dames ik kom snel weer een updat geven van hier, maar ik ga nu lekker naar bed. Ik ben moe en moet morgen weer vroeg op om te werken. 2 december heb ik de 20 weken echo!
Soof, welkom hier, wat klets je al gezellig mee, leuk! Fredje, ik ken je niet anders als een optimist ondanks alles en daar heb ik veel bewondering voor. Balen dat het nu al een poosje niet zo lekker gaat. Goed van je dat je hulp zoekt. Knufff.. Alieke, ....pfff....wat sneu meis!! En vooral heftig om er ook nog even op die manier mee geconfronteerd te worden..hele dikke vette mega troostknuffel... Kan er misschien nog een beetje hoop zijn of heb je heftige bloedingen gehad?
Hoi lieverds!! Ik meld me vandaag ook weer even. Als mijn kleinste droppie zo in bed ligt komt ik ff lezen en updaten!! Veel te lang geleden weer .
Oke, ik ga een aantal pagina's teruglezen... Uiteraard eerst: Nelly, Nellyman, Annabel en Evelien, VAN HARTE met jullie dochter en zusje. Heel veel geluk samen!! Dee, wat fijn dat je waardes goed waren... Was Estelle ook een grote baby?? (heb nog niet verder terug gelezen, misschien staat het al ergens hihi). Sam, woeii al bijna 20 weken echo.. gaat snel joh. ook alweer bijna op de helft. Hoe voel je je?? Is het goed te doen met je 2 kindjes en je zwangere lichaam?? haha Frederike, heb je foto's al bewonderd op Hyves. Prachtig! En wat lijken jouw kindjes veel op elkaar!! Balen dat het met jou minder gaat!! Dikke knuffel en hopelijk voel je je snel weer de ouwe!
Alieke, knuffie voor jou!!! Jouw tijd komt nog hoor meid!! Je weet me te vinden als je me nodig hebt he!! X
Dat was het even... moet echt weer verder hier. Nog geen bal gedaan in huis. Sam eist namelijk nogal veel aandacht op en Roan ligt ook net pas voor het eerst te slapen vandaag nadat ik hem een zetpil in zijn poeperd heb geduwd. Het arme mannetje wist niet wat ie met zichzelf aanmoest. Met Sam aan het klooien geweest met strijkkralen, best leuk maar wat een prulwerk hihi. Hier gaat het verder allemaal erg goed. Onze kindjes zijn gewoon alweer bijna jarig en er zijn er zelfs al jarig geweest he??? Wij hebben voor Sam een houten loopfietsje gekocht. Is dat wat??? Wat zijn jullie ervaringen?? Ga nog ff snel 2 foto's plaatsen en ik waai weer even verder.
Dee, Sam heeft ook al een normaal fietsje met zijwieltjes maar hij schenkt er totaal geen aandacht aan en vindt het niet leuk. Hij crosst daarentegen nog steeds rond op zijn loopfietsje van toen hij baby was... De boys lijken inderdaad best veel op elkaar alleen lijkt Roan veel op papa en Sam op mij.... Gek he?? Hmmm dus jij gaat ook gewoon nog een groterd op de wereld zetten hihi.... Wel fijn dat ze t goed in de gaten houden toch? Heb je nog een buikfoto??? (lang geleden voor mij haha)
Sam, jeetje ben je ook al weer zo ver inmiddels! Bijna de 20 weken echo...fijn! Britteke, wat een heerlijke foto´s! Wat is Roan al een wijs ventje zeg. Evi lijkt nog veel meer baby, hoewel ze in gedrag echt een slim meisje is hoor. Ze weet precies hoe ze je aandacht kan krijgen en maakt heel goed duidelijk als ze iets niet wil. Ze staat heel stevig op haar beenjtes b.v. op schoot, maar zelfstandig zitten doet ze nog niet. Zit Roan al wel? En groente eten vind ze nog steeds helemaal niet lekker... Frederike, fijn een weekje weg met man en kids! Die last van je oog, heeft dat ook met de MS te maken? Ik hoop dat je door met iemand te praten wat meer rust in je koppie krijgt. Dee, ja we willen een buik zien! Fijn dat de suikerwaardes zo goed waren!
Olga, ja Roan zit nu best stevig als hij wil. Als hij geen zin meer heeft om te zitten kan hij zich ook al zo omrollen dat hij op zijn armen leunt zonder zich pijn te doen (gaat meestal goed haha). Verder is hij nog steeds zo rustig.. eten doet hij super en lacht heel veel. Vrolijk ventje is het gewoon. Heb wel het idee dat hij meer wil dan hij kan en dat frustreert wel eens (herkenbaar, had Sam ook altijd). Dee, leuk die beschrijving van Estelle. Altijd spannend wat een tweede kindje dan wordt he. Roan is qua gedrag heeeeel anders dan Sam. Sam was vanaf het begin veel drukker, sliep niet door tot hij ruim 2 was etc. Roan tegenovergestelde. Vandaag waren mijn kids niet te genieten!!! Ik ben gewoon gesloopt!!!!!!! Gelukkig nu lekker bankhangtijd en zometeen Glee!
Britt, hier is Evi ook echt heeeel anders dan Senna. Evi zit trouwens wel goed in de kinderstoel, hoewel ze ook daar soms nog lekker scheef in gaat hangen. Ze kan al wel in haar handjes klappen, zo leuk! En Evi slaapt goed en kan zichzelf prima vermaken.
Olga, best gek he dat ze toch ze zo van elkaar kunnen verschillen. Hier trouwens een foto van mijn kindjes met het zoontje van mijn broertje en zijn stiefdochtertje.
meiden heb buikgriep bahhh wat voel ik me beroerd zeg.. pff.. demy is even met papa boodschappen doen robin kruipt rond.. heb gewoon geen puff.. erg is dat.. kom snel meer bij lezen en kletsen.. knuff
Ninien, vertel....hoe is het met jullie? Lindy, beterschap! Dee, mooie buik hoor! Lijkt inderdaad al wel groot voor nog geen 30 weken. Ach ...dan groeit hij straks misschien wat minder hard. Is toch elke zwangerschap anders.
Vanmorgen met Evi naar de stad geweest terwijl senna op de speelzaal was. Kom ik mijn vriendin tegen die gisteren was uitgerekend. Ze is er zooo klaar mee. Aangezien ze er nog twee heeft waarvan 1 al op school is ze ook nog erg druk met brengen en halen enz... Ben voor mezelf eindelijk geslaagd voor laarzen met een XL schacht! Tja...beetje last van klapkuiten.... Verder een nieuwe koektrommel en theedoos. Die krijg ik van Sinterklaas!
Iemand een leuk idee voor een traktatie op de speelzaal als Senna drie jaar wordt? Ik dacht aan een rijstwafel met yoghurt en daar dan iets van maken ofzo?