december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    HELLUP!!!
    Hihi...

Volgende week is manlief jarig en ik zat er aan te denken om als kado een vakantie te boeken, want dit jaar is natuurlijk het laatst jaar dat we niet afhankelijk zijn van schoolvakanties.
    Iemand tips/ideeen?
    Liefst niet te ver weg en geschikt voor drie kleine kinderen (duh ;)).

Groetjes!

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nelly, sorry met mijn geklets over Woezel en Pip, ha ha! Ik kan je echt deel 5 ´zomaar een dag´aanraden. Senna en ik vinden hem erg leuk!
    Volgens mij heb je wel van die kant en klare pakketten om zelf een speelhuisje in elkaar te zetten. Moet je wel opletten of het een beetjes stevige is. Maar mijn Janlief vond het veel te leuk om het helemaal zelf te gaan maken en het is dan ook een heel leuk en degelijk ding geworden.
    Oke, dus oudejaarsavond was even de spui avond. Ach...dat klaart de lucht en hopelijk kunnen jij en jan er wat mee.
    Vakantie ideetjes....tja, wat wil je. Met de auto, vliegen, strand en zee of juist zwembad en speeltuin.
    Mijn schoonouders hebben een chaletje in belgie wat verhuurd wordt. het is op een klein park midden in de natuur. Ik zal de link even plaatsen.

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
  4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, wat goed van Mirre dat ze zonder luier naar speelzaal en winkelcentrum is geweest!

Sanneke, gisteren nog naar de borrel geweest?

Miep, ik hoop ook wat meer te bewegen dit jaar. Ik ga van de week eens het eerste ritje met Evi op de fiets proberen. Samen met jan het speelgoed uitgezocht en opgeruimd. Ruimt weer lekker op. Heb je nog een aardig handeltje op MP? Klein speelgoed verkoop je ook maar echt voor kleine prijsjes he...

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wie zijn er vandaag jarig?

Volgens mij mogen we Demi en Nicky feliciteren met hun verjaardag! Hebben jullie een leuke dag gehad meisjes?

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ikke ikke ikke :D

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hey Alieke, ben jij vandaag jarig of gisteren?

Van Harte gefeliciteerd in ieder geval!

8. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hihi, Alieke, GEFELICITEERD met je 21e verjaardag!
    Pfff... Wat voel ik me nu oud! Haha...

9. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ach, ik zie net dat ik gisteren twee decemberukken vergeten ben te feliciteren.

Demy: nog GEFELICITEERD met je derde verjaardag!

Nicky: nog GEFELICITEERD met je derde verjaardag!

Hopelijk hebben jullie een leuke gehad en zijn jullie lekker verwend.

10. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Nee he, Marjolein is wakker.
    Reactie volgt later nog.

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nelly, hoe is het gegaan met je drukke dag vandaag? Heb je veel moeten laten?

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @olga: Haha, die W&P trend... Salapio had me ook al aangestoken met haar ideeen voor een W&P verjaardagstaart.
    Speelhuisjes heb ik al en heleboel leuke gezien op internet. In eerste instantie wil ik geen kunststoffen huisje, maar die zien er toch ook wel heel leuk uit.
    Vakantie, geen idee, niet te ver weg in ieder geval. Ik denk maximaal twee uur reizen. Liefst op een camping in een huisje/chaletje/appartmentje. Ik zal die site (na zijn verjaardag) eens aan mijn mannetje laten zien. Ik vind het er wel heel leuk uitzien! Er staan alleen geen prijzen bij vermeld.
    Mijn planning liep gisteren wel aardig in de soep, maar dat had ik ook wel verwacht. 'k Heb in ieder geval wel een deel van mijn lijstje klaar. Morgenochtend ga ik met Marjolein naar de Ikea, nadat ik Annabel en Evelien op het dagverblijf gedropt heb. Daarna kijk ik wel wat ik nog meer wil doen.

Nou zeg, Marjolein heeft vandaag een ik-ga-niet-slapen-dagje. Ik vind het best, als ze vanavond dan maar niet ook een ik-wil-alleen-bij-mama-of-papa-op-schoot-slapen-avond heeft. Ach, we zien wel weer hoe het loopt.

Ik ben in ieder geval blij dat ze een speentje accepteert. Ik vind het er echt niet uitzien, maar het geeft haar toch net dat zetje om in te slapen. Annabel en Evelien wilden echt geen speen.
    Dus nu hebben we drie verschillende tutkonten. Een linksduimige, een rechtsduimige en een spenenkindje. Ik ben ook benieuwd of Annabel nu links- of rechtshandig wordt. Ze wisselt vaak af.

Groetjes,
    Nelly

13. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Frederike: bij jullie dus ook nog niet met zindelijkheid bezig.
    ik was al bang dat ik de enige was :D.
    ja agh het komt van zelf toch ?

alieke nieuwe auto leuk hoor :D
    goedevoornemens stoppne met roken succes :D

Autostoeltjes; hier voor robin de maxicosi tobi en demy de grote versie van de
    hema stoel :D wel met een tuigje anders gaat ze
    de hele auto door klimmen :D

britt vervelend van de rot nacht hoe gaat het nu?

Demy was gister al weer 3 jaar geworden :D
    wat gaat het hard zeg :O..
    we zijn heerlijk met het gezin wezen zwemmen
    vieren het zaterdag :D
    zodat de hele familie kan komen :D
    mrgn 1ste keer werken in het nieuwe jaar en daarna
    al meteen weekend :D wat een luxe..,.
    vanaf volgende week weer gewoon 3 dagen :D

14. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

*zwaai*

Ik wil graag in dit 'nieuw' jaar beginnen met kletsen maar wete niet waar te beginnen...
    Er zijn maanden verstreken en er is veel gebeurd/gedaan etc.

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    juffie, begin gewoon ergens. WE kletsen toch allemaal door elkaar heen als kippen zonder kop :)

jarige kindjes, gefeliciteerd! en jarige mama's ook nauutlijk

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lindy , gezellig dat jullie op Demy's verjaardag naar het zwembad zijn geweest! Van het weekend dus het echte feestje.

Nelly, hier ook een duimenjongetje en een spenenmeisje! Hoewel Senna de eerste 4 maanden wel een speen had totdat hij volleerd duimer was!

Juffie, net was Sanneke zegt....begin gewoon ergens en haak ergens op aan. Dan komt het vanzelf wel weer en binnenkort weet je weer precies hoe het met iedereen gaat. Er wordt trouwens de laatste tijd veel minder gekletst hoor, dus makkelijker om bij te houden!

Sam en Pareltje, hoe is het met jullie zwangere buiken?

Judith, Loesie, Nannaf, hoe is het met jullie en de kinders?

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Jan was vroeg uit zijn werk en voor 18.00 al weer weg. Zijn vader is vandaag opgenomen in het ziekenhuis omdat hij morgen een open hart operatie krijgt. Toch best heftig hoor....hoewel het tegenwoordig best een routine klus is voor die chirurgen, blijft het een hele ingreep.
    Een tijdje terug werd er voor het eerst een open hart operatie live op tv uitgezonden. Heeft iemand dat gezien? Wij hebben toen wel gekeken (schoonouders niet) en het werd heel mooi en netjes weergegeven en helemaal niet sensatie belust. Was wel indrukwekkend om te zien eigenlijk.

18. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528