Even snel in tijdens mijn theetje op kantoor: HIEP HIEP HOERA voor L van Sanneke! Hartelijk gefeliciteerd met je 2e verjaardag. Liefs, Nelly & de meiden
Sanneke, gefeliciteerd met L! Een gezellige dag gehad? Wat hebben jullie haar gegeven? En is N alweer de oude? Ess, hey wat leuk dat je even een update komt geven! Liv is inderdaad een lange dame en net als H. van Beate ook al aan het wisselen. Ik dacht dat dat nog wel even zou duren...Bij Senna mag er op zich wel een grijze voortand uit, ha ha! O jee en met Jenna nog altijd nachtelijk in de weer. Meid wat lijkt me dat vermoeiend, maar waarschijnlijk zit het helemaal in jou systeem. je weet al een paar jaar niet beter. Hier toevallig het laatste halfjaar ook Senna en Evi veel ziek gehad. Alles volgde elkaar op. (allebei waterpokken, keelontsteking, allebei ontstoken ogen, buikgriep en nu senna weer met keelontsteking) Ik heb voor senna ook een verwijzing naar de KNO. het is denk ik beter als zijn amandelen eruit gaan. Is dat bij Liv nog niet gebeurd dan? Bij senna zijn ze al jaren erg groot en ze zitten hem ook echt in de weg. Je hoort hem vaak zwaar ademen, en met liggen of eten zegt hij ook dat hij ze voelt en dat ze aan de kant moeten. Nu zijn ze opgezet en is het helemaal zielig. Pareltje, ach wat een schattige foto´s! Is herken Eliora helemaal niet meer terug. Ze lijken niet erg op elkaar volgens mij. En de spelletjesdag op school klinkt heel gezellig.
Wij zijn gisteren met zijn zessen naar Pearl Jam geweest in de Ziggo Dome. Was wel echt tof! Senna was vandaag nog thuis. Hij ziet nog super bleek met kringen onder zijn ogen, maar is sinds vandaag koortsvrij. Hij heeft weer praatjes en krijgt weer energie. Hopelijk redt hij het morgen met zijn lange dag (VSO, school, BSO).
M had vandaag veld/speurtocht op school. Ze vond het erg leuk: hele verhalen over Dolfinarium en een egelbaby (leuk hoor die fantasie, beter dan 'weet ik niet meer' als ik naar haar dag vraag). Daarna heerlijk naar het strand en nu bal met gaan slapen (ik hoor weer haar deur).
Lieve FB-vrienden, Jay en ik zijn geld aan het inzamelen voor de VOC (Vereniging van Ouders van Couveusekinderen). Willen jullie ons hierbij helpen? Elke euro is mooi meegenomen. Wat je stort gaat rechtstreeks naar de VOC. Neem ff een kijkje op Jay's site... http://heldenracedenhaag2012.alvarum.net/jay Thnxxx! Liefs, Jufffie & Jay
Lieve warme groeten vanuit Marokko! We zijn voor 4 weken weg naar Spanje en Marokko. Hebben het ontzettend naar ons zijn. Nog 3 weken te gaan gelukkig haha... Verder komt de uitgerekende datum van Naell eraan, over 2,5 week! De tranen stromen weer, gemis bijft een groot gemis!
juffie, sterkte meid! Ik zie op fb af en toe prachtige fotootjes voorbij komen van Jay op het strand leuk!! geniet ervan. Olga, beterschap met senna. en misschien idd beter als die pokkedingen uit zn keel weg zijn! Ess, wow, wat een grote meid heb je. En nog een jaar extra kleuteren (nou ja, t is niet echt extra natuurlijk) is volgens mij heerlijk. Hoeven ze ook een jaar midner te werken, haha. --- L had een supermooie verjaardag. Ze is tot half 3 bij de oppas geweest. Ik moest werken en jan alleen vanmorgen, maar ze slaapt altijd bij de oppas op woensdag. Toen we thuiskwamen stond haar zandbak klaar. ZE vond het prachtig. Verder wat zandbakspeelgoed, een stepje, een 3fasenschommel, mini-vans maat 21 en wat 123playmobil gekregen. Echt superleuk allemaal en ze was helemaal blij. Ze was wel onder de indruk van alle visite vanmiddag en wilde niet echt in de aandacht staan. Voor het eten was iedereen weg en kwamen haar 2 favoriete tantes en toen was ze helemaal happy en dol. Echt geinig. N is weer beter. Vanmorgen vond ik hem nog niet zo fit, maar hij is wel naar school gegaan en het ging prima. Hij sliep wel superlaat, dus morgen zal hij wel moe zijn. Morgenmiddag nog wennen in zn groep van volgend jaar. doeidoei
hoi hoi! wij zijn weer terug van vakantie!...was heerlijk 10 dagen rond de 30 graden :-D... Es vond het ook leuk om jou eens te zien :-D
Leuke foto's van al het spul Vandaag fancyfair op school. ik hoop dat het weer goed blijft tot de boel weer opgeruimd is ik moet bij de oudste mee pannekoeken bakken en bij de jongste mee verkopen in haar kraampje Dan nog een weekje naar school en dan vakantie......heerlijk ondanks dat ik thuismama ben, ben ik toch ook toe aan vakantie @ Sanneke gefeliciteerd met Lotte!!
Frederike, mooie pics!!En gefeliciteerd met je meissie vandaag! Ninien, hier heerlijk weer (eigenlijk te warm) hoe was de fancyfair? Wij ook nog een week en dan vakantie. ben er ernstig aan toe. vanmiddag is er wisselmiddag, dan gaat N kijken in zn volgende groep
Frederike, mooie foto´s van een zo te horen heerlijke vakantie! En nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat een mooi bruidspaar! Bente en rubin zijn bijna even groot volgens mij? Sanneke, ach die L heeft ook een lekker bekkie zeg! Ik mag op een weekje na gewoon de hele zomer doorwerken. Onze grote vakantie zit er natuurlijk al op, hoewel dat alweer eeuwen geleden lijkt en het weer er ook niet naar was... Jufffie, veel plezier in marokko! En wat mooi dat je geld inzamelt voor de VOC. Ninien, je had een drukke dag met het helpen bij de fany fair op school! Is het leuk geweest?
Senna is vandaag weer naar school gegaan maar de juf belde om iets na 13.00 op dat senna helemaal ingestort was en niks meer wilde. Hij had rode ogen en rode plekken in zijn gezicht (eczeem speelt gelijk weer op natuurlijk). Mijn ouders waren niet thuis en jan kon er niet eerder dan 16.00 zijn. Ik eigenlijk ook niet, maar heb het weten te regelen op mijn werk en was om 14.00 op school. Senna is volgens mij voornamelijk energie-loos. Maar wat wil je na 5 dagen koorts en niks doen...
@olga klopt...rubin is maar een pukkie hihi...hij zal nu net over een meter zijn :-D...en bente is hollands welvaren ik las trouwens dat je naar pearl jam bent geweest...ik ben jaloers!!...wij hadden just breathe als liedje tijdens het binnen komen lopen bij het trouwen :-D....ben al fan vanaf mijn 12e/13e...en eddie vedder mjammie beterschap voor senna...