olga, prima, die behangafdeling... lekker dat je vanavond kon genieten. Slaapgebrek hier ook. Ben echt moeeeeeeeeeeeee. December werkt ook niet echt mee. k heb nu vakantie gelukkig, dus ff tijd voor mn gezin en voor mezelf. Jan is na morgen tot en met woensdag ook vrij. NIels had vanavond een meeeeeeega driftbui. HIj heeft er van de week 3 gehad die niet mis waren, zo erg heb ik het nog niet meegemaakt. Er kwam nog iemand hier vanavond voor een overlegje dus ik kon er niet uitgebreid op in gaan, ds ik verloor zowat mn geduld. Heftig dan hoor. Hij wou alles zelf doen (uitkleden, pyjama aan, tanden poetsen) maar niks ging zoals hij het wilde, pyjamajasje kreeg hij niet aan, maarik mocht me er niet mee bemoeien natuurlijk. Worden jullie kids dan ook echt loeiheet? Gelukkig krijg je kindjes als ze nog lief en schattig zijn...
het doet me 'goed'om te horen dat er meer kids zijn momenteel met ontzettende driftbuien en 'anders' gedrag. (en dit bedoel ik niet lullig, maar ik voel herkenning) ppffff sterkte allemaal.. zoooow ik heb nu eindelijk vakantie...heerlijk zeg..ik had er echt zin in. Maandag gaan we weg naar de Eiffel, geen idee of daar momenteel sneeuw ligteerlijk gezegd maar goed we wachten af. Nick (en gerda) gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst!
@ Nick Proficiat met je derde verjaardag !! @all Ik sluit me aan op de behangafdeling Zo herkenbaar allemaal ! Ikke wil het zelluf doen. Woede aanvallen heeft Jesse niet zo heel extreem (thomas had ze erger, met hoofd op de grond bonken etc) Maar vooral niet luisteren, gewoon weglopen, gooien met spullen, thomas en lieke slaan pfffffffffffff Tisunfase zegt Sanneke altijd. (gelukkig klopt dat wel) Hij kan ook heel lief spelen gelukkig. Nu is ie lekker een treinbaan aan het maken. Jesse is meestal lastig als Thomas en Lieke thuis zijn. En rond etenstijd.
@Johanna Fijne vakantie !! Hopelijk kun je daar ook een beetje genieten van de sneeuw. Hier sneeuwt het al heel de ochtend. Ik vind het wel leuk en de kids hier ook. Gisteren tot 16.00 uur alleen maar regen dat vind ik vreselijk.
@Nelly Oei een nat bed ! Ongelukje kan gebeuren he ? Hier slaapt Jesse nog met een luier aan. @Miep Leuk kerstviering op de PSZ Wij hebben dat volgende week. Komende Dinsdag gaat Jesse ook zijn verjaardag vieren op de psz. Zal zo even de traktatie showen. @Ninien Jesse krijgt een woezel en pip loopfiets en een treinbaantje van Thomas trein. Zo'n quad heeft jesse vorig jaar van de sint gekregen. Hij vindt dat helemaal geweldig. @Salapio Kind bij ouders/ schoonouder in bed zou ik ook niet willen. Gewoon vragen of ze een rustige slaapplek voor Mirre willen maken. Evt Camping bedje. Jesse slaapt overdag ook bij opa en oma in het campingbedje. Hier thuis heeft hij een groot bed. Echt logeren heeft ie nog nooit gedaan. @sanneke Geniet van je vakantie meid. Wij moeten nog een weekje (4dgn) Wij hebben later vakantie. Alle scholen hier in de week beginnen pas aan de vakantie op 23 dec.
Ohooh, gisteren vergeten te feliciteren, maar bij deze alsnog: Lynn: nog GEFELICITEERD met je derde verjaardag! Ryan: nog GEFELICITEERD met je derde verjaardag! En voor vandaag: Nick: GEFELICITEERD met je derde verjaardag! Bas: GEFELICITEERD met je derde verjaardag! Inderdaad, "fijn" om te horen dat er meer december-ukken zijn die dwars zijn... Doe mij die behangrol ook even! Al moet ik zeggen dat de dames vandaag superlief zijn. Ik ben benieuwd hoelang dat dat duurt. De dag is nog maar net begonnen he... Vandaag weer een dagje alleen met al mijn meiden. Ik heb het idee dat Marjoleins darmpjes flink in ontwikkeling zijn. Ze heeft het er best moeilijk mee. Evelien is gelukkig weer lief vandaag. Gisteren was echt niet normaal. Ze was superlief in de schoenenwinkel, wat ik helemaal niet verwacht had, maar thuis bij oma was ze echt verschrikkelijk. Niks was goed, alleen maar mopperen, gillen, stampen, slaan, duwen. Zo vermoeiend. Tja, en Annabel is ook haar grenzen aan het verkennen. Inderdaad alles zelf doen, vooral op de momenten dat het papa en mama niet uit komt. Ook "nee" is nog steeds populair. Zo is ze vanochtend nog niet naar de wc geweest. Ik ga zometeen nog even proberen of ze toch gaat, want ik vind het te lang duren. Ik wil eigenlijk voor kerst iets gaan schilderen met de oudste twee, maar dat valt niet mee als Marjolein ligt te huilen in haar bedje. Zo vind ik het wel lastig, om de tijd te verdelen tussen de kids... Groetjes, Nelly
Amber, hier krijgen we ook pas 23 dec vakantie gelukkig vind Jesse de quad leuk , dan zal het bij Nina ook wel goed komen Gerda Gefeliciteerd met Nick Dianne gefeliciteerd met Bas ook de mama,s van Lynn en Ryan nog gefeliciteerd...met dank aan Nelly Volgende week kerstviering van Nienke in de kerk en kerstontbijt op psz En het weekend verjaardag, ze is pas maandag jarig, maar we houden het zondag, ik hoop dat de weersomstandigheden nog verbeteren, anders wordt het net als vorig jaar, dan belt iedereen af toen sneeuwde het echt als een gek op zondag Nelly ik neem mijn petje af voor jou hoor, met die 3 meiden Olga hier kan Nina zich op het ogenblik goed vermaken met de tv er zullen vast mensen zijn die het hier niet mee eens zijn. Maar ik vind het niet erg dat ze er zo gek op is. Als het mooi weer is gaat ze vaak buiten spelen, maar met regen en dergelijke kijkt ze lekker tv En ze was altijd bezig met de nintendo van Nienke, dus heeft ze van sinterklaas een gameboy( een nepuitvoering hoor) gehad, gewoon voor het vast houden zeg maar en dat ze nu ook net als nienke een nintendo heeft Maar ze kan al van alles met dat gekke ding Geweldig vind ze hem.. En mijn fototoestel is niet veilig voor haar grijpgrage handjes. verder is ze ook vaak reuze gezellig en komt savonds bij het koken altijd gezellig bij me zitten op het aanrecht. Maar het slapen blijft een minpuntje want volgens Nina zitten er mensen in ons huis, en daar word ze snacht wakker van kortom we blijven lekker bezig
NINIEN, derrek ogilvie gevalletje??? hier alleen monsters en die werken we vrij makkelijk de deur uit hier begint het lichtjes te sneeuwen. vvanmorgen was het mooi weer. lotte heeft dr eerste hapje gehad, 2 lepeltjes wortelmeuk. ze vond het niks, haha. de fles met rijstebloem heeft ze gister wel naar binnen geklokt of het goud was
Nick en Bas...Gefeliciteerd met jullie 3e verjaardag!!!! en een hele fijne dag met veel cadeautjes!! Ah de behangrollen worden hier aan elkaar doorgegeven..nou soms kan ik m hier ook wel gebruiken.. Amber..Jesse volgende week nog naar de psz..? hier hebben ze al vakantie. Wat een leuke traktatie!!! Olga..ja idd..eigenlijk zou je gewoon weer naar de huisarts moeten gaan.. ga ik ook doen hoor als ie volgende week nog zo aan t hoesten is.. Nelly..de meiden de grenzen aan t opzoeken..das best lastig dan hè.. als je ze alledrie ook nog een beetje aandacht wil geven...Dikke knuffel!! Ninien..Nina druk met de gameboy..geweldig!! Sanneke..Lotte d'r eerste hapjes gehad..leuk hè die gezichten die ze dan trekken! Judith..nog bedankt voor jullie kaartje! Johanna lekker vakantie!! ** Vanmorgen even geholpen op de psz met de kerstspullen op te ruimen. Jari lag toch in bed dus de babyfoon mee! Mika heeft nu vakantie gekregen dus alles mocht weer opgeruimd worden...
Hallo meiden, Ik lees hier en daar wat over een beetje sneeuw....nou bij ons was het echt giga veel en zowat alles lag plat. Ik was blij dat ik heelhuids en met een onbeschadigde auto op mijn werk was aangekomen. Jeetje wat een geglibber. Het vervoersbedrijf besloot ook om alle kinderen al om half twee op te halen i.p.v. kwart over drie in verband met de aanhoudende sneeuwbuien. Dus aan ons de leuke taak om alle ouders te gaan bellen en mededelen dat hun kind eerder thuis zou komen. Of aan ouders vragen of ze hun kind eerder konden halen zodat ook het personeel enigzins op tijd naar huis kon gaan. Gelukkig had bijna iedereen hiervoor begrip. Er ligt hier dus echt een heel dik pak en er gaat vanacht en morgen nog meer komen gebreep ik. Ga morgen de slee maar even bij mijn ouders ophalen!
Ninien, hoe gaan jullie er mee om dat Nina zegt dat ze mensen ziet in huis? Ik geloof dat ik het wel serieus zou nemen. Zeker als ze daardoor zo onrustig slaapt. Misschien kun je contact met een spiritueel persoon zoeken? Hopelijk gaat het feestje voor Nina dit jaar wel gewoon door! Nick en Bas, gefeliciteerd met jullie verjaardag! Dianne, hoe is het met jou en je jongens? Gerda, kom je weer eens een update doen? Sanneke, Lotte ook al haar eerste hapje gehad! Evi wil nog steeds geen groente eten. Ik probeer iedere dag een paar hapjes, maar ze geeft zoveel strijd en ik wil niet te veel pushen. Het komt wel een keer. Ze eet ook nog geen brood. Een paar hapjes yoghurt eet ze wel. Niels ook lekker bezig met driftbuien dus. Senna is niet zozeer heel kwaad, maar het is vooral dat hij dan echt niks meer wil, zichzelf op de grond stort en gaat huilen, stampvoeten en schreeuwen. Nelly, ik vind het met twee kinderen soms al lastig om tijd te verdelen. Zeker omdat je ook nog wat voor jezelf wilt doen en het huishouden er ook nog bij hebt. Dus kan me voorstellen dat je de balans nog een beetje moet vinden met drie dametjes in huis. Amber, wat heb je een leuke traktatie gemaakt. De kids dus nog een weekje naar school. Dan krijgen ze vakantie op mijn verjaardag de 23e! Johana, fijne vakantie alvast!
hier nu wel veel sneeuw hoor!!! echte KNIERPSNEEUW het kleine spul ligt, nu lekker met de beentjes op de bank!!! Jan is lekker vrij tot donderdag. heerlijk
Olga..fijn dat je toch heelhuids weer thuis bent gekomen!! Wat een sneeuw hè!! En zeker makkelijk hoor de psz zo dichtbij.. Sanneke..lekker Jan bij huis een paar daagjes!! ** Hier begon t vanmiddag pas te sneeuwen....en best veel ineens.. Jan ging uit eten naar apeldoorn maar kwam weer terug..het was onderweg niet te doen! We hebben net even samen ons stoepje en paadje schoongeveegd en ik ga zo even een wasje ophangen..
Hannah proficiat !! Gisteravond is mijn schoonzusje bevallen. Ik heb er een neefje bij Len !! We gaan zsm kijken