december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, oh nu is Niels dus ook aan de beurt...Hoop dat het bij hem sneller over gaat dan bij Senna.
    Senna heeft nog steeds koorts, maar wel een stuk minder (38,6) en na twee dosis antibiotica heeft hij weer praatjes en wordt hij weer actief. Hoop dat deze nacht goed gaat!

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Lindy, beterschap meid. t zit je niet mee.

Olga, ik hoop ook dat het niet zolang duurt als bij Senna en bij mezelf. Ik heb zowieso een oppasprobleem als hij net te ziek is om weg te gaan. Mn oppas doeet niet zo moeilijk over beetje zieke kindjes, behalve kots, dat scheelt wel, maar ik vind het zo zielig.

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lindy, rustig aan meid...misschien moet je proberen iets meer te doseren. Hoewel ik zelf weet hoe lastig dat is! Weet je al iets meer over het huis in Limburg?

Sanneke, ja met oppas en zieke kindjes is het altijd lastig. Wie weet voelt Niels zich na het weekend alweer wat beter.

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Haai meiden,,

Ja ik ben gewoon op.. en Man lief is op het moment lekker egoistisch bezig met zijn eigen ding doen en zin door drijven :S..
    heb al 3 wkn amper geslapen omdat robin zo aan het rommelen is snachts.. en als hij lekker door slaapt slaap ik weer niet :(..
    pff..

Huis in limburg is het niet geworden :( waarom? ik weet ik niet. ze hbben geen reden gegeven alleen dat wij niet uit gekozen zijn, Dus druk aan het zoeken geweest kwam ik weer en mooi huisje tegen in Susteren :D. meteen gebeld en was de eerste die gebeld had :D. dus mag komen kijken a.s vrijdag spannend :D. als er niemand heeft gereageerd verder is het van ons :)
    wel spannend..

Hier thuis gaat het wel.. demy is opstandig arme meid heeft last van aambeien :(
    ze is niet te genieten.. Robin is wat uit zijn doen. maar ja hij zal wel weer in een sprongetje zitten.

ik ga even bij lezen :D

5. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Heeft iemand misschien 1 avondkaartje (gratis bij de kruidvat vandaan) voor de 9maanden beurs voor mij?!!
    Ik wil graag met mijn moeder erheen maar onze kv heeft ze niet meer!!

Ben zelf op t moment niet erg fit. Nee nogsteeds geen kwaaltjes maar erge keelpijn en moe (oke, dat is er 1 ;))

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M liep met anderhalf al heel blij achter de poppenwagen (incl pop). Dus zou al kunnen met 1 jaar. Armbandje zou ik zelf niet doen bij kinderen: eng! Zeker als ze mobieler worden dan kunnen ze ergens achter blijven haken ... brrr ... (en het is ook niet mijn smaak, dat scheelt ook ;)). Duplo wel leuk!

T heeft een houten garage gekregen, maar das misschien meer iets voor Senna ...

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even met zn allen:

LEEEEEHEEEEEENTEEEEEEE waar blijf je?!?!?!?!

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, ik heb op deze site een armbandje zelf samengesteld. Is met elastiek en met alleen een klein bedeltje bij de sluiting. Wel met naamkralen. Het gaat mij meer om het idee. Ik denk en verwacht niet dat Evi nu een armbandje om zou laten. Zal meer af en toe even voor de ´leuk´zijn zeg maar. Verder natuurlijk nooit zonder toezicht om en met slapen af enz...
    We zien wel hoe het loopt, misschien draagt ze hem amper. Ook goed voor zo´n klein prijsje! Ik heb er ook nog twee leuke pols-sosbandjes besteld.

Kindersieraden: armbanden met naam voor meisjes | Bekijk hier de opties.

Alieke, nee ik heb geen kaartje voor je. Als ik het eerder had geweten...En jij dus moe. Lekker aan toe geven en lui doen wanneer je kan!

Lindy, alweer een ander huisje op het oog dus! Is het voor Jan geen probleem dat hij dan een andere baan moet gaan zoeken?

9. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.540
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @ Alieke, ik heb nog wel een kaartje voor je, ik ga nl. zelf niet. Stuur maar even een PB-tje met je adresgegevens.

@Voor de zieken onder jullie, heel veel beterschap.

Wij zijn echt druk bezig met inpakken en manlief heeft nu de 3 slaapkamermuren gesausd en samen met zijn pa vandaag het vinyl op de 1e verdieping gelegd. Het begint er al heel mooi uit te zien en over een week zitten we er al.

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    pareltje, lekker dat het opschiet, hoe ist nu met je?

alieke, ben je onzeker meid? Banner weg? Knuffie en moe is ook zeker en kwaaltje!

Salapio:LENTE, WAAR BEEEEEEEEEEEEEEEN JE?
    (zo goed?)

Lindy, geef je vent een schop onder zn ... Hoop voor je dat het huisje in Susteren (whereever it is) wat is! Sterkte met je moeheid

11. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Pareltje; Als het goed is krijg ik kaartjes toegestuurd! Ik zal t onthouden als ik die andere niet ontvang. Thanks..

Sanneke; Hihi nee mijn banner telt iedere keer niet verder dus had hem weggehaald en opnieuw geprobeert ;)

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, vergat ik nog te zeggen...mijn eigen oude houten poppenwagen is echt nog wel te groot/hoog voor Evi. Vandaar dat dat nog niet zo handig is.

Pareltje, lekker dat het zo goed opschiet in het nieuwe huis!

Sanneke, hoe is het nu met Niels?

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    alieke, gelkkig.

olga, niels knapt weer op. Gisteravond had hij 39.2 maar heeft de nacht goed geslapen. vanochtend wel om kwart voor 7 al wakker, dat was een beetje te vroeg, maar nog een uur bij ons in bed gelegen. Verder issie aardig weer de oude en had vanmorgen 37.8 dus ik hoop dat hij weer over het ergste heen is. En daar??

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, hopelijk heeft Niels het ergste alweer gehad. Hier is Senna weer opgeknapt, maar nog niet terug op zijn oude energielevel.

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Olga, vanmiddag had hij wel weer koorts. Vanmorgen ging wel goed. Hopelijk morgen weer koortsvrij in de ochtend. k heb na mn werk ook nog vergadering, dus ik baal wel een beetje, anders kon ik ze redelijk vroeg weer ophalen bij de oppas.

Er werd vanmiddag een kindje gedoopt in de kerk waarvan het neefje bij de geboorte overleden is vannacht. Behoorlijk emotioneel dus.

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, o jeetje...dat is zeker heftig en heel dubbel. Doopvreugde om het ene kindje en verdriet om het het overlijden van het andere kindje.

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    hoe is het hier?

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Olga, een forum voor ons twee zo te zien :)

Hoe ist daar? Ook gewerkt vandaag?

ik was om kwart voor 4 al thuis, had ze wat eerder opgehaald van de oppas omdat Niels nog ziek was, vanmorgen 38.8... gisteravond 40.0
    Wel een goede nacht gehad.

Morgen moet Jan met Lotte naar de ka dus die is dan mooi thuis, dus als Niels dan nog steeds niet fit is, kan hij vroeg opgehaald worden.

frederike betrapt, hoe istie!

Groetjes

19. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedeavond

@sanneke

Beterschap voor Niels

@Olga

Is een loopfietsje met 4 wieltjes niets voor Evi ?
    Jesse is nog steeds dol op dat ding

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @sanneke

Wat vreselijk om zoiets mee te maken. Moet moeilijk zijn voor die familie

Deel Deze Pagina