Dikke knuffel Olga! Hier ook weer ziekenboeg: M dus weer ziek. Nu (letterlijk) gillende pijn in dr oor en koorts. Ligt nu met zetpil op bed. Werd net wakker en ze heeft 38.9 ondanks zetpil ... en pijn. Wel snel weer in slaap gevallen. Wat moet ik hier nu weer mee? Is dit zorgelijk? Natuurlijk precies als Jan een 24u sessie van zn werk heeft (is dus een nacht op hotel). Met T gaat het weer heel erg goed. Is zn vrolijke zelf weer! En Boelie vreet weer zoals een Boelie betaamd! Vandaag: bijna 3 boterhammen, 2 mandarijnen, halve appel, soepstengel, 3 flinke bv-sessies, klein bekertje melk, veel water en een 2/3 portie aardappel met rodekool (wel een kleinere portie dan hij voorheen at, maar ik = tevreden).
mijn meisje ligt de hele nacht al te sputteren en huilen... gisterenavond laat nog een half flesje melk gegeven, dat ging er wel in. vanmorgen vroeg heeft ze al een half uur op mijn buik gelegen. compleet met kreuntjes en steeeds van die schokken. temp is vancht van 39.6 naar 39.1 gedaald...niet veel dus. net maar weer een zetpil gegeven en nu zitten we beneden. Evi hangt tegen me aan en kijkt en lacht naar de poes.
salapio, arme M met haar oorpijn. is zooo vervelend voor ze. senna heeft er ook altijd erg last van. als het zo erg blijft en niet open gaat, misschien toch naar de HA.
Ach gosh een boel zielige/ziekige kindjes, mams en kids sterkte en beterschap. Mijn oog wordt vandaag gelaserd en ik ben zooooooo zenuwachtig. Dus willen jullie even aan me denken rond 2u vanmiddag
@Nannaf: heb het even opgezocht, maar dat is niet niks meid! Veel sterkte ermee! @Alle zieke kindjes en mama's: beterschap en snel weer beter worden!!! *** Ik ben momenteel in een nachtmerrie beland. Ex wilde met oudste naar het Marokko (zijn moeder is levensbedreigend ziek en ligt daar in een zknhuis). Heb dat niet toegestaan. Wel aangeboden om zelf met jongste ook mee te gaan. Heeft hij geweigerd, gepaard met flinke bedreigingen. Zit echt in angst nu. Zometeen even juridisch loket bellen voor info. Had nooit verwacht in deze situatie terecht te komen... Als klap op de vuurpijl is alle stress in mijn rug gaan zitten. Kan bijna niet lopen, de meiden niet optillen. Net de dokter gebeld en kan zometeen spierverslappers gaan halen. Pffff, it sucks big time
Eventjes ego upje tussendoor... Weinig puf, weinig tijd... Wel af en toe wat bijgelezen hoor. Marjolein heeft maandag haar tweede ronde prikjes gekregen. Dappere dodo vertrok geen spier bij de eerste kik, maar bij de tweede liet ze merken dat ze het niet zo heel erg leuk vond. Verder is ze goed gegroeid, meet 61,2cm en weegt 6480gram, precies een kilo meer dan de vorige keer. Lekker dikzakkie dus. Voor haar eczeem smeer ik nu vaselinelanette zalf. Gewoon goed vet houden is het advies en prikkels vermijden, maar dat deden we al. In mijn laatste upje had ik het geloof ik over Annabel die gespuugd had, maar dat was gelukkig maar eenmalig. Er had haar gewoon iets dwars gezeten. Ze was de dag erna weer helemaal de oude. Vorige week had Evelien 's nachts overgegeven... Blegh, dat zagen wij dus 's ochtends vroeg pas. Bah, bah. Gelukkig had ze zich omgedraaid en lag ze er niet in te slapen. Maar ik kon dus echt alles wassen. Viel mee dat ik er zelf nog niet overheen kotste, want daar kan ik echt niet tegen. Wel typisch. Annabel en Evelien waren de dag dat ze spuugden bij oma geweest. Maar er zijn geen gekke dingen gebeurd, ze hebben geen gekke dingen gehad. Dus wat het geweest was??? Verder gaat het tussen manlief en mij niet zo goed. Erg weinig tijd voor elkaar en ik erger me enorm aan hem, wat hij doet of niet doet. Misschien komt het wel weer goed... Miss you all! Groetjes, Nelly
even zwaaiien druk dru kdruk morgen ander huis bekijken moet weer richting limburg dus na het weekend een up date knuff
Dikke knuf voor Beate, wat een sh*tsituatie! Verstandig dat je naar het juridisch loket gaat, heel veel sterkte meis.
Beate, heel veel sterkte. hoop dat het juridisch pakket wat duidelijkheid kan bieden. Nelly, tijd maken voor elkaar en proberen te praten over wat er in je omgaat. Is makkelijk gezegd natuurlijk. De balans terugvinden en je relatie en je ook weer vrouw en partner voelen is niet zo makkelijk. Heb er zelf af en toe ook moeite mee. Dee, trots op je grote meid dus dat ze lief en voorbeeldig was! Fijn dat je nachten al wat beter gaan! Lindy, veel plezier met huis kijken! Johana, is het laseren goed gegaan?
Beate; Ik schrik hiervan!! Sjonge wat erg allemaal.. ik kan t niet geloven dat mensen zo kunnen zijn. Heel veel sterkte en liefde van ons!!
Beate wat een schrik, je hoopt altijd dat je niet voor zoiets onmogelijks komt te staan, maar dit is wel een erge rot situatie. Heb je al info ingewonnen over wat jou rechten zijn? sterkte meid. Gister dus gelaserd, het viel me echt meer dan 100% mee, doet geen pijn ofzo. dus als er mensen twijfelen...DOEN! Nu zie ik nog iets troebel, maar al een stuk beter dan voorheen, dus het lijkt geslaagd
*jaloeoeoeoeoeoeoeoers* Ik wil ooooook! Maar dan moeten eerst mijn ogen een jaar dezelfde sterkte zijn. En voorlopig geef ik nog borstvoeding, dus dan is mijn hormoonbalans ook anders. Dus dat duurt nog wel even voor ik zou mogen... Moet je trouwens ook nog terug voor je andere oog? En zag je heel slecht?
nelly, ik had -3 met een cillinder van -2,25...niet heel schokkend dus. Ik heb geluk ik heb maar één oog heel slecht dus met die andere hoeft niet te gebeuren. Als je beide ogen wilt laten doen, doen ze dat in één behandeling. Je moet idd wel 1jr stabiel in sterkte zijn.
Johana, wat een meevaller dat het laseren helemaal niet pijnlijk of eng was! Fijn dat je ook direct verschil merkt.
Dee; Wauw wat een praatjes maker hebben jullie! Dat hoor ik Loïs niet zeggen hoor Hmm teruglopen van de voeding.. sorry geen tips! Bij mij is het nooit goed gelukt.. Meiden ik zit in een dilemma.. Er heerst 5de ziekte bij ons op het kdv. 5de ziekte is dus erg schadelijk voor zwangere vrouwen onder de 20weken en vergroot met 9% de kans op een mk. Er is nu een kindje bij mij op de groep die het waarschijnlijk heeft. Ik heb in 2007 bloed laten prikken en heb geen antistoffen ervoor, dus ik ben er vatbaar voor. Ik heb dus mijn ass.leidinggevende in moeten lichten en heb wel besloten om volgende week bloed te laten prikken mocht ik het tussendoor toch wel hebben gehad.. Ik vind het heel erg lastig want als dat ook niet zo is, kan ik niet op mijn eigen groep staan. Dus weten mijn andere collega's dat natuurlijk ook binnen no time. Eigenlijk word ik bijna verplicht om het al bekend te maken maar wil het nog niet omdat wij nog geen echo hebben gehad. Ik zit te denken om toch een vroege echo te laten maken (dan maar betalen) om mezelf wat gerust te stellen.. wat vinden jullie??
alieke, doe waar jij je zelf het beste bij voelt. Maar wel lastig dilemma idd. Kun je niet bij de vk het probleem aangeven? misschien wil zij je een vroege echo geven? ff verder lezen... (heb alleen laatste pagina gehad)
Beate, wat een rotsituatie, hoe is het nu? Veel zieke kindjes. beterschap! Hoe is t nu met Evi Olga?? Niels heeft 7 dagen koorts gehad en was vrijdag eindelijk de hele dag koortsvrij en doet ook weer zn ding. Nannaf, sterkte meid. Mn duo op school heeft het ook, is ook nog jong. Pareltje, hoe is het in het nieuwe huis? Nelly, moet wel lachen om jouw cijfertjes van Marjolein. Lotte is nu 6600 gram misschien inmiddels wel wat meer. 67 cm, das net iets onder het gemiddelde geloof ik. Jan is nu aan ht volleyballen, een toernooi. Duurt de hele dag dus ik kan geen kant op. Ga er straks wle ff kijken, maar je bent nog zo afhankelijk van een kleintje. Doeidoei