december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, wat leuk!!!!!! En wat zit die T er al stoer bij joh! Evi heeft echt nog geen goede balans om zelf los te zitten.

Sanneke, ohh dus vieze glazuurstiften. Nou ja, dat is dan jammer. De kinderen eten het vast wel op! Zelf hoef ik het niet te eten! Lekker gemeen he! En fijn zeg Lotte het drinken weer goed te pakken heeft en zelfs soms al door slaapt. Leuk dat geklets midden in de nacht!
    Senna is wel van het knutselen, maar wil soms juist niet wat ik bedacht had, ha ha! En veel doen we wel echt samen hoor.

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    De knalgele snottebellen lopen weer lekker uit Senna's neus...bah!

Hier gisterenmiddag ook lekker door de sneeuw gelopen. Helaas had ik geen handschoenen voor Senna bij me, dus het arme mannetje huilde van zijn koude handjes. Maar de drang om toch sneeuw te blijven pakken met blote handen was te groot.

Evi doet echt serieuze pogingen tot tijgeren en kruipen. Ze komt al tijgerent nu iets vooruit. Ze trekt ook haar benen helemaal in kruiphouding onder zich, maar kan dan nog niet afzetten. Als ze het zat is dat het niet lukt, dan rolt ze heel behendig heen en weer tot ze is waar ze wil zijn!

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Grappig Olga. T kan al een behoorlijke tijd goed los zitten, maar zn tijger en kruippogingen zijn vooral grappig (voor ons dan). Zo zie je maar: ieder kindje doet het weer anders :D

4. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hoooi!!

Update van ons!! Alles gaat goed met ons... maar was is het koud he ladies???

Sam was vanmorgen helemaal in zijn nopjes. Ik had namelijk beloofd dat we door de sneeuw gingen wandelen. Goed aangekleed en wel zijn we op pad gegaan. Hij was er 20 minuten helemaal wild van en daarna vond hij het welletjes en wilde hij naar huis :).
    Zindelijkheid gaat super... Overdag is hij zo goed als droog. Als we naar buiten gaan durven we het ook steeds vaker aan om geen luier aan te doen. Poepen daarentegen doet hij nog in een luier maar die komt hij netjes vragen. Als hij klaar is komt hij het ook zeggen, dus niks mis mee lijkt me.
    Sinterklaas vindt hij superspannend maar hij is het wachten nu wel zat. Hij heeft al een hoop schoenkadootjes gekregen maar gisteren toen hij zijn schoen had gezet en ik hem op bed legde zei hij... "sinterklaas, ik hoef geen thomas de trein stiften meer ofzo... ik wil nu alleen nog de grote dierentuin en de boot met de dieren aub". Lachen toch... Nog een paar nachtjes en zijn wensen worden voldaan :).

Met Roan gaat het goed. Die groet als kool. Hij is de 9 kg inmiddels ook gepasseerd. Hij is lang en zwaar voor zijn leeftijd maar wel in verhouding. Zitten doet hij erg goed en in zijn loopstoel gaat hij Sam al achterna in de kamer... superleuk! hihi.

Woeiii morgen december... wie is de volgende jarige?? Lois denk ik he???

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britteke, Sam moest dus weer even wennen aan de kou! Wat grappig hoe hij reageerde over de Sint kadootjes. Hup Sinterklaas, nu is het tijd voor de grote kado´s!
    Evi is ook wel 9 kilo geweest denk ik hoor. Over twee weken weer naar het CB. Maar ze is wel slanker geworden nu ze wel groeit, maar niet meer eet dan 4 maanden geleden.

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    *zwaai*

7. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    *zwaait ook*

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goedemorgen!!

Kijk dit nou :D

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Loïs op het kdv, sinterklaasfeest.

10. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    De traktatie, kleur is vaag door t licht maar ze zijn knalroze ;)

11. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Nelly; Dankjewel voor het leuke kaartje!! Erg leuk. Gaat alles goed? De nachten? Heel belangrijk ;)

Hier een lekkere chill-dag. Morgen moet ik nog een dag werken en vrijdag ben ik vrij. Kids gaan naar het kdv en ik moet nog wat inkopen doen voor de lootjes. Zaterdagochtend sint op Jan's werk en na de middagdut sint vieren bij schoonouders. Zondag sint vieren bij mijn vader thuis. Vandaar onze rustdag vandaag ;)

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk dat dat idd komt door vermoeidheid.

Zwaaaaiiii!

13. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
  14. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Meiden,

Help me (+Britt, neem aan dat het niet gelukt is?)
    Ik (wij hihi) zijn opzoek naar snowboots voor de kids. Ik moet nog snowboots voor Dana hebben, maat 21/22. Nu was Britt vanmiddag langs Aldi's geweest want die hadden een aanbieding met kleine maatjes! Maar helaas, mis gegrepen! Die gaan als een speer!!
    Dusss nogsteeds geen snowboots! Hier geen aldi freak? ;)

15. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

*zwaai*

Jay heeft snowboots van Crocs
    Mss ff online zoeken?

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ben ook bij de Aldi geweest, maar ook hier was alles al weg helaas.

17. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Nu we toch bezig zijn...

Jufffie is opzoek naar een houten slee voor Jay!:D

18. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Alieke: ik ben vanmiddag ook even wezen winkelen voor snowboots voor de kids. Ook niet geslaagd... Brrr... Wat was het koud en al helemaal voor de eerste keer buiten. Hihi..
    Aldi ben ik wel langs gelopen, maar ik wist niet dat ze daar snowboots hadden. Morgen moeten we naar het ziekenhuis voor Marjolein (bloedprikken), dan wip ik er wel weer langs.
    Bij de schoenenreus hadden ze ook nog wat kindersnowboots staan, misschien bij je in de buurt?
    Ik jaag op maatje 28 en 23...

Ojaaaaaaaaaaah, Jufffie: wij hebben ook nog geen houten slee... Hup, op het verlanglijstje...
    Hoe gaat het met jullie?

Pfff... Ik wil graag bijlezen, maar Evelien heeft weer haar bruluurtje... 's Meis weigert echt te gaan slapen. Zo vermoeiend...
    Tot later!

Groetjes,
    Nelly

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, wat een leuke foto´s. Echt knap van estelle dat ze op schoot durfde! En mooie buik trouwens!

Zwaait naar alle zwaaiende mama´s terug!

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nelly wat ben je alweer actief op pad zeg!

Deel Deze Pagina