december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alle verjaardagsboodschappen zijn binnen. Senna heeft zijn taart al gezien.

We gaan vanmiddag even naar Utrecht. Vanavond alles in huis versieren en op tijd ons bedje in na een aantal brakke nachten. Morgen hele dag feest en drukte in huis!

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oeps, Jonathan en JP ook van harte natuurlijk :D

Wat het de bedoeling dat Senna zn taart al zou zien? Veel plezier morgen!

Ik twijfel nog steeds tussen een Woezel en Pip taart en de Jip&Janneke (c)Nelly :D, we hebben het telboekje van W&P, maar precies bij de drie is het plaatje niet zo mooi.

3. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.544
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Esmee, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er maar een gezellige dag van.

4. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Salapio: anderhalf is gewoon een rotleeftijd wat luisteren/straffen betreft... Dat schiet gewoon niet op. Als we Evelien in de hoek zetten, kijkt ze met zo'n ondeugend koppie rond. Ze blijft wel in de hoek, maar het maakt echt geen indruk.
    We halen haar in ieder geval wel uit de situatie en zeggen haar dat ze dat niet mag doen. Daarna moet ze het goedmaken, meestal een kus of een aai.
    Hihi, die apekooi binnen zorgen de dames zelf wel voor... Ik denk dat we er inderdaad wel goed aan doen als we de dames vaker naar buiten nemen. Onze tuin is ruim genoeg, maar die is net aangelegd... Er zijn in ieder geval genoeg speeltuintjes in de buurt.
    En wat je zegt, afleiden...
    Ik had trouwens straks in de Intertoys ook even door dat tel-boekje van W&P gebladerd, maar de plaatjes aan de binnenkant vond ik ook tegenvallen. De voorkant is een superleuk plaatje.

Oh, vergeten te vertellen gisteren. Annabel en Evelien waren bij mijn moeder toen wij met Marjolein naar het ziekenhuis waren. Toen wij terug kwamen stond de buiten- en de wc-deur open. Bleek Annabel dus een poepongelukje gehad te hebben. Ze had snel geroepen dat ze moest poepen en trok een sprintje naar de wc, maar d'r poepie viel tussen de wc en haar broek op de vloer. Mijn moeder had dat niet meteen gezien met als gevolg dat ze er met haar maatje 42 in stond en alles onder de stront liep. Ik kwam echt niet meer bij toen ze dat vertelde!

Vandaag heb ik de laatste verjaardagsboodschappen gedaan tussen de voedingen van Marjolein door. Annabel heeft de taart ook gezien en is er helemaal enthousiast over. Hij is ook erg mooi geworden. Ze wilde hem net al opeten. Missie geslaagd. 'k Heb volgens mij de halve Hema leeggekocht. Er staat hier ineens erg veel Jip en Janneke spul.
    Ik moet alleen even kijken hoe we de Jip en Janneke versiering tussen de geboorteversiering en kaartenlijnen hangen. De kerst komt na Annabels verjaardag pas in huis. Anders wordt het wel heel druk...

'k Ben trouwens net ook nog even naar de juwelier geweest voor een armbandje voor Marjolein. Die had ze al wel eentje gekregen, maar die is veel te groot.
    Voor mezelf heb ik nieuwe bedels besteld voor aan mijn armband. Een letter A, E en M.
    Voor mijn moeder heb ik ook een armband gekocht die ze kan gebruiken om bij te houden in welk been ze gespoten (diabeet) heeft.

Zo he, ik heb me toch zin in frietjes! De juwelier zit hier in het dorp langs een friettent...

Pfff... Ik bedenk me net dat onze kids vandaag voor het laatst 0, 1 en 2 jaar oud zijn...

Groetjes,
    Nelly

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    nelly morgen een fijne verjaardag gewenst :D

Hier was de dag geslaagd, Roel is gruwelijk verwend en vondt het allemaal fantastisch! De taart heeft hij heerlijk over zijn smoeltje uitgesmeerd. nog even gegeten met vrienden en nu liggen de kids op bed, even rust in huis :D
    Nog een weekje (drie dagen) werken en dan hebben we vakantie...gaan we heerlijk een weekje weg met zijn vieren, we hebben er zin in!

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Esmee...van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!:)
    En ben je nog lekker verwend? en een leuke dag gehad?

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Roel...van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!:)
    zo te lezen heerlijk verwend!!Leuk!!!
    En ook nog op vakantie..heerlijk!! waar gaat de reis naar toe?

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Jonathan ..nog van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!:)
    Ben je lekker verwend? en een leuke dag gehad?

9. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Pfff... Even kort klagen...
    Annabel heeft vandaag weer in haar broek gepoept. Ik zag haar stilletjes in een hoekje haar poepgezicht opzetten, maar toen ik vroeg of ze moest poepen of gepoept had, zei ze nee. Toch naar de wc gedirigeerd en ze had dus wel al een flinke poepstreep in haar onderbroekje. *zucht*
    Op de wc "kwam het poepie niet uit de billen", dus weer terug naar de woonkamer. Wat later zat ze weer stilletjes op de bank en ja hoor, weer een dik remspoor in haar onderbroekje...
    Erg jammer, want het ging zo goed.
    Ik denk dat het een beetje van de spanning is voor haar verjaardag. Ze begon ook ineens weer monsters te zien op haar kamertje. Papa had ze allemaal weggejaagd, maar toen ik nog eens naar boven ging om de dames te sussen, moest het paarse babymonster bij haar in bed komen.
    Hopelijk gaat het weer gewoon allemaal over...
    Hm... 't Was toch iets langer geklaag, dan ik bedacht had... Sorry!

@johana79: ik zie zo het taartgezicht van Roel voor me! Heerlijk dat hij zo genoten heeft!
    Oh, heerlijk een weekje weg! Blijven jullie in Nederland?

10. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hey Miep, ook nog laat wakker!

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nelly...wat een leuke taart!! :)
    en alles klaar voor morgen? Och jee dat poepverhaal...geweldig.:D.
    al zal je mams vast niet zo gelachen hebben..;)
    En fijn dat het Marjolein goed gaat!!

Dee...leuk morgen naar plop!!! :)
    en lekker bijna vakantie!!

Amber..Thomas een mooi rapport en Lieke straks allerlei therapieen..Nou als het maar helpt hè!!!
    Al zal t best wel eens moeilijk zijn!! Dikke Knuffel!!
    En Jesse heerlijk eigenwijs..:D

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    hè Nelly...ja jij ook? wij zijn ook meestal nog wel te laat op..
    en smorgens altijd vroeg.. ;)
    Beetje balen van het ongelukje van Annabel maar dat komt vast idd door alle spanning!!
    Hopelijk is alles na de verjaardag weer normaal!!

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik was een beetje aan t bijlezen....;)

Vandaag de kerstboom opgezet met Mika..vond ie helemaal leuk!!:D
    de Cars ballen hebben een mooi plekje gekregen.. ;)
    En ook nog even naar een optreden geweest op een kerstmarkt van oma...
    Die zit in een koor.. ;)

Heb de boodschappen binnen voor de psz..dus de kerstviering kan doorgaan wat mij betreft..:D

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hm... Ik ga nog even de vaatwasser leegruimen en de was ophangen en dan richting mijn bedje. Morgen weer een drukke dag.
    Ik ben wel erg benieuwd naar Annabels reactie op het poppenhuis (krijgt ze morgenochtend van ons op bed) en de Jip en Janneke versiering in de woonkamer...
    Morgenochtend nog even wat kaas, worst e.d. snijden en dan mogen de gasten 's middags komen.

@Miep en Miep: hihi, mijn moeder kon achteraf ook wel om het poepongelukje lachen.
    En inderdaad, wij gaan vaak ook (te) laat naar bed en dan 's ochtends weer vroeg eruit. Overdag druk met de meiden en dan als ze eindelijk slapen, heb ik na het opruimen lekker de tijd voor mezelf, maar die is vaak veel te kort...
    Ooooh, lekker de kerst al in huis. Wij doen dat pas na Annabels verjaardag. Even kijken hoe ik met drie dametjes morgen een boom kan halen... 'k Denk dat het wat praktischer is als ik dat dinsdag doe, dan heb ik een auto en zijn de oudste twee op het kdv. Of ik stuur manlief maandagavond wel naar de gamma ofzo. Onee, dan hebben we kraambezoek... Dinsdagavond trouwens ook... Nou, dat schiet op met de kerstboom...

Dankjulliewel voor de leuke reacties op de taart. Hij is in het echt ook erg mooi geworden.
    Als iemand trouwens het plaatje wil gebruiken voor een (Hema)fototaart, laat maar weten. De naam zal ik dan wel aanpassen...

Weltrusten!

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nelly..dat wordt gewoon een kunstboom halen!! Hebben wij ook...en erg makkelijk. 8)
    En Annabel wordt dus heerlijk verwend morgen..leuk!!!!

ik ga me ook afmelden voor vandaag...weltrusten voor strakkies!!

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Annabel...alvast van harte gefeliciteerd!!!
    En een hele fijne dag!!!! :)

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Senna...alvast van harte gefeliciteerd!!
    En een hele fijne dag morgen met je Cars taart!!8)

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Rosalie..alvast van harte gefeliciteerd!!!
    een hele fijne dag!!! :)

19. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Hiep hiep hoera

Senna 3 jaar !!!

20. amber1978