Goedeavond meiden Hoe is het hier ? Snowboots hebben we gelukkig inmiddels in huis. We hebben ook sneeuwpakken voor de kids tegen de kou. @dee Leuke sint foto's ! @Lindy Sterkte meid en beterschap voor de kleintjes
@olga Die slee hadden ze bij de Aldi. Ik heb hem daarin de folder gezien @Salapio Wat is Tobe alweer groot zeg !!
M heeft sinds vandaag deze superstoere paarse snowboots. Wel beetje duur. Maar ze zitten perfect, geen overbodige luxe met dr smalle voetjes. Het is maat 26 maar vallen heel klein: M heeft net aan maat 24. Slee hebben we volgens mij bij de gamma gekocht.
Wat een dappere kindjes zeg! M durft Sint geen handje te geven hoor! Laat staan op schoot. Voor Piet is ze minder bang trouwens. Vervelend voor je meisje Lindy. M heeft sinds dr overgeefbuikgriep ook veel last van keutels ed. Vanochtend klaagde ze over pijn en was ze niet te genieten. Lang verhaal, maar uiteindelijk heeft ze gillend van de pijn een gigantische keiharde drol op de po gedaan. Wat een ellende. Ik moet er nog steeds van huilen als ik eraan terug denk (ben nu eenmaal een weekdier ). Ze krijgt nu lactulose, maar ja dat heeft Demy al. Maar hier is het dus echt een nasleep van de buikgriep. Ik zou echt een andere huisarts zoeken en een afspraak maken bij de kinderarts (eventueel gewoon bellen buiten huisarts om).
Salapio; Jaaaahhh die snowboots! Die heb ik ook voor Loïs besteld. Gaaf zijn ze he! Waar had jij ze vandaan? Hmmm ze vallen klein zeg jij.. heb ze in 25 besteld, hoop dat ze goed zijn! 26 was er niet meer.
Alieke Zaza Rosa - Olang Snowboots voor kinderen / Zaza / Snowboots voor kids / Olang / Olang® Snowboots Pollon Lampone - Olang Snowboots voor kinderen / Pollon / Snowboots voor kids / Olang / Olang® Snowboots
Olga..Senna ook nog steeds zo verkouden..wat vervelend hè.. hier ook nog steeds snot.. Leuk cadeautje heeft ie gekregen!! En playmais heb ik al wel in huis nog niet geprobeerd.. is het een beetje handig te verwerken? Evi aan t tijgeren..Leuk!!! En ook een leuke traktatie voor de boeg! Salapio..wat een leuke foto!!!Scheetig!! Sanneke..Niels blij met de sneeuw!! En Lotte soms aan t doorslapen..heerlijk!! Britteke..die Sam..die is klaar voor de grote cadeau's!! geweldig! En Roan lekker in de loopstoel!! Alieke..leuke foto's!! en wat een leuke traktatie!!
Dee...wat een leuke foto's!!! geweldig dat ze nog een keer bij Sinterklaas wou zitten!! Amber ook al zulke leuke foto's van Jesse!! Geweldig in de sneeuw en bij Sinterklaas!! Salapio..gave snowboots!! 8) Snowboots..hier een paar voor Mika bij Van Haren gehaald..een paar weken geleden al ..kon toen al nergens niks meer vinden in z'n maat.. Voor Jari nog geen snowboots..die wandelt toch nog niet in de sneeuw.. Ik zelf heb een paar van Crocs.... De traktaties had ik gemaakt..en helaas had de lijm losgelaten van het glitterkarton.. Opnieuw geplakt maar werd er niet mooier op..Dus maar weggegooid.. En nu autootjes gemaakt...iets makkerlijker.. Als ze nog vastzitten dan maak ik het vanavond helemaal klaar dan is dat vast gebeurd.. Op de gym mag Mika ook trakteren..maar dan gewoon op een pakje drinken en een schatkistje( snoepjes) Ga er dan niks aparts om heen maken hoor.. Verkoudheid is nog in alle hevigheid aanwezig...maar goed..zal vast wel een keer overgaan... Morgen heeft Mika sinterklaas op de psz en ik moet smiddags even naar de orthoptist. Lekker tussen de sneeuw door.... Hier sneeuwt het al de hele morgen...ligt al best wat... Mika en ik hebben al de stoep samen geveegd.. maar we kunnen zometeen wel weer een keertje....
Geslaagd voor een houten slee... http://www.toyhouse.nl/image-view/1068/original.jpg Dit zijn de snowboots van Jay Bekijk bijlage 112239
Juffie, goed geslaagd dus voor de slee en de snowboots. Miep, balen dat de traktatie mislukt was zeg! Ik zou het dan ook over nieuw willen doen. Nu dus gelijk maar iets anders geknutseld! Leuk zo´n klein sneeuw-schuif-hulpje in huis! Playmais heb ik losse stukjes met lijm opgeplakt en nog niet aan elkaar gemaakt met water. Geen idee of dat echt zo goed werkt dus. Vervelend voor Demy en Mirre dat de ontlasting zo moeizaam gaat. De meeste kindjes kunnen inmiddels in snowboots over straat. Voor Senna nog geen snowboots, maar wel dikke hoge waterdichte schoenen gevonden. Zag ik toevallig ook bij Aldi voor een tientje. Ze zien er kwalitatief goed uit en zijn ook echt wel stoer, dus voorlopig doet hij het daar maar even mee in de kou... Amber, heeeeeeerlijke foto´s van Jesse! En hij is ook geen bangerd zeg! Senna blijft uit de buurt van Sint en Piet hoor. Hoe gaat het traject met Lieke? Is er al meer duidelijk en zijn er op school al aanpassingen gedaan of heeft ze hulp waardoor het beter gaat?
@Nella, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 3e dochter. hopelijk is alles voorspoedig gegaan en vinden je 2 andere meiden het geweldig dat ze er een zusje bij hebben. Voor de rest heb ik wat gelezen over snowboots en sinterklaasvieren. Eliora houdt niet zo erg van sneeuw en loopt er dus niet al te veel in. Ze heeft ook geen snowboots (had er tot nu ook niet aan gedacht) En wat sinterklaas betreft; die heeft ze nog niet in het 'echt' gezien. Morgen gaan we het vieren bij mijn zwager en schoonzusje en mijn schoonouders komen daar ook en zondagmiddag komen mijn ouders bij ons. Ik zal verder even proberen een update te geven over hoe het nu bij ons gaat; * Ik heb nu 'officieel' toestemming van de gyn. om thuis te bevallen als ik dat zou willen. Ik wil dat niet, dus toch ZH. * Het is uit een echo gebleken dat mijn placenta voorligt, dus Pluisje ga ik minder voelen dan Eliora (zeer waarschijnlijk). *Ik moet nog bijna elke ochtend overgeven. Ik word daar niet zo vrolijk van. * Sinds 3 weken heb ik bekkenklachten en sinds 2 weken loop ik nu bij een bekkenbodemfysiotherapeut. Zowel de Vk als de fysio vonden het al wel erg snel in de zwangerschap, maar volgens de fysio is het dan maar goed dat ik ook meteen contact heb opgenomen en ze hoopt dat we het in ieder geval kunnen stabiliseren. * Manlief zit nog steeds in een onderzoekstraject en re-integratietraject. Het schiet dus nog niet echt op. We zijn inmiddels een jaar verder. Ik vind het nu wel tijd worden dat hij weer een baan krijgt. * Eliora is nu 86,5 cm en ze weegt 12,6 kg. Dit is voor haar lengte een goed gewicht. Ze zit nu voor de eerste keer in haar leven met haar gewicht boven de 0-lijn, met haar lengte zit ze onder de onderste lijn. Dus dat was weer een gezeur bij het CB. Verder doet ze het gewoon heel goed. Ze kan zich echt dingen herinneren van een half jaar geleden en dan niet alleen de globale dingen, maar ook wat details. Ze maakt nu puzzels van 24 stukjes en ze laat haar babypop haar helpen met afwassen en tafeldekken. Ook heeft ze het door als ze papa of mama aan het plagen is. Ze zegt dat ze het doet en ze heeft dan echt pretlichtjes in haar ogen en een grote grijns. Ik krijg ook bijna elke dag een kusje of knuffel op mijn buik voor de baby en vorige week wou ze een 'dootje kopen voor de baby', ze heeft toen een leuk pakje uitgekozen bij de Wibra en ze is daar heel trots op. Verder weet ik het even niet meer. Jullie zijn weer een beetje op de hoogte. Allemaal een fijne sinterklaas.
Goedemorgen!! Olga..Senna mooie schoenen voor de sneeuw erbij! Nou dat kan toch ook prima!! Pareltje..leuk dat je even komt updaten! En rustig aandoen hoor!!