De jeuk valt hier tot nu toe nog mee. Als hij afgeleid is, zie ik hem niet veel krabbelen, maar dat zal nog wel erger gaan worden denk ik. We zien wel. En inderdaad...er waren op school al drie kindjes met waterpokken.
Salapio: hihi ja moet nog ff wennen aan het woord peuter .. hihi ja heb ze ook ff uit laten razen gister ik werd gillend gek haha Leuke verjaardag zondag . Nelly: dikke knuffel voor jouw meid ja logische dat je emotioneel was.. zou ik ook zijn geweest. lekker rustig aan meid knuffiej wat goed van marjolein dat ze stapjes los zet Dee;; vervelend dat de website geblokkeerd werd soms heb j ook wel eens dat je een heel verhaal getypt hebt en dat het dan ineens weg is of niet geplaatst balen ik ken je gevoel wel hoor dat man lief meer met de oudste doet mijn manneke deed dat ook toen robin nog zo klein was.. en nu is het juist anderzom hij trekt veel naar robin en demy laat hij links liggen .. Sanneke: ahhha n al ze eten er uit gegooid succes met het eind rijden hoop niet dat de kleine meid ook ziek wordt. dikke knuff Olga waterpokken vervelend joh,, ja meestal gaat het vrij snel jeuken en komt hij binnen no time volledig onder te zitten. hoop dat evi de dans nog even ontspringt,. maar meestal is de besmetting al geweest good luck Hier nog geen waterpokken gehad ..
Hier lekker uit mogen slapen .. robin ligt nu lekker te bed... en ik heb nog maar 2 sollicitaties de deur uit gedaan. Ik zit nog steeds zonder werk in de ziektewet maar begin het nu toch wel een beetje zat te raken.. Een nieuwe uitdaging zou leuk zijn .. maarja het is drama in de kinderopvang om nu een leuke baan te vinden. maar heb het in iedere geval weer geprobeerd nu wachten op reactie . straks naar mijn vriendin toe die heeft ook 2 kids.. blijven daar gezellig eten. Ik heb 2 zeehondjes in huis.. hoesten zich de rambam in hier.. niks helpt.. hoestdrank van alles geprobeerd...
Nelly, hele dikke knuf meis ... Beterschap voor alle zieke kindjes. Olga, M heeft 2x waterpokken gehad (ja dat kan dus wel), de eerste keer nauwlijks last, tweede keer des te meer. Niets hielp tegen de jeuk, erg zielig.
@Nelly: hoe gaat het? Lichamelijk nog last gekregen na de curretage? Nog een keer grote knuffel voor jou.
@Lindy: doe mij ook eens van die uitslapertjes! Heerlijk hoor. Succes met je sollicitaties! En beterschap voor je zeehondjes... Hier verlicht Tussikind meestal wel het hoesten bij de kids. @Salapio: twee keer waterpokken, dat hoor je niet vaak. Of was de eerste keer in het eerst levensjaar? Evelien heeft toen ze twee weken oud was, vijf waterpokjes gehad en toen ze nog geen anderhalf was gordelroos (zelfde virus), daar heeft ze nog een flink litteken aan overgehouden op haar rug. Het zal me benieuwen of ze nog een keer waterpokken krijgt, want als ze die in het eerste jaar krijgen, schijnen ze dat later nog een keer te kunnen krijgen. En dan is het veel heftiger. @Beate: hoe gaat het met jou? Kun je weer een beetje uit je dal klimmen?
Hier gaat het eigenlijk best wel goed. Lichamelijk niks geen klachten. Gisterenavond alleen een wat zeurderig gevoel, overdag erg moe. Het bloedverlies is nu al minder dan een normale menstruatie. En ik voel me redelijk fit. De eerste wasjes heb ik alweer gedraaid. Mentaal gaat het ook wel goed. Het lijkt of er een soort rust over me heen is gekomen. Aan manliefs ogen zie ik wel dat hij het nog erg moeilijk heeft. Misschien als we ons "kindje" begraven hebben, dat ik het moeilijk krijg, maar nu voel ik me eigenlijk gewoon goed. Geen verdriet, maar wel soms moeilijke momenten. En het doet ons ontzettend goed dat mensen met ons meeleven. We hebben ook een paar kaartjes gekregen van mensen waarvan we het echt niet verwachtten. Zo lief! Vanochtend hebben we onze meiden opgehaald bij mijn ouders en het ging allemaal lekker relaxed. Echt een heerlijk knuffeldagje, want wat hadden we ze gemist! Annabel vroeg nog wel naar de baby, maar ik heb haar verteld, dat die niet meer in mama's buik zit. Ze stelde verder geen vragen. Evelien had donderdag op het KDV voor ons een mooi hart gekleurd en opgeplakt met lieve tekstjes erbij. Echt fijn dat de leidsters zo betrokken zijn. Annabel moest vandaag dus ook ineens een groot hart kleuren. Ze wilde perse met wascokrijtjes aan de slag, normaal geeft ze daar niets om. Vraagt ze ineens uit het niets hoe ze "baby" moet schrijven, ons schatje. Zo mooi om kleuterhandschrift te zien. Er staat nu "DApy" naast het hartje...
Salapio, oei 2 keer waterpokken...das niet leuk! Senna zit wel aardig onder, ook een paar hele grote. Toch vind ik het verder wel mee vallen. Alleen de dag voor het uitbreken had hij koorts en was hij echt niet lekker. Sinds de uitbraak is hij gewoon fit en ook het jeuk gehalte valt me heel erg mee. Veel plezier met T zijn feestje vandaag! Lindy, veel plezier bij je vriendin vanmiddag! En goed om wel sollicitaties de deur uit te blijven doen. Nelly, fijn dat jullie zoveel begrip en medeleven krijgen. En goed dat je lichamelijk bijna geen last hebt. Mentaal voel je je ook redelijk rustig. Je weet nooit wat nog komt wat betreft emoties. Maar naar mijn idee hebben jullie in ieder geval veel steun aan elkaar en helpt dat jullie om alles een plekje te geven.
Tjeetje, over een week of 5 is Evi ook alweer jarig. Het gaat zooo hard. Jan gaat mijn oude houten poppenwagen voor Evi opknappen. Die heeft mijn vader toen voor mij gemaakt. Mijn naam staat erop met houten letters en straks komt Evi haar naam er ook bij te staan. Ik voel me niet zo goed. Ben al twee weken zo ongelofelijk moe en zie er heel slecht uit. Kan op sommige momenten erg weinig hebben van de kinderen. Ben bang dat het toch een reaktie is op de heftigheid van mijn werk momenteel. Loopt namelijk niet erg lekker. Mijn collega's en ik raken aardig opgebrand en dat is natuurlijk niet zo goed. Er wordt al wel gekeken naar mogelijke 'oplossingen', maar die zijn er ook niet 1,2,3... En ik ben heel positief ingesteld en we zijn ook erg pro-actief bezig. Proberen nieuwe ideetjes uit en veranderingen in gang te brengen. Het probleem is voornamelijk de rust en de tijd om daar goed mee bezig te kunnen zijn. De dag 'doorkomen' is nu zo zwaar en intensief dat je ons op kunt vegen aan het einde van de dag. Zo, effe een klein beetje spuien doet wel goed.
Jan en Senna gaan vanmiddag weg en als Evi op bed ligt ga ik eens even op de pc met foto's van de kinderen aan de gang. Bij de Hema fotobladen maken en bestellen. Een beetje proberen alles bij te werken. Dan even een vriendin bellen en daarna gezellig met Evi in bad. Dan is mijn middag wel weer om.
*Kan jullie niet bijhouden* Virtuele knuff voor iedereen die hem wil , Nelly in het bijzonder!! Nannaf gefeliciteerd meid
Olga, misschien ook even langs de HA? Mijn schoonzus was ook moemoemoe en dacht lange tijd logisch ivm werkdruk(te) en nauwelijks nachtrust. Bleek toch een gebrek aan vit B12 oid te zijn. En vanmiddag lekker ook languit met een boek ipv achter compu? Nelly, wat schattig van Annabel. M zou precies zoiets kunnen doen, toch een manier om met je emoties om te gaan ... Waar gaan jullie het kindje begraven?
Vanochtend ben ik ingestort... Je kon me opvegen. Ik zat bovenaan de zoldertrap met een lege wasmand in mijn handen. Toen ik zag dat er buiten kleine sneeuwvlokjes naar beneden dwarrelden, barstte ik in tranen uit. Jeetje, wat heb ik gehuild... Nu ga ik maar ff op de bank liggen, hoop een beetje te kunnen rusten. @olga: beterschap. Hopelijk komt er snel verandering op je werk. 't Hakt er aardig in... @johana79: digiknuf trug! @Salapio: aha! Weer iets geleerd over de waterpokken. Annabel en Marjolein zaten aardig onder. Evelien had er maar vijf, dus die zou het dus nog een keertje kunnen krijgen. Of die gordelroos is een vervanger geweest... Ons "kindje", een rozenknopje, begraven we op een bedje van rozenblaadjes in een ovaal doosje van de Xenos bij ons in de achtertuin tussen de rozenstruik die van mijn ouders was en een vlinderstruik. Oooh, Annabel verbaast me iedere keer. Daarnet liet ze even haar tekening zien. Ze had gewoon 5+5=01 opgeschreven! Ik was met stomheid geslagen... Verder is ze ongeveer alle stiften leeg aan het kleuren, printpapier en kleurplaten zijn niet aan te slepen. Ook cijfertekeningen doet ze vrijwel zelfstandig. Boven de 40 begint het moeilijk te worden... Liefs, Nelly
Nelly, nou die flinke huilbui was misschien heftig, maar waarschijnlijk ook best even lekker. Wat is die Annabel toch heerlijk bezig met haar tekeningen! Salapio, bedankt voor het meedenken en ik hou het zeker even in de gaten. Ik zit hier langzaamaan een zakje mokka boontjes leeg te eten. Die vond ik nog vanuit een kerstpakket.
Mijn dip van gisteren werd waarschijnlijk extra versterkt door een op komst zijnde ongesteldheid. Meestal voel ik dat wel goed aankomen en heb ik er inderdaad last van, maar gisterenavond brak het opeens door. Neemt niet weg dat er op werkgebied echt iets moet veranderen hoor...
Jan is zowel deze week als volgende week drie dagen voor zijn werk in het buitenland. Lekker druk voor mij dus. Morgen eet ik mee bij mijn ouders, dat scheelt alweer! Komend weekend zijn we met zijn viertjes een weekendje gezellig in Belgie. Even de tijd voor elkaar!
Olga, dus zowel thuis als op je werk erg druk ... Wel lekker dat jullie het weekend echt samen kunnen doorbrengen *** Verjaardag van T was erg gezellig. Het collectieve zingen vond ie maar niets: hij legde uit verlegenheid zijn hoofdje op tafel! Wat een scheetje Vrijdag wordt Jan geopereerd aan zn galblaas en daarvoor staat een week of 2 herstel ... Hier ook dus druk voor deze bolle buik . Gelukkig heeft mijn mamsie al aangeboden veel te willen inspringen ...