Oke, senna is nu echt snot verkouden en hoest heel veel en heel naar. Evi is wel naar kdv geweest. arme kind had weinig energie, maar wilde wel weer eten en drinken en hield dit ook binnen. Eenmaal thuis gooide ze er toch weer een hele lading vocht uit. Meisje helemaal overstuur; het ging zelfs via haar neus. Dus echt lekker gaat het hier nog niet. Zijn er verder nog veel kinderen ziek hier?
Olga, beterschap. Hier is het al een paar weken weer rustig. Zal je zien dat het nu weer pet wordt... Hopelijk is ze over een weekje weer helemaal fit! liefs
Melding! Hier alles rustig Olga, M en T zijn allebei erg snotterig, bij T valt het hoesten inmiddels mee, maar M kan echt blaffen als een zeehond (vooral avond/nacht/vroege ochtend), maar echt ziek zijn ze gelukkig niet. Beterschap voor S en E!
Dee, zo lijken ze inderdaad best veel op elkaar! Estelle echt een meid met dat passen van de garderobe...Leuk om weer te mogen shoppen! Wij gaan in mei naar Italië voor 2,5 week en in juli nog een week België. (maar dat laatste is zo goed als gratis verblijf voor ons...heel lekker!) Salapio, zou het morgenavond/nacht gaan gebeuren? Het kan natuurlijk plots beginnen en snel gaan. Ben je het zelf al een beetje zat
Tjonge...wat een rust hier. Ik moet morgen werken zodat ik donderdag met Evi's verjaardag vrij ben. Wat betekent dat ik woensdag een hele drukke dag heb met nog de laatste boodschappen doen, traktatie's maken, enz...
Salapio, geen bevalling dit weekend...Dan maar morgen op de uitgerekende datum! Dee, wanneer gaat ze naar het andere KDV en wat vonden de juffen van het huidige kdv ervan?
@Salapio, spannend hoor die laatste loodjes. Zie je erg op tegen de bevalling? Ik wens je alvast een hele voorspoedige bevalling toe. @Olga, je meisje bijna 2 jaar. Wat vliegt de tijd. Succes met alle voorbereidingen. @Dee, Wat lief zijn zulke opmerkingen toch van je meisje. Daar kun je alleen maar heel blij van worden. Eliora zegt met enige regelmaat dat ik de liefste mama van de hele wereld ben, en ze zegt tegen manlief dat hij de liefste papa is. Het lijkt er op (zegt ze heel voorzichtig) dat Eliora nu echt zelf zindelijk wil worden. Vanochtend zei ze dat geen luierbroekje aan wou naar school en dat hebben we gedaan. Een klein ongelukje op de hele dag vind ik netjes. Er hangt een tasje met reservekleertjes etc. op school. Eliora vindt het helemaal geweldig op school; in januari was zij de enige instroom en kwam dus direct bij groep 1 te zitten, nu stromen er langzaam maar zeker nog een aantal kindjes in en komt ze echt aan een eigen tafeltje met andere kindjes van groep 0 te zitten. Dat vind ik wel heel plezierig. Nathanja doet het ook goed, ze is zich aan het verplaatsen, helaas nog niet tijgeren of kruipen. Ze probeert nu wel in kruiphouding te gaan 'zitten' maar verder komt ze nog niet. In de box trekt ze zich op haar knietjes. Ze krijgt nog Borstvoeding en helaas, doorslapen doet ze nog niet. Het is een heel vrolijk en enthousiast meisje, maar ze kan ook heel serieus en afwachtend zijn. Jullie zijn weer een beetje op de hoogte. Ik zal weer meer mijn best doen om vaker langs te komen.
*zwaaaaiii* Ik wil Salapio heel veel succes wensen! Had gehoopt om baby nieuws te lezen Hier ook een flinke ziekenboeg. Geen buikgriep maar flinke koorts. Vorige week vriendlief + kids. Nu (nogsteeds) vriendlief en ja.. je raad het al.. Ik ben niet overgeslagen! Lang geleden! Laat het dan precies deze week heerlijk weer zijn! Ik wil leuke dingen doen! Met de kids gaat het verder goed. Loïs is lekker tegendraads en vooral betweterig de laatste weken. WEL! WEL! Ze probeerd goed haar zin door te drijven. Dana word ook al een wijs meisje. Gisteren is ze samen met haar zus een rondje om 't blok geweest met de loopfiets. Stiekem stond ik wel uit het raam te gluren hoor.. Kan het nog niet helemaal loslaten, ze is nog best jong maar er is geen houden aan met grote zus erbij. Maey alweer 5 maanden! Rolt door de box en kraait (lees:roept) haar zussen vanuit de box. Loïs en Dana kunnen haar geen seconden met rust laten. Het word natuurlijk nog leuker voor hun nu Maey ook gaat reageren op hun. Vooral kiekeboe-spelletje wekt de slappelach bij hun op. Dat word wat later
Buddy nieuws!!!!! Vanacht om 4.43 is onze zoon S. geboren! Hij doet het erg goed, bevalling was kort maar heftig. Kom later verhaal doen. Liefs Salapio
Salapio en gezin, Heel veel geluk met jullie zoon en kleine broertje gewenst! Op een mooie toekomst! Liefs Olga, Senna en Evi
Ik zag vanmiddag om half drie pas de sms van salapio.... Maar goed, ik was aan het werk en kon jullie toch niet eerder inlichten. Ben benieuwd naar lengte en gewicht van kleine S. en naar de reakties van M en T op hun kleine broertje. En natuurlijk naar het bevallingsverhaal. Snel en heftig...hopelijk weer gewoon thuis. Ik ga wandelen, misschien tot later vanavond.
Salapio: HARTELIJK GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon en broertje S.! Toch net geen lentekindje... Geniet lekker van jullie nieuwe gezinnetje! Liefs, Nelly & de meiden