december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    zwaai zwaai

wil jullie alvast een super goed uiteinde wensen
    en een onwijs goed nieuw jaar :D.

Hier nog steeds koorts :(.. hoef gelukkig niet meer te spugen gelukkig..

Kinders vinden dat vuurwerk maar niks
    slapen nu allebei :d

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    iedereen alvast een geweldig, gezond en goed 2011

dat al je wensen en dromen uit mogen komen

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @olga en brit

wat hebben jullie toch mooie kindjes

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    miep, balen van de meniere,

lindy, beterschap in jullie eeuwige ziekenboeg. Sterkte en hopelijk gaat het volgend jaar beter.

salapio, borst halveren, hahaha.

amber, ook goed uiteinde!

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    vuurwerk, niels vindt het geen probleem. Is tussen de knallers in in slaap gevallen. ben benieuwd of hij om 12 uur ook blijft slapen, denk het wel. en anders mag hij ff lekker vuurwerk kijken. Lotte is wat onrustiger dan anders, maar ze is deze week ook met meer vast voedsel begonnen en krijgt nu opvolgmelk ipv hypoallergeen, dus misschien merkt ze dat ook in dr darmpjes.
    Vanavond wilde ze bar slecht aan de borst drinken. toen ik gekolfd had en het in een fles had gedaan met rijstebloem erbij wilde ze wel...
    k ga zo nog ff voeden en dan gooi ik haar dr weer in, hopelijk slaapt ze door het vuurwerk heen.

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  8. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Alle kids;
    Gefeliciteerd met jullie 3e verjaardag...Moge er nog velen volgen met heel veel geluk, liefde en gezondheid!

Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig gezond 2011.

kuskus

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Jan van Sanneke, gezellig dat je je met ons bemoeid!

Britteke, ik vind het ook zo hard gaan. Moet er nog niet aan denken dat mijn meisje met een paar maanden al 1 jaar is...
    Ahhh wat een heerlijke foto's! Die jongens van jou kunnen zo prachtig lachen en stralen!

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, wat heeft Lotte een ander gezichtje dan Niels zeg! Wel een heerlijke lach trouwens en een blije verjaardagsfoto van Niels! Wil Lotte al wel wat vast voedsel eten?

Salapio, heb jij geen halve borsten dan? Maar goed, T drinkt dus ook al wel andere vloeistoffen en vast voedsel. De vraag is in hoeverre hij de BV voedingen echt nodig heeft voor de honger/trek of dat het een lekker extraatje is.

Lindy, dat 2011 jullie maar veel gezondheid mag brenegn meid!

Juffie, lief dat je weer even om het hoekje komt kijken bij ons!

Miep, fijn dat Jan even vakantie heeft. Zeker als je veel last hebt van de Meniere. Hoe is het gegaan met de melkbussen? Sliepen de jongens er doorheen?

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Voor alle lieve mama's en kindjes een dikke knuffel van ons en een heel mooi, gezond en liefdevol nieuwjaar gewenst!

12. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Voor alle lieve december mama's (en de rest ook wel natuurlijk) een gezond en liefdevol 2011!!

Ik verwaarloos jullie! Pff ik kom er echt niet aantoe! Mis jullie erg.. Als ik een dagje met de kids ben besteed ik daar al mijn aandacht aan :)

Even een update van hier:
    Met de meiden gaat goed! Wat een meiden ruzie's hebben ze, puur machtspelletjes zijn het. Dana is het pittigste van t stel maar Loïs speelt erg de baas. Dana begint nu met kletsen, slapen, dana(dada), alle dieren geluiden enz enz.

Hoe is het hier?! Zijn er nog leuke nieuwtjes die ik moet weten?! :D

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Angelina, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Heb je een leuke dag gehad met je familie?

Alieke, nieuwtjes....niet echt geloof ik. Gezellig dat Dana ook lekker aan het kletsen is, maar die meiden ruzies lijken me niet zo fijn.

14. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Miep, wat vervelend dat je door het hoesten meer last krijgt van de meniere.

Lindy, Beterschap meid! Niet leuk met deze dagen ziek te zijn.

15. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Sanneke, wat een scheetje is Lotte. Ze lijkt veel op jou of heb ik het helemaal mis?? Niels ziet er ook hip uit met zijn ballonnenhoed!

16. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Natuurlijk wens ik iedereen een geweldig, succesvol, liefdevol en vooral gezond 2011 toe!!!

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hmm ze zeggen dat ze echt heeeeeel erg op jan lijkt. Babyfoto's van jan zijn net Lotte :)

18. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    de beste wensen voor iedereen !!!

ik hoop dat iedereen het leuk heeft gehad

Deel Deze Pagina