hai meiden wij zijn in limburg geweest wezen kijken naar ht huis onwijs mooi nu afwachten deze week wat de verhuurders willen waren namelijk nog 2 bezichtigingen geweest. Ik zit gedwongen thuis heb kinderzeer .. ook wel krentenbaard genoemd,.. zeer pijnlijk ....en besmettelijk.. ik dacht dat we het ziek zijn nu onder hand weer onder controle hadden .. baaal verschrikkelijk.. Robin en demy zijn ook ziek. allebei koorts :S.. Nieuwtje: Robin loopt sinds zaterdag/zondag ik kom snel weer reageren en bij lezen.
Hey Ladies!! Ik kom even snel updaten en kwam natuurlijk ook even gluren of er al een beebje is bij Dee. Ik heb het nogal druk... we zijn hier al weken zwak ziek en misselijk. De ene kinderziekte is de deur nog niet uit of de volgende kondigt zich weer aan. Sam heeft momenteel de vijfde ziekte (waarschijnlijk). Hij ziet er niet uit... over zijn hele lichaam heeft hij rode vlekken en uitslag. Van zijn gezicht tot zijn voeten. Als het daar maar bij zou blijven maar hij heeft er ontzettend veel jeuk van en dat is wel erg zielig. Slapen is er dan ook haast niet bij. Roan snottert gezellig mee... Die was net van het snot af ... Verder gaat het met ons wel goed hoor. De boys zijn nog steeds lief en gek op elkaar. Roan crosst de hele kamer door kruipen... en snel dat ie is. Zo kunnen ze ook meer samen spelen natuurlijk. Sinds kort trekt hij zich ook omhoog aan banken, box, bed, mij... etc... Hij wordt zo snel groot... Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij gewoon alweer bijna 1 wordt. Ik moet even een luier omdoen bij Sam want hij moet "poepen in zijn luier". Dussssss.... Misschien straks een fotootje en bijlezen?!?! (als ik er nog aan toe kom)
@Sanneke, hopelijk ga je je snel weer wat beter voelen en wat fijn voor je dat je buurvrouw je kindjes naar de oppas wil brengen. Wij gaan naar Leusden verhuizen, gisteren zijn we wezen kijken en het is een nieuwbouwhuis (2007) in een nieuwe wijk. Het is in de jaren 30 stijl gebouwd en voor ons is het een paleisje. Nu dus druk bezig om een to do lijst te maken en kleuren etc. uit te kiezen. Manlief is allemaal dingen aan het regelen en hopelijk kunnen we over uiterlijk 6 weken over. Het is wel druk, maar ik heb het liever nu dan als ik net bevallen ben.
pareltje, leusden is te doen toch, naar a'foort? Maar met 2 kinderen wel wat verder idd. En leuk, een nieuwbouwhuis! Denk dat ik weet in welk stukje je komt. Ik ben met 30 weken ook verhuisd, was goed te doen, al had ik geen last van mn lijf en jij natuurlijk wel. Sterkte dr mee en veel plezier!! lindy, sterkte met de krentenbaard. britt, sterkte met alle ziektes ! en Roan zo aan het racen, lachen. Niks meer veilig zeker!
Sanneke, u riep mij? Was toevallig vorige week aan het spieken hier, echt weer veels te lang geleden. Maar toen dacht ik al eerdaags even iets te typen. Jenna tukt nu en Liv moet ik over 5minj ophalen van de 3plus middag (knutselen) Hier gaat alles goed. Liv is overdag zindelijk. Ze deed het al eerder erg goed zonder luier maar ineens wilde ze niet meer op de wc en per se haar luier aan. Heb het toen een paar mnd met rust gelaten. Nu is ze sinds een paar weken luier vrij, zohee dat scheelt wel hoor. Alleen de nacht nog maar daar wil ik nog even mee wachten. Slapen s'nachts is hier nog steeds niet echt prettig, zijn vaak beide wakker. Zijn er nog meer kids zo aan het meuten tijdens het diner? Ze wilt alleen dat ik haar voer anders eet ze niets, en als ik het doe gaat het nog niet van harte. Jenna wilt juist absoluut NIET dat ik haar voer, ze wilt alles zelf doen. Eigenwijze draken. Spaghetti zit hier ook altijd tot aan het plafond haha... In maart willen we naar Plopsaland gaan, lijkt me erg leuk. Weet nog niet welk park we gaan doen. Ik stap in de auto anders ben ik te laat. Tot snel weer.. Xxx
kijk, als iedereen zo gehoorzaam was als jij es!! wil livje alleen gevoerd worden???? Wat een draak? Ik zou gewoon zeggen dat grote meiden van 3 dat prima zelf kunnen, zo nee dan gewoon niet eten... Of de iets mildere weg: Ze is 3 jaar dus je voert haar 3 happen, daarna moet ze zelf 3 happen doen, dan jij weer 3 happen enz. Maar hier wordt ook gemuit tijdens het eten hoor. Zonder vork willie het liefst. En groente heeft ie al heeeeeel lang niet gegeten, behalve spinazie in de lasagne en als ik es wat pureer en verstop in de saus. Maar hij eet braaf zn fruitje elke dag en hij doet het nog steeds goed. Leuk naar plopsaland! gaan wij ook nog wel es doen, maar moet eerst lotte wat groter zijn. jan is alweer klaar met werken. Die zit nu op de fiets om zo niels en lotte op te halen van de oppas. altijd op dinsdag. ik heb net gedoucht en zit daarvan bij te komen, lijk wel een oud wijf. Wat een kl*virus zeg. nou ja, hopelijk ben ik dan klaar voor de rest van het jaar doeidoei
Sanneke, daar heb je helemaal gelijk in hoor, maar wat dat betreft zou ik er absoluut niet tegen kunnen als ze niet alles binnen krijgt (ik weet dat ik het verkeerd aanpak) Komt ook nog bij dat ze er geen moeite mee heeft om niet te eten maar dan weer wel om te blijven slapen...LEGE BUIK= helemaal niet slapen.. Wat wel n pluspuntje is is dat ze alles eet, ik kook heel divers en ze probeert alle groentes/vlees/vis en aparte gerechtjes... Ik heb het er alleen n beetje druk mee met dat gevoer haha...Gelukkig eet Jan zelf.. Je hebt het erg te pakken hoor, zal zeker de Mexicaanse zijn. Goh...wist eigenlijk niet dat er voor zoveel Mex griepgevallen zijn. Hoor veel mensen om me heen, hoop dat wij deze keer niet aan de beurt zijn...
Ja ik heb zwp weer gevonden hahaha ben een tijdje niet hier geweest en ik kom alleen maar even zwaaien. Aangezien mijn spruitjes weer druk aan het gillen zijn dat ze honger hebben, ik meteen weer verder met het eten. Doei dames ik kom snel eens een stukje bijlezen en meekletsen
Lindy, jullie gaan dus misschien naar Limburg verhuizen. Dan woon je in de buurt van je moeder i.p.v je vader en schoonouders toch? Hoe is dat voor Jan? Krentenbaard is niet fijn nee. Ik heb het ook wel eens gehad. Pas maar op dat je de kindjes niet besmet! Britteke, hallo meid! Ook al zo'n fijne ziekenboeg bij jullie thuis, wat naar zeg! Wat stoer dat Roan zich al gaat optrekken zeg. Evi gaat nog steeds tijgerent de kamer door, maar doet dat ook heel snel en ze wil continu staan, maat trekt zich nog niet zelf op. Ze kan wel heel lief dansen zowel zittend als staand! Kelly, dat is zeker lang geleden zeg! Als je weer eventjes tijd hebt binnenkort, zijn we denk ik allemaal wel benieuwd naar een korte update!
Ess, wat leuk dat Liv naar een 3+ middag gaat. Is dat een soort peuterspeelzaal achtig iets? De nachten nog steeds bal, wanneer gaan de meisje het eens leren... Wat eten betreft: Senna is ook al maanden aan het klieren met eten. Ten eerste eet hij zoooooo ontzettend langzaam. Hij is aldoor aan het kletsen, zich met Evi aan het bemoeien en allerlei uitvluchten aan het verzinnen. Het is volgens mij niet eens zozeer omdat hij geen trek heeft, maar puur om strijd te zoeken. Avondeten doen we wisselend wat helpen betreft. Soms laat ik hem alles zelf doen onder strenge verbale opdrachten van mij. Andere keren doe ik het eten op zijn lepel en moet hij steeds aangespoord worden om het in zijn mond te doen en soms voer ik hem omdat het dan ietsjepietsje sneller gaat. Moet er wel bij zeggen dat hij in principe alles eet of proeft, dus daar ben ik ook erg blij mee.
bij ons kleertjes van het andere geslacht, maar dat gaat voor jullie niet op. ik wilde ook graag de pop van dille en kamille en verder wisten wij het ook echt niet. WE hebben iets voor de lange termijn gevraaagd ; het ikea-keukentje.
Valt weer in *boem* Dee, spannend hoor nog maar twee nachtjes! Wij hebben gevraagd om boekjes of kleding. Mocht er een derde komen dan vragen we om storting op goede doelen (zoals een kip van Oxfam oid ). Hadden we bij T ook wel kunnen doen trouwens Ziekenboeg is hier beter. Maar T begint weer te miepen (ligt er net een half uur in) ...
Dee, wij vroegen vooral geen babyspeelgoed! Verder veel kleertjes gekregen in maat 62/68 en had daar dus een overvloed van voor in de zomer. Misschien handig om ook wat grotere maten te vragen. Sanneke, begin je weer wat aan te sterken? Salapio, fijn dat de ziekenboeg weer wat beter gaat! (het slapen ook?)
Dee, Van schoonouders kregen we een luiertaart met kleine kadootjes en geld. Daarvan hebben we later een 2e tripp trapp gekocht voor Evi. (lekker roze!) Je kunt ook een bon vragen om later b.v. een mooie canvas doek te bestellen van de twee meisjes? (Foto op Canvas - Herinneringen op Linnen - foto op canvas levert hele mooie kwaliteit)
Dee, het is helemaal niet erg om nog eens naar prachtige snoetje van Estelle te kijken hoor! Echt een super foto! Ik zou zelf ook niet zo snel een grote foto van een mini baby op hangen. Inderdaad omdat ze zo snel nog veranderen
ach lieve schat, je hoeft toch ehelemaal niet blij te zijn alleen maar? bewust afscheid nemen van je gezin met één kind zou ik ook doen. knuffie
Dee, dat emo gevoel van je is juist heel herkenbaar hoor! Lekker laten gaan die tranen! Heb je nog een laatste mooie dikke-buik foto om te showen?
Ik ben al een tijdje bezig met verkopen via MP. De afgelopen 4 maanden heb ik toch steeds wel weer wat verkocht. Het zijn soms maar kleine bedagen van 3,50 tot 7,00 voor kleding of speelgoed. Maar ook wel een waterkoker voor 10 euro, senseo voor 12,50, earosleepmatras voor 10 euro, tripp trapp babyset voor 20 euro. Gaat ook wel veel tijd in zitten met bijhouden van advertenties, contacten met bieders en het verzenden, maar toch ook wel leuk. Heb nu een apart potje gemaakt met MP inkomsten. Kunnen we een keer met het gezin iets leuks van gaan doen! Heb trouwens ook wel een paar dingetjes nieuw of bijna nieuw gekocht via MP.
Marjolein ligt net in bed en ik kon het niet laten om ook nog eventjes een klein berichtje te posten... V: Wat is een "steenpop"? A: Een standbeeld! Bij mijn ouders staat een standbeeldje in de woonkamer van een dansende vrouw op een hoge houten sokkel. Ik had daar een tijdje terug voor de gein een rammelaar aan gehangen, benieuwd wanneer mijn moeder dat opviel. Toen ik vanavond de meiden op ging halen, liep Annabel met die rammelaar rond. Ik vroeg waar ze die gevonden had en toen zei ze dat die aan de steenpop hing! Weltrusten! Mijn reactie op voorgaande berichtjes volgt later nog wel... DeE: geniet lekker van je laatste dag als gezinnetje van drie! Knuffie!!!