Nelly..doe je wel een beetje rustig aan meid!!!Ook een beetje aan jezelf denken hoor! Olga..de kids zo verwend! en gelijk maar wat speelgoed aan t opruimen!! Hier ook gelijk gedaan..maar ik zet het op zolder..en wissel het dan om de paar weken af.. En idd wat weg kan gelijk hupsakee weg ermee! Wat leuk dat Evi al lekker aan t tijgeren is!! Gaat ineens snel hè! Dee..Estelle ook heerlijk verwend! Leuk!! En bijna verlof..heerlijk joh!! Fredje..die zijn leuk geworden!!! Waar heb je dat zwarte mee gedaan?
Bedankt voor alle felicitaties!! Mika is nog meer verwend met heel veel speelgoed!! Dus idd hier was het ook even passen en meten..heel de kamer ligt vol met speelgoed.. Vanmorgen heeft ie getrakteerd op de psz...helemaal leuk!!8) En vanavond hebben we ( 2 moeders en 2 juffen) het lokaal in de kerststemming gebracht..kerstboom enz neergezet.. Volgende week mag ie een extra morgen voor de kerstviering en dan ga ik helpen..zo leuk! Moet nog wel even op pad voor ronde oase en rode plastic bekertjes...
ik heb de krentebolletjes ingepakt in (transparante)rode folie en daar met merkstift op getekent en de oogjes er op geplakt
Kyara en Thirza, HOERA jullie zijn alweer drie jaar! Frederike, wat een superleuke traktaties zijn het geworden!
Hier een drukke werkdag achter de rug. Morgen ben ik thuis en vrijdag heb ik vrij genomen. Had nog 1 dag over en Jan is dan ook thuis, dus is wel gezellig. Kunnen we mooi boodschappen doen voor Senna's verjaardag enzo...
Huh nog helemaal niemand langs geweest? Weet even niet uit mijn hoofd of er vandaag een jarige is...De lijst ligt boven. Volgens mij vrijdag pas weer....dan is Jonathan jarig toch? xxx
Kyara en Thirza..Nog van Harte Gefeliciteerd!!!! hebben jullie een fijne dag gehad?! Fredje..wat een leuk idee zo!! Super!! Dee...gezellig samen in de file gestaan.. Olga..lekker een extra dagje vrij genomen..heerlijk!! Idd even samen wat boodschapjes doen is wel handig hè!! Mika heeft vanmorgen getrakteerd op de gym! Was wel geslaagd..pakje drinken met een schatkistje...tja daar hebben ze wel zin in na zo'n gymles hè.. Hij heeft de laatste dagen soms van die dwarse momenten...denk toch dat de verjaardag en sinterklaasgedoe een boel indrukken heeft gemaakt.. Maar goed..gaat vast wel weer over...
@ll, zwaai. Sorry dat ik jullie een beetje verwaarloos maar k heb het zooooooooooo druk in deze tijd van het jaar. kom gauw updaten. liefs
Miep, nou ik hoop dat de drukte van deze tijd in het jaar ook de reden is van Senna's ongelooflijk dwarse en brutale gedrag. Niet normaal zeg.... Sanneke, succes met de drukte! Bijna kerstvakantie voor jou!
Schaam me eigenlijk dood om hier mijn kop nog te laten zien.. Op het moment erg druk op het werk.. veel ziekte en wisseling personeel door de opening van een nieuwe locatie..Ik zit in de sollicitatie commissie dus ook daar nog veel werk van. Wel leuk allemaal hoor! Esmee doet het ontzettend goed.. Ze wordt al erg groot.Zaterdag is ze jarig. Ik lees dat het met jullie ook allemaal goed gaat.. Net als bij jullie hier ook "ander" gedrag door sinterklaas, aankomende verjaardag etc. Zit nu bijv met Esmee beneden op de bank Sesamstraat te kijken.. Ze is al vanaf 3.00 wakker en bleef maar huilen. Dit doet ze nooit.. Dan is zo'n nachtje wel heftig hoor. Miep.. lekker actief bezig op de psz.. Hoe gaat het met het afvallen? Jari zijn helmpje is inmiddels af begreep ik? Is het mooi geworden? Olga.. Jeetje, Evi die al aan het tijgeren is geslagen.Senna ook brutaal. Esmee kan soms een mond opzetten dan vraag ik me echt af waar ze dat hoort/ziet.. Nelly,. Jeetje , ik heb echt inwijs respect voor jou! Daphne.. Bij jullie gaat alles ook gewoon door lees is. Fijn dat het met de zwangerschap goed gaat. Weet je al een datum voor de ks? @ tracties.. zag een leuke krentenbol voorbij komen. Esmee trakteerd op een zakje knijpfruit verpakt in folie met een kerstchocolaatje en een haribozakje er in.. Daarboven komt een ballon. Salapio.. hoe gaan de nachten bij jullie? T nog steeds aan de borst? Sanneke.. Hoe is het nu met je moeder.. heftige periode geweest zeg. Alieke.. Begreep dat jullie voor een 3e gaan? Spannend hoor. **** Ga Esmee weer in bed stoppen.. Kijken of ik nog een paar uurtjes slaap kan pakken.
Judith, leuk dat je weer langs komt wippen . Wat een shitnacht! Hier gaan de nachten zozo, T nog steeds ad borst maar de nachtbar is gesloten Gedrag, hier eigenlijk geen gek gedrag, maar M wordt wel 1-3x wakker 's nachts. En dat is bij haar dus echt de graadmeter. Ze is wel erg ondeugend hoor, maar meestal op een grappige manier . Hier dus nog steeds brakke nachten. T doet het wisselend, soms slaapt ie braaf van 19-5 of 6u. Soms wordt hij snachts wakker en dan is het brullen geblazen. Ik denk dat we nu maar gaan invoeren dat Jan er 1x heen gaat, aai over bol en dan zoekt ie het maar uit. Het ding is namelijk dat als ie weer verder slaapt, hij meestal weer een paar uur pakt.
salapio, balen van je nachten. Hier lijkt het of lotte het doorslapen door heeft. Ze slaapt meestal van half12 (na de laatste voeding) tot half 7/ 7 uur. Ben ik wel blij om. Niels slaapt doorgaans ook prima, vannacht wel 2x raak. 1e keer groeipijn en 2e keer was hij uit bed gevallen. Judith, nog een poosje geslapen? ben je er al achter wat het was? gedrag: hier niet veel anders door verjaardag/ sint. vanmorgen had ik een kennis op bezoek met jongetje van dezelfde leeftijd als N. Hij had zichzelf opgesloten in de wc. Oeps, dat was best heftig. Hij raakte beetje in paniek, logisch. Uiteindelijk kwam er een buurman met een hele grote schroevendraaier en was hij weer bevrijd. Hij was er niet zo van onder de indruk want hij ging gelijk weer spelen gelukkig maar. Het slot is inmiddels helemaal verpoerd, dus daar moet even een nieuwe in komen. Jan heeft een vast contract gekregen dus das weer een zorg minder. Mn moeder is alweer 3 weken uit het ziekenhuis en het gaat de goede kant op. Nog wel heel snel duizelig en het gaat nog wel een poos duren.
Salapio.. De nachten bij jullie zijn dus nog steeds best heftig.. dan moet ik maar niet zeuren.. Bevalt het werken je weer goed? Mirre ook bijna jarig he?! 12e toch? Sanneke.. Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met je moeder.. Lotte drinkt ook nog aan de borst.. Knap hoor!! Heb je met Niels ook wel bv gegeven? Geen idee wat er was. Vanmorgen mocht ik gewoon aan haar " zere" oor zitten, ze heeft geen verhoging oid. Misschien gedroomt en te lang wakker geweest en daardoor honger? We zijn om half 6 weer naar boven gegaan en toen heeft ze nog tot 8.00 geslapen. Fijn dat Jan een vast contract heeft.. ****** Vanmorgen met mams en zusje naar de Intratuin geweest.. Voor Esmee een sneeuwuil voor onder de kerstboom en een schutbol met sneeuw gekocht.. Ze vind het allemaal prachtig.. Ga proberen het hier wat meer bij te houden.. Straks werken.. Nog 1 dienst en dan lekker wat dagen vrij. * zucht diep*
Zo. Even lekker bijlezen, want ik loop weer achter... Vandaag heb ik een heerlijk dagje gehad. Nadat we ontbeten hadden en ik de oudste twee dames uitgezwaaid had naar het kdv, ben ik lekker terug in bed gekropen. Marjolein heeft me tot een uur of tien laten liggen. Heerlijk hoor! Dat deed me echt goed. Daarna had Marjolein alleen veel aandacht nodig. Ze wilde/kon de slaap maar niet vatten. Op een gegeven moment heb ik haar nog in bad gedaan, maar daar genoot ze ook niet echt van. Na heel wat troosttietjes is ze uiteindelijk wel gaan slapen en kon ik eindelijk een plaatje voor de taart voor Annabel maken. Hmmm... Ik hoor gerommel boven... 't Loopt ook wel weer tegen voedertijd... Ik ga er eentje uit bed halen, voor ze gaat huilen. Wordt vervolgd... Doei!
Judith, wat leuk dat je weer eens langs komt! Zou gezellig zijn als je weer wat vaker komt! op het werk dus weer erg rommelig bij jullie. Wel leuk om bij de sollicitaties betrokken te zijn. Ach jee...Esmee de halve nacht wakker geweest. Hier komt Senna er ook nog veel uit. Vannacht 5 keer en daar was ik niet zo blij mee....Esmee zaterdag al jarig he! Wat krijgt ze van julie? Sanneke, lekker gevoel dat Jan nu een vast contract heeft! En wat een verhaal van dat jochie die in de wc opgesloten was. Nelly, ja ja...onze kids zijn zondag alweer jarig . En Rosalie van Augustus ook. Senna krijgt een Cars taart.
Sanneke, fijn van de nachten, Jan en dat het beter gaat met je mams. T slaapt meestal ook door hoor, van 19-3 redt ie zeker wel en met mazzel dus een paar uur verder. Judith, hier inderdaad nog steeds prutnachten. Ach ja. Part of the deal blijkbaar. Lekker bijna vrij! En M is niet de 12e maar de 21e jarig Nelly, lekker ochtendje dus en lang leve de troostborst , al is het wel vermoeiend ... Knuffie! Olga, pffff 5x ... dat je dat dan nog weet. Wij zitten iedere ochtend: was het nu 2x of 3x of ... ??? Allebei soms echt geen idee meer.
Olga..Senna ook zo dwars...laten we hopen dat het aan de tijd van het jaar ligt.. En een Cars taart..leuk!! Judith..hè leuk dat je ook weer effe langs komt! Esmee lekker bezig vannacht..vervelend zeg! En bijna jarig..wat gaat het snel hè!! Lekker wezen shoppen bij intratuin..leuk!! Gezellige tijd nu!! Afvallen staat hier stil..ben weer op mijn begingewicht..helaas heb ik veel last van de Meniere zodat ik ook niet kan sporten.. En doordat ik me niet lekker voel ga ik nog meer snaaien...Dus dat werkt niet hè.. Het hoofdje van Jari ziet er goed uit..al had ik er meer van verwacht hoor!! Salapio..ook steeds gebroken nachten...volgens mij ben je er al helemaal aan gewend.. Sanneke..gossie dat is ook wat..opgesloten in de wc... En Jan een vast contract..super joh! En je mams alweer 3 weken thuis! Zal idd wel even duren voordat ze weer de oude is hè.. Nelly..fijn dat je een beetje bij mocht tukken vanmorgen! **** Vandaag was Mika een stuk beter te pas.. Ik laat de teugels ook niet meer vieren bij hem.. Dat werkt toch beter... We zijn vandaag even de stad in gewandeld..wel een flinke sneeuw a la hagelbui gehad.. maar t was wel even lekker! De kids zaten met z'n tweetjes in de duowagen in een voetenzak.. Mika past er nog net in...