Nelly, nee gelukkig komt niet iedereen bi ons thuis vanavond! Wordt een beete krap, zeker met al die kinderen die een slaapplek nodig hebben... Wat goed dat Annabel de roze gympen heeft gevonden die ze graag wilde hebben! Hier gaat het momenteel hard tekeer met vuurwerk. Evi ligt op bed, maar achter op het plein zin ze druk bezig. ik hoor dat ze niet meer slaapt, maar ik laat haar lekker liggen zolang ze niet huilt.
*zwaai* Ik wens jullie al het goeds voor 2012 mijn lieve dinnetjes! Dikke kus van Mij, Jay, Noah* en ukje Hier een echo van gister Bekijk bijlage 211129
juffie, wat een prachtecho! pareltje, gelukkig dat ze nog een weekje heeft, 2 jan iis wel erg snel na oud en nieuw! olga, wat een mooie foto! die kijkers van Evi, wow zeg! L is ook alweer wakker, na 1 1/2 uur slapen maar, erg kort voor haar doen.
@Salapio: knap dat M zich al helemaal kan omkleden. Annabel moet ik vaak even "pushen" om haar zelf haar schoenen/sokken/broek/onderbroek aan of uit te doen. Truitjes/shirts/hemden en maillotjes lukken haar niet, dus daar moet ik mee helpen. @sanneke: beterschap voor jullie snotneuzenfamilie... Oh, lekker zelfgebakken oliebollen! Wij hadden vandaag twee zakken bij de oliebollenkraam meegenomen naar mijn ouders. Smaakten goed! @olga: Evi ook al last van het vuurwerk... Hopelijk kan ze vanavond wel gewoon slapen. Wauw, wat zijn je kids veranderd! Wat een schatjes. Maarre, die dochter van je heeft wel ontzettend ondeugende oogjes! @Jufffie: oooooh, waaaaaauw! Jullie frummel op de gevoelige plaat! *smelt* Wat heerlijk om zo het nieuwe jaar in te gaan! Hoe voel je je en hoe gaat het met jullie? Hier heeft Evelien vanmiddag niet kunnen slapen door het vuurwerk. Dus ze was vanavond helemaal op. Ik hoor nu ook niets meer over de babyfoon, behalve het geknal van het vuurwerk. Zometeen ga ik ook lekker een tukkie doen op de bank. De laatste paar weken ben ik niet vooruit te branden. Voor vanavond hebben we niets in de planning. Beetje tv-kijken/gezelschapsspelletje, hapje, drankje. We zien wel. Fijne jaarwisseling iedereen! Ik wens jullie alle goeds voor 2012! Liefs, Nelly
Juffie, wat een mooie echo! Hopelijk wordt 2012 jullie jaar! All, gelukkig 2012 Olga, wat een mooie kindjes idd! Sanneke, en ... gelukt met de oliebollen? *** Hier is het slapen van de kinderen prima gegaan. T zoals gewoon gaan slapen en heeft doorgeslapen tot de volgende 'ochtend' (5.44 vind ik dus wel echt te vroeg, hij niet ... al riep hij wel Mama slaap, papa slaap, M slaap, opa slaap etc ... . M had wel wat meer last van het geknal, maar voor haar doen heel lief gaan slapen en wel even wakker om 0.05, maar ook weer lief in slaap gevallen toen ik even bij haar kwam zitten. Verder was onze Oudjaarsavond weinig enerverend. Jan is ziek (koliekaanval) en ik ben dus gisteren bij mn ouders gaan eten en daarna, toen de kids op bed lagen, heel even tv gekeken met Jan en we lagen om 22u in bed! Tussen 0 en minimaal 1 wakker geweest en nu er dus al weer uit. Mij kun je straks wegdragen dus hopelijk voelt Jan zich zo weer wat beter ...
Poeh, Salapio, niet echt leuk om zo 2011 af te sluiten... Is Jan weer een beetje opgeknapt? IEDEREEN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
salapio, hoe ist nu? jarigen, nog gefeliciteerd! nelly, jij ook gelukkig nieuwjaar. Hier een zieke L nog steeds. Ze was vandaag echt zielig, als ze morgen nog koorts heeft ff de ha bellen. N had net ook verhoging en jan is ook snotverkouden. Mijn snot is wel weer op zn retour, maar ben ook nog steeds niet fit. Familie krakkemik dus Jan moet morgen weer werken, hopelijk zijn de kids dan wat gezelliger dan vanmiddag, anders vrees ik dat het een lekkere mopperboel gaat worden.
De beste wensen voor iedereen! Dat er maar weer mooie en gezonde baby´s geboren mogen worden. En dat al onze 4 arigen het naar hun zin krigen op school en dat we plezier, geluk en gezondheid mogen beleven in 2012! Hier was het een geslaagde aarwisseling. de 11 kinderen gingen om 20.15 naar bed en om 21.15 was alles stil. Senna stond om 23.15 overstuur op de overloop en daar werden 2 kinderen wakker van. Na even troosten ging hi weer terug zin bed in en om 23.45 moest ik hem wakker maken, want ze mochten beneden vuurwerk komen bewonderen. Zo schattig al die kleine ukkies in hun pyjama beneden. Om 2.00 waren we thuis en de kinderen hebben zowaar echt gigantisch uitgeslapen! Evi werd om half 10 wakker. En Senna heb ik om half 11 pas wakker gemaakt. Heerlik, wat een luxe!
oh, olga, wat lekker uitgeslapen. Enne, jij ook gelukkig nieuw aar he ik dacht eerst dat iedereen bij jullie bleef slapen, maar je was dus ergens anders. Ook lekker, heb je er thuis geen drukte van. Hier niet echt heel erg uitgeslapen, om 10 voor 8 stond n naast mn bed, maar die heb ik nog ff teruggestuurd en na een half uur kwam hij pas weer. Straks vroeg erin, heb dr nu al zin in!
Salapio, aahhh niet zo heel sprankelend gisteren avond in huize salapio...Niets aan te doen, maar leuk is anders. Sanneke, hoe is het met L? was het gisteren wel gezellig met vrienden en sliepen de kinderen overal doorheen of zin ze op geweest met het vuurwerk? Nelly, hihi niet alleen die ogen zin ondeugend! Evi is met hart en ziel een kleine eigenwize draak. Grappig en met een grote eigen wil, slim en charmant, maar ohhhh zo ondeugend! uffie, wat een prachtige echo! Hoe gaat het de laatste weken?
Nelly, en gefeliciteerd natuurlik! Toch nog voor een vierde gegaan dus! En even ver als schoonzus ongeveer.
Nelly, er zit dan iedere keer ongeveer 1,5 year leeftid verschil tussen de kinderen. Knap voor elkaar gekregen! Hoe voel e e? (how do you feel)
Haha, ik was benieuwd hoelang het zou duren voor hier iemand iets in de gaten kreeg. De laatste week kon ik het niet laten om stiekem toch al in het augustus topic mee te kletsen. Yup, tussen de eerste drie zit net geen 1,5 jaar en tussen nummer 3 en 4 drie maanden meer. Dus straks hebben we 4 kids waarvan de oudste 4 is. 'k Ben benieuwd. We moeten in ieder geval de zolder (een grote lege ruimte) gaan indelen, maar dat stond al langer op de planning. Ik denk dat we vier kamers maken, evt. een toilet/douche erbij. Beetje afhankelijk van onze portemonnee. En over een dikke week krijgen we onze lease-auto (VW Touran), waar manlief destijds gelukkig extra stoelen bij besteld had i.v.m. evt. meerijdende vriend(inne)tjes straks. Komt nu mooi uit dus. Ik voel me verder wel goed. 'k Heb wel last van een wat weeig-net-niet-misselijk gevoel en ben ontzettend moe, maar ja, wat wil je met deze dagen.