december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Terugval heel herkenbaar! Oef ... T wordt weer wakker. Misschien reageer ik vanavond, anders pas na het weekend! Zo druk nu ...

Missk: cursus immigratierecht - super interessant

2. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Olga: ik ga HBO V Doen als het kan fulltime, maar de werkgever waar ik gesoliciteerd heb heeft aangegeven mij dan voor langer tijd te willen houden en dan ga ik het deeltijd doen.

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, wat leuk dat je zelf een update komt geven! Fijn dat de BV goed op gang komt en dat Nadine een tevreden meisje is. Heerlijk dat Estelle zo trots reageert als grote zus.Tja, even puberen rond zo´n heftige verandering is ook niet raar he...

Dianne, HBO V leuk! Je komt nu helemaal niet uit de zorg?

Salapio, hoe gaan jullie T zijn verjaardag vieren?

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Britt: dikke knuf! Hopelijk knappen jij en je jongens snel op.

@DeE: leuk dat je alweer langs komt! Fijn dat alles zo goed gaat met Nadine en super dat Estelle zo'n trotse grote zus is.

@Salapio: oeh, dat klinkt als een hele leuke cursus. Waar volg je 'm?

@Zindelijkheid: H heeft ook een flinke terugval. Als ik nu niet vraag of ze naar de wc moet, plast ze gewoon in haar broek. Heb besloten het positief te benaderen, dus heel erg belonen als ze wel uit zichzelf naar de wc gaat en er weinig aandacht aan schenken als ze in haar broek plast. Denk dat dat het beste werkt.

@Olga: mijn nieuwe functie is al begonnen. Het is iets wat bij al mijn andere werk komt. Is superleuk om te doen.

@Dianne: wat gaaf dat je HBO-V gaat doen. Lijkt me wel een pittige opleiding.

Hier alles ok. Meiden doen het super. Vandaag hun haren laten invlechten. Duurde maar liefst 3 uur, maar heb er nu 3 weken geen omijken naar: ideaal. Verder staat alles hier in het teken van de bruiloft van mijn broertje volgende week.Superveel zin in. Ben getuige van mijn schoonzusje en wordt er super bij betrokken. Slaap de avond voor het huwelijk bij haar en haar ouders en in de ochtend gaan we samen naar de kapper. Leuk!
    Op mijn werk is het op het moment superheftig! Ik heb momenteel meer contacten met jeugdreclassering, politie en gevangenissen dan met mijn leerlingen zelf. Mag er helaas niet teveel over zeggen. Wel moeilijk, want er is thuis ook niemand om mee te praten en het zit me behoorlijk hoog allemaal. Maar ja...

5. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Tnks misskeita, ik heb er ook heel veel zin.

Olga: ik heb toen ik 16 was helpende zorg en welzijn gedaan, vorige jaar heb hbo ontwikkelingspsychologie gedaan. Ik heb dus wel wat met zorg. Maar heb tot nu alleen maar in de commercie gezetten dat ligt me goed en doe het met veel plezier. Misschien ik wil na het hbo nog geneeskunde studeren, mijn droom is om gyneacoloog te worden, dus wie weet haha.

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Ninien: wat een drama dat bloed prikken zeg! dat zal een heule strijd worden te volgende keer. bah naar zeg.

britt: Vervelende dat je geen rust krijgt, een dag wellness met een vriendin misschien? ff lekker deruit? *knuffel*

dee: fijn dat je borstvoeding lekker op gang komt, lekker genieten meid. Bas moest ook erg wennen aan zijn broertje nu zijn het de dikste vrienden!

7. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Ego update van mij.

Gisteren werd ik op mijn werk gebeld door mijn schoonmoeder. Het ging niet goed met Sam en of ik gelijk naar huis kon komen. Onderweg naar huis heb ik de huisarts al gebeld omdat ik het belachelijk vond dat een kind van 3 jaar al anderhalve week met koorts rondloopt en niemand er wat aan doet. Ik mocht om half 5 komen. Toen ik thuis kwam schrok ik wel. De bult in zijn nek was dikker geworden, hij had veel pijn, hoge koorts en kon amper nog op zijn benen staan. Ik heb boos de huisarts gebeld en geeist dat ik gelijk mocht komen. Toen heb ik Sam bij gebrek aan auto (Jan was onderweg naar huis) in de kinderwagen van Roan gelegd en ben naar de huisarts gelopen. Die schrok ook wel en heeft ons uiteindelijk naar de kinderarts doorverwezen. Wij zijn gelijk doorgereden naar het ziekenhuis en daar is hij onderzocht door de kinderarts. Die schreef uiteindelijk een atibioticakuurtje voor (NU PAS!!!) en stuurde ons naar huis. Vandaag moeten we om half 2 weer terug en wil hij kijken of de antibiotica zijn werk heeft gedaan. Sam is wel iets fitter vandaag maar merk nog wel heel erg dat hij niet zichzelf is. Meestal stort hij ook pas in het begin van de middag in dus ik hou mijn hart vast. Vreselijk dit zeg!! Wat een drama om je kindje zo ziek te zien!! Ik hou jullie op de hoogte!!

8. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    he britt wat naar, heel veel sterkte met je mannetje!!

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Brit, knuf!! Wat goed dat je op je strepen staat. Woon je dicht bij het ziekenhuis?
    Ik hoop dat Sam gauw weer beter wordt en dat je zelf ook weer blij wordt. Liefs

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britt, gelukkig heeft je schoonmoeder je snel gebeld en niet gewacht tot je eind van de dag thuis zou komen. Wat moeilijk en naar om Sam zo ziek te zien. Goed dat je op je strepen bent gaan staan en dat de huisarts er gehoor aan gaf. Toch wel vreemd dat zelfs de kinderarts er niet veel over kan zeggen, behalve een kuurtje geven. Hopelijk gaat het snel beter met hem. Knuffel voor jullie!

Dianne, wat leuk dat je zo bezig blijft met opleidingen! Heb zelf toen ik zwanger was van Senna nog een post HBO opleiding/training gedaan van 20 weken. Jammer genoeg geen mogelijkheid tot nu toe om er iets mee te doen. Enne...je bent nog hardstikke jong, dus je droom om gyn. te worden kan je misschien nog wel realiseren?!

Misskeita, jij hebt wel een pittige baan volgens mij. Maar leuk dat je nieuwe funktie te combineren is met je andere werkzaamheden. Jeetje drie uur invlechten...en de meiden zitten dan heel geduldig stil?

11. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Dank lieve mama's!! Fijn dat ik t hier even kwijt kan. Jullie snappen hoe zwaar het is he als je kindje zo ziek is of jullie kunnen er in ieder geval iets bij voorstellen.

Vanmiddag op controle geweest bij de kinderarts. Hij had het over een acute lymfeklieronsteking en Sam reageert goed op de Antibiotica. Bult was al iets kleiner en koorts is minder. Hij heeft ook alweer meer praatjes gelukkig maar die bult is echt afschuwelijk. Elke keer als ik hem aankijken en ik zie hem zo breekt mijn hart... Hopelijk trekt het snel weg!!
    Als het erger werd dit weekend mocht ik gelijk contact opnemen met de kinderpoli. Fijn idee wel.

Knuffel voor jullie!

12. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Britt!!!! *knuffel!!*

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britt, fijn dat de kuur al lijkt aan te slaan en dat Sam weer wat praatjes krijgt.

14. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Even een kort berichtje van hier:

Ik heb besloten dat zondag D-day is! Dan zit ik op dag 36.. Ik vind het wel weer heel erg spannend!
    Ik betrapte mezelf net erop dat ik uit mijn bh gegroeit ben :$

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, uit je bh gegroeid!!!! Had je dat bij je andere zwangerschappen ook al heel snel? Je maakt het wel erg spannend meid! Ik kom morgen zeker spieken!

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, wat vervelend dat jij en Nadine weer in het ziekenhuis zijn. Gelukkig lijkt het onschuldig, maar het is wel goed dat ze het in de gaten houden.

17. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Britt knufffff...

Alieke wat spannend meid, ik kom morgen checken en ik duim natuurlijk :D

Dee wat vervelend, sterkte en hopelijk zijn jullie snel weer thuis!

Hier de kamer van danielle vernieuwd (nieuwe meubels, meer speelkamer van gemaakt) En voor onze woonkamer (eindelijk) een nieuwe dressoirkast aangeschaft,..jeuj het wordt nog een wat!

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    britt, hoe istnou? fijn dat de ab aan slaat

groetjes

19. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Britt: hoest vandaag met je kleine man?

@DeE: ach, wat balen dat jullie weer in het ziekenhuis zijn. Wel goed en fijn dat Nadine nu goed in de gaten wordt gehouden. Hopelijk snel weer naar huis!

@Alieke: woeeee, spannend! Ik kom morgen ook zeker even langs :)

20. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.546
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @Britteke, knuffel voor jou en je zieke ventje, hopelijk gaat het snel beter met hem.

@Dee, niet fijn om weer in het ZH te zijn, maar wel prettig dat ze Nadine goed in de gaten willen houden. Zet hem op.

Vandaag zijn we een beetje wezen shoppen voor het nieuwe huis, maar we hebben nog niet alles. Ik weet nog niet goed wat voor gordijnen ik in de woonkamer wil en we moeten nog trapmatten hebben. Voor de kamer van Eliora en Pluisje is het redelijk compleet.

Deel Deze Pagina