december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Oh Alieke, wat ontzettend rot zeg! Sterkte voor jullie en vooral voor het arme kleine meiske! Dat rot virus ook...

Sanneke, wat zou e willen weten over Cars 2? Senna heeft hem inmiddels al een keer of 20 gezien en ik pik er altid wel wat van mee! Hi is wel een stuk drukker en ingewikkelder dan de eerste film he!

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Alieke, wat onwijs kl*te voor jullie. Heel veel sterkte en hopelijk is jullie kleine meiske snel weer beter!

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Toetertje ... :)

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, moooooooi! e blift er verder lekker slank bi volgens mi!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    We gingen vandaag met de trein naar utrecht. Mijn wederhelft moest echt nodig wat nieuwe bovenkleding hebben. Voor de kinderen niet super leuk, maar ik had gezegd dat ze allebei iets kleins in de witte boekwinkel mochten kiezen. Uiteindelijk hebben ze allebei een kleurboek gekregen. Eentje van Cars en eentje van hello kitty natuurlijk! Verder hebben we voor allebei leuke Vans schoenen gekocht in de aanbieding. Voor Evi haar eerste paar...Senna heeft er al een hoop versleten!

Van de week bij de Hema ook nog heel goedkoop twee winterjassen voor volgend aar kunnen scoren. Voor 10 euro per jas was ik klaar, koopje toch!

Alieke, hoe is het met Maey?

Beate, zijn jullie ondertussen alweer terug uit Afrika? Ben erg benieuwd naar ie verhalen!

Johanna, vakantie is begonnen toch. Lekker van genieten!

6. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.543
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @Alieke, veel beterschap gewenst voor je kleine meid.

Hier een ziekenboeg. Eliora heeft sinds gisteren de waterpokken met een beetje verhoging. Dat betekend dus niet naar school maandag en Nathanja is behoorlijk aan het hoesten met keelpijn. Ze heeft echt een hees stemmetje en ze ging van koorts naar verhoging. Het is echt een zielig meisje als je haar hoort hoesten en huilen.

Nathanja heeft nu ook haar 1e tandje door en dat is doorgekomen zonder noemenswaardige problemen.

Verder heeft manlief komende maandag een soort van sollicitatiegesprek voor een stage van 3 maanden op een financiele afdeling. Deze stage is om wat recente werkervaring op te doen en het is de bedoeling dat hij binnenkort ook een opleiding moderne bedrijfsadministratie gaat doen. Hopelijk gaat dit allemaal goed komen en is dit de weg naar een baan dit jaar.

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Olga, lekker geshopt dus :). En dankie voor het compliment!

Pareltje, beterschap voor E en N!

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hoi allemaal,

Maey ligt nogsteeds in t ziekenhuis. Sinds vanmorgen is ze van t zuurstof af, gaat dus de goede kant op! Alleen drinkt ze zelf nog niet voldoende dus de artsen verwachten dat ze morgen hier sowieso nog blijft. Ik baal wel erg, morgen zou mijn eerst werkdag zijn!

Als jullie mij beter willen volgen, zoek mij dan op FB ;) Hyves heb ik niet meer :)

9. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Alieke: jeetje, kleine Maey in het ziekenhuis. Wat een geregel zal dat zijn, naast natuurlijk je zorgen voor jullie meisje. Sterkte!

@Salapio: wow, weer prachtig zwanger!

@Nelly: whaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws :)

Ben vannacht met de meiden teruggekomen uit Afrika. We hebben geweldige weken gehad. Opa, oma, overgrootoma, neven, nichten, ooms, tantes; we hebben zoveel mensen ontmoet. Enorme gastvrijheid, lekker eten, mooi weer. Zou zo weer terug willen.

10. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Oh ja, ben trouwens in love! Heb de meest geweldige man ontmoet en hij vindt mij nog leuk ook :)

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Beate, ik hoor graag meer van je avonturen in afrika als je weer bij gekomen bent! En in love....vertel!

Alieke, hopelijk gaat Maey snel weer goed drinken en mag ze mee naar huis! Echt een slecht begin van het jaar. Hopelijk heb je het dan gelijk helemaal gehad en kan het alleen maar beter gaan!

Pareltje, ach zieke meisjes in huis...zou zonde zijn als Eliora niet naar school kan morgen. Succes voor je man met de stage, opleiding en banen zoekerij!

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Pareltje, beterschap. Hier ook een zieke kleuter. Hopelijk is zn koorts morgen weg, maar k heb er een hard hoofd in... Op zich is de vervanging op school al geregeld, maar t is wel balen. Ik had ook wel weer zin om te werken. Hij is er niet eens heel ziek van, aar wel moe en zeurderig/ hangerig

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    beate, heerlijk gehad dus! en in love! leukkkk

alieke, fijn dat maey weer van de zuurstof af is, hopelijk gaat ze gauw goed drinken.

14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    olga, lekker geshopt dus. Blijft Senna een beetje bij jullie? of zittie nog in de buggy?

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, nee Senna gaat al heel lang niet meer in de buggy mee. Hij mag gewoon lopen en blijft goed bij ons. Dat neemt niet weg dat hij soms ook heel goed kan klagen en zeuren hoor...

En zijn N en jij vandaag naar school gegaan?

Senna had er vanmorgen wel zin in, maar vond het toch wel spannend eenmaal in de klas. Dat zegt hij niet, maar is wel aan hem te zien.

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nu lekker de tijd voor Evi. Ik merk dat ze het zelf ook altijd heel leuk vind als ze alleen thuis is. Nu staat ze achter mij op de stoel met haar armen om mijn nek geslagen. Ze heeft ook vaak veel meer rust om lekker zelf te spelen. Ze kan goed met duplo bezig zijn en op een onderplaat bouwen. Ook met de pop en toebehoren is ze vaak in de weer. O ja en insteekpuzzels vindt ze nu ook helemaal leuk. Ze benoemd alle plaatjes en weet ze ook weer goed terug te stoppen.
    Verder kletst ze gigantisch veel en praat ze alles na wat ik tegen haar zeg. Later merk ik dat ze die nieuwe woorden opeens zelf gebruikt. Favoriet woordje van nu is 'dakkiejel' (Rara wat betekend dat!) Ook '... ben je nou?' en 'daar issie' komen vaak aan bod. Ze plakt ook steeds vaker twee en drie woorden aan elkaar tot een klein zinnetjes. En het allerschattigst is nog wel 'fof joe'! Deze leeftijd is weer zo superleuk vind ik!

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Superrrrrrrrrrrrrrr!

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gelukkig gaat het beter met Maey ... hopelijk gaat ze snel zelf weer veel drinken en houdt ze geen nare dingen over van de RS (hebben ze dat getest?)

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Olga, dasniezomoelektoch? Dank je wel! Knap hoor en beleefd :)

Hier ook een lekker rustig ochtendje gehad met T. Wegbrengen M ging weer voorspoedig en ik ben erg benieuwd hoe haar eerste echte lange dag is gegaan. T ligt te kletsen in bed: Zel, Pip ... lalalalala! En ik hoorde hem eerder al zeggen: 'Nee joh' :D (de rest was niet goed te horen) ... Hier ook een enorme kletskous die opfleurt van alleentijd. Hoewel hij M ook erg mist hoor, die naam komt de hele dag voorbij: M school, T ook school!

T liep ook al weer te scharrelen in de klas, had de keuken direct ontdekt en was bezig met de potten en pannen ... Die is echt toe aan de speelzaal (nog een maandje)!

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, T mag dus al met 2 naar de speelzaal...Hier is het tegenwoordig pas vanaf 2 en een half. Senna mocht met 2 en drie maanden. De tiden van de speelzaal ziin veranderd (of is dat landelik?) Nu al om 11.15 halen en dat komt dus heel rot uit met de basisscholen die om 11.45 uit gaan. Aangezien die ernaast of heel vlakbij liggen. Dus ie blijft heen en weer lopen nu. Ik beslis tegen die tijd wel of Evi nog naar de speelzaal gaat. Anders ga ik iets anders 1 op 1 met haar doen denk i.

Deel Deze Pagina