nelly, volgende week pas. deze week volop in de drukte nog, net van half 7 tot 10 op school gezeten voor spreekavonden, pfff lang hoor. nu naar bed!!
Aaaaah, neeeeeej, Salapio!!! Doe dat nou niet! Nou zit ik hier met waterlanders achter de laptop. GEFELICITEERD!!! Leuk, leuk, leuk!!! Wordt een gezellige boel!!! Hoe voel je je?
@sanneke: pfff... Pittig weekje zo voor de vakantie. Hier vandaag weer begonnen. Toch wel fijn, weer wat ritme erin. Oh. Over ritme gesproken... Tijd om Annabel op te halen!!! Doei!
Ik voel me goed, wel moe en allerlei verschijnselen die met zwangerschap te maken hebben en die ook weer onzeker maken.
Salapio, fijn dat je (nog) niet veel last van kwaaltjes hebt. Raar he, hoe je je meer zorgen maakt met een volgende zwangerschap... Dan ben je in oktober uitgerekend? Wat vond manlief? Gaat goed zo met de decembermama's. Eentje pas bevallen van de vierde. Twee tweede kindjes onderweg en nu dan twee vierde kindjes onderweg. Gezellig!!! Ik hoop dat alles gewoon goed gaat met iedereen!!! De zolder begint aardig op te schieten, maar jeetje, wat veel werk is het! Gaat wel goed komen. Moet gewoon, hihi... Met mij gaat het ook goed, ondertussen 29 weken onderweg. 't Begint wel wat zwaarder te worden, vooral de dagen dat ik er alleen voor sta met onze drie guppen. Verder is schoonpa ondertussen weer geopereerd aan zijn gal. Operatie bleek achteraf niet nodig zijn te geweest. Grrr. Lekker verhaal. Hij is toch al een risico met narcose met zijn Alzheimer. Oma van manlief is ook aan het revalideren. Heel veel problemen met haar been. Hoefde nog net niet afgezet te worden. Voor zover even een korte update. Kids willen buiten gaan spelen. Groetjes!
Hé Salapio! Jij ook weer hihihi Van harte! Ik vandaag tweede echo gehad van nummer 4 en alles netjes op schema. Vind het ook weer heel spannend. No3 was een huilbaby. Nu overigens een mega gezellig en lief ventje. Zo zie je maar weer. Elk kind is anders. Nelly: jij schiet ook al lekker op! Hoe is t met de verbouwing?
Me2 gefeliciteerd. S was ook een huilbaby en nu een zonnetje Beate hoe gaat het met jou? Jan is na eerste schrik erg blij.
Hier gaat het redelijk. S zit niet goed in haar vel; waarschijnlijk door allerlei grote veranderingen. Ik vind het moeilijk om daarmee om te gaan. Heb binnenkort een gesprek met een pedagoog om te bespreken hoe ik het beste met haar gedrag kan omgaan. Met H gaat het goed. Woensdag hebben we haar uitgestelde kinderfeestje. Zie er als een berg tegenop, maar het is vertederend om te zien hoe zij ernaar uitziet. Vriend heeft een dagje vrij genomen om me bij te staan, dus komt vast goed! Zelf ben ik momenteel ziek. Griep denk ik. Bah! Ben er inmiddels wel klaar mee, maar mijn lijf wil nog niet zo.
Beterschap Beate. En knuf voor S, wel supergoed dat je hulp hebt ingeschakeld. Lijkt me zo lastig als je dit soort dingen in je uppie moet doen ... Of kun je ook hierover goed met je vriend praten? En die is dus nog steeds in de picture, wat supergoed! Lief dat hij komt helpen met het partijtje, komt vast goed allemaal (ik was ook total loss na het feestje, maar wel soort van voldaan )
Beate, sterkte met S, en idd, goed dat je hulp hebt gevraagd! Veel plezier met het kinderfeestje Me2, ook zwanger, van harte! Nelly, en hier de eerste vakantiedag, begon goed met migraine... we zouden gaan zwemmen eind van de middag en tot het laatste moment zou ik niet meegaan, maar toch maar wel gegaan , merkte dat de koppijn zakte en inmiddels alleen nog wat nahoofdpijn. Ik heb heel lichte migraine, na 4 uur is het weer draaglijk en ik heb het heel zelden (vaak op een eerste vakantiedag... tussen de oren denk ik) Ik had imigran gekregen maar dat werkte voor geen meter en ik had geen puf om een 2e shotje te nemen, dus dan laten we het maar zo
@Me2: jij ook weer zwanger! GEFELICITEERD! En iedere zwangerschap toch weer spannend he. Hoe voel je je? @Salapio: fijn dat Jan ook kan genieten. Als man sta je er net ietsje verder af, dus ik kan me zijn "schrik" wel voorstellen. Lekker weer samen een geheimpje! @Beate: balen dat S niet lekker in haar velletje zit. Wel fijn dat je goede begeleiding hebt. Spannend zo'n eerste kinderfeestje. Veel plezier alvast! 't Zal inderdaad wel druk zijn en superfijn dat je vriend mee komt helpen. 't Gaat dus goed tussen jullie! Super! En beterschap voor je griep! @sanneke: balen dat je eerste vakantiedag bijna in de soep liep door je migraine. Wel super dat het zakte en je toch kon genieten van je dagje! Lijkt wel een soort van schoolritme-afkickverschijnselen? Hihi... Mijn vader is ook altijd ziek als hij op wintersport is (geweest). Zo typisch. Ik hoop in ieder geval voor je dat het hierbij blijft met je migraine. Enne, zijn er nog meer meiden zwanger? Wel gezellig zo hoor! Ik tik zaterdag de 30 weken aan. Whaaaaah... 't Komt weer allemaal zo dichtbij! 't Gaat zo ontzettend snel... Ik kijk wel enorm uit naar ons ukkie. Dit sterke gevoel heb ik bij geen van mijn eerdere zwangerschappen gehad. Komt denk ik omdat het ook echt de laatste zwangerschap is. De laatste bevalling, ons laatste babietje... *emo* De zolderverbouwing schiet aardig op, maar ik heb mijn twijfels of we het voor mijn verlof klaar hebben. Da's al over dik vier weken. Als het goed is, gaat deze week al het hout/stucplaten er tegen. Manlief is druk bezig met de elektraleidingen en dan kan volgende week de stucadoor komen. Daarna nog "even" vier kamers en een overloop texen en alle kozijnen... Ik ben benieuwd... Ik denk dat ik toch maar op zoek ga naar een schilder, want ik zie me die klus niet in mijn laatste weken nog doen. Oja, we moeten natuurlijk ook nog de meubels en de kinderen overhuizen... Liefs, Nelly
Nelly: ja 9 wkn zwanger hier. Bij ons zeker niet gepland maar wel gewenst natuurlijk. Tsja niet zo voorzichtig geweest met oud en nieuw en bij ons loopt het kennelijk nog steeds wel zo'n vaart hihihi Voel me prima. Net als bij de anderen wat zeeziek en moe. Maar prima te handelen. Heb allen vreselijk vet haar en zie er uit alsof ik 4/5 maanden zwanger ben, terwijl ik net weer een beetje m'n oude zelf was qua lijf. Lang verborgen houden kan ik dus niet meer. Gezellig zo weer al die zwangeren hahaha
Hey wat een onthullingen allemaal! Salapio, gefeliciteerd zeg! Er ontstaan veel grote gezinnen hier bij de dec. mama's. Zelf ben ik de oudste van 4 kinderen en heb dat altijd erg gezellig gevonden, maar eerlijk gezegt zou ik het erg druk vinden om er zelf 4 te hebben. Enne, Nelly welke mama's zijn zwanger van de tweede dan? Me2, jij ook gefeliciteerd met de 4e op komst! Sanneke, denken jullie nog wel een na over een 3e kindje? Nelly, hopelijk komt de zolder nog helemaal op tijd af! Beate, beterschap en veel plezier met het feestje! Ik vond het 1e feestje van Senna erg leuk, maar was wel blij dat mijn moeder er ook bij was. Jij hebt ook hulp van je vriend gelukkig. Is dat de vriend met wie het een poosje geleden niet helemaal lekker liep?
Ik stuur je ff een pb, olga. Oh, ik vergeet Frederike in het lijstje. Zwanger-van-de-derde-mama, hihi... Die had het hier een tijdje terug ook gepost, herinner ik me. Groetjes!