december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Lindy; Jeetje wat schrikken!! Eng hoor, zo'n koortsstuip!

Salapio; Agh wat zielig voor de kids! Slaapt ze ook slecht door haar oortje of is het ergste voorbij?

Hier gaat alles ze gangetje. Ik ben erg moe op het moment en die 4dagen werken is best bikkelen.
    Loïs heeft in eens in de gaten dat ze haar bed uit kan, ze ligt er al in sinds ze 2,5 is! Vanmorgen om 06.15 zat ze in de douche kabine!! Dat soort rare fratsen.. Pff wat blijft het oo een rare slaapster.

Ik heb bedacht dat als we het de fam. na de echo gaan vertellen, om cakejes met Loïs te maken en te versieren met blauw/roze muisjes. Die zetten wij dan daar op tafel.. Vind het erg leuk om Loïs er nu wat bewuster erbij te betrekken. Bij Dana was ze tenslotte 1jaar ;)

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama

Gefeliciteer meid :D
    wat leuk :D.
    ja ik denk dat het ook leuk is dat je lois er nu wat meer bij kan
    betrekken :D.spannend hoor :D

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Broer en zus!

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    wat een schatjes salapio :D

5. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ben wel erg ego de laatste tijd... Nog een keertje dan.

Evelien heeft gisterenavond voor het eerst wat op het potje gedaan! Ze roept al een tijdje "poepuh" en trekt haar broek omlaag en shirt omhoog. Als we haar dan op de wc of op het potje zetten, gebeurt er vervolgens gewoon niets. Maar gisterenavond begon ze weer uit bad "poepuh, poepuh", dus wij gauw een potje erbij gepakt en toen zat er ineens een plasje in! Wij waren superenthousiast en Evelien reageerde lekker nuchter.
    Pfff... Dat zou ook wat zijn, als ze met haar 2e verjaardag al zindelijk is!
    En wij maar denken dat Annabel snel is... Gekke meid.

Oja, Annabels KDV-vriendje is in januari naar school gegaan, dus ze is nu helemaal in de ban van de basisschool. Oh, wat werd zij boos toen we haar vertelden dat zij naar een andere basisschool ging. Maar binnenkort is er een inloopochtend en dan laten we haar kennis maken met de nieuwe school (en wijzelf ook). Ik ben benieuwd.
    Van het KDV is haar leidster vorige week ook naar haar nieuwe school gegaan en die heeft wat tips gekregen voor Annabel.
    Op het moment is ze heel erg met letters en woorden bezig. En grenzen verkennen... *zucht*
    Maar ze kan ook zo schattig lief rollenspelletjes spelen met poppen en knuffels.

Liefs,
    Nelly

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    pfff het houdt niet op. Kom net boven arme meid helemaal drijf nat dus temp haar even heeft ze 40.6 graden koorst. De huisartsenpost gebeld die stuurde de arts die heeft even gekeken.. letterlijk even bekeken kan je beter zeggen.. even geluisterd nou klinkt allemaal goed.. geef haar maar 240mg +120 mg paracetamol en goed te drinken en dan moet het goed komen??? pff.. daar heb je toch ook weinig aan.. kind is suf en duf als een konijn reageert slecht en dan gaan ze gewoon weer weg zonder actie.. zo ga je lekker de nacht in.. Haar net nog even getempt 40.8 is toch niet normaal ze heeft nu net de zet pillen gehad en ligt te slapen ik hoop dat dat de koorts zakt.. arme meid ben er zelf helemaal naar van..

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Leuke foto van M en T! Wat een lekker ventje is T inmiddels ook geworden zeg!

Alieke, leuk om cake'jes met blauw/roze muisjes te gaan maken om het de familie te vertellen!

Nelly, zo zo...Evelien ook al interesse in het potje!

Lindy, hoe is het nu met Demy?

Britteke, zijn jullie een beetje uit de zieknboeg ontslagen inmiddels? Roan ook al bijna jarig he. Al een idee wat jullie hem gaan geven?

Johana, weer helemaal optimaal zicht na de laserbehandeling?

Amber, wanneer gaat Lieke starten op haar nieuwe school?

8. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hai meiden
    hier een giga Kl*te week gehad :(..
    maarja gelukkig alles nu voorbij

Demy is eindelijk aan betere hand mag ook wel bijna 7 dagen hoge koorts boven de 39.5 met pieken van 40.8 Gisteravond was ik het zooo zat heb om 18.00 boos de huisartsenpost opgebeld dat ze maar moesten komen dat ik die niet nog een nacht aan wou zien.. kind lag dood ziek in bed alleen maar huilen niet willen drinken. en met klap op de vuurpijl ook ineens diaree.. ik was als de dood dat ze uitzou drogen.. Dus we moesten maar daarheen komen zei de assistent Ik was het daar niet zo mee eens Had liever gehad dat ze hierheen zouden komen.. maarja mijn schoonouders gebeld en die zijn weer hier heen gekomen Opa ging mee naar de hapa. Daar aangekomen hartstikke druk gelukkig ging het wel snel en we mochten nog voor van een meneer zo lief.. De dokter die heeft even gekeken en aangehoord. en JA hoor conclusie waarschijnlijk is alles begonnen met een Virus die een bovensteluchtweg infectie veroorzaakte daardoor heeft ze waarschijnlijk die hoge koorts gekregen en stuipen gehad. en Daarna doordat ze al een lage weerstand had door het virus heeft ze Dubbele middenooronsteking gekregen .. arm kind en bleef de koorts dus hoog en zakte niet meer..De paracetamol hielp op een gegeven moment ook niet meer :S. Gelukkig zag de arts in dat ze dit zelf niet ging redden om uit te zieken dus heeft ze een flinke kuur antibiotica gekregen en het advies geef haar maar een zetpil voor de pijn en kleine beetjes drinken en lekker veel slapen. We hebben een redelijk rustig nacht gehad demy is vanaf vanmorgen koorts vrij . pff wat een verschil. ze heeft zelfs nog even gespeeld en geholpen met cakejes bakken ze ligt nu heerlijk te slapen.. Was me het weekje wel weer.. WIL DE VOLGENDE GRIEP AUB ONS HUISJE VOORBIJ GAAN !!.. zit er niet echt op te wachten.. Morgen naar het cb robin krijgt zijn 14 mnd prik ben benieuwd wat dat met zich mee brengt... nu eerst maar puin ruimen het huis is een slagveld.... niks kunnen doen de afgelopen dagen .. ben gesloopt.. Gelukkig morgen dagje vrij gekregen,, want had nog niet willen werken hoor ben dood op.. en dat terwijl ik vanmrgn ben blijven liggen tot 10 uur,, z`n koppijn :S

HOe is het hier?

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lindy, toch een kuurtje gekregen voor de oorontsteking van Demy. Gelukkig zakt de koorts daardoor snel. Het is zo naar en vermoeiend om zo'n ziek kindje in huis te hebben.

Dee, volgens mij straalt estelle echt altijd! Lieve foto!

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lindy, gelukkig gaat het weer beter. Er heerst idd vanalles. Hopelijk nu geen ziekenboeg meer!

Nelly, M wil ook zo graag naar de kleuterschool!

Estelle, lieve foto van je!

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo nu ben ik aan de beurt: keelpijn, grieperig en slappe hap. Hopelijk na languit op de bank over.

Met M lijkt het vandaag beter te gaan, maar dat was gisteren ook en toen had ze savonds toch weer bijna 39 graden. Als het morgen nog zo is dan wordt er bloed geprikt ...

T is weer de oude. Vrolijk menneke :D

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Evi oefent alvast 'hoera'!

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Mooie huilert!

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    En weer lachend!

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, dat zat erin...dat je zelf ook de beurt zou komen. Wel vervelend zeg. En Jan?

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Alleen laatste pagina gezien,

olga, wat een prachtige meid!

salapio, hmm, klinkt niet goed. Beterschap

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, die oogjes....wauw! Wat een lieffie!

19. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ooohh *smelt* wat heb ik weer leuke foto's voorbij zien komen!! Wat worden die kleintjes groot zeg!!

Ik eet me ontbijt op en stap op de fiets naar werk, tot snel!
    Ohjaa.. we moeten een weekje langer wachten met het nieuws vertellen, balen! Mijn vader zit namelijk in engeland en komt pas de 13de terug! *ongeduldig*

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Twee mooie meiden! Maar wel een verschil zeg ;): lekkere bolle toet met prachtige donkere ogen en een slanke den met gigantische blauwe kijkers.

Met mij gaat het al wat beter. Slikken doet al wat minder pijn en de koorts is weg. Joepie!

Deel Deze Pagina