Oepsie, ik ben na de voeding met Marjolein op de arm in slaap gesukkeld... Heeft wel als voordeel dat haar buikje mooi rustig is gebleven. Geen spuugperikelen. Ik kon haar ook gewoon in haar wiegje leggen, gelukkig. Normaal als ze op de arm in slaap valt en je probeert haar in haar wiegje te leggen, schrikt ze wakker en gaat ze echt niet meer slapen. Maar nu ben ik zo duf als een konijn... Zo maar even wat drinken met wat lekkers. @DaphneenEstelle: jammer dat er iemand tussendoor kwam. Ik hoop dat je nu inmiddels je kleine meid in je armen hebt! Toch wel apart, dat je weet wanneer de kleine geboren wordt. Daar kun je dan ook echt naar toe leven. Super dat je ons op de hoogte houdt, terwijl je in het ziekenhuis bent! Kijk, dat bedoel ik nou. De babyfoon gilt. Marjolein gaat niet slapen... Duty calls...
Inbraak met goed nieuws: BUDDYNIEUWS VAN DAPHNE: Ze is er! Nadine Valérie is geboren om 16.36u, weegt 4215g en is gezond! Alles is goed gegaan en we zijn heel gelukkig. Met mij gaat het ook goed en Nadine heeft heerlijk bloot tegen me aangelegen. Fijne avond allemaal!
JOEPIEEEEEEEEE!! Van harte!! WAt een gave naam. Ik heb zitten nadenken welke franse naam er nou bij zou komen in jullie gezin. Wat een flinkerd zeg! Lekker dat ze er is! Nu lekker genieten!!!
JEEEEEUUUJJ Dee meid van harte gefeliciteerd (en dee man en grote zus ook natuurlijk) Prachtige naam, geniet ervan samen
Nadine welkom op deze wereld meisje! Dee, Dee-man en Estelle, gefeliciteerd met jullie dochter en kleine zusje! Wat heerlijk dat ze er is! Fijn dat je al zo snel met haar kon knuffelen Dee!
Zo, wij zijn al een tijdje thuis van ons etentje. Was wel gezellig, lekker met zijn tweetjes. 't Zal wel wennen zijn, morgenochtend zonder Annabel en Evelien. Marjolein hebben we bij mijn ouders opgehaald, want ik vind het prettiger om 's ochtends vroeg met mijn slaperige kop te voeden dan te kolven. @DaphneenEstelle: jaaaaa, jullie meisje is er! GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter en zusje Nadine! Wat een flinke meid is het al en wat heeft ze een mooie naam gekregen. Past ook erg mooi bij Estelle. Geniet lekker van jullie nieuwe gezinnetje!
Nelly, fijn dat jij en je man een gezellige avond saampjes hebben gehad! Heftig van het overlijden van Jelisa trouwens. Besef je weer dat het ook zomaar over kan zijn. Niet te veel bij stil staan dus.
Dee, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat heeft ze een mooie naam gekregen. Geniet maar lekker en een voorspoedig herstel gewenst.
Hier weer even een latertje. Annabel is niet fit. Arm meisje... Bij mijn ouders gaf ze tijdens het avondeten aan dat ze buikpijn had. Toen ze bij mijn moeder op schoot zat, moest ze ineens spugen. Ze bleef er ontzettend rustig onder. Wij schrokken er meer van. Tijdens het verschonen nog gevraagd hoe ze zich voelde, maar ze had nog maar een beetje buikpijn. Thuis aangekomen kwam de rest er dus nog uit, gelukkig niet in de auto... We hebben haar even tot rust laten komen en na een warme douche en een paracetamolletje is ze lief gaan slapen. *zucht* en ik was ongeveer klaar met mijn was... Naja, als dat alles is. Ik moest wel lachen, want ik had alle spuugwas bij elkaar in de machine gedaan en aan het resultaat te zien, was ik vergeten dat haar roze jas nog niet eerder uitgewassen was... Roze hydrofieltjes, roze onderbroekje, roze hemdje, blauw-rozig shirtje, roze voering van Annabels spijkerbroekje... Hihi... Marjolein is trouwens weer redelijk opgeknapt. Vandaag bleef het bij een paar mondjes die ze teruggaf na een voeding. Gelukkig geen golven spuug meer. Evelien raakt haar hoestje ook maar niet kwijt. Vandaag had ze ook wel rare poepluiers, dus ik hoop niet dat die ook nog ziek wordt. Zelf ben ik ook niet echt fit. Erg last van rommelende darmen en een vervelend hoestje. Manlief heeft weer rugklachten (blijft een zwakke plek) en hoest ook lekker mee... Groetjes vanuit de ziekenboeg...
Smetplekken idd schoonmaken en drooghouden, eventueel een klein beetje zinkzalf er op, maar ook dat weer goed schoonmaken (met een watje met olie). Met eczeem zou ik bij de apotheek vaseline met cetomacrogol halen (of op recept), dat is een goede en neutrale vette creme (en niet te veel in bad - max eens per week) ...
Dee - gefeliciteerde met Nadine, wat een scheetje! secces met het ritme en bv, komt vast snel goed hier kinderalarm....
Dee, leuk weblog verslag van je man! En wat een mooie trotse fot van jou met Nadine in je armen! Salapio, hallo! Nelly, hier gebruik ik ook Cetomacrogol creme op recept. Het gaat er niet door weg, maar wordt wel rustiger. Evi lijkt nu opeens ook allemaal eczeem plekken te krijgen. nee he....
morgen weeer werken, ben weer helemaal beter op een kuchje na. Niels had een stout-middagje vandaag. Tjongejonge, wat irritant issie dan. Hopelijk morgen beter. Hij luisterde slecht en was superbaldadig. Lotte was heel gezellig, al heeft ze niet bijstergoed gedronken. Die beweegt ineens zoveel en alle bewegingen gaan opeens een stuk soepeler. En ik overweeg nu serieus om met de bv te stoppen want ze heeft 2 tanden inmiddels en zit me continue te bijten. Ik ben gewoon al huiverig als ik dr een tiet aanbied. t Is na mn ziekzijn ook niet helemaal op peil weer gekomen.