december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ja ben er ook super blij mee.
    morgen wordt ik door de gyn gebeld of ik een goede eisprong had gehad gezien het progesteron in mijn bloed....maar ik denk dat die wel goed zullen zijn haha

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Momhairy, wat een super begin van het nieuwe jaar he meid! Ik hoop dat je een hele mooie en goede zwangerschap zult hebben.
    Voelde jij je anders dat je een test gedaan hebt?

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ben zo blij en trots, want Senna is al 4 avonden en nachten super aan het slapen! 1x kwam hij 's avonds zijn bed uit, maar niet meer midden in de nacht!

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @MomHairy: Woehoe! Wat geweldig gaaf! Supergefeliciteerd.

@Olga: SuperSenna! Wat fijn dat hij zo goed slaapt. En spannende dag morgen.

Ben superblij want heb op m'n werk een nieuwe coordinerende functie erbij gekregen (inclusief jaarlijks snoepreisje :D) en een enorme promotie! Yes, 2011 begint goed.

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    misskeita, gefeli met je promotie!!

senna, ga zo door!

momhairy, van harte meid!!! heerlijk voor je!

---

lotte is beetje ziekjes, spuugt wat (echt kotsen) en heeft maar weinig op vandaag. gelukkig ben ik nog niet ongerust. ze had ook wat verhoging en moppert wat. t begon gisteravond al. Hopelijk is ze morgen weer beter. Dan heb ik ook een afspraak met een dietiste na doorverwijzing door de kinderarts, om ons te helpen bij het introduceren van vast voedsel :) we waren al een beetj e begonnen, maar k ben benieuwd wat ze allemaal te melden heeft.

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

* piept om het hoekje*

Een drukke en emotionele tijd op het moment.. De relatie met mijn ouders is slecht en er is op het werk een client overleden..

Niet zo heel veel zin en tijd om te kletsen..

Kom gauw weer.. Liefs voor jullie!

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @momhairy

Proficiat meid !!!

8. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @amber1978: goeie tekst in je handtekening!

@Jufffie: hooooi! Vertel hier in het kippenhok maar gewoon wat je kwijt wilt. Geen verplichtingen hier op het forum he! Gezellig dat je er weer bent!

@Lindy: Demy in een tuigje in een autostoel? Zitten daar niet standaard gordeltjes in? En anders zit ze toch wel vast in de driepuntsgordel? Misschien begrijp ik het wel verkeerd.
    Oooh, heerlijk wezen zwemmen op Demy's verjaardag en zaterdag het echte feestje. Is ze er ook zo mee bezig?

@MamavEsmee: pfff... Een minder goede start van 2011 dus. Dikke knuffel!
    Gaat het met jullie gezinnetje wel gewoon goed? Mooie foto's van Esmee op je hyves trouwens.

@misskeita: yesss, voor jou begint 2011 op werkvlak ook goed zeg! Gefeliciteerd!

@momhairy: waaaah, wat leuk, zwanger! GEFELICITEERD! Wat een leuke start van het nieuwe jaar.

@olga: succes morgen voor je schoonvader! Toch spannend hoor.
    Oooh, wat fijn dat Senna nu de nachten gewoon slaapt.

@sanneke: beterschap voor Lotte. Ik ben ook benieuwd of de dietiste morgen tips heeft.
    Tenx voor je mailtje!

9. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Gisteren ging ik Annabel ophalen van het kdv. Ik kwam op haar groep, maar werd meteen weggestuurd om Evelien eerst te halen, want ze wilde het verhaaltje eerst afluisteren.
    Zo schattig, ze zat lekker knus met een van haar vriendjes op zo'n TrippTrapp stoel.
    Toen ik met Evelien terugkwam, wilde ze toch wel mee.

Oooh, de soepstengels zijn hier de laatste tijd niet aan te slepen! Als Annabel niet om een sjoepstengel vraagt, komt Evelien me aan mijn broek trekken om een toetennel.
    Als ik iedere keer zou toegeven, zou er minimaal een pak per dag doorgaan. Stelletje vreetzakken.
    Annabel praat eigenlijk hartstikke goed, maar die sjoepstengel blijft er maar in. Als ik haar vraag wat ze bedoelt, verbetert ze zich wel. Dan oefent ze eerst met het woordje poep voor de klank.

Haha, en over poep gesproken. Evelien heeft vanavond voor het eerst in bad gepoept. Die had letterlijk dus even schijt aan haar zus! Kleine viezerik. Ach, kan gebeuren...

Groetjes,
    Nelly

10. MamavEsmee

Momhairy.. Super mooie start van 2011! Is je zo gegunt.

Nelly.. Jij hebt ook duimelotjes las is. Esmee kan ook zo heerlijk duimen, gelukkig alleen in bed. Thanx voor het complimentje over de foto's.

Olga.. Senna slaapt goed lees ik.. Fijn!!

Sanneke. Beterschap voor Lotte..

Ga ook slapen.. trusten!

11. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    Dank je wel meiden!
    En nog ff niet berichtjes erover plaatsen op mijn
    Hyves !!!! Dat wil ik pas met een aantal weken doen!
    Is nu nog zo pril!
    Dus sssst mondje dicht!!!

Xxx

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Momhairy, supergefeliciteerd! Maar ... ik weet niet of je met hulp van bepaalde medicatie een eisprong hebt gekregen: is het niet zo dat die medicatie kan zorgen voor een (valse) positieve test? Ik ben geen expert, maar ik heb zoiets wel eens hier gelezen geloof ik ... (maar ik hoop natuurlijk dat het niet het geval is)!

Judith, dikke knuf!

Missk, supergoed!

Sanneke, beterschap!

Olga, sterkte voor Jan en zn pa.

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    even gevraagd bij ervaringsdeskundige:

Salapio, ja een eisprong kan opgewekt worden middels Pregnyl, het zwangerschapshormoon, waar vrouwen voor in de kannen piesen. Dat geeft tijdelijk (ligt aan de hoeveelheid pregnyl) een positieve test

14. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    Salapio, ik heb een ronde clomid gebruikt 50 mg en dat heeft geen
    Invloed op de zwangerschaps testen! Die slik je van dag 3 tot 7 en op dag 21 had ik me ei!!!

X

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gelukkig! Lijkt me vreselijk namelijk een valse positieve test. Maar super dus: 1x clomid en hup zwanger :D

16. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ja idd snel he.. was al blij dat clomid wat deed en we zouden eigenlijk pas in januari met clomid starten maar toen ik in dec voor voorgesprek naar de gyn moest en ik op dag 3 van mijn cyclus zat ben ik die dag begonnen met clomid en zie het resultaat!!!!!!!!!!!!!!

17. MamavEsmee

Salapio.. Thanx voor de knuf.. Hoe is het bij jullie? Mirre goed verwend op haar verjaardag?

Misskeita..2011 wordt jouw jaar!!!:)

Vandaag een lekker relaxed dagje.. Vanmorgen een flink stuk gewandeld met Esmee en de honden met een tussenstop bij schoonouders.

Voor Esmee een compleet nieuwe garderobe aangeschaft. Ze heeft een enorme groeispurt gehad. Zit qua broeken in 104 en boven kleding 104-110 en sommige shirtjes zelf 110-116. Wel leuk allemaal nieuw spul in de kast.

Esmee was tijdens de controle op het CB 99 cm en bijna 16 kilo.:D

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat zijn mooie cijfers en nieuwe kleding kopen is geen straf (ik vind het trouwens wel een straf om voor mezelf te winkelen, maar voor M en T = leuk).

19. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

@ momhairy; gefelicteerd lieverd! Een brusje voor Mika. *leukleukleuk*

20. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik kom vanavond met ene update *beloofd*

Deel Deze Pagina