@DeE: 'k heb inderdaad direct de gyn gebeld en in overleg wachten we het af. Morgenochtend in ieder geval een spoedecho om te kijken of de geplande (na)currettage nog nodig is. Staat uitgebreider in mijn vlindertopic. Wil dit topic niet teveel "vervuilen". Weet iemand hoe het trouwens is met Jufffie? Ik heb geen facebook en moet erg aan haar denken...
Salapio, hoera T. is 2 geworden! Gefeliciteerd! Vandaag gevierd? Nelly, oh dus blijkbaar is e lichaam nu toch zelf begonnen. Heb e er veel last/pijn van? Toch blijft het morgen erg spannend en moeilijk. Nogmaals sterkte. Wat knap trouwens dan Annabel zo goed kan tekenen en blijkbaar ook al veel netter kleurt dan een 6-jarige. Lindy, heeft Demy het goed volgehouden op school vandaag?
Ik heb Evi vandaag toch naar het KDV gebracht. Ging wel een beetje tegen mijn gevoel in, maar goed... Ze is/was namelijk nog helemaal niet fit, maar had geen koorts vanmorgen. Ze was vandaag wel hangerig geweest en wilde vooral aan tafel zitten of op de bank boekjes lezen. Vanmiddag had ze daar toch ook weer verhoging (38,2) en vanavond heeft ze weer amper gegeten. Ze heeft het blijkbaar goed te pakken dat ze zelfs met een kuurtje nog niet snel opknapt. Toen jan met Senna thuis kwam uit de BSO, bleek dat Senna ook helemaal niet lekker was. Arme jochie zag spierwit en had hoofdpijn. Heeft een half broodje gegeten en om kwart voor 7 lagen onze kindjes in bed. Hopelijk slapen ze goed en gaat het morgen weer beter. Anders is jan morgen thuis, dus kan hij Senna eventueel ook thuis houden.
Salapio gefeliciteerd met de kleine man Dee: Ja we zijn er grotendeels samen uit gekomen was niet makkelijk en we zullen er samen aan moeten blijven werken maar mijn mannetje is in ieder geval weer thuis en er is weer rust en daar gaat het om. moeilijke tijden meid?.. knuffiej.. nelly: blijkbaar gaat je lichaam het toch zelf proberen ik hoop dat het allemaal mee valt meid. heb je nu veel last of valt het mee? sterkte en fijn dat annabel toch een beetje los komt op school . Olga: ja demy heeft het prima vol gehouden op school ze was wel moe maar voor de rest prima ze hadden muziek les gehad op school erg leuk . evi toch naar kdv.. ja kan je begrijpen dat het tegen je gevoel in was,misschien toch een hardnekkig griepje te pakken arme mupke hoop dat ze snel opknapt. senna ook niet helemaal lekker beterschap ---------------------------------------- Hier een vervelende dreumes die jaloers is op alles. drama maakt om niks. zich zelf op de grond gooit als iets niet mag hij wil de hele dag ETEN.. net of hij nooit wat krijgt.. en slaan en bijten .. bahh.. werd gekkkk van hem vandaag.. hij was vanmorgen zo lief aant spelen.. en vanmiddag sloeg hij om demy thuis en ja hoor er weer boven op en demy gaat er lekker tegen in natuurlijk.. pff., ben kapot.. begin zelf ook weer niet helemaal fit te zijn nacht slecht geslapen en meteen de hele dag koppijn en nu ook nog keelpijn.. ik duik lekker vroeg mijn bedje in . morgen kiddies naar school/psz halve dag beide en daarna bij opa en oma spelen en eten . evn rust voor papa en mama..
Nelly, ik hoop voor je dat de natuur zn werk doet ... Hele dikke knuf! Olga, beterschap voor allebei en hopelijk morgen goed uitgerust. Lindy, vervelend zo'n dwarse peuter (met 2 jaar mag je toch peuter zeggen ) ... Hier helpt het in dat soort situaties om de hele bups naar buiten te dirigeren en even uit te razen/rennen ...
T is idd vandaag jarig, maar niets aan gedaan, behalve dan dat hij (en M) een ijsje mochten na het eten . Jan moest de hele dag+avond werken dus we hebben het maar helemaal naar zondag verzet. Maakt hem toch niets uit
Hey lieverds! Hier weinig verandering. Alleen maar wat helder bloedverlies. Geen stolsels te bekennen. Geen pijn of krampen ofzo, alleen maar een zeurderig gevoel. Hopelijk zet het vannacht door, want ik begin toch weer weerstand te voelen tegen de currettage... Morgenochtend even bij de echo met de gyn bespreken. @olga: dat figuurtjes tekenen van Annabel overviel me ook ineens! Ik was er echt van onder de indruk. En Annabel hartstikke trots, dat snoetje, geweldig! Beterschap weer voor je kids. @Lindy: jeetje, Robin in destructieve modus... En natuurlijk net als je niet zo fit bent. Beterschap meid! Hopelijk doet de rust jullie morgenmiddag goed. @Salapio: heerlijk toch, zo'n koude verrassing na het eten! Veel plezier zondag!
nelly, hoe is het nu? heb je de echo gehad? N gooide gisteravond voor het naar bed gaan ineens zn eten eruit, echt heeeeeeel veel... had wel gelijk praatjes, maar toch met emmer naar bed. Om 10 uur nog een keer spugen, maar gelukkig niet meer zoveel, maar natuurlij niet in de emmer. En hij had het ook in zn haar, dus ook maar onder de douche. Om half 11 nog een laatste restje en toen heeft hij een goede nacht gemaakt. Nu lijktie weer beter. Heb zelf alleen beroerd geslapen en hoop dat L het niet krijgt, morgen naar het feest van opa die 60wordt, behoorlijk eindje rijden (150 km)
@sanneke: arme Niels. Hopelijk is hij het nu kwijt. Beterschap nog. @DaphneenEstelle: balen dat Jurgen voor jouw gevoel te weinig doet met Nadine... Dikke knuf!!! Hier vanochtend een ziekenhuisrondje gedaan. Op de echo bleek dat het kindje er nog gewoon zat, zoals ik ook wel verwacht had. En wel wat stolseltjes, dus mijn lichaam is inderdaad wel aan de slag gegaan. Daarna toch maar naar de dagopname gegaan voor de currettage. Ondanks dat ik er vrede mee had, was ik toch wel emotioneel. Het is allemaal goed gegaan, erg lief personeel. Helaas bleef er niets van het kindje over, maar daar had ik ook niet al te veel op gerekend. En nu voel ik me leeg... Ik wilde net typen dat ik ook helemaal geen pijn heb, maar ik voel net wat krampjes... Zo maar weer ff op de bank. 'k Moet sowieso natuurlijk de eerste paar dagen rustig aandoen i.v.m. narcose en de ingreep zelf. Volgende week nog een nacontrole bij de gyn en dan horen we hoe het gegaan is. Liefs, Nelly
Nelly, ik hoop voor je dat je niet al te veel lichamelijke 'last' hebt na de curretage. Het is al moeilijk genoeg... Veel sterkte om het samen met je man en met de meiden af te sluiten. Mooi idee van het vlinderdoosje. Lindy, een peuter op oorlogspad dus! Tja, kan heel grappig en leuk zijn, maar ook ontzettend vermoeiend! Sanneke, ohh wat sneu een spugende zoon gisteren avond. Senna en Evi raken allebei een soort in paniek als ze moeten spugen, zo zielig. Blijft het L tot nu toe bespaard? Dee, ik zie aan je banner dat je aan de lijn bent? Doe je iets specifieks? Succes in ieder geval! En wel jammer dat Jurgen niet wat meer moeite doet om met Nadine bezig te zijn. Ik snap wel dat het makkelijker is om met Estelle vanalles te ondernemen, maar hij kan natuurlijk ook bewust leuke momenten met Nadine opzoeken. Hij weet hoe je erover denkt begrijp ik...misschien kun jij het zelf wat meer aansturen? En dus op sommige momenten bewust zelf met Estelle aan de gang gaan en vragen/overleggen/afspreken dat Jurgen er dan voor Nadine is?
Vannacht moest Senna naar de wc en ik ging even met hem mee. Toen constateerde ik al wat rode plekjes op zijn lijf. Ik ging gelijk uit van waterpokken, want daar had ik op school ook al een meisje mee gezien. En vanmorgen zaten er inderdaad meer plekjes en vanaond nog veel meer en ze worden nu ook groter. Zag zijn gezichtje er eindelijk weer eens redelijk gaaf uit, zit hij gelijk onder de blaasjes... Wanneer gaat het jeuken? Ik neem aan als de blaasjes open zijn gegaan en weer opdrogen. Ik heb calendulan emulsie gekocht, wat het straks hopelijk verzacht.
Nelly, knuf meid. Olga, het gaat jeuken als ze opengaan idd... Ik hoop voor je dat het niet heel erg gaat jeuken. Hier hielp geen enkele emulsie. Havermout in een washandje en dan in bad helpt ook. Bij N was ht zo erg dat ik een antijeukdrankje van de dokter kreeg en daarmee was hij bijna 24 uur jeukvrij, maar weet niet mer wat het was.
Lieverds, dankjulliewel voor jullie medeleven en digitale steun. Doet me erg goed! @DaphneenEstelle: vanaf volgende week vrijdag ga ik ook zo'n banner gebruiken! 'k Was voor de zwangerschap al zo'n 8 kilo afgevallen, beetje zonde om die lijn niet door te zetten.. @olga: ach Senna dus de waterpokken te pakken. Van school meegenomen? Wat een timing met zijn eczeem. Bah. Hele dikke voorzichtige knuffel hoor! Annabel en Evelien hadden toen geen last van jeuk, maar Marjolein had wel baat bij dat schuim, Kidsclin(?). Hopelijk krijgt Evi het ook niet al te heftig te pakken. Even afwachten...
Joepie! Marjolein heeft vandaag per ongeluk haar eerste losse stapjes gedaan!!! Later nog eens geprobeerd om papa te laten zien, maar toen deed ze het natuurlijk niet...