december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    britt wat vervelend zeg. arme roan.
    hoe is het nu met hem?.

Olga wandelse :D nog lekker even genieten van het zonnetje :)

Hier is het ook heerlijk demy knapt op gelukkig :D.
    ze is weer gezellig en praatjes maken heeft gelukkig geen koorts meer :D. en is net eventjes mee naar buiten geweest naar de konijntjes eten geven en water :D. nu ligt ze weer voor pampes :D hihi..

verder rustige zondag :D

2. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hoooi,

Hier nog steeds hetzelfde maaaaar... ik heb net 2 tandjes ontdekt bij Roan. Het zat er al langere tijd aan te komen en nu zijn ze door. Het zijn de 2 onderste ondertandjes. Wat een mijlpaal weer... kreeg tranen in mijn ogen toen ik het zag hihi.

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama

:D.. wat een mijlpaal :D
    snap best dat je er stranen van in je ogen krijgt :D
    had ik ook ;) hihi

ukkies worden groot

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britt zou Roan zo van slag zijn van die doorgekomen tandjes of toch echt een griepje te pakken hebben? Twee tandjes tegelijk is ook niet niks voor de kleine uk. Bij Evi nog niets in haar kaakje te ontdekken trouwens.

Lindy, fijn dat Demy weer wat opknapt!

Vanmiddag nog lekker een stukje wezen lopen en Senna heeft mee gefietst. Na een tijdje wilde hij al niet meer fietsen, maar gelukkig maakten we een tussenstop bij schoonzusje. Daar dus even gezeten en Senna wilde maar hangen en ging op de bank liggen. Hij zegt al dagen steeds dat hij zo moe is. Heeft ook rode oogjes en een wit bekkie en veel snottebellen en hoestjes. Eenmaal thuis kon hij niet eens meer zelf eten en voelde ook wel erg warm aan. Dus om kwart over 6 zijn we naar boven gegaan. Alles was huilen, arm mannetje....maar hij heeft dus wel 39.1 koorts en wilde zo graag slapen. Hij ligt dus al vanaf half 7 in.

Ik hoop dat hij morgenochtend weer fris wakker wordt, want ik wil erg graag naar Salapio toe. Maar goed....ook ik moet het dus even aankijken. Wel lastig te bepalen, want hij is al dagen zo aan het kwakkelen, maar er is niet iets wat echt doorzet zeg maar.

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    O jee allemaal zielige kindjes. Hier ook 1: schorre T, klinkt grappig en verder heeft ie niet echt ergens last van dus we mogen het zonder schuldgevoel grappig vinden. M is weer de oude.

Als je komt, kun je natuurlijk ook voor de grote broer/zus een fiets meenemen. Hier hebben we een driewieler en step extra dus hoeft niet ;). Als het net zulk mooi weer wordt als vandaag is een rondje fietsen (eventueel naar kinderboerderij) of naar het kleine speeltuintje hier op 30 seconde lopen. Of toch naar de grote, maar T is een beetje aan het rommelen met zn ritme en als hij het een beetje doet zoals vandaag dan gaat ie om 11u pitten. Vanochtend werd hij namelijk pas om 830 wakker, wel na een tankbeurt om 1u en 4u hoor, maar toch wel lekker. M kwam om half 7 bij ons in bed, bleef 10 min lief liggen en ging toen heeeeeeeel lief doch dwingend vragen: Mama wil je alsjeblieft met mij naar beneden :D

6. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hoi meiden,

Wij gaan ons officieel afmelden helaas. Roan had toch nog wat koorts en was niet helemaal lekker net. Ik heb heeeel lang getwijfeld maar ga toch niet met een niet lekker mupke een uur heen en een uur terug. Het spijt me!! Had er enorm graag bij willen zijn snik.... Volgend keertje maar dan??

Nelly, ik wil je de nijntje knuffel wel opsturen als je hem nog wil hebben... Hij ligt al klaar voor je... of ja voor Evelien ;).

7. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    :D Gekke ik! Moet natuurlijk zijn : middelste ondertandjes ;)

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga nog gezellige kraamvisite gehad en verwend..leuk!!
    Senna een beetje van slag..hopelijk wordt ie morgen weer fris wakker!
    En krijg je zelf ook eens een goede nachtrust hè..

Lindy..beterschap voor Demy!!

Britteke..Roan ook al van slag..beterschap! en leuk hè die eerste tandjes!

Sanneke..fijn dat het goed is gegaan bij de oppas met de kids!!

Meeting..alvast iedereen veel plezier!!

Wij zijn bij het CB geweest..Jari was 78cm en 10,4 kilo.
    Was netjes! Ook weer prikkies gehad!!
    Nog 2 weekjes en dan mag hopelijk z'n helmpje af!!Ben aan t aftellen hoor..zal je zien moet ie m toch nog langer op... ;)
    Vanmorgen even op kraamvisite geweest bij de buren..gossie wat is Jari dan alweer groot!!
    En morgen Mika weer naar de psz toe!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britteke, ik zag je foutje al, maar had hem begrepen! Jammer dat je niet gaat komen morgen maar ik snap het wel hoor.

Als Senna goed slaapt en morgenochtend goed en zonder koorts wakker wordt, kom ik gewoon naar Leiden toe. De ochtenden gaan steeds prima en dan eind van de dag sort hij in.

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, bij jullie is het een week later herfstvakantie zeker? Hier is Senna vrij van de speelzaal deze week.
    Ik hoop echt voor Jari en jullie dat het helmpje af mag blijven.

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ja klopt..hier hebben we een weekje later herfstvakantie! ;)

We waren gister in tuinland...stond de kerstafdeling alweer bijna klaar..
    Zo leuk hè..gezellig!! Mika vond het helemaal super!

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden...

Wat een dag, wat een dag...
    Ik ben kapot! Gisteren en eergisteren moest manlief overwerken en had ik onze twee meiden helemaal alleen. Pfff... Een hyper en een zieke, dat hakt erin met een dikke buik incl. diverse kwaaltjes.

Voor vandaag had ik gepland dat manlief op de kids zou letten en dat ik me met verschillende klusjes (o.a. veeeeeeeeeeeel was) bezig kon houden. Bah, dat liep dus allemaal in de soep. We kunnen in ieder geval morgen schone kleren aan, maar de rest is niet gelukt. Nou had ik ook wel erg veel op mijn lijstje staan, maar toch...
    Vanavond zijn we drie uur bezig geweest met Evelien. Ons arme meisje kon maar niet in slaap komen. Wat was ze boos, wat moest ze veel huilen. Ze was echt helemaal uit haar doen. Gisteren ging het ook al zo moeilijk.
    Toen ze eindelijk sliep, hebben manlief en ik eindelijk weer eens samen echt gepraat over hoe het nu allemaal gaat, want we leven eigenlijk behoorlijk langs elkaar. En toen was het al gauw laat.

Alieke, Salapio, Britteke en Olga, ik meld me af voor de meeting. Ik baal hier echt enorm van, maar ik kan het gewoon niet opbrengen. Ik had er ontzettend zin in, maar ik durf morgen niet zo'n eind te rijden. Ik ben zoooooooooo moe. De heenweg zou misschien wel lukken, maar ik kom graag ook heelhuids terug. En ik weet niet waar het vandaan komt, maar de laatste tijd ben ik erg bang voor een vroeggeboorte. Ook van die vervelende dromen. En Evelien wil ik eigenlijk zoveel mogelijk met rust laten. Zeker omdat ze zo moeilijk gaat slapen. Haar lichaampje moet toch tijd hebben om te herstellen.
    Dus... Sorry, sorry, sorry, voor de late afmelding... 't Is ook iedere keer hetzelfde liedje...
    Maar, de bonbons van de bakker die ik zaterdag voor de meeting gekocht had, waren wel erg lekker!

Getsie, er zijn wel veel zieke kiddies... Heel veel beterschap!!!

@Britteke: 'k heb inmiddels al via het gevraagd-topic een nijntje aan kunnen komen bij een forumgenootje vlak in de buurt. Maar dat nijntje is, ehm... een "beetje" ranzig. Als ik het muziekje eruit heb gesloopt, gooi ik hem in de was. Ben benieuwd of die nog schoon wordt...
    'k Weet niet hoe jouw nijntje eruit ziet? Anders moet je maar even via pb laten weten wat je voor nijntje wil hebben (incl. verzendkosten), dan maak ik dat naar je over.

Groetjes,
    Nelly

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh wat jammer, maar snap het heel goed hoor. Durf zelf ook niet goed moe in de auto en met een ziek baby'tje moet je lekker thuis blijven.

Ben benieuwd wat Olga en Alieke gaan doen ... :)

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, zoals het er nu naar uitziet, rij ik straks gewoon jou kant op!

Senna is vanacht wel een beetje aan het spoken geweest, maar heeft geen koorts meer. Als hij vanmiddag instort, wil hij waarschijnlijk wel even leen uurtje op de bank gaan slapen.

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nelle, jammer dat je niet komt, maar wel heel begrijpelijk hoor. Hopelijk een beetje uitrusten vandaag!

Hier nog even opruimen, boven de boel netjes maken en beneden stofzuigen. Dan spulletjes bij elkaar rapen en de auto inladen en huppakee naar Salapio toe. Ik neem aan dat Alieke ook nog gewoon komt?!

16. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hey girls,

Ik had Salapio al een sms gestuurd, hoop dat ze t zelfde nummer heeft. Maar vandaag kan ik er niet bij zijn! Dana is erg in de weer geweest vannacht en die gaat zo voor een paar uurtjes weer naar bed. Loïs moet vanmiddag ook weer even slapen want ze moeten allebei morgen weer naar het kdv en daar slapen ze erg slecht!

Vind het erg jammer want had het erg leuk gevonden! En het is natuurlijk dichtbij voor mij! Have fun!

Het word trouwens iedere keer wel mini-meetings! Vorige keer ik en brit @ blijdorp. Tijd om weer een grote meeting te hebben!

*Betrapt Britt, kom eens even online ;)*

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nou Salapio, dan blijven we met zijn tweetjes over! Ik heb me er nu zo op ingesteld dat ik wel gewoon kom hoor!

Alieke, ik hoop dat je meiden goed slapen vandaag!

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wordt idd een inieminimeet zo. Of blijf je nu ook liever rustig thuis met Senna @ Olga?

T klapt sinds gisteren echt in zn handjes :D. En probeert ook steeds meer vooruit te komen, niet alleen vanuit buikligging (wordt ie meestal heel boos van trouwens), wel vanuit zit. Misschien wordt het een kontschuiver net als zn pa. Gisteren probeerde hij te gaan kruipen vanuit zit en knalde keihard voorover met zn kop op de grond = brullen!

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Olga, gezellig!

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    ik ga nu alles naar de auto brengen, tot zo Salapio!

Deel Deze Pagina