december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, whoehoe wat een mooie buik! Hoe gaat het met de laatste voorbereidingen?

Ik heb vandaag mijn eerste officiële hardloopevenement meegemaakt. Ik ben bij de Singelloop Utrecht geweest en heb daar de 5 km gelopen in 30:49. Is toch wel een ervaring en het ging goed, dus wie weet ga ik me vaker inschrijven voor een loop. Denk dat ik nu ga oefenen voor de 10 km.

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank je Olga. En superknap zeg!

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, merk jij verschil in buik naarmate er meerdere kinderen in groeiden?

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat omvang betreft? Nauwelijks..... scheelt steeds een cm of 1-2.

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Oh dat valt reuze mee. Je kinderen schelen misschien ook niet zoveel in geboortegewicht dan?

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    3060 / 3530 / 3400 / meisje wordt geschat op 3200-3500

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dat is netjes zeg. Geen groot verschil. Je hoort wel eens dat kindjes steeds flinker zijn bij geboorte naarmate er meer kinderen komen.

Senna heeft morgen studiedag. We gaan lekker naar het bos!

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lekker dagje vandaag. Paar uur bij kasteel Haarzuilens doorgebracht met de kinderen en een vriendje van Senna met zijn moeder en broer. Kilo´s kastanjes, eikels en beukennootjes enz... meegenomen. Het was wel koud trouwens, maar dat mocht de pret niet drukken. Thuis nog geknutseld en geëindigd op de bank met een filmpje aan. Nu ga ik snel nog even een rondje hardlopen voordat het echt te donker wordt.

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoe is het hier????

Salapio, meldplicht! Ik hoop dat alles goed gaat...

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Alles prima hier. Druk meisje in buik. Merk wel dat mn lijf minder soepel is (zacht gezegd :D)

11. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Salapio: wow, het is gewoon al bijna zover. Spannend! Kijken M, T en S erg uit naar de komst van zus?

H heeft afgelopen zaterdag haar zwemdiploma gehaald. Ze was zo ontzettend trots! En ik uiteraard ook :D Ze wilde al heel lang oorbelletjes. Ik heb steeds gezegd dat dat mocht als ze haar zwemdiploma had. Sinds dinsdag heeft ze dus prachtige bloemenknopjes. Ze lijkt nu nóg wel ouder... Maar het staat haar mooi.

S gaat volgende week woensdag voor het eerst wennen op de basisschool. Vandaag onze laatste woensdagochtend samen gevierd. Waar blijft de tijd.

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, wat gek zeg dat je niet meer zo soepel bent...
    Van de andere drie ben je thuis bevallen toch? Zou wel heel mooi zijn als dat deze keer ook gaat lukken.

Beate, wat goed van H dat ze haar zwemdiploma heeft! Hoe lang is ze bezig geweest en hoe vaak/lang in de week? Bij Senna gaat het nog wel even duren met 1 keer per week drie kwartier les...
    Tjonge, dan gaat S ook al echt naar school. Gek he! Bij Evi duurt het ook nog maar een half jaartje. Ze begint er wel echt aan toe te raken. Merk je dat bij S ook?

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Oh en wat leuk dat H nu oorknopjes heeft. Mooie beloning voor de zwemprestatie!

14. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Olga: H heeft zo'n 10 maanden zwemles gehad, ook 3 kwartier per week. Het scheelt volgens de badmeester dat ze flink is, zowel lang als gespierd. S start 1 november ook met zwemles. Kunnen ze tegelijkertijd. Mooi makkelijk :D

S is ontzettend toe aan school, eigenlijk al lange tijd. Ze vindt het wel spannend worden en is erg bezig met het naderende afscheid. Vooral dat ze niet meer elke zondag bij oma mag slapen is wel een dingetje voor haar . Ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen!

@Salapio: alles nog rustig?

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Beate, super snel hoor in 10 maanden het a diploma! Met haar lengte en kracht zal het wel sneller gegaan zijn. Maar dan heeft ze de techniek ook goed en snel onder de knie gekregen.

Aha, S had een eigen oma momentje wat nu gaat stoppen...ja ik snap dat ze dat jammer vindt!

Ben benieuwd of baby meisje nog bij Salapio in de buik zit...

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Baby nog veilig in buik... :)

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Suc6 met de laatste loodjes salapio

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Salapio, are you still there

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Still here....

Nice and quiet :) (buik en baby dan... de rest is neigend naar chaos ;))

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Vandaag is de dag! Hoop dat je niet lang hoeft te wachten.

Deel Deze Pagina