We hebben net Annabel voor haar wendag naar school gebracht. Ging super! Thuis had ze zelf haar fruit klaargemaakt (druifjes van de steeltjes gehaal) en haar rugzakje ingepakt. In de klas werd ze enthousiast door de juf onthaald en bij de jassen stond ze een beetje versteld dat de juf haar naam wist. Maar ze draaide meteen met het programma mee, alsof ze nooit anders had gedaan. Jas aan de kapstok, drinken en fruit in de bak doen, een klein werkje uitzoeken tot de "les" begint. Ze was al zo heerlijk aan het kleuren met de andere kindjes dat ze nauwelijks tijd had om ons gedag te zeggen. Ik ben erg benieuwd hoe ze het vandaag doet. Vanmiddag om half een mogen we haar weer ophalen. Verder gaat het ff niet zo lekker met mij, wat was ik gisteren ziek. Continu rillen, warm/koud, hoofdpijn, pijn over mijn hele lichaam en ook nog eens spierpijn in mijn kont, dan kun je echt niks zeg. Met paracetamol gaat het nu weer een beetje, maar wat baalde ik, dat ik ziek was zo vlak voor Annabels 1e schooldag!
Vandaag zijn Bjorn (Kellly), Elisabeth (Arka), Liv (Essebes), Sam (Britteke), Sem (Bowie) en Youri (MvYenE) jarig! Mama's: HARTELIJK GEFELICITEERD met de vierde verjaardag van jullie guppen!
Felicitaties voor alle jarige Jopjes en Jetjes! Olga, hoe ging het met Senna? Alieke, hopelijk gaan de plannen door Hier alles prima. T is een beetje ziek, hopelijk slaat het M over (morgen verjaardag op speelzaal, vrijdag laatste wendag op school, zondag verjaardagsfeest voor fam/vrienden en woe partijtje voor vriendjes). Afgelopen maandag weer naar school geweest en het gaat zo fantastisch goed, hopelijk blijft dat zo. Maar ze is er wel aan toe: wil iedere dag spelen met een vriendje en is echt toe aan meer uitdaging.
gefeliciteerd voor alle jarigen! nelly, spierpijn in je kont??? hoe kom je daar aan? salapio, leuk dat M het zo naar dr zin heeft!! heerlijk he
@Salapio: lekker drukke feestweek! Heerlijk om te lezen dat M het goed naar haar zin heeft op school. Beterschap voor T! Annabels wendag op school ging supergoed. Ze had overal aan gesnuffeld, vertelde de juf. En wat stond ze superblij en trots te wachten toen ze ons zag bij het ophalen. 'k Ben op het moment ook een echte emokip. Ik ben nog steeds ziek. 's Ochtends gaat het wel, maar tegen de middag gaat het helemaal mis. Dan heb ik het weer warm/koud en begin ik te rillen. Spierpijn in mijn kont is gelukkig minder geworden. Komt denk ik van de hometrainer dinsdag bij het fitnessen. Normaal doe ik die ook altijd en heb ik nergens last van, maar omdat ik al niet fit was, zal het wel extra hard aangepakt hebben ofzo. De andere oefeningen gingen ook veel zwaarder dan anders. Ik kon echt bijna niet lopen. Je had me de trap op moeten zien kruipen... En mijn keel doet nu ontzettend zeer. Ik kan bijna niet slikken. Drinken gaat, maar ik moet echt minihapjes heel fijn kauwen en dan nog doet het zeer bij doorslikken. Oooh, ik voel me zo zielig... Einde gezeur. Even kijken, vandaag zijn jarig... Hm. Niemand van onze decemberukken. Naja, dan ga ik nu lekker verven met Annabel.
Oh, ik bedenk me net dat ik dinsdag naast het fitnessen ook nog de kinderen in de bakfiets met die stormachtige (tegen)wind heb weggebracht en daarna naar mijn werk (5km verder) ben gefietst en terug natuurlijk. Verklaart die spierpijn in mijn kont denk ik wel.
nelly, verklaring geaccepteerd! beterschap vanmiddag mag n voor de 2e keer wennen. hij vindt het wel best geloof ik en ik 'moet' een uurtje mee schaatsen met mn klas, ondanks dat ik niet werk vandaag, maar het kon best zo met de babyfoon bij de buren en n op school, maar zoals het er nu uitziet met het weer, gaat het niet door. (en dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg)
Daar ben ik weer... Ik heb gisteren een aantal jarige jongens en meisjes niet gefeliciteerd, dus bij deze: Lieve 14 december jarigen, nog gefeliciteerd met jullie 4e verjaardag! Jullie hebben vast een leuke dag gehad! Sanneke, is het schaatsen nog doorgegaan? Nelly, oei je had echt linke spierpijn zo te horen! Gaat het nu weer wat beter met je? leuk dat Annabel gelijk zo goed mee deed in de klas! Salapio, M is ondertussen ook al een echt schoolmeisje geworden he!
Senna zijn 1e wen ochtend ging ook prima, hoewel het een gekke ochtend was. Ze hadden een soort algehele knutselochtend met meerdere groepen en er waren hulpmama´s, dus redelijk onduidelijk voor Senna. De juf zei dat hij wel stilletjes was en vooral veel in zich op heeft genomen door te kijken. Thuis had hij wel veel praatjes over school en hij heeft zin om morgen weer te gaan.
Mijn vriendin had woensdag de 20 weken echo en alles zag er goed uit behalve de darmpjes. Daar zag ze witte vlekjes inzitten en dat kan iets met een chromosoom afwijking te maken hebben. Arme meid gelijk helemaal onzeker en in de stress. Ze zou eigenlijk maandag pas voor verder onderzoek naar een ander ziekenhuis kunnen, maar nu mocht ze toch vanmiddag komen. Ik denk dat ze me straks belt, dus ik hoop dat ze meer duidelijkheid heeft gekregen. Bah, echt weer naar om te horen hoor.
olga, oei, dat klinkt nooit leuk, een onzekere echo. Hoop dat ze een goed bericht heeft. Wel onrustig dus voor Senna, hopelijk is het morgenochtend rustiger. Het schaatsen is doorgegaan en tussen 1 en 2 was het droog (het enige uur van de dag) Heel af en toe een spatje, maar geen echte regen. Fantastisch! Op de terugweg op de fiets naar school begon het me te plensen! en dat heeft de rest van de middag geduurd! N was ook weer aan het wennen. Hij hing eerst wel heel erg aan me en was erg verlegen, wilde ook geen puzzel oid maken, maar toen ik wegging, zwaaide hij wel vrolijk en hij heeft het prima naar zn zin gehad.
Back from de dokter.. Ik moet eerst mijn bloed laten prikken o.a mijn schildklier.. We wachten dat eerst af, extra hulp kan altijd gezocht worden. Moet zeggen dat ik me de laatste dagen wel wat beter voel.. Met Maey gaat het ook wat beter, ze slaapt het liefste in haar zijlig kussen en in haar eigen bedje. Merk dat je onrustig word van teveel geluiden en dan naar geborgenheid zoekt. Soms lijkt het erop dat ze in de gaten heeft als een ander haar vasthoud, bij mij is ze meteen stil..Wat een boefje! Ennehh..(ietswat overbelicht door de scanner):
Alieke, volgens mi likt dana het meest op ou? Leuke foto´ s in ieder geval! Sorry voor de gekke zin, maar die ene letter doet het steeds niet. En de f en de s doen het ook heel slecht, dus komen er soms rare woorden te staan...
Salapio, nog maar een week of 8 werken denk ik? En e hebt lekker de kerstvakantie er nog tussendoor. Gaat het nog goed met je?
Haha!! Ik moest wel even 2x lezen wat je nou neergezet had Maar inderdaad, Dana lijkt het meeste op mij. Maey is trouwens als 2 druppels water met mijn baby foto's.. Alleen blauwe ogen en zij heeft schappelijke mooie oortjes Loïs is qua uiterlijk en innerlijk net haar vader.. echte denkertjes. Dana en ik liggen vaak op 1 lijn, met Loïs heb ik vaak moeite om haar te begrijpen (net als haar vader) Ik heb van de zomer erg gelachen.. Op dat moment zag ik dat die 2 (L&D) zo verschillend zijn. Er stond een badje met water buiten.. Loïs zie je denken "zal ik het doen?" Dana komt om het hoekje gerent en duikt zonder na te denken in 1x in het badje. Niet denken, gewoon doen; Thats the spirit