen hebben!
Het eest gisterenmiddag was wederom geslaagd! Senna is nog verwend met een Cars nachtlampje, Cars boek, een ander verhaaltjes boek, Cars bestuurbare auto, schoolbord met magneten en krijt en nog wat kleine dingetjes. Erg leuk allemaal. Na het eten natuurlijk nog even met de racebaan gespeeld en moe maar voldaan gaan slapen. Morgen voor het eerst wennen op school. ik vind het zoooo spannend. Zelf doet hij er nu nog heel luchtig over...ben benieuwd hoe dat morgen gaat!
Gerda; Jeetje meis! Wat vervelend!! Hoever was je? Sterkte ermee! Wij zijn weer begonnen met plannen voor de verbouwing van de zolder.. Aangezien Maey nog(steeds) geen eigen kamertje heeft en wij graag onze kamer op zolder willen hebben met een nokverhoging. Helaas viel dat toen ik net zwanger was niet echt gunstig uit ivm de crisis. Ik hoop zo dat het deze keer WEL meezit!!
@all: tenx voor de felicitaties @gerda79: ach, lieverd, wat een vreselijk bericht. Heel veel sterkte! @alieke: verbouwplannen, wat een geregel altijd. Succes!