december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    amber, alvast fijne dag! hoe ist?

2. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.541
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Jesse, gefeliciteerd met je 4e verjaardag. Maak er een leuke dag van samen met papa, mama, je broer en zus.

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Jesse gefeliciteerd met je 4e verjaardag! Je hebt vast een geweldige dag gehad!

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jesse, gefeliciteerd!

Beate, goede reis alvast :)

Buikje:

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Moooooi Salapio! Ik zou bijna ook weer de kriebels krijgen...

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    zo, de kerstboodschappen + die voor Ns verjaaardag zijn binnen :) Om 11 uur naar de PSZ want N neemt afscheid en vanavond nog naar een kerstconcert van Sela. Lekker druk dus :) t was retedruk in de supermarkt, ik was er om iets na 9 uur al

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    pc was vastgelopen, dus vandaar tijdstip van vorige berichtje :) t Afscheid was heel leuk en gezellig

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Happy Birthday to ME! (ha ha!)

9. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Zo. Even mijn verjaardagsfelicitaties inhalen...

@Salapio: nog HARTELIJK GEFELICITEERD met M's vierde verjaardag!

@momhairy: nog HARTELIJK GEFELICITEERD met Mika's vierde verjaardag!

@amber1978: nog HARTELIJK GEFELICITEERD met Jesse's vierde verjaardag!

HIEPERDEPIEP HOERA voor jullie allemaal!

10. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Beate: morgen al in het vliegtuig naar het zonnige Zuiden. Succes met de reis en veel plezier in Afrika!

@ninien: hoe gaat het met je meiden? Lekker samen naar school? Of start Nina ook pas na de vakantie?

@olga: haha, als niemand er iets van zegt he...
    Nou, ikke wel: HARTELIJK GEFELICITEERD met je 32e verjaardag!!!
    Leuke dag gehad?

@Salapio: waaaauw, mooi buikje! Zal ik die van mij ook laten zien? *NOT* Haha... Die 8 kilo die ik afgevallen ben, zetten ook geen zoden aan de dijk...

@sanneke: haha, ik heb vanavond om 20.15u mijn boodschappen gedaan. Op de vakkenvullers na viel de drukte ontzettend mee. Misschien dat ik morgenochtend nog wat elleboogwerk moet gebruiken voor de laatste boodschappen, maar volgens mij heb ik alles ongeveer wel in huis. Oh, wat heb ik een hekel aan die kerstdrukte in de winkels.
    Was je ook bij N's afscheid op de psz?
    En leuk concert gehad vanavond?

11. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hier verder weinig bijzonders te melden. Heb weer last van een dip. D'r speelt hier vanalles, wat nogal een impact op me heeft. Stomme spons-eigenschap met bijbehorende bijna overlopende emmer. Hopelijk krijg ik na de feestdagen wat meer rust in mijn hoofd.
    Maar dat neemt niet weg, dat ik ontzettend van onze meiden kan genieten. Annabel is echt zo lief, kan zo lekker zelfstandig spelen. Heerlijk die een op een tijd nu tot school. Evelien kan ook lekker gekken, maar blijft erg explosief in haar gedrag, al is dat de laatste tijd wat minder. En Marjolein, dat wordt me er eentje. Ze heeft nu al zo'n heerlijk eigenwijs eigen willetje, maar is wel een makkelijk kindje.
    Oh, woensdag zijn we met de drie meiden naar het gemeentehuis geweest voor identiteitskaarten. Nu kosten die nog 9,20 euro per kaart, volgend jaar is dat ongeveer 30 euro. 't Was erg grappig met de pasfoto's. Evelien staat erop van "waar is dat nou goed voor", Marjolein "kom maar op!" en Annabel "kijk mij eens onschuldig zijn". Zo mooi om die drie foto's naast elkaar te zien. Ze zijn zo snel groot...

Groetjes,
    Nelly

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    nelly, het concert was echt heel gaaf. thnx

hier ook idkaarten gehaald, l huilt nog net niet op de foto en n kijkt heel boevig/gemeen :)

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Eliora, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Fijne kerst voor iedereen!!
    Net een supermooie kerstdienst gehad, N heeft een boekje gekregen
    Vanmiddag naar zwolle en dan vieren we ook N's verjaardag alvast een beetje

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Zo, wij zijn ook weer terug van de kerstronde. Vanochtend zijn we wezen brunchen bij schoonfamilie, ging hartstikke goed. En 't was wonder boven wonder nog gezellig ook. De meiden hebben heerlijk met hun nichtje gespeeld. Schoonzus had ook een nieuwtje, ergens in september verwachten ze een broertje of zusje voor hun dochtertje. Ze had maandag zwanger getest, dus het is nog heel pril.
    Vanmiddag hebben we bij mijn ouders gedineerd met alle ooms, tantes, neven en nichten. Echt supergezellig!
    Hoe zwaar ik er tegenop zag, hoe goed dat het ging. Maar ik ben nu wel hartstikke moe. Ik slaap de laatste tijd ook erg slecht.
    Gelukkig hebben we morgen niets in de planning. Dus kunnen we lekker relaxen. Heerlijk een vrije 2e kerstdag!

@pareltje2212: HARTELIJK GEFELICITEERD met de vierde verjaardag van Eliora!

@sanneke: gezellig gehad in Zwolle?

@all: FIJNE KERSTDAGEN !!!

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    truste! de slingers hangen en we hadden het leuk in zwolle. Kids lagen laat in bed, 21.30... hopelijk slapen ze morgen een beetje uit. N's feestontbijt staat al klaar!

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hallo! Lekker rustig hier!

Vandaag een supermooi feest van N gehad. Hij was een supervrolijke en gezellige jarige. Vanmorgen wist hij het niet dat hij jarig was, dat kwam ons wel mooi uit, want hij was half 8 al wakker en lag er pas half 10 gisteravond in. Dus weer teruggestuurd: je moet nog een uur slapen. Na 3 kwartier kwam hij bij ons in bed en toen ik een ontbijtje had gemaakt met ballonnen, viel het kwartje pas. Het is zo'n lekker ding :)
    Hij is goed verwend met: 2 snelwegpuzzels, dvd cars 2, playmobil, lego, ministeck, kwartet, huisjeboompjebeestje spelletje, mens erger je niet van cars, cars puzzel, boekje, een fluit om zelf te bouwen, een v-tech junior laptop en een heel aantal kaarten. Nu nog ff met papa legodingen in elkaar zetten en dan zo lekker naar bed.

17. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @sanneke: HARTELIJK GEFELICITEERD met de vierde verjaardag van N!
    Klinkt als een supergeslaagd dagje. Haha, en die reactie van N op zijn feestontbijtje! En flink verwend. Super!

18. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.541
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Niels, gefeliciteerd met je verjaardag!!.

Ik kom later deze week terug om te vertellen over Eliora's verjaardag.

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd lieve kindjes (en Olga ;))!

20. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    (ik kom hier weer te weinig)

Alle jarige kindjes en mama's van harte gefeliciteerd ik hoop dat jullie een fijne dag achter de rug hebben.

Zo meiden de kerst is weer achter de rug, hier gezellige dagen gehad. (nu weer aan het werk). de eerste twee weken van januari heb ik vakantie (ook lekker) kan ik fijn met danielle naar school enzo.

Deel Deze Pagina