december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Hannah gefeliciteerd, fijne dag gewenst :D

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hannah..Gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!8)
    hele fijne dag!!

Amber..gefeliciteerd met je neefje! Leuk!!:)

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hannah, gefeliciteerd met je derde verjaardag! Een hele fijne dag gewenst!

Amber, leuk dat je er een neefje bij hebt. Had je schoonzusje al oudere kinderen?

Hier vanmorgen met Senna de slee bij mijn ouders opgehaald. Mijn broertje ging mee het park in en daar hebben we lekker van de helling af gesleed en sneeuwballen gegooid. Senna vond het geweldig an kwam met een zeiknatte broek en rode wangen thuis. Nu zit hij even te chillen voor het Zandkasteel.

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    thnx Olga en Miep

@olga

Het is hun tweede kindje. Ze hebben al een dochter van 3,5 (jorie)
    Vandaag ben ik wezen kijken samen met Thomas. We hebben een luiertaart gegeven.

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Mennnnnnnnnn wat is het vreselijk koud buiten. Nu al min 6

We zijn lang onderweg geweest,. Vanmorgen een luiertaart gemaakt en om 12 uur vertrokken en om half twee waren we daar.
    Om 17.03 hadden we de trein terug. Om 18.15 thuis.

Het was een mooi mannetje maar o zo klein. Thomas en ik hebben hem ook al vast mogen houden.

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Lekker buitengespeeld dus Olga !! Heerlijk wij gisteren met de kids.
    Daarna hebben we gegourmet en Harry Potter gekeken.

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Thomas met neefje Len

8. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @amber1978: gefeliciteerd met de geboorte van je neefje! 't Blijft bijzonder, zo'n ieniemieniemensje.

Hier vandaag een ontzettende Murphy-dag. Bah, bah... Alles wat ook maar tegen kon zitten of tegen kon vallen, deed dat ook.
    'k Ben gewoon te moe om daar verder over uit te wijden.

Tegen het einde van de middag heb ik manlief met Annabel en Evelien op de nieuwe slee de sneeuw ingestuurd. Wat genoten ze ervan, echt heerlijk om te zien! Dat maakte mijn dag voor een groot deel weer goed. En dat quasi-onschuldig snoetje van Annabel toen er ineens een sneeuwbal tegen de ruit zat.
    Evelien is alleen goed ziek. Koorts, lamlendig, hangerig, huilerig en een heel vervelende hoest, die klinkt erg pijnlijk en ze heeft er flink last van.

Oh, weten jullie misschien waar ik ergens een rugleuning voor een inklapbare slee van 110cm kan kopen/bestellen? Hier in de winkels hebben ze die niet meer.

'k Heb wel wat teruggelezen, maar op het moment blijft er niet veel in mijn geheugen hangen. Dus sorry voor het ontbreken van reacties...

Groetjes,
    Nelly

9. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Len !

10. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    ~Cadeautje voor Len

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hannah - gefeliciteerd!

Amber, gefeliciteerd met Len, wat een moppeke!

Nelly, knuffie!

Olga, heerlijke he die sneeuwpret :D

12. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Lieve dames, bedankt voor de felicitaties :) We hebben een superdag gehad. Hannah is superverwend en voelde zich echt een prinses in haar evrjaardagsjurk. Gelukkig kon ook alle visite komen (was gistere een beetje onzeker vanwege de sneeuwval). Jan had ook grootse moeite om naar R'dam te komen maar hij was nog net op tijd voor het aansnijden van de taart. Vanavond zijn we met z'n vieren uit eten geweest. Supergezellig maar ook wel weer raar. Ach ja...

Trouwens van de week met Hannah naar het CB geweest. Ze is 107 cm en 18 kilo. De arts zei opeens uit het niets; 'Mag ik je er wel even op wijzen dat meisjesbesnijdenis in NL bij wet verboden is?'. Uh, ok... Raar bureau.

Zo, nu ga ik lekker supertevreden een glaasje bubbels drinken om mijn vakantie in te luiden en na te genieten van een superdagje :)

13. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    pfff wederom loop ik achter

Nick, Bas en Hannah gefeliciteerd lieverds !

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Misskeita, fijn dat je zo genoten hebt van de verjaardag van je grote meid! En ik hoor van jou wel meer uitspraken van het CB die ik wel een beetje vreemd vind. Niks van aantrekken dus!

Amber, wat een schetige foto van Jesse met neefje! Leuke taart had je gemaakt. En de combinatie Jorie en Len is ook erg leuk trouwens.

Nelly, hopelijk vandaag een beter dagje voor je! Beterschap voor Evelien!

15. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Haii meiden

hier zijn we weer allemaar uit de ziekenboeg ongeveer
    voel me zelf nog niet helemaal up to date maarja niks aan te doen. pff.. we zijn bij elkaar met zijn alle 4 wkn zieken geweest eerst robin toen demy toen robin weer toen ik en nu hopelijk weer even alle griepjes en virus de deur gewezen :D.

Alle kindjes die in de tussentijd jarig zijn geweest

GEFELICITEERD :D..

16. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Herkenbaar,, demy zit ook in z`n fase duurt hier ook al maanden Pff
    wordt er niet goed van als je dan weer een paar dagen redelijk is hoop ik dat ht over is maar nee hoor valt weer in het oude gedrag terug,,
    ze wil ook alleen maar Dora kijken.. als het aan haar ligt kijkt ze de hele dag tv.. ze huilt om niks.. ze doet ook van die stomme dingen af en toe en als ik dan Nee demy dat mag niet zeg gaat ze direct huilen..
    smorgens als ze uit bed komt begint het al.. snachts gelukkig geen probleem..
    Demy is trouwens ook brutaal zegt vaak hou je kop mama :(
    of van ik vind jou niet lief!!..
    Ga je nu huilen?.. ze ontzettend bevestiging aan het vragen om alles.
    ook als we weg gaan. Papa ga je niet werken? Nee je mag niet..
    heb ook het idee dat het toch een beetje verlatingsangst is..

Ook de PSZ is tegenwoordig een probleem.. als ze er eenmaal is niks meer aan hand maar er naar toe. pff.. MAMA ik wil niet :(
    en als ik dan vraag waarom niet is het DAAROM niet.. pff..
    om moe van te worden.. Had verwacht als ze bijna 3 zou zijn dat het puber gedrag minder zou worden

Ohja eten is ook een probleem :( ze is 2 kilo afgevallen in 2 maanden tijd gewoon door eet weigeren.
    Het poepen speelt ook weer een rol op het moment dan gaat ze ook dwars zitten en wil ze niks. ze speelt ook gewoon niet meer.. ligt alleen op de bank en af en toe als je haar aanspoort om te knutselen of kleuren of puzzelen doet ze het wel maar niet van harte.. zelf nu buiten spelen vind ze niet leuk ze gaat liever op de bank liggen..
    wat doe je hier nu aan?, ik ben radeloos zo onderhand.
    wordt er zelf ook niet vrolijker van..

17. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Onze kleine man is aankomende vrijdag gewoon al weer 1 jaar oud :O.. gaat toch veelste hard..
    gelukkig deze week maar 2 dagen werken en dan vakantie :D.

Iemand nog een idee waar je een leuke taart kan halen?

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lindy, nou erg herkenbaar gedrag dus....het is alsof je Senna beschrijft. Hoewel Senna het spelen in de sneeuw en van de helling afglijden wel heel leuk vond! Vandaag ook veel samen gedaan en dat gaat goed, maar ik kan niet de hele dag samen spelletjes blijven doen he.

Vanmorgen had ik de kookwekker op een kwartier gezet en gezegt dat de W&P cd aan mocht als hij zelf ging spelen tot de wekker ging. Ik dacht....kan het altijd eens proberen. Zelf waren Jan en ik in de keuken aan het praten en hadden dus ook geen aandacht voor hem. Toen heeft hij dus echt een kwartier gerommeld met een paar auto's en een pop.
    Vanmiddag kwam hij dus naar me toe en hij vertelde dat hij zelf de wekker had gepakt omdat hij zo t.v. mocht kijken. Ha ha....nou zo werkt dat dus niet meneertje!

19. De jarigen alsnog gefeliciteerd...

sorry dat ik jullie ben vergeten, maar op dit moment is het nogal heftig en heel dubbel hier, vandaag hadden we feest en morgen is Nina pas echt jarig, maar echt reden voor feest is hier niet

De zoon van mijn schoonzus heeft een einde aan zijn leven gemaakt
    41 jaar :(
    woensdag wordt hij begraven..
    Zijn zusje is op jongere leeftijd al verongelukt, dus het tweede kind voor mijn schoonzus wat ze moet missen
    dus het verdriet is zooooo groot...

Het wordt een heftige periode.

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Heel veel sterkte Ninien !!

Deel Deze Pagina