Dee, Bambino loco krijgt Senna ook van mijn ouders voor zijn verjaardag. Stond al een tijd op mijn lijstje. Hebben we op mijn werk ook en het is erg leuk. Fijn dat je man en jij weer goed uitgepraat zijn en gaat het weer soepeler rondom die kwesties. Senna schrijft ook wel eens boodschappen lijstjes en heeft het ook altijd over ´als jij een baby bent, dan....´ of ´als evi straks groot is dan kan ze ook lopen he mama´. Salapio, echt uitslapen lukt hier niet als de kinderen er niet zijn, maar het feit dat je rustig aan kan doen zonder gelijk ´op scherp´te staan is al heerlijk. Misskeita, kan me heel goed voorstellen dat het voor jou echt een luxe is om een ochtend alleen te kunnen opstarten. Mijn Jan was nu twee keer een week weg en dan vond ik het best druk op die momenten in mijn eentje. Ik hoorde net muziek bij het winkelcentrum, dus ben er nog even met Senna heen gelopen. Bleek dat er de hele middag vanalles te doen was rondom sint en zijn pieten. Senna heeft ze dus nog eventjes gezien. En de muziek die stond te spelen waren allemaal bekenden van mij...mijn klarinet ligt al anderhalf jaar weg te stoffen op zolder. Sinds ik zo ziek was tijdens de zwangerschap van Evi ben ik niet meer geweest en nu ontbreekt mij de zin een beetje. Hoe langer je wacht, hoe meer je er tegenop gaat zien. Feit is ook wel dat ik tussen Senna en Evi nooit meer op niveau van voor Senna ben gekomen. En het niveau van muziek maken ligt bij de vereniging best hoog, dus is het lastig om er weer in te stromen. (ik kan het ook niet hebben als ik niet goed mee kan komen, maar ik wil ook niet thuis oefenen)
net met de kids even buiten geweest naar de kipjes en koeien van de buren was leuk en even bij de ranzijn een lichtslang gehaald voor buiten heb z`n zin om al te gaan versieren voro de kerst moet me echt inhouden vorig jaar niet gedaan omdat ik hoog zwanger was,, demy en robin liggen op bed. heb het idee ddat robin waterpokken krijgt,, hij heef allemaal bultjes op zijn lijfje ben benieuwd hoe het zich uit.,. ik ga nu ff snel druk aan de schoonmaak knuffiejj
Hoi meiden, Hier een leuke dag achter de rug. We hebben het voor een klein groepje vrienden gevierd. Loïs was helemaal weg van haar fiets, ze heeft heel vaak dankjewel gezegt. *emo* Nu ligt ze weer uitgebreid in bedje te slapen en morgen komt de fam. Ik ben erg benieuwd wat ze allemaal gaat krijgen, het zal vast allemaal leuk zijn. Nu met een wijntje op de bank en vroeg me bedje weer in. Dana is snachts weer in de weer.. blegh. Ohja en mijn vloeien is eindelijk gestopt, precies na een week. Vond het wel tijd
fijn dat ze helemaal weg is van haar fiets . kan ze er ook al op fietsen?> wat voor maatje fiets hadden jullie gekocht wij hebben ook een fietsje gekocht maar denk dat hij te groot is voro demy.. Vandaag de familie gezellig hoor . vervelend dat dana snachts veel wakker is en wat fijn dat het vloeien gestopt is,, knuffell
ik kom even zwaaiieen robin is vroeg wakker dus kan ik lekker in huis rommelen . hij is nu al druk in de weer met de megablocks . knuffiejj
Alieke, feestweekend voor Lois dus! Heerlijk dat ze zo blij was met haar fiets! Vloeien gestopt gelukkig en dan vanaf nu weer echt aan de klus voor een derde dus! Lindy, jij was lekker vroeg aanwezig vandaag! Hoe is het met Robin zijn plekjes?
Senna kwam vanacht om 1 uur zijn bed uit en toen pas weer om half 7, dus heb best een lekker nachtje gehad! Evi slaapt altijd goed in de nacht, heerlijk. Moet zeggen dat ze de laatste twee weken ook overdag heeeel goed slaapt. In de ochtend meestal twee uur en in de middag vaak ook nog anderhalf uur. Ze heeft het opeens te pakken! Vanmorgen is Senna heel gezellig en dat werd ook wel weer eens tijd! Lekker samen geknutseld, namelijk een pietenmuts! Met playmais een rand beplakt en daarna heb ik de muts verder afgemaakt. En Senna heeft ondertussen zitten knippen. Allemaal mini stukjes papier. Vanmiddag op kraamvisite bij mijn vriendin die donderdagavond haar derde dochter heeft gekregen. Oh ik ben zooo benieuwd!
Wij hebben een 12inch fietsje, ze fietst er prima op! Alleen snapt ze het remmen nog niet Pfoe wat is ze gister weer verwent. Heel de woonkamer is roze van al t speelgoed! Morgen gaat ze trakteren, dus ik mag vanavond aan de knutsel. Kids liggen nog in bed, ik ga zo werken. Wat is dat heerlijk zeg, zo'n papa dag.. Geen gehaast of gedoe, mijn wekker later zetten en gewoon een ochtend voor mezelf om op te starten
Tamdatadadaaaaam!!! T heeft geslapen van 19u-5u (Jan erheen, even kroelen, weer in bed, even brullen) - 630 . M werd alleen rond middernacht even wakker (stond op eens naast me), maar ging superlief weer slapen. En M heeft het zo goed gedaan op dr eerste logeeravontuur. Wilde wel in eerste instantie niet naar bed. Maar rond 21u zei ze: oma ik wil naar bed. Hup in bed, fles en ze ging heerlijk slapen. Om 5u even wakker, maar mn moeder is er snel naast gaan liggen en nog 2 uur gepit (ze ligt daar in een tweepersoonsbedbank). Ik kreeg een heerlijke minutenlange knuffel toen we haar gingen ophalen.
M mocht natuurlijk ook dr schoen zetten bij opa en oma. Er zat een Woezel en Pip rugzakje in. Nu loopt ze de hele dag met dat rugzakje op dr rug. Vanochtend had ze zelf dr schoenen aangedaan, Pietenmuts op en rugzak om: want Pieten hebben ook een zak he mama?!
Geeft M een plakje kaas. M: "Is dat jonge kaas?" Ik: "Ja dat is jonge kaas." ... M (verongelijkt): "Maar ik wil meisjeskaas!"
Salapio, wat een supernacht hebben jullie gehad! En leuk dat M zo genoten heeft bij opa en oma. Dat roze rugzakje van woezel en pip heeft Evi ook; hij is erg leuk! Wat een geweldige opmerking van M. Ze nemen alles nog zo lekker letterlijk he! Dee, wat dapper dat Estelle niet bang is voor Sint en Piet! Senna vind het wel leuk, maar van een afstand. Fijn dat alle metingen er weer goed uitzagen van mini meisje. Leuk ook om weer even te mogen gluren!
Vanmorgen kwam Sinterklaas op de speelzaal. Ik had het niet verteld, maar vroeg aan Senna of hij misschien zijn pietenpak aan wilde trekken om aan de juffen te laten zien. Dat deed hij en in volle glorie liep mijn kleine pietje met me mee naar de speelzaal. Daar aangekomen waren er meerdere peuter pietjes aanwezig. Erg leuk; jammer dat ik er niet bij mocht blijven. Er zou alleen een Sint komen en 1 van de juffies zou dan vragen of ze hem mocht helpen als Pietje. Met de kinderen erbij trok ze een pietenpak aan en maakte ze haar gezicht een beetje zwart. Senna had het erg spannend gevonden en wilde niet eens meezingen terwijl hij thuis alle liedjes meezingt en er gitaar bij speelt. Ach geeft niet! Alle kindjes kregen een kadootje en een chocolade piet. Thuis heeft Senna vol trots oma gebeld en verteld over zijn belevenissen.
Alieke...Loïs al heerlijk verwend afgelopen weekend!!Leuk!! En vanavond traktaties maken!! succes! wat ga je maken? Logeren..hier heeft Mika 1 keer gelogeerd en dat was tijdens de bevalling van Jari.. Salapio..geweldig...meisjeskaas Olga..Senna vanmorgen sinterklaas gevierd..leuk hoor!! T is ook wel een hele beleving hè!! Hier gaat een juf zich verkleden als sinterklaas met de kids erbij..en geen vreemde mensen erbij.. Wat heeft ie voor cadeautje gekregen? Mika is niet van t verkleden..dus denk niet dat ik m in z'n pietenpakje krijg... Dee...weer goedgekeurd..super!! En Estelle genoten op t sinterklaasfeest op je werk!leuk! Ik ben nog steeds snotverkouden...echt..je gaat je afvragen waar al die snot vandaan komt..... Gelukkig gaat t met de kids beter als met mij.. vanavond ook maar eens beginnen aan de traktaties...de tijd gaat zo snel!
Miep, bij Senna blijft die verkoudheid ook al zooo lang aanhouden. Eigenlijk al sinds de vakantie in Zwitserland en daarvan waren we 11 september weer thuis. Steeds gaat het even een paar dagen zonder hoesten en snottebellen en vervolgens is het weer helemaal mis. En hij heeft echt ook steeds zo´n vieze verkoudheids adem....bah. Kadootje op de speelzaal was een pluchen knuffeltje (tijger) met een rits waar een paar potloden in zaten.
Miep, succes met de traktaties maken. Ik ga heel simpel met schrijfpennen (tubetjes met gekleurde zoetstof of zoiets) ´Senna 3 jaar´ op yoghurt rijstewafels zetten. Verder heb ik stempelstiften waar ik een leuk kaartje aan hang en die de kindjes mee naar huis mogen nemen.
Die glazuurstiften smaken echt megaranzig hoor olga, ik heb er hier een paar liggen en alleen de witte is maar lekker. Die andere hebben een kunstmatig smaakje. Kindjes op school trakteren ook wel eens op een cakeje met mooie versiering maar dat is dan echt vies (maar dat is slechts mijn bescheiden mening) ff verder bijlezen hoor
salapio, meisjeskaas, hahaha. alieke, fijn dat het zo'n leuk feest was! en vloeien gelukkig gestopt. olga,lekker dat evi het slapen doorheeft! Dat playmais lijkt me ook leuk, maar Niels is daar volgens mij nog niet aan toe. Die is meer aan het prutsen dan aan het maken. snappie. klei is hier momenteel helemala het einde. dee, fijn dat je meisje nog steeds een meisje is lindy, hoeveel inch is het fietsje voor demy? -- hier lekker gewerkt vandaag. Vanmiddag begon het te sneeuwen. Niels helemaal blij, al is de laag nog te dun voor onze nieuwe slee er staat al wel een mini sneeuwpop in de tuin. Lotte gaat super! ze drinkt weer goed voor haar doen en donderdag ga ik weer even wegen. gisteravond om 11 uur gedronken en daarna lag ze nog een hele poos te kletsen in de wieg. Vannacht om 3 uur kwam ze weer en lag daarna weer een hele poos te lullen. Het is echt een kletskous zeg! gelukkig heb ik oordoppen die lekker dempen :0 Af en toe slaapt ze een nachtje door, zaterdag zelfs van 11 tot half 8!! lekker hoor, alleen ik word dan middenin de nacht wakker. Hier allemaal erg snotterig. bleh