Leuke foto's allemaal! Dee; Lekker buikie! Oh dus jullie kweken grote kids, pfoe! Nougoed.. gelukkig houden ze het in de gaten Olga; Lastig he, die traktaties? Loïs gaat barpabapa's trakteren (ze is er helemaal weg van) Van eierkoek met roze glazuur en oogjes erop getekend met glazuur stiften. Voor een jongen lijkt het me ook lastig.. Piraten traktatie - Traktaties maken# dit misschien? Volgens mij staat het daar erg uitgebreid uitgelegt maar je hoeft natuurlijk alleen de cakejes te bakken (watvoor merk dan ook), die piraten plaatje uitprinten en hopla op een sateprikkertje doen. Evt.. een kaartje (als vlag) eraan maken Hoera Senna 3jaar! ?? Ik heb net de taart voor Loïs dr verjaardag besteld (Hema) met een foto erop. Ik liet hem aan haar zien en ze zegt "Oh wat leuk mama! Maar..ik vind taart niet zo lekker.." Geeft niet hoor schat, je hoeft het niet perse te eten
Alieke, zoiets is inderdaad ook leuk. Dat kan ik misschien wel voor zijn verjaardag thuis maken. Op de speelzaal willen ze graag gezonde traktaties. Nu moet ik zeggen dat Senna weleens traktaties meekrijgt die echt niet gezond zijn hoor. Pas geleden een chocolade sinterklaas...
Oowh haha, ja chocolade traktaties zijn wij hier op het kdv ook niet zo dol op. Bij ons word wel vaak bij de peuters cakejes getrakteerd.
Alieke, die barbapapa koeken zijn ook superleuk trouwens en die muizen van eierkoek zijn ook wel schattig!
Annabel en Evelien zijn naar het KDV, kraam is naar huis en manlief is met Marjolein naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken voor evt. schildklierafwijkingen. Dus even tijd voor spam! Ons derde meisje:
Oooh, zo schattig trouwens, die peuterpraat... Annabel en Evelien stonden de kraamhulp de eerste dag uit te zwaaien voor het raam. Draait Annabel zich ineens verschrikt om, kijkt naar Marjolein op mijn arm en zegt: "ze vergeet de baby mee te nemen!" *smelt* Toch maar even uitgelegd dat de baby bij ons blijft... Onze twee oudsten zijn vanochtend met manlief naar het CB geweest. Allebei goedgekeurd. Annabel is 103,5cm lang en weegt 17 kilo. Ondanks dat we haar vergeten waren voor te bereiden op de ogentest, ging die prima. Evelien deed het ook goed. Ze is 86cm lang en weegt 10,6 kilo. Ik kom snel een keer goed bijlezen, maar voor nu houd ik het hier even bij! Groetjes, Nelly
alieke: hoe is het nu met je? Olga: ja traktaties ik ben ook al druk er over na aan het denken want hier op school willen ze geen snoep fo zoetigheid volgens mij zal het er eens met juf over hebben . ik lees gewoon ff mee over de ideeen zooo ik hop weer op de bank.. me buik draai overuren gelukkig niet meer gespuugd
HIHIHI ik dacht voor je man hahah grapje .. dikke knuff meid en wat schattig van je dochter dat ze dat zei hihi wat kunnen kinderen toch heerlijke opmerkingen maken
ff snel tussendoor olga: ik ga eierkoeken inpakken met rode folie en dan met een zwarte stift maak ik daar dan stippen op en een kleine halve cirkel zodat het een lieveheersbeestje wordt... ik van die kleine oogsjes om er op te plakken (zaten bij zo'n knutsel pakket van de kruidvat)
Mn moeder is gister weer thuisgekomen uit het ziekenhuis. Ze moet wrsch nog maanden kalm aan doen, maar de hematoom (bloeding onder de schedel) is weer weg.
sanneke wat super dat je moeder uit het ziekenhuis is hopelijk gaat het voorspoedig beter met haar. knuffiej