december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    zou nog verjaardags foto plaatsen...

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    en nog eentje

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Kijk dat handje....vind ik zo schattig!

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Olga: wow, wat 'n mooie meid! Wat gaat het toch hard zeg...

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Beate, thank you! Het idee dat ze over 2 jaar ook alweer naar school gaat...Dan heb ik gewoon echt geen kleintje meer. Gaat inderdaad zoooo hard!
    Hoe is het met je lover?

6. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Tja, heb hetzelfde met S. Met lover en mij gaat het supergoed. Heb dit weekend lekker met hem (en zonder de kids) doorgebracht. Was héérlijk! Hij woont heel erg mooi. Heb gewoon het gevoel dat ik 'n week op vakantie ben geweest :)

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Beate, wauw dat klinkt goed zeg!

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een mooi meisje Olga! En ze lijkt erg op Senna, maar dan echt een meisje ;)

Beate, dat klinkt heul goe!

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    wow, wattekent ze prachtig zeg, zover is onze einstein nog niet :)

10. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Deze ontaarde moeder stond vanmorgen als enigste met haar kind op het schoolplein. Had geen idee dat ze 'paasvakantie' hadden. Toen halsoverkop H naar de BSO gebracht. Ze was er helemaal overstuur van en ik heb zo'n rotgevoel. Bah!

@DeE: wow, wat een ontzettend mooie tekening! Leuk, met al die vrolijke kleuren. En wat heb je 'n mooie meiden :)

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Beate, Senna had vanmorgen wel nog gewoon school en ´s middags was er studiemiddag dus toen naar de bso. Niet zo heel gek dat je je vergistte lijkt me.

Dee, wat een prachtige tekening! Senna kan soms ook al wel echte tekeningen maken. Die wil hij dan altijd ook zelf uitknippen en op elke tekening staat mijn naam! Leuk dat ze over een boekje mocht vertellen en vooral ook heel knap dat ze het doet.
    En leuk vestje heeft Nadine aan! die heeft Evi ook!

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hmmm Evi ligt gillend in haar bed. Ik ga toch maar even kijken...

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier twee rommeldagen achter de rug. Echt gerommel, want S wil eigenlijk alleen maar bij mij aan de borst, slapen in bed gaat slecht. Begon vorige week al en steeds erger en nu dus zo. Dacht aan (verborgen) reflux, dus vandaag naar HA. Die heeft hem grondig onderzocht en niets alarmerends kunnen vinden. Nu even 2 weken aanzien en als het dan niet beter is of erger wordt dan weer langs.

Dus nu toch maar even laten huilen in bed ... Brrrrrr ... niet mijn ding! Maar ... moet gezegd, na nog geen 5 min lijkt het stil ... Misschien toch gewoon een driftkikker onze Brullios Brullios ... :D

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie Estelle-kunst!

Beate, ken beuren toch? Wel sneu voor H ... M zou ook helemaal over haar toeren zijn ...

Olga, hopelijk geen voorbode voor onrustige nacht ...

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Salapio, volg je gevoel he!
    Heb je het idee dat hij vaak slikt zonder dat er iets van buitenaf in zn mond is gekomen? Dus dat hij iets wegslikt?

hier is Jan op cursus, dus ik ben 2 dagen en een nacht alleen met de kids. N was echt reuzegezellig vandaag (not) had zn oren denk ik nog in bed liggen

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja zeker, wegslikken, de hik hebben, verslikken ... al die typische verborgen reflux kenmerken. Aan de andere kant, hij valt dus wel na (heel) even brullios in slaap. Nu ook weer.

Mijn mamagevoel zegt momenteel dat hij zeker last heeft van terugkomende melk (net als M en T trouwens, bij T ben ik zelfs op koemelkarm dieet gegaan), maar vooral een pittig temperament heeft :).

Heb elders (onder borstvoeding) een topic geopend, het probleem daarmee is dat er allemaal moeder reageren waarbij het kindje echt wat heeft en die zijn dus van het: direct aan de medicatie. Ga ik toch weer twijfelen ;). Maar goed, die medicijnen zijn ook niet niets, wil ik ook liever niet hoor ...

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Irritant dat N zn oortjes kwijt was. En herkenbaar :) ... zowel voor M (die is vooral aan het zeuren, nee = in haar ogen onderhandelbaar, voor ons NIET :D). Voor T betekent nee = hey das een geinig woord, eens kijken hoe vaak ze dat kunne nzeggen :D

Typisch trouwens, je zou zeggen dat je met de derde wel een beetje gepokt en gemazeld bent en dus minder met dit soort onzekerheidjes zit ... not dus ...

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Ik zou idd niet na 2 1/2 week al aan de medicatie gaan als hij wel in slaap valt na een kort poosje brullen. Bij L ben ik eerst naar de osteopaat geweest omdat zij ook een voorkeurshouding leek te hebben en ook veel spuugde en slikte. Daarna is het wel iets beter geworden, maar uiteindelijk is zij wel aan de zantac gegaan en later nexium. Zantac vanaf 3 maanden denk ik en met 5 maanden aan de nexium

19. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    En vandaag heeft hij maar 1 oor in bed laten liggen, dat scheelt alweer. Maar idd Nee = onderhandelen is hier ook heeeeeeeeeeel herkenbaar.

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Misschien vindt ie zn andere met het zoeken naar paaseieren :D

Deel Deze Pagina