december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Dee; Oohh wat rot dat ze weer terug moest. Gelukkig houden ze het in de gaten.. Ik hoop dat ze snel weer thuis is!

Wij komen net terug van mijn moeders verjaardag. Ik ga nu snel slapen, dan is het snel zondag ;)

2. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Wat is het weer heerlijk om een banner te hebben :D

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, JIPPIE! Gefeliciteerd met de zwangerschap! Jeetje, een derde op komst, wat spannend weer!

4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Thanks!! Pff ja zeker spannend! Ik hoop dat het deze keer goed blijft gaan.. Ik heb eigenlijk bijna geen klachten dus dat maakt mij af en toe wel een beetje onzeker.

5. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.545
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @Alieke, gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van.

Ik heb gisteren een beetje teveel van mijn lijf gevraagd. Ik heb nu een terugslag met zowel het hoesten (is een virus) als in mijn bekken. Niet echt fijn. Het vandaag maar weer een beetje rustig aan doen. Manlief is samen met Eliora naar de kerk gegaan.

6. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Alieke: die banner staat je goed! :D Gefeliciteerd.

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    alieke, gefeli meid! geniet ze!

pareltje, toch iets te druk gedaan. Ik was 27 wk zwanger toen we de sleutel kregen van dit huis :) ik heb weinig gedaan.

dee, hoe is het met nadine? koorts zezakt? Hopelijk wel.

britt? hoe ist nou?

8. augustus

augustus Niet meer actief

Ik breeek ook even in ALieke gefeliciteerd..

Na alle ellende is mijn zus eindelijk zwanger van een (1ei-ige)tweeling!! :D Ze is morgen 12 weken en heeft dan nog een keer een echo. Ze wordt goed in de gaten gehouden gelukkig.
    Ze kwamen er trouwens pas bij de derde echo achter met 8-9 weken!! Ik bleef zeggen " nee joh rot op" en zij telkens "het zijn er echt 2". Daarna heb ik zeker de hele dag lopen janken van blijdschap.
    Ze was met IUI behandelingen bezig. Maar dit vruchtje is zich spontaan gaan delen (1 ei-ig) dus heeft niks meet de behandeling te maken. Maar we zijn zo blij!!! Echt een wondelijk geschenk (en).

O ja het is nog niet openbaar, dus aub niks op mn hyves zeggen erover.;) Dat mogen ze volgende week zelf aankondigen :D

9. augustus

aaah beterschap voor Nadine..wat ellendig zeg nu zo klein en dan al ziek.

Voor Estelle ook beterschap!

10. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Dankjewel!!

Wat onwijs leuk zeg!! Wauw een 2ling.. en ook "zelf" is gaan delen, wat bijzonder! Gefeliciteerd! :)
    Hoe is het bij jullie?? En met grote boef Rosalie? 8)

11. augustus

Dank je Alieke. Leuke foto zag ik voorbij komen op hyves van je mooie meiden. Leuk hoor.

Met Rosalie gaat het super goed. Het is een pittige dame.
    Ze weet wat ze wil en dat leverd soms weleens minder gezellige momenten op want papa en mama zijn ook heel erg vast besloten. Mar met wat bemiddelen hier en daar komen we vaak een heel eind. Maar gelukkig is het vaak ook erg gezellig. We gaan morgen lekker een weekje naar de hutteheugte. hebben gelijk een week kaart voor plopsaland gekocht. Zin in joh!

12. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Haha ja leuke foto he! Echte zusjes ;) Ben benieuwd wat de volgende word..

Oh wat leuk naar hutteheugte! Met zn 3tjes? Ben benieuwd hoe plopsaland is, wij zijn er nog niet geweest. Oh Rosalie lekker pittig dus, typisch meisjes zeg ik altijd. Hier ook 2 pittige tantes, ze slaan elkaar af en toe de hersens in maar als ze buiten huis samen zijn kunnen(!) ze heel lief zijn.

**
    Wat een rust hier in huis.. Loïs is met de vriendin van mijn vader en halfzusje naar de theatershow van Kabouterplop. Dana ligt heerlijk te slapen na een kwartier te hebben geschreeuwd, wat was zij boos! Ik kon niks voor haar doen, ze kon alleen maar huilen en alles was nee. Die arme meid heeft zo'n last van haar laatste tandjes die doorkomen (hoektanden), ze gilt het uit als ze iets moet eten. Gistermiddag heeft ze de hele middag "au" geroepen.

13. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Voor de mensen die graag streepjes willen zien ;)

14. augustus

We gaan met mijn beste vriendin en haar man en 2 kindjes. We gaan eigenlijk nu voor het vierde jaar op rij met elkaar naar CP.
    Bevalt heel goed.

OOh 2 meiden is helemaal pittig zeg en misschien straks wel 3. hihi

15. augustus

Duidelijke test hoor. super!

16. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Gezellig!! Altijd leuk als je vrienden hebt die kinderen hebben.
    Hihi arme papa ;)

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, super mooie streep hoor! Ik denk dat je gewoon nog een meid krijgt hoor!

Augustus, wat ontzettend fijn voor je zus dat ze nu zwanger is! En nog wel een tweeling ook. Wat een geschenk!

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, fijn dat Nadine goed opknapt! Hopelijk zijn jullie vanmiddag weer fijn thuis!

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna is het hele weekend alweer erg belabberd. Gisteren hele dag tegen de 38 koorts en vanaf vanmiddag 38,5. Opeens ook weer mega snot en hoesten, heel schraal en eczeemerig. Erg sneu...(mannetje ziet er gelijk niet uit, want zijn hele gezicht is rood)

20. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Dee; Wat fijn dat Nadine een goede plas gedaan heeft, hoe is de uitslag? Wel spannend, morgen eerste dagje alleen met de kids.

Hier ook een ziek kindje erbij.. Loïs heeft ook koorts! Arm meisje..

Deel Deze Pagina