momhairy gefeliciteerd, wat ontzettend goed begin van 2011! Mesmee...dikke knuff...minder goed begin van 2011.... Misk gefeliciteerd met je promotie en snoepreisje fijn dat het zo goed gaat Ben bezig de verjaardag van daan voor te bereiden...fijne aaf allemaal.
Johanna.. Had ergens meegekregen dat je bezig was met een nieuwe baan? Succes met de feestvoorbereidingen! Salapio.. Ja, shoppen voor Esmee vind ik ook een stuk leuker. Heb schandalig geld uitgegeven. Maar nu ze minder snel groeien mocht ik los gaan bij vingino.. Dee.. Estelle is een lange slanke meid! Spannend, de datum bekend!! Ik ben nieuwschierig. ***** Hier een lekker rustig dagje vandaag.. Heeft zowel Esmee als mijzelf goed gedaan. Ze ligt al eventjes lekker gewassen en gestreken in bed.. Morgenvroeg een vroege dienst en s'middags begravenis.. Zie er zo tegen op..
Juffie, tot straks dan Johana, veel plezier op/met de verjaardag Judith, goed excuus hoor . Heel veel sterkte morgen! Dee, ik = schieuwnierig!
Mijn schoonvader is vanmorgen niet geopereerd omdat er een spoedgeval kwam. Echt niet leuk voor hem, want hij was nu echt helemaal voorbereid. Vooral ook psychisch. De dag ervoor nog de laatste onderzoekjes gehad en een gesprek met de co-assistent en niet mogen eten. Anderhalf uur voordat hij opgehaald zou worden kreeg hij te horen dat het niet doorging. Nu word hij maandag weer opgenomen en dinsdag geopereerd. Lotte, beterschap kleien meid! Judith, wat een vervelend begin van het nieuwe jaar voor jou. Sterkte ermee. Nelly, nou wat een zuinige meiden heb je zeg! Soepstengels zijn gezond voor lijf en portemonnee! Misskeita, wat goed van je functie en promotie! Jij gaat wat dat betreft wel lekker he meid!
Dee, jaaaa wij zijn nieuwsgierig! Judith, succes morgen! En wat heb je lekker geshopt zeg! Senna is 98 cm en 14 kilo en zit in maatje 98. Soms 98/104. Scheelt best een hoop in gewicht met Esmee, maar Senna is dan ook echt een gespierde spijker hoor. Johana, alvast een leuke dag gewenst voor morgen met Danielle´s verjaardag! Momhairy, bij Senna werd ik ook zwanger na de eerste ronde clomid. En ook ik zat precies op dag drie van de cyclus toen ik de afspraak met de gyn had, dus toen ook gelijk gestart. Wat toevallig he! Ik had verder geen metingen van eitjes ofzo, maar wel zo´n HSG onderzoek. Weet je gyn inmiddels al van je positieve test?
Salapio, ja schoonpa is er wel een beetje van van de leg. Maar goed....een spoedgeval is niet voor niets, dus misschien is er nu wel een leven gered?!
Salapio, jij hebt zeker je jan-vrije avond? Liggen de kindjes lekker te slapen? Ik sta echt zo versteld van Senna joh! Weet gewoon niet wat ik meemaak dat hij zo goed gaat slapen en doorslaapt! Evi daarentegen heeft ons al wel twee keer wakker gehouden. Zondagnacht leek ze last te hebben van pijn in haar kaakje en vannacht was ze gewoon een paar uur lang wakker. En maar kletsen en dan weer mopperen en weer lachen en dan weer huilen. Uiteindelijk maar een half flesje gegeven en toen ging ze wel lief slapen.
Zo dames, Uh ik begin maar gewoon bij vandaag... Vandaag was niet zo'n leuke dag...Verder was Jay verkouden en was echt aan het puberen en om niks aan het huilen. Ze ligt nu al een uur te slapen en hopelijk is ze morgen weer wat beter. Morgen is een 'zéér spannende dag. In de ochtend gaat Jay peuterzwemmen. Daarna thuis ff goed badderen en darana naar een vriendin voor kraamvisite. Hara zoontje is inmiddels 8 weken oud en heb 'm nog niet gezien. Schandalig! In de middag naar we met jayda naar het ZH. Ze heeft de afgelopen maandag een EEG-onderzoek gehad omdat ze de afgelopen 5 maanden 10 keer een koortsstuiping hefet gehad. Ze was zo zoet tijdens dat uurtje en hopelijk hebben we een positieve uitslag (en geen epilepsie of gekke dingen). Morgen moet de kinderarts beslissen of ze manadag geopereerd met worden aan haar oortjes (oorbuisjes) en neusamandelen. Hara longen/hart worden gecontroleerd en ze anethiste (of hoe hij ook mag heten) moet gaan beslissen of ze geintubeerd moet worden (beademing tijdens de operatie)..Spannend want dat kan weer voor longproblemen zorgen... Verder heb ik ook ervoor een sollicitatiegesprek. 2e gesprek op een school voor 2,5 dag. ma t/m woe. ik begin na voorjaarsvakantie en aan de zomervakantie. Tijdelijk dus! Mijn zusjes zijn zwnager. Inmiddels 27 en 17 weken. Die van 27 weken krijgt een meisje en die van 17 weken een jongen. heel erg leuk allemaal. Ik kan haast niet wachten. Ik heb begin februari mijn eerste afspraak staan bij mijn gyn in het VUmc in A'dam. Mijn gyn is daar gaan werken en ik ben meegegaan. Dus een nieuwe omgeving/ziekenhuis maar wel een hele goeie betrouwbare arts. Noah* is bijna een jaar geleden geboren. Ik heb het dus erg moeilijk en er is veel gaande op dit moment. ik laat het voar een ander keer. heb vandaag een emo-dag achter de rug. Weg gaan deze maand definitief een grafsteen voor hem zoeken.
@Olga: rot voor je schoonpa! Fijn dat Senna zo goed slaapt. @MvE: leuk, een hele nieuwe garderobe voor Esmee! Vingino vind ik ook mooi maar is voor mij echt boven budget. Wat erg dat er weer een client is overleden. En bonje in de familie. Dikke knuffel. @DeE: ik ben ook heel nieuwsgierig @Juffie: fijn dat je komt up'pen. Spannend, de onderzoeken voor Jay. Misschien een operatie dus... Superleuk dat je beide zusjes zwanger zijn. En een jongen en een meid; kan je helemaal los als suikertante Jeetje, de bevalling en eht afscheid van Noah alweer bijna een jaar geleden. Kan me goed voorstellen dat dit een moeilijke en confronterende periode is. Hele dikke knuffel en alle liefs van mij!
Olga.. wat heftig voor je schoonvader.. I.d. misschien is er een ander leven gered! Esmee heeft de rondingen van d'r mama.. Een hollandse meid aldus schoonmoeder. Juffie.. Jeetje, nog steeds ziekenhuis in en uit, wat vervelend. Hopenlijk gaat alles goed met het opereren.. Salapio.. goede reden, dacht ik ooK! *** Trusten!
Olga, ja donderdag is Janloos. Nu met nieuwe baan is ie pas thuis als de kinderen al slapen. Kindjes liggen lekker te slapen, M gaat zo goed de laatste tijd (wordt wel bijna standaard 1x wakker, maar dat is Jan zn pakkie an ). T vandaag moeizaam, maar uiteindelijk toch lief gaan slapen, wordt ook nog 1-2x wakker snachts (en das mijn pakkie an). Hier wel vaak zo dat als M doorslaapt, T gaat feesten en andersom
Juffie, lees jouw berichtje pas na posten vorige bericht. Spannende en moeilijke tijden dus. Ik vind het wel heel erg knap dat je zo positief kan schrijven en geniet van de zwangerschappen van je zusjes!
Weten jullie een leuke verjaardagsknutsel voor papa? Normaal krijg ik wel wat verzonnen, maar nu heb ik helemaal geen inspiratie. Groetjes, Nelly
Zo, tussen het troosten en scheidsrechteren door weer bijgelezen... Poeh, 't wordt echt tijd dat het mooi weer wordt, want de kinderen moeten gewoon buiten kunnen. @Danielle: GEFELICITEERD met je derde verjaardag! @DaphneenEstelle: jaaaaah, ik ben ook nieuwsgierig! Spannend hoor, nu komt het echt dichtbij. Estelle ook geen middagdutje meer. Ze heeft het lekker lang volgehouden, heerlijk hoor! En ook goed gegroeid. @Jufffie: super dat je weer meekletst. Poeh, weer drukke en heftige dagen voor de boeg. Heel veel succes en een dikke knuf! Succes in het ziekenhuis vanmiddag! Ik duim voor je mee voor positieve uitslagen en dat de onderzoeken goed gaan. Wat leuk, een neefje en een nichtje! En Noah's geboortedag komt ook dichtbij. Dikke emo-knuf! @MamavEsmee: heerlijk digitaal geshopt! Wat is Esmee flink gegroeid. Sterkte voor vanmiddag. @momhairy: wauwie, dat is echt snel gegaan. Fijn hoor! Nu lekker genieten. Wat zei de gynaecoloog trouwens? @Salapio: ik vind het ook heerlijk om te winkelen voor de kids, maar voor mezelf vind ik het verschrikkelijk! @olga: aaaah, nee, wat vervelend voor je schoonvader van dat spoedgeval. Balen zeg. Hopelijk gaat het maandag/dinsdag wel gewoon door. Knuffie! Heerlijk dat Senna nu de nachten gewoon slaapt. Alleen jammer dat de kids elkaar afwisselen. Hier verder een volgeplande dag. Net als altijd, trouwens. Vanochtend wil ik eigenlijk met de meiden even het dorp in voor wat boodschappen. Da's de eerste keer dat ik in mijn uppie met de drie op pad ga. Ik baal alleen ontzettend van het weer, want ik heb geen zin om met drie kids door de regen te sjouwen. 't Meeste kan ik morgen ook wel voor shoppen, maar ik had het eigenlijk voor vandaag gepland. Ik moet in ieder geval wel langs de bloemist, maar dat kan ook vanmiddag voor we naar mijn moeders verjaardag gaan. We zien wel hoe het loopt. 't Is sowieso een beetje passen en meten met het ritme van Marjolein. Oh, ik had trouwens in de club ook een verjaardagslijst aangemaakt van de mama's. Groetjes, Nelly
Vandaag heb ik zowel goed als slecht nieuws gehad. Goed nieuws = Ik ben na mijn 2e gesprek aangenomen als leerkracht groep 8. Maandag hoor ik wanneer ik kan beginnen. Slecht nieuws = De EEG-onderzoek vertoonde afwijkingen dus maandag mag Jay niet geopereerd worden en moeten we volgende week bij de neuroloog langs gaan... Ik ga nu bij mijn ouders eten en daar alles laten bezinken...
Juffie, wij hebben jou ook gemist! Maar eigenlijk ben je er niet eens zo lang tussenuit geweest. Ik wist namelijk dat allebei je zusjes zwanger zijn en je ene zusje is pas 17 weken onderweg, dus misschien ben je zo´n 12 weken niet echt actief geweest? Fijn dat je er wel van geniet en uitkijkt naar de komst van je nichtje en neefje. Wat leuk dat je bent aangenomen voor groep 8 voor het komende half jaar. Even weer met iets anders bezig is misschien best fijn! Jayda de laatste maanden dus veel koorts stuipen gehad...wat naar zeg. Compleet met wegvallen en draaiende oogjes? Echt naar om mee te maken. Oh, ik lees nu dat het EEG afwijkingen liet zien en jullie naar de neuroloog moeten. Vervelend dat je tot die tijd dus niks concreets weet en je je dus zorgen kan maken. Ik hoop dat het mee blijkt te vallen of goed te behandelen is. Dikke kus voor jou! Ben wel blij om weer van je te horen en hoop dat je ons luisterend (lezend) oor kan gebruiken! Dee, ohhhhh 28 januari de KS! Inderdaad wel een gek idee hoor om het zo in te plannen. Dat is al over drie weken, dan ben je dus bijna 39 weken zwanger. Mooie tijd om te bevallen! Leuk dat jullie nog een fotoshoot gaan doen! Nelly, is het al gelukt met een knutsel voor jan zijn verjaardag?
Juffie, fijn dat je weeer met je verhalen kkomt! Sterkte met de dingen die komen gaan; onderzoeken door de neuroloog, Noahs geboortedag enz. En weer aan het werk straks! Groep 8 zou ik je niet nadoen, haha, ben niet zo geduldig met pubers. Heb nu groep 5 end at vind ik prima. Olga, Super dat s het zo goed doet s nachts! alleen jammer dat evi roet in t water gooit. Salapio, nog steeds s nachts eruit voor T. Wil hij dan drinken? hier zij we gelukkig van de nachtvoeding af. Toen het nog elke nacht was, rekende ik erop en kon ik het prima hebben, maar nu ben ik gesloopt als ze wel een keertje s nachts komt. Judith, lekker geshopt dus! Hoe ist met het zelfmaken van kleding? Nelly, is t nog gelukt op stap met 3? Poepstengels dus Hier is het woordje poep helemaal favoriet. Daphne, 28 januari dus!! Mooie datum! Missk; zwaai! Danielle, gefeliciteerd met je verjaardag!
Goor verhaal Ik had gisteravond een workshop over gezin zijn. Ik was niet helemaal lekker en op een gegeven moment zat ik me af te vragen of ik niet beter naar huis kon gaan. Maar t was nog maar 40 minuten dus ik besloot te blijven. Maar na 5 minuten was ik echt helemaal niet lekker en bijna misselijk, dus ik ging toch maar. Toen ik bij de voordeur was dacht ik: ik ga kotsen, zal ik het op hun wc doen of in de bosjes... ik koos voor de bosjes maar op de oprit hield ik het al niet meer. De rest wel in de bosjes. Gatsie, echt goor. Jan was gelukkig nog binnen, dus ik bellen naar hem en hij heeft met emmers water de oprit staan schoonmaken. Thuis kreeg ik ook nog migraine, maar ja, ik kon toch gaan slapen, dus dat scheelde me niet zo veel. Vannacht nog beroerd en vaak op de plee gezeten, maar vandaag ging het wel weer. En niels bleef tot 9 uur op zn kamer, dat hadden we nog niet beleefd. Jan is vandaag jarig, die voelde zich vanmorgen ook beroerd, maar is toch gaan werken. Om 11 uur was hij weer thuis en heeft tot vanmiddag in bed gelegen. Heel leuk op je verjaardag. Ik ben weer opgeknapt en heb net nog ff taart gegeten einde vies verhaal