Net via MP weer twee nieuwe W&P boeken gekocht voor 20 euro inc. verzenden! Eentje krijg ik dan van mijn schoonzusje, want het kado wat Senna van hun voor zijn verjaardag had gekregen had hij al. Helemaal blij ermee!
@Olga: mooi koopje. Wil ook een W&P-boek kopen. Staat op die CD die erbij zit alleen liedjes of is het een soort hoorspel-cd? Hannah heeft voor haar verjaardag de DVD van de theatershow gekregen. Wil graag een CD met een paar van die liedjes erop. Hoeft niet steeds de TV aan als Hannah W&P wil zingen Welk deel vind jij het leukst?
Misskeita, ik heb tot nu toe alleen deel 5 en dat is een hoorspel cd met een verhaallijn en veel liedjes. Senna en ik vinden hem erg leuk! Misschien weet iemand anders of dit het hoorspel van de theatershow is? Gaat onder andere over in bad gaan, buurpoes leren kennen, hok opruimen, regenwolkje, verjaardag van woezel.
Ninien, heel erg veel sterkte! Jarige Jopjes/Jetjes: gefeliciteerd! Olga, leuk zo'n koopje Missk, hoorspel is idd hetzelfde als de theatershow maar dan met stemmen van BN'ers Dee, ik weet het niet meer ... erg hè? M was ziek toen T werd geboren dus ze is die eerste week niet naar de speelzaal gegaan, daarna wel. En volgens mij is ze op dinsdagen gewoon opgehaald door de oma's/opa's zoals gewoon. Ik zou dat wel blijven doen denk ik: voor haar ook fijn als ze even alle aandacht krijgt *** Zo de grote verjaardagsdrukte zit er hier weer op. Zaterdag kinderpartijtje. De meeste uitgenodigde kindjes konden niet (al op vakantie), maar dat was eigenlijk wel fijn: uiteindelijk waren er 3 kindjes en dat was perfect. Het idee was om te gaan knutselen/doosjes beschilderen, maar we zijn lekker naar buiten gegaan. Spelen in de besneeuwde speeltuin. Papa's en mama's ook grote lol met sneeuwballen gevecht en ook M, dr vriend N en dr grote neef vonden dat superleuk. T ook trouwens: bij iedere langsvliegende sneeubal lag ie helemaal in een deuk Ik ben ouderwets aan het moodswingen, dus ik heb het vermoeden dat ik over niet al te lange tijd ongesteld ga worden. Of ik word gewoon een mopperig wijf
Salapio, oh leuk jullie hebben al feest gevierd voor Mirre! Ja met die sneeuw kon je natuurlijk niet binnen gaan zitten he! Hi hi en ik hoop dat je ongie gaat worden en niet dat laatste! Dee, hier is Senna tijdens mijn verlof wel twee dagen bij de oma´s geweest. Maar vaak wel kortere dagen hoor. Was voor hem lekker voor het ritme en ook gezellig. En voor mij lekker omdat ik dan kon soppen, shoppen, achterstallig werk inhalen enz.... Senna vraagt en zegt hier ook al tijden alles dubbel tegen jan en mij. Zo erg dat we er wel een beetje gek van worden af en toe.
Nina van Harte Gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!!! Ninien...meid wat erg..Heel veel sterkte!! Amber..wat een mooi neefje!! Lieve foto's!! en wat een leuk cadeautje!! Misskeita..Hannah heerlijk verwend!!Leuk!! en goedgekeurd op het cb! Maar wat een rare opmerking zeg! Lindy..fijn dat het weer iets beter gaat met jullie allemaal!! Olga..weer geslaagd voor W&P boekjes..leuk! Heb die van mij nog niet eens opgezocht.. Dee..lekker bijna verlof!! En hier was Mika net als anders altijd bij mij thuis.. En waarvoor doe je eigenlijk de zwangerschapscursus? Salapio de verjaardagspartij al gehad...leuk!! En is ze nog verwend? ** Heb gister een hele heftige Meniere aanval gehad..snachts begon het al..en heb er de hele dag last van gehad.. Jeetje wat kan je dan beroerd zijn zeg..ik moest naar de wc.. Dus met ogen dicht kruipend de trap af geschoven...vreselijk.. Gelukkig werd het tegen de avond iets beter..en ook maar goed dat Jan thuis was... ik kon niet eens rechtop zitten.. Vanmorgen gelukkig geen erge last meer..dus even boodschapjes wezen doen.. Mika vind de sneeuw ook zo leuk..zoekt dan vooral de grote bulten sneeuw op hè.. En net hebben we even een vogelhuisje beschilderd... denk niet dat er vogels in gaan zitten..hij is knalgeel , rood , groen en blauw..
Miep, wat een heftige aanval heb je gehad zeg...Dan ben je echt hulpeloos en niet in staat om voor de jongens te zorgen. Gelukkig was het van redelijk korte duur, maar als je er midden in zit duurt het natuurlijk veel te lang. Vanmorgen dus alweer lekker bezig geweest met Mika met verf. Leuk vogelhuisje zal het zijn, valt wel op in de sneeuw! Dee, ik was ook bang dat ik weinig aandacht voor Senna zou hebben met een tweede erbij. Maar het omgekeerde is het geval. Senna vraagt en heeft zoveel aandacht nodig, dat Evi er voor mijn gevoel wel eens bij in schiet. Gelukkig kan zij zich heel goed zelf vermaken en is ze heel vrolijk en lief. Ze heeft er totaal geen last van, maar het is meer mijn eigen gevoel af en toe... Goed dat je met de 'juf'overlegt hebt over de partneravond. Kan me voorstellen dat man het nut er niet helemaal van inziet. Mooie oplossing toch om een aparte afspraak te maken.
@Ninien: gefeliciteerd met je meiske. Hebben jullie er ondanks alles nog een leuke dag van kunnen maken? @DeE: hier bij de geboorte van S het ritme zoveel mogelijk in stand gehouden. Zodra ik fit genoeg was (na ruim een week) ben ik H gewoon naar het KDV gaan brengen. Was volgens mij voor haar ook erg fijn. Er veranderde al zoveel. En voor mij was het ook wel lekker. Kon ik net even wat meer slaap pakken die drie dagen per week. Ik bracht haar vaak wel wat later en haalde haar bijtijds weer op.
Het was een dag vol gemengde gevoelens... maar Nina had het erg naar haar zijn op haar *feestje* En daar doe je het dan voor he En vandaag getrakteerd en haar verjaardag gevierd op de psz Geweldig vond ze het Gelukkig heeft die het besef nog niet, maar bij haar grote zus des te meer Een klasgenootje heeft haar vandaag verteld in alle geuren en kleuren wat en hoe het is gebeurd....mijn hart huilt als ik naar haar kijk
Hannah, wat een mooie en ontzettend blije foto van jou als jarige job! Ninien, vervelend dat Nienke er zo veel van mee krijgt en nog niet goed kan plaatsen. Moeilijk om haar daar bij te helpen denk ik. Hier vanmorgen veel moeite om op mijn werk te komen, maar het is gelukt. En ook weer veilig thuis gekomen. Ik stond wel eerst helemaal vast op de parkeerplaatst bij ons voor de deur.
Lieve Charlotte en Mirre Proficiat met jullie verjaardag !! Evan en Nina sorry een dagje te laat. Gefeliciteerd. Nog even en alle kids zijn 3
Jesse heeft vandaag zijn verjaardag gevierd op de PSZ ERg leuk. Al die aandacht was hem af en toe wel te veel. Zijn jullie kids ook zo bezig met het jarig zijn ? Jesse is er helemaal vol van. Hij vind het helemaal geweldig. Roept ook steeds hoera en vertelt tegen iedereen dat ie drie wordt en dat ie dan cadeautjes mag uitpakken etc De slingers en balonnen hangen voor morgen. Helaas moet ik morgen best veel werken. We beginnen morgen samen met het onbijt. Ik moet om 08.10 starten op school. Tot 12.40. Dan ga ik naar huis en ga met Jesse zijn feestje vieren. Om 15.45 moet ik terug op school zijn. We hebben dan kerstmarkt en de opbrengst gaat naar 3fm serious request. dat duurt tot 21.00 (pffffffff) Gelukkig komt papa met Jesse naar de kerstmarkt toe. Zo genoeg gekletst ik kruip lekker mijn bedje in.