december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    loïs gefeliciteerd, fijne dag :D

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loïs gefeliciteerd!

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ik heb ff snel bijgelezen
    hier weer 2 zieke kippies
    en ben zelf ook niet helemaal lekker
    demy van morgen wel naar school geweest sinterklaas kwam.
    verder pfff ben moe en heb het al dagen koud kan er niet aan wennen die kou
    we hebben een slecht geisoleerd huis dus het is hie rnit warm
    te stoken rond de 18,5 graad :(

Sanneke; mijn vader heeft het fietsje gekocht voor demy zou niet weten hoeveel inch is
    zal het eens vragen,.:D
    salapio bij jou dus ook aan de lactulose werkt het tot nu toe bij jouw wel?
    ik heb het idee dat het gewoon niet werkt?

Lois gefelciiteerd :D al weer 3 jaar :D

** ik hip weerop de meeleesbank**
    knuffiejj

fijn sinteklaas weekend..

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M heeft vanochtend dr eerste portie gehad (stiekem door de melk, ze weigerde eerst het drankje en toen ik haar eindelijk zover had dat ze wilde proeven, liet ze alles uit dr mond lopen). Ze heeft direct een keer of 4 gepoept, lijkt iets zachter. Dus of het helpt of het gaat sowieso beter :D

5. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Lois GEFELICITEERD !!!

alweer

6. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    3 jaar geleden voelde ik me op dit tijdstip niet zo lekker hihi..........

7. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama

Grappig is dat he..
    ik dacht vanmorgen toen ik in de ah liep
    3 jaar geleden liep ik hier met een dikke pens hihi :D,

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Happy Birthday voor Lois!!!!

Lindy, ons huis is goed geisoleerd, maar toch heeft de CV moeite om het huis goed warm te houden. Van de week zaten we ´s avonds allebei te rillen van de kou. De verwarming stond al de hele avond te loeien en het was maar 18,5 graden in huis....

Pareltje, balen van de bekkenklachten. Lekker dat Eliora het zo goed doet en ook betrokken bij de baby is. Niet leuk dat het niet op schiet met re-integratie van je man. Mijn placenta lag beide keren voor, maar ik heb ze toch echt wel veel en heel goed gevoeld hoor. Het waren kleine druktemakers.

Dee, grappig die verschillen tussen Estelle en Neefje!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ben bekaf....vandaag Sinterklaasfeest op het werk met de kids. (niet met senna en evi dus) Was leuk en ze deden het verbazingwekkend goed. Maar voor mij erg vermoeiend.
    Komend weekend ook heel druk net als iedereen.
    Morgenmiddag komt mijn familie bij mij. Eerst ga ik nog met Senna naar een sinterklaasfeestje en morgenochtend maak ik een speculaastaart en een grote pan soep. Zondagmiddag vieren we sinterklaas bij mijn schoonouders.

10. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Hier even een snelle update van mij. Goed en slecht nieuws.

Ik begin met het goede nieuws. We hebben gisteren de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed. We weten niet wat het geslacht is en willen dat ook niet weten. Ik denk weer een meisje, maar we zullen zien.

Het slechte (wat minder goede) nieuws is dat Semm 1,5 week geleden uit de kinderstoel is gevallen terwijl ik hem net wilde pakken. Hij had toen een bult op zijn hoofd en huilde evn flink, maar verder deed hij alles. De dagen erna hadden we wel in de gaten dat hij met bepaalde bewegingen wat pijn aan zijn armpje had, maar hij kroop en pakte alles vast dus we dachten dat het wel mee viel. Gisteren zijn we toch maar even naar de huisarts geweest omdat hij soms toch wel erg veel last van zijn armpje had als we hem oppakte. Nu blijkt dat Semm zijn sleutelbeentje heeft gbroken. Ik begon echt meteen te huilen bij de huisarts en voelde me zo schuldig. De huisarts zei dat we dit echt niet hadden kunnen weten omdat hij alles ermee deed. Semm is gewoon erg hard voor zichzelf schijnbaar.
    Nu erg voorzichtig zijn met aan- en uitkleden en oppaken. Het moet zich zelf weer helen. Met 3 weken zou het over moeten zijn.

Verder komen we net weer met Semm van de huisartsenpost af omdat Semm zo ziek is. Hij had het vanavond zo verschrikkelijk benauwd en hoge koorts. Nu blijkt dat zijn longetjes vollopen met slijm. (hoest erg veel) De arts dacht aan een beginnende longontsteking en eventueel het RS virus. Ik heb nu een puffer mee en zware peniciline en maandag moeten we terug komen. We hebben een druk weekend met sinterklaas, maar als hij morgen nog zo ziek is gaan we niet weg.

Verder is Lynn ook wat ziekig, maar dat gaat iets beter. Ze doet het verder erg goed en wordt net als jullei kindjes alweer bijna 3.

Ik kom snel weer een keer wat langer een update van haar doen, maar dit moest ik even kwijt.
    Tot snel.

Liefs

11. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    ach gosh arme Semm...dikke knuffel voor jullie beide (wel voorzichtig natuurlijk ;))

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Jaaaaah, op de valreep nog even...

Hiep, hiep hoera voor Loïs!
    Gefeliciteerd met je derde verjaardag!

't Gaat hard met onze decemberpeutertjes... Inderdaad drie jaar geleden liep ik ook met een dikke buik... 't Lijkt allemaal zo kort geleden. Naja, nog geen twee weken geleden liep ik nog met een dikke buik, maar toch... Waar blijft de tijd?

Oja, nog vergeten te vertellen. Donderdag zijn we op gesprek geweest bij het KDV over Annabel. De leidster wilde graag weten hoe we willen dat met Annabel omgegaan wordt. We zitten goed op een lijn, da's echt fijn. De leidster zei zelfs dat ze vond dat zij vrij laat aan de bel hadden getrokken, omdat ze zelf Annabel ook ouder ingeschat hadden. Dat ze al bijna vier was... Oeps, foutje... Dus nu is het "probleem" dat Annabel nog een jaar op het kdv zit, terwijl ze eigenlijk al aan meer uitdaging toe is. De leidster vroeg ook of we al wisten naar welke school ze ging, zodat ze in overleg met de school Annabel alvast wat werkjes kon laten doen.
    Dus we gaan ons meiske maar eens inschrijven bij een basisschool. 't Gaat me allemaal even te snel.

Sorry meiden, ik heb niet echt bijgelezen. Ik moet even de tijd zien te vinden tussen het kraambezoek, ziekenhuisafspraken, dagelijkse dingen en de feest- en verjaardagen.
    Hopelijk tot binnenkort...

Groetjes,
    Nelly

13. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    rubin gefeliciteerd met je derde verjaardag!!

een hele fijne dag

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Rubin...Van Harte Gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!

Fijne dag!!!!8)

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen..

Dee...helemaal in de sinterklaasstemming!!gezellig!!:D

Lindy..Beterschap!

Olga..druk met de Sinterklaasperikelen!!;)

Nelly..wel fijn dat de leidsters zo meedenken!!!

Sam..Fijn dat alles goed is met de baby!!
    En arme Semm....Hopelijk is ie gauw weer beter! En is het sleutelbeentje weer goed..
    Dikke knuffel!!

Gister heeft Mika sinterklaas gehad op de psz..was leuk!
    Heeft zo'n magnetisch tekenbord gekregen.
    En een zelfgemaakte americo en mijter mee..geweldig!:D

Jari die begint de trucjes van z'n broer na te doen..
    Mika klimt altijd op zo'n mega eend om overal bij te komen..dat deed Jari gister ook..
    was er net op tijd bij om m op te vangen.;)
    Als die wat ziet dan wil ie t ook hebben zeg maar..:D

16. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    rubin gefeliciteerd met je 3e verjaardag

** zwaai zwaaii **

17. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Er ligt hier toch een pak sneeuw niet normaal :O..

ruim 6 a 7 cm binnen een uur gevallen ongeveer
    wel koud hoor,, brrrr

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Het sneeuwt hier ook goed door!

Rubin, een heel fijne verjaardag gewenst!

Nelly, fijn dat de leidsters en jullie op dezelfde lijn liggen wat betreft omgang met Annabel! Nogal logisch dat je druk bent en weinig tijd hebt om te schrijven, geeft toch niets.

Miep, leuk al die knutselwerkjes van de speelzaal he! Oh oh jari gaat dus ook stunten nu, dat wordt oppassen!

Sam, wat vervelend dat Semm zo ziek is. Hopelijk valt het allemaal mee en knapt hij toch snel op. Fijn dat de echo er goed uitzag!

Net loopt Senna de zolderkamer binnen en ziet opeens allemaal kadootjes staan...eh ja die zijn voor mama´s werk voor de jarige kindjes!

19. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Rubin & Lois, gefeliciteerd! Wow, onze kindjes alweer (bijna) 3 jaar.

Heb vanmorgen de sneeuw getrotseerd en met de girls naar R'dam centrum gegaan. Sarah moest echt nodig schoenen hebben en Hannah eigenlijk ook. Vind dat echt een hele onderneming als ik eerlijk ben, alleen met de meiden 't centrum in. Alles valt of staat met het luisteren van Hannah. Maar vandaag was gelukkig een groot succes! Hannah heeft supergoed geluisterd en binnen anderhalf uur had ik voor beide meiden nieuw schoeisel: voor Sarah degelijke eerste loopschoentjes en voor Hannah mooie bruine laarzen van Clarks.
    Hannah had heel wat aanspraak in haar pietenpak :)
    Net nog even een stukje met de slee weg geweest, maar toen Sarah eraf kieperde was het gedaan met de pret. Zij ligt nu te tukken en H kijkt even tv. Zo naar mijn ouders.

20. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Hoi allemaal al een deel 4,,zag ik , dat wordt bijlezen,,

Ik wil iedereen even een heel fijn sinterklaas weekend toewensen.

En Rubin en Lios van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag

Groetjes van Nick en Gerda

Deel Deze Pagina