Senna en Rosalie gefeliciteerd!! (annabel had ik gister al gedaan maar bij deze nogmaals) Fijne dag gewenst allemaal
Senna, Annabel en Rosalie, van harte met jullie verjaardag!!!! Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad. Jonathan, ook nog gefeliciteerd en alle andere jarigen ook nog! Hadden een paar dagen mot met internet dus beetje te laat...
Zo....even uitpuffen hoor... Thanks voor de felicitaties meiden! Het was een ontzettend drukke,vermoeiende maar leuke dag. Vanmorgen op bed kadootjes van ons gegeven. Hij vond alles leuk, dus dat is mooi! De Woezel en Pip hoorspel cd die bij het boek zat, vanmorgen nog even aan gezet. Maar wat is dat leuk zeg. Ik had er nog helemaal geen boeken o.i.d. van. Senna vond het ook heel leuk. Vanaf half 11 kwam de eerste visite (familie en twee vriendinnen met kindjes) en om half twee waren ze weg. Daarna vanaf half drie tot half 6 weer een huis vol gehad! Jan en ik zijn kapot, maar het was erg leuk. Senna had er vanmorgen wel wat moeite mee met alle drukte. Steeds handjes geven en al die aandacht. Hij zegt trouwens ook nog steeds geen dank je wel als hij iets gekregen heeft (alleen tegen ons of soms in 1 op 1 situatie met familie). Ik benoem het wel altijd, maar maak er geen groot drama van. Vanmorgen merkte ik dat hij steeds mijn nabijheid zocht en niet zo goed wist wat hij moest. Vanmiddag waren er veeeel kindjes en werd er lekker gesnoept. Maar vanmiddag kon hij er beter mee omgaan. Hij is echt gruwelijk verwend. Veel Cars produkten....van auto´s, stempels, tekenspullen tot badjas. En een paar boeken, hamertje tik, gereedschapskisten (nummer drie en vier), klei, waterverf, electro spel, nog meer knutselspullen, duplo enz.... Na het eten nog even samen met wat spulletjes gespeeld en toen in bad en naar bed. Hoop dat hij eindelijk weer eens een goede nacht maakt. Morgen trakteren op de speelzaal en dan is het klaar met feesten.
Annabel en Rosalie, gefeliciteerd met jullie verjaardag! Hopelijk hebben jullie ook een leuke dag gehad!
o wat erg ik loop achter! Esmee, JP, Jonathan, Roel, Rosalie, Senna en Annabel (heb ik nu iedereen ?...anders mijn welgemeende excuses) superdepuper gefeliciteerd !!!!!!!!
Senna: GEFELICITEERD met je derde verjaardag! Rosalie: GEFELICITEERD met je derde verjaardag! Tenx voor de felicitaties. Annabel heeft een leuke dag gehad en is goed verwend met kadootjes. O.a. knutselspulletjes, puzzel, duplo, boekjes, Jip en Janneke spulletjes, bedelarmbandje en sierradendoosje. De taart was wel het hoogtepunt. Ze heeft zelf de kaarsjes erop mogen zetten en kon niet wachten om ze uit te blazen. De taart stond nog niet voor haar en ze had ze al uitgeblazen. Voor de foto hebben we nog maar een keer de kaarsjes aangemaakt. Haha, en we mochten niet zingen... Maar dat hebben wij vanochtend al gedaan toen we met het poppenhuis haar slaapkamertje binnenkwamen. Van Marjolen en Evelien kreeg ze twee boekjes waarmee ze sommen en woordjes kan maken/schrijven. Ik had wel overwogen om het feestje af te blazen, want ik heb vanochtend een paar keer boven het toilet gehangen. Buikgriep te pakken. Ik had iedereen gebeld om het feestje later in de middag te laten beginnen, want ik trok het echt niet anders. 'k Heb er wel (als een zombie) bij gezeten en gelukkig hielp mijn nichtje met het drinken enzo. 'k Had alleen zo graag een stukje taart gewild, maar dat heb ik toch maar niet gedaan, gezien er maar drie crackertjes over de hele dag zijn in gebleven. Marjolein kwam ook nog eens om de twee uur voor een voeding, maar da's ook niet zo gek als ik ziek ben. Vanavond ging het voeden in ieder geval weer als vanouds, Marjolein had het soms moeilijk om het bij te houden. Zo, nu nog een beetje opruimen voor zover dat gaat en dan weer naar bed. Morgen heb ik de meiden ook nog eens alleen thuis. Mijn moeder past normaal op, maar gaat dan net een dagje weg, wat ze al maanden van tevoren gepland had. Maar naar alle waarschijnlijkheid kan manlief wel thuisblijven. Groetjes, Nelly
Lieve meiden bedankt voor de felicitaties, erg lief. Alle jarige natuurlijk ook gefeliciteerd. Alle kindjes zijn gruwelijk verwend zo te lezen. Rosalie ook, het hoogtepunt voor haar was wel het huis en toebehoren van Carring corner.. Verder heeft ze een dora laptop gehad, gitaar, bambinoo loco, oorbellen, klamboe, geld voor kelding, luisterboeken, pop en wagen, knutselspullen, dora dekbed overtrek, iets om zelf kettingen te maken, dvd's van diego, angelina ballerina en dora kerst, dora vloerpuzzel, en nu vergeet ik nog de helft hoor... We hebben haar verjaardag zaterdag in ballorig gevierd voor de mensen met kids (aanrader overigens) en gister thuis voor de mensen zonder kids. Mijn zus had een super mooie taart gemaakt (foto staat op hyves)... Nu weer aan de bak, maar vooral uitrusten op mn werk, want ik ben gesloopt...
Leuke feestjes dus! En lekker verwend Wij hebben gisteren nog verlaat Sint gevierd. Was erg leuk. En T kruipt nu echt echt echt. Deed wel eens wat kruippasjes om vervolgens boos te worden of eieren voor zn geld te kiezen, maar nu zet ie door en komt ie ook ergens. Terwijl hij kruipt steekt hij zn tong uit (tanden) en zegt ie: heh heh heh
Salapio, mooie foto's van je lieve kindjes! Whoehoe, T kruipt ook. Dan kunnen T en Evi elkaar achter na! Nelly, wat balen dat je juist gisteren last kreeg van buikgriep....Gelukkig is het wel een leuk feestje geweest! Augustus, handig om met alle kinderen naar ballorig te gaan! Rosalie ook enorm verwend! Ik ga naar de speelzaal, want Senna mag trakteren!
Olga..Senna zo heerlijk verwend!! En heeft alles al een plekje gevonden in huis.. En vandaag getrakteerd!!Leuk! Zijn je traktaties gelukt? met eierkoeken wou je doen toch? Nelly..gossie zelf helemaal niet fit..en toch feest gevierd.. Hopelijk ben je snel weer een beetje beter!! Annabel heerlijk verwend..leuk!! Augustus..Rosalie ook heerlijk verwend..Leuk! ik kende dat caring Corner niet..heb even gegoogled..ziet er heel leuk uit!! Salapio..wat een leuke foto's!! Mooie kids!! En T lekker aan t kruipen..geweldig!! ** Mika is vanmorgen weer naar de psz geweest..Hij mag deze week een keer extra ivm kerstviering. Hij was vanmorgen ineens even helemaal niet lekker geworden op de psz..helemaal wit en ze dachten echt dat ie ging spugen of flauwvallen.. Nu is ie wel weer goed..dus even kijken of ie t weer krijgt.. Hij is wel weer flink verkouden... De kerstboom staat sinds zaterdag..heel gezellig samen met Mika opgetuigd. en gister nog even raamstickers van Cars in kerstsfeer samen opgeplakt... Jari vind het allemaal heel interessant...
@augustus: zo, Rosalie is flink verwend zeg! Leuk he, dat ze zo enthousiast kunnen reageren. @Miep en Miep: wat raar van Mika op de psz. Fijn dat het nu goed gaat. Beterschap voor de verkoudheid. Die gaat maar niet over bij jullie zeg. Wat leuk Cars-stickers in kerstsfeer! @olga: wat had je nog voor traktaties gemaakt? En hoe ging het op de psz? @Salapio: aaah, wat schattig hoe T kruipt! En wauwie, wat een lekker ding is het! 'k Heb hier drie meiden in de aanbieding... M is ook al echt een meid aan het worden he. Wat gaat het snel. Je hebt echt twee van die cuties! Wel grappig, dat ze allebei een andere kleur ogen hebben. 't Lijkt hier trouwens de goede kant uit te gaan met mij. Gisterenavond had ik zelfs twee sneetjes brood gegeten. Vanochtend weer mijn normale ontbijt, dus dat gaat wel goedkomen. 'k Ben nog wel erg moe, maar dat kan verschillende oorzaken hebben. Ziek / gebroken nachten / laat naar bed / druk weekend / schildkliermedicatie die opnieuw afgesteld moet worden / drukke kids / etc. Manlief is vandaag trouwens thuisgebleven, dus dat scheelt ook weer. Morgen mag Annabel trakteren op het kdv. Ik had al uitdeelzakjes gevuld met een doosje krentjes en wat snoepjes, allemaal in Jip en Janneke stijl en Annabel mocht vandaag een mandarijntje erbij doen. Dat had je gewoon moeten zien, zo serieus en geconcentreerd dat ze dat deed! Groetjes, Nelly
Feestej op de speelzaal was heel leuk. De juffen maakten er iets leuks van met zingen van verschillende liedjes en het doen van bewegingen en gebaren. Traktaties was een rijstwafel versierd met glzauurstiften. Zag er vrolijk uit en de kindjes aten het met smaak op. Om mee naar huis te geven mocht Senna nog een kaartje met een stempelstift uitdelen.
Miep, wat gek dat Mika even helemaal niet lekker leek te zijn op de speelzaal. Leuk dat Mika had geholpen met de kerstboom opzetten. Hier nog geen boom. Misschien komt 'ie dit jaar ook niet. Evi kruipt nu de hele kamer door en trekt aan alles wat los en vast zit. Daarbij hebben we ook niet zo heel veel ruimte omdat de box er natuurlijk ook nog staat. Nelly, gelukkig voel jij je weer wat beter vandaag! Annabel nam haar taak om mandarijntjes in zakjes te doen dus heel serieus! Senna had ook geholpen met zijn traktatie. Hij plakte de stickers op het kaartje. Leuk om ze er al helemaal bij te kunnen betrekken he! Het sneeuwt hier weer trouwens! Senna is met zijn nieuwe waterverf doos een kersttekening aan het verven. Woezel en pip cd staat aan en ik ben er helemaal weg van! Zulke leuke stemmetjes en lieve liedjes!