Salapio, whoehoe wat een mooie buik! Hoe gaat het met de laatste voorbereidingen? Ik heb vandaag mijn eerste officiële hardloopevenement meegemaakt. Ik ben bij de Singelloop Utrecht geweest en heb daar de 5 km gelopen in 30:49. Is toch wel een ervaring en het ging goed, dus wie weet ga ik me vaker inschrijven voor een loop. Denk dat ik nu ga oefenen voor de 10 km.
Dat is netjes zeg. Geen groot verschil. Je hoort wel eens dat kindjes steeds flinker zijn bij geboorte naarmate er meer kinderen komen. Senna heeft morgen studiedag. We gaan lekker naar het bos!
Lekker dagje vandaag. Paar uur bij kasteel Haarzuilens doorgebracht met de kinderen en een vriendje van Senna met zijn moeder en broer. Kilo´s kastanjes, eikels en beukennootjes enz... meegenomen. Het was wel koud trouwens, maar dat mocht de pret niet drukken. Thuis nog geknutseld en geëindigd op de bank met een filmpje aan. Nu ga ik snel nog even een rondje hardlopen voordat het echt te donker wordt.
@Salapio: wow, het is gewoon al bijna zover. Spannend! Kijken M, T en S erg uit naar de komst van zus? H heeft afgelopen zaterdag haar zwemdiploma gehaald. Ze was zo ontzettend trots! En ik uiteraard ook Ze wilde al heel lang oorbelletjes. Ik heb steeds gezegd dat dat mocht als ze haar zwemdiploma had. Sinds dinsdag heeft ze dus prachtige bloemenknopjes. Ze lijkt nu nóg wel ouder... Maar het staat haar mooi. S gaat volgende week woensdag voor het eerst wennen op de basisschool. Vandaag onze laatste woensdagochtend samen gevierd. Waar blijft de tijd.
Salapio, wat gek zeg dat je niet meer zo soepel bent... Van de andere drie ben je thuis bevallen toch? Zou wel heel mooi zijn als dat deze keer ook gaat lukken. Beate, wat goed van H dat ze haar zwemdiploma heeft! Hoe lang is ze bezig geweest en hoe vaak/lang in de week? Bij Senna gaat het nog wel even duren met 1 keer per week drie kwartier les... Tjonge, dan gaat S ook al echt naar school. Gek he! Bij Evi duurt het ook nog maar een half jaartje. Ze begint er wel echt aan toe te raken. Merk je dat bij S ook?
@Olga: H heeft zo'n 10 maanden zwemles gehad, ook 3 kwartier per week. Het scheelt volgens de badmeester dat ze flink is, zowel lang als gespierd. S start 1 november ook met zwemles. Kunnen ze tegelijkertijd. Mooi makkelijk S is ontzettend toe aan school, eigenlijk al lange tijd. Ze vindt het wel spannend worden en is erg bezig met het naderende afscheid. Vooral dat ze niet meer elke zondag bij oma mag slapen is wel een dingetje voor haar . Ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen! @Salapio: alles nog rustig?
Beate, super snel hoor in 10 maanden het a diploma! Met haar lengte en kracht zal het wel sneller gegaan zijn. Maar dan heeft ze de techniek ook goed en snel onder de knie gekregen. Aha, S had een eigen oma momentje wat nu gaat stoppen...ja ik snap dat ze dat jammer vindt! Ben benieuwd of baby meisje nog bij Salapio in de buik zit...