@DeE: mooiiiiii! Wat 'n gave foto's. Leuk dat je een echo kreeg en fijn dat Zesje het goed maakt. Dat afscheid nemen van je gezin van 3: heel herkenbaar (al was het bij van 2 ). Het was voor mij echt een punt voor de bevalling. En na de bevalling was het meteen alsof het nooit anders was geweest, ik en m'n 2 meiden... *gaat weer braaf aan 't werk*
*zwaai!!* Nog niet terug gelezen.. wij gaan zo op bezoek bij de buren. Kreeg vanmiddag te horen dat een kennisje van ons zwanger is... van een 3ling!!! Ze heeft er al 2 (2,5 en 1,5).. pfoe! Gewoon op de natuurlijke manier. Ze moet zelf ook nog erg bijkomen van het idee.. bij de eerste echo hadden ze niks gezien. Toevallig zei de dokter dat hij wel even snel een echotje kon doen en daar kwamen ze erachter! Zo bizar lijkt me dat!
Alieke, spontaan zwanger van een drieling en pas bij een tweede echo gezien. Dat is echt bizar zeg! Lijkt me echt een super grote schok! En vooral ook omdat het nummer 3,4 en 5 is. Gelijk een mogelijk probleem met ruimte in huis en auto. Dee, wat een mooie foto's zeg! Die eerste van estelle is zo lief! En van het gezinnetje is ook erg leuk! Je bent mooi zwanger hoor. Je was toch bang om veel aan te komen? Volgens mij valt dat reuze mee! Salapio, ohhh wat een avond had je gisteren zeg. Achteraf kun je er om lachen en zie je de lol er van in, maar op dat moment zelf...grrr.
Na het werk ben ik thuis Jan en Kindjes op gaan halen en toen zijn we naar opa in het ziekenhuis gegaan. Senna met zijn dokterskoffer en knutsels in zijn hand. Hij vond het best gek en werd even helemaal emotioneel. De tranen stonden in zijn ogen toen hij opa zag en hij durfde niet naar hem toe te gaan. Is ook best gek voor hem. Opa in pyama op een kamer met 4 van die grote bedden en andere patienten. Maar al snel was het goed en heeft hij bij opa gezeten en gekletst. Voor we weggingen heeft hij opoa nog beter gemaakt, met de stetoscoop, een prikje en een zalfje! Mijn schoonvader zag er goed uit en mocht vandaag kleine stukjes lopen. Hij voelt zich ook best goed. Het hart klopt mooi zelf maar heeft helaas nog geen goed ritme gevonden. Als dat niet verbeterd moet er misschien toch een permanente pacemaker geplaatst worden. Na het ziekenbezoek hebben we bij de 'patatjesman' (McDonalds) gegeten en om half 9 lagen ze pas op bed.
He dames, waar zijn jullie allemaal? Ik wilde even gaan bijlezen, maar sinds vrijdagavond is er niet meer geschreven. Heb ik nog iets bijzonders te vertellen? Ehm....nou Senna heeft goed geslapen vanacht en Evi heeft onder twee voortanden en boven twee dracula hoektandjes (en geen voortanden, dus erg komisch gezicht!) Vanavond gaan we met mijn hele familie uit eten omdat mijn ouders 35 jaar getrouwd zijn. Senna heeft gisteren al een knutsel afgeleverd en hij mocht bij de kruidvat zelf iets uitzoeken voor opa en oma. Hij koos duidelijk voor een doosje chocola en mocht zelf met zijn (mijn) centjes naar de kassa om te betalen. Zo schattig!
hoi dames, en vooral olga hier alles goed. Wel gezwabberm met de gezondheid, maar dat zal voor jullie vast ook wel gelden. Lotte zit in een sprong/ tanden/ ???. Best snel ontevreden, lijkt meer te kunnen en slaapt bagger, s nachts ben ik weer de sjaak. Hopelijk is het snel voorbij. Vandaag vieren jan en ik onze 30e verjaardag voor mijn familie. Gezellie vind ik altijd. liefs
Nelly; het is een koop huis wat voor een paar jaar verhuurd gaat worden en het is een super mooi en groot huis echt een uitkomst en misschien kunnen wij het tegen die tijd wel kopen dat zou helemaal super zijn maarja we wachten het af. Hier ook knetter gek aan het worden van al dat speelgoed :S zit al een hoop in curver boxen maar toch te veel beneden maar ja helaas nog geen opslag zodat ik het ff weg kan zetten. Momhairy 8 feb je echo leuk hoor spannend Daphneenestelle: ja ik ben er niet meer zo concequent in erg is dat he dat je gewoon voor de geboorte netjes aan de strip houdt en er nu eigenlijk weinig mee bezig bent ik denk ook dat het de drukte is hoor . Ben alleen wel bang voor et spiraaltje. je hoort er zoo veel over. ga van de week maar eens overleggen met de HA. Nog 2 weekjes gaat snel he Goed uitrusten en nog lekkr even genietn gave foto`s Salapio: druk avondje heb je achter de boeg. Alieke: een kennisje zwanger van een 3 ling :O wow dat zal wel even schrikken zijn geweest. Olga: fijn dat je schoonvader en goed uit zag lekekr bij de MAc gegetn evi 2 ondertandjes en boven 2 dracula tandjes hihi had demy toen ook grappig gezicht. Sanneke: lotte een sprong slecht slapen en met de gezondheid kwakkelen dikke knuff Gefeliciteerd met jullie 30e verjaardag *********************************** Hier al 2 dagen bagger.. snotverkouden keelpijnoor pijn en hoofdpijn robin is oko onverstaanbaar schor en alleen maar piepen.. als hij huilt hoor je hem neit eens zo zielig hij heeft allemaal plekjes langs zijn mond. Morgen maar even langs de HA. want vertrouw het niet zo.. hij heeft geen koorts. alleen eet en drinkt slecht maarja wat wil je met een pijnlijke keel,, demy is erg druk en gezellig . heeft vanmiddag met de buurman de tuin schoongemaakt hihi . wel lief . en is lekker buiten geweest. robin en mama lekker binnen . ik ga er hier 2 op bed kieperen nog even afwassen en zelf ook optijd naar bed. ben op.. Morgen toch maar proberen te werken we hebben al zo weinig personeel de laatste weken.. als het niet gaat ga ik gewoon naar huis. dikke knuffel
lindy, beterschap meid. De zomer kan jou niet vroeg genoeg komen denk ik met al dat ziek zijn bij jullie. verjaardag was leuk, nu iedereen weer weg en de kindjes op bed. Hopelijk een betere nacht dan afgelopen 2 prutnachten groetjes!
Sanneke, gezellig feestje gevierd vandaag! Jij bent de 18e jarig toch? of was het vandaag je echte verjaardag? Lotte niet helemaal zichzelf de laatste dagen. Wie weet de eerste tand op komst! Lindy, sneu dat Robin zo schor is...Hoop dat het werken morgen voor je een beetje gaat lukken.
Sanneke": ja.. pff mag v an mij wel voorjaar worden weer lekker naar buiten, ben net ziek naar huis gegaan van mijn werk zoo ontzettend benauwd.. ******** Net de ha gebeld., heb om 10:40 een afspraak.. heb het zoo benauwd tohc even laten luisteren want dit is niet fijn vanmorgen wel even gewerkt maar was blij dat we te weinig kindjes hadden en dat ik naar huis kon.. Robin ook nog steeds schoor en rare plekjes rond zijn mond.. weet niet wat hij heeft. zo maar een vragen bij de HA wat het zou kunnen zijn.
*zwaai* Morgen beginnen met werken... Was een lnag weekend naar Antwerpen geweest met mams Jay en zusje.
Succes vandaag Juffie! Hoe gaat het met je schoonvader Olga? Ben ook wel benieuwd hoe het bij de ha was Lindy ... Hier in megaTUFmodus. Luciferhoutjes zijn niet aan te slepen & lang leve de koffie . Gelukkig zijn M en T overdag heel lief en gezellig en vrolijk ... maar de nachten ... wowzers
Olga: wat lief dat je er naar vraagt, ik het acute bronchitus . goed uitzieken. en de eerste 48 uur afwachten woensdag even bellen hoe het gaat. als de extreme benauwdheid aanhoudt moet ik even lang gaan ze weer luisteren, en krijg ik een antibiotica kuur en medicijnen om mijn lucht wegen te verwijden. een giga ***nacht achter de rug dus ja afwachten wat het doet.. Juffiej succes vandaag salapio in de tuf fase hihi.. ja koffie daar overleef ik soms de dag ook mee nog steeds drama nachten knuffiej ***************** Demy is naar de psz. robin slaapt. Man lief is even boodschappen aan het doen voor mij heb geregeld dat de kids vanmiddag lekker bij opa en oma kunnen spelen zodat ik lekker even kan bij slapen en op mijn gemakkiej uit kan zieken. pff wat kan een mens benauwd zijn zeg.. niet leuk.. maarja.. niks aan te doen.. De huisarts zij ook duidelijk dat ik zo vaak verkouden en ziek ben omdat ik hyper reactieve longen heb dus ben voor alles vatbaar en hoef maar een klein beejte weerstands vermindering te hebben en het is gebeurd ik moet meerop mijn gezondheid gaan letten en gezonder eten en meer fruit.. en dan op naar het voorjaar
Zwaai zwaai, kom even om het hoekje kijken @momhairy; gefeliciteerd met je zwangerschap! @salapio druk aan de klus @zieken en snotfabriekjes; beterschap wij doen gezellig mee! @opbergen speelgoed; hier ook trofast, zo'n trapvorm. de regel is hier dat er maar een bak per keer uit mag, als ze iets anders willen eerst opruimen. en dat werkt heel fijn 'savonds is het zo opgeruimd en ze houden zich heel netjes aan het 1 bak per keer regel. Hier gaat het redelijk, ook veel verkouden geweest en Jonathan had vorige week een beginnende longontsteking, dus direct een kuurtje en daar reageerde hij goed op dus is nu weer beter gelukkig. ik zelf heb veel last van migraine, moe en van mijn gewrichten. de HA heeft geen idee wat het is en werkt ook niet echt mee helaas. gisteren weer bloed geprikt op mijn eigen verzoek en idee om te testen op ziekte van lyme ik heb een folder daarvan gelezen en een heel aantal symptomen herkende ik en ik ben in de zomer gebeten door een teek dus nou ja toch maar even testen, je maar nooit. dus al met al wat aan het rommelen met gezondheid enzo. allemaal een knuffel en tot een volgende keer!
Nannaf, getsie een tekenbeet gehad en nu allerlei vervelende kwaaltjes. Ik hoop dat het niets met elkaar te maken heeft. Lindy, oei een bronchitus, wat naar. Vervelend dat je luchtwegen zo snel reageren op alles wat ´aanwaait´. Voortaan een volle fruitschaal dus! (of juist leeg, het is maar hoe je het bekijkt) Salapio, hier ook slaaptekort en drukke dagen...Je ongie zit er nu bijna aan te komen denk ik? Dat werkt ook niet echt mee! Mijn schoonvader is het zat in het ziekenhuis. Iedereen die er slechter in ging is nu alweer naar huis en hij moet nog blijven. Vanmorgen kreeg hij te horen dat hij zeer waarschijnlijk einde deze week een pacemaker krijgt en dat wil hij niet. Hij baalt als een stekker. Weet al 15 jaar dat deze operatie er een keer aan zat te komen. Nu was het zover en is hij geopereerd en dacht hij alleen maar vooruit te kunnen gaan. De pacemaker zit hem dwars omdat maar in enkele gevallen (5%) tijdens de operatie het geleidingssysteem van het hart beschadigd wordt en het hart ritme dus niet meer goed oppakt. Ik snap het ergens wel, maar aan de andere kant kun je een gewoon leven leiden met een pacemaker. Senna en Evi zijn allebei ziek. Bij Evi begin het zondag al met verhoging. Gisteren hoge koorts en veel geslapen. Senna gisteren ook koorts en laat op de avond zat hij zo zielig huilend in bed en had hij ook ruim 39 koorts. Vandaag was Evi wel weer aardig te spreken, maar nog steeds tegen de 39 koorts en Senna heeft de hele dag alleen maar voor pampus bij oma op de bank gelegen met koorts, oorpijn en algehele malaise. Ze zijn ook allebei enorm aan het snotteren en hoesten de longen uit hun lijf. Met van dat vieze dikke slijm. Lijkt af en toe net of Evi er in stikt, gewoon eng... Kortom, lekkere ziekenboeg. Morgen slaat Senna maar een ochtendje speelzaal over en doen we het rustig aan!
Salapio, ben je al erg bezig met T zijn 1e verjaardag? Schiet al op zeg! Juffie, hoe was je eerste werkdag?
olga beterschap hoor met je ziekenboeg. hopelijk blijf je zelf gezond. lindy, sterkte met je h.a.l. salapio, hier nog een stapel luciferhoutjes voor je *vang* Juffie, hoe was je werkdag? hebben ze je lekker uitgeprobeerd? -- Lotte lijkt weer rustig! Ze is tevreden, kan meer en drinkt ineens heel goed en hapt zowaar veel beter van het lepeltje. Morgen eens groente proberen, kijken of ze dat ook wil. vannacht heeft ze weer doorgeslapen gelukkig, hpelijk komende nacht ook. ik ga er zo in, ben helemaal gaar en moe na een lange dag werken en nog boodschapjes doen. heb net lang in bad gezeten met niels en zit al in pyjama. Ga er zo in.