december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, suffe dag...lekker een beetje dutten als je meiden dat toelaten! Of even naar buiten gaan. Het is wel koud, maar als je wandeld toch wel weer lekker.

Beate, leuk dat jij met H ook gaat peuterdansen. Zo te horen is het helemaal in bij de meiden hier. Lijkt me geweldig om zoiets t.z.t met Evi te gaan doen! Met Senna heb ik babyzwemmen gedaan, maar straks als hij naar school is, kan ik misschien met Evi iets leuks gaan doen.

Juffie, fijn dat het niets heel ernstigs was. Toch is verontrustend ook niet helemaal wat je wilde natuurlijk. Maken jullie een leuke foto van Jayda en Liv tijdens het dansen? En dan showen hier natuurlijk!

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ess, hij geeft nooit pijn aan bij het plassen en het is ook niet echt donkerder of extreem nare geur. Volgens is Senna af en toe te makkelijk en af en toe onzeker en daagt hij af en toe uit....

Vanmorgen met Senna en mijn moeder even de stad in geweest. Heel schattig zwembroekje voor Evi gekocht bij de hema. Bij de kruidvat en trekpleister hebben ze nu een leuke serie met houten dienblad, kopjes en theezakjes, theepot, bordjes en bestek. Dat wilde ik mijn nichtje voor haar verjaardag gaan geven. Heb alleen het bestek nog niet kunnen vinden...

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Haii meiden

PF hier de ziekenboeg weer een beetje achter rug..

Demy is sinds Woensdag koorts vrij
    eindelijk heeft de antibiotica geholpen :D.
    robin heeft af en toe nog koorts van zijn doorkomende kiezen
    heeft hij veel last van.. Ook heeft hij prut ogen ..

je kan goed merken dat madam weer beter is uitproberen :( pff
    kan het niet echt hebben ben zelf dood op maarja.. ben blij als ze weer op bed ligt ;)

verder huisjes in limburg zijn niks geworden :(
    de ene zijn we het niet geworden
    de andere was echt te duur :S.
    verder zoeken dus

Ik lees trouw bij maar reageren wil niet altijd helemaal lukken.

Dikke knuff voor jullie

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    alieke, heftig. HOpelijk kan het gauw opgelost worden en krijgen jullie je geld.

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tip: Balotje op ballet (van Yvonne Yagtenberg oid), superleuk en lief boekje!

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Alieke wat een apart verhaal van de belastingsdienst
    hoop dat alles terug gedraaid kan worden
    en dat die man/vrouw gepakt wordt.

Daphneenestelle baby feestje leuk hoor :) en familie van ver ook gekomen
    leuk hoor :D.
    leuke foto van estelle :D

Hier alles goed hoor.. robin erg verkouden heeft helemaal een onstoken neusje van het snot wat er blijft zitten :( mag het ook niet schoonmaken dat is gillen..

vandaag 3 wassen gedraaid gedroogd gevouwen en de rest hangt buiten in het zonnetje :D ramen tegenelkaar open gezet :D. en beneden wat opgeruimd.:D
    pff.. ben nu klaar haha.. straks eten maken.
    vanavond even helemaal niks doen..
    AAnkomende week 3 dagen werken
    DInsdag ben ik jarig :D. ik vier het zondag pas dus nog even de tijd voor de boodschappen.

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoe is het hier?

Dee, leuk feestje gehad. Niet zoveel mensen, maar wel erg gezellig, dan is het goed toch!

Lindy, alle zieken weer opgeknapt gelukkig. En het zonnetje schijnt! Het is dan wel koud, maar de zon doet goed!
    Morgen jarig; vier je het uitgebreid?

Gisteren hebben we ons gezin opgesplitst in twee feestjes. Ik ging samen met Senna met een vriendin en twee van haar kindjes naar een kinderfeestje in Doetinchem. De mannen gingen met de overige twee meisjes naar een house warming. Tja, je moet wat he!

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Haaii!!

Eventjes kort:

Vanmorgen echo gehad, jippie een mooi kloppend hartje gezien! Ik mag mijn banner aanpassen, ik ben iets minder ver 8w2d dus uitgerekend op 15oktober. Wel jammer want we hadden het eigenlijk van t weekend willen vertellen maar dat vinden we nu een beetje vroeg.

Foto!!
    Dat kleine rondje rechts is de dooierzak(?) en links is onze wurm zonder armen en benen :D De halve cirkel die daarboven loopt is het vlies.

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, fijn een goede echo! Jammer dat je iets minder ver bent....

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, draakje Estelle ontpopt zich! Wel fijn dat hij er een heel andere draai aan kon geven en de boze bui weer snel over was. Lastig is dat he. Zeker met anderen erbij.
    Wat lijkt Nadine al groot zeg op de foto. Maar ze is denk ik ook best lang of niet?

Morgen met Evi naar het CB. Hoop dat het niet zo uitloopt; daar hebben ze nogal een handje van namelijk. Ik mag gelukkig redelijk vroeg, om 9.45 dus zal wel meevallen met de drukte dan.

Net is er weer iets opgehaald wat ik via MP verkocht had. (het zijligkussen) Heb best veel advertenties staan, maar het is wel veel werk hoor. Soms verbaas ik me erover dat op sommige spullen helemaal niet gereageerd wordt. En opeens krijg je dan een reaktie op iets waarvan je het juist niet verwacht. Al met al toch best een hoop verkocht, maar veel voor kleine prijsjes.

11. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik lees trouw bij, maar reageren schiet er op het moment even bij in.

Vanochtend heb ik de meiden naar het KDV gebracht in carnavalsoutfit. Annabel als indiaantje en Evelien als lieveheersbeestje. En knuffelbeer Timmy als baby. Hihi, Annabel vond vanochtend ineens dat haar knuffelbeer ook verkleed moest worden. Gelukkig herinnerde ik me dat ik nog een proefverpakking pampertjes maatje 1 had liggen. Dus Timmy kreeg een pamper aan en een babymutsje op. Klaar.

Annabel heeft het fietsen (met zijwieltjes) nu echt door. We hebben dat niet echt met haar kunnen oefenen, maar de afgelopen dagen met het lekkere weer zijn we weer buiten te vinden. Heerlijk!

Evelien is echt bezig met zindelijk worden. Gisteren liep ze weer aan haar kleertjes te trekken "pjassuh, pjassuh". Dus hup, op het potje en pssssjjjjt, een plasje! Wij helemaal trots!
    En afgelopen week zat ik achter de laptop, klinkt er ineens achter me "een, teej, die, fij"... Is die kleine gup spontaan aan het tellen gegaan.

Marjolein doet het ook goed. Haar eczeem is wat rustiger geworden. Op advies van de cb-arts mocht ik twee keer per dag vaselinelanettecreme smeren, maar zelf merk ik dat een balneumbadje en daarna balneumcreme ook goed werkt. De smetplekken in haar nekje zijn nu ook weg door een micogydingescreme (tegen schimmeltjes) van de apotheek.

Ik heb net "even" de stoep gespoten, die was hartstikke groen geworden. Heerlijk dat we een grote tuin hebben, maar jah, daar hoort ook onderhoud bij...

Zometeen zal Marjolein wel weer wakker worden voor een voeding, maar in de tussentijd ga ik even surfen voor ideetjes voor een beloningskaart voor Evelien.

Groetjes,
    Nelly

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Toch nog even tijd voor wat reacties.

@alieke: ach, een baby zonder armen en benen? Hihi... Wat fijn, een goeie echo! Wel moeilijk om het nog stil te houden... Heb je trouwens last van kwaaltjes?
    Wat *gecensureerd* van de belastingdienst!!!

@Britteke: bah, balen van Sam... Wel fijn dat het beestje een naam heeft. Heel veel beterschap!!!
    En een dikke knuffel voor de trubbels in de familie.

@DaphneenEstelle: dat stieren is hier ook bekend. Lekkere leeftijd nu he...
    Jammer dat het babyfeestje niet zo gelopen was als jullie gepland hadden.
    Nadine paranormaal begaafd? Wauw...
    Hoe werkt zo'n mandela eigenlijk? Soort van horoscoop?

@johana: hier ook nummertje 2 die "niet zo goed" luistert...

@jufffie: fijn dat er niets ernstigs is met Jayda, maar balen dat jullie nu met die verontrustende mededeling zitten. Dikke knuff!!!

@lindy: GEFELICITEERD met je 23e verjaardag!
    Fijn dat de ziektekiemen jullie huisje bijna uit zijn.
    Jammer dat de nieuwe huisjes niet doorgingen.

@olga: lekker aan de verkoop op MP!
    En hier loopt het CB ook altijd uit... Plannen schijnt erg moeilijk te zijn.

@danseresjes: hier helaas absoluut niet. Als ik gek sta te doen om de meiden in beweging te krijgen, krijg ik als reactie: "diet doeoeoeoen" van Evelien en "mama, dat wil ik niet" van Annabel.

@all: hele dikke knuffel!

Waaaah, ik word gek van de jeuk!
    Ik ben buiten bezig geweest in de kou en zit nu heerlijk binnen in de warme woonkamer onder de galbulten. Grrr...

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nelly, he meid...dat was eventjes geleden, maar je maakt het gelijk weer goed met een leuke update en reakties!
    De meisjes zijn dus gezellig carnaval aan het vieren. Helemaal niet erg dat ze niet van dansen houden, want ze hoeven alleen maar polonaise te lopen!
    Fijn dat de exceem van Marjolein de goede kant op gaat. Bij Evi zie ik ook steeds plekjes zitten in knieholtes, zijkant oksel en oor. Verder krijgt ze ook een aardig droog huisje, dus ik smeer dus ook met vette creme.
    De tegels bij ons moeten ook even met de hogedruk spuit gedaan worden. In ieder geval voor Evi's verjaardag.

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    CB liep voor de verandering eens een keerr niet uit!

Evi weegt nu 9660 en is 76 cm lang. Prima gemiddeld! De prikjes doorstond ze goed. Natuurlijk wel even gebruld, maar ze was al snel weer aan het lachen.
    Daarna even wat dingetjes terug gebracht in de stad en gezellig met Senna wat gedronken.

Misschien zo even de ranmen wassen. Evi ligt te slapen en Senna kijkt eventjes tv. Hij heeft de hele ochtend al met mij mee gelopen. Kunnen we eind van de middag nog even buiten op het pleintje spelen.

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    lieve meiden is er iemand die de waardecoupons spaart die bij de unox worst zitten (voor blond amsterdam dingen?) ik heb mijn collectie compleet maar heb echt nog erg veel spaarcoupons liggen, kan ik er iemand een plezier mee doen?

16. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Eventjes ego:

Dana is ziek, ze heeft koorts.. verder nog niks. Vanmiddag ben ik met haar naar huis gegaan en hebben we lekker getut saampjes.
    Zelf zit ik op het moment er ook erg doorheen, ik hoop dat mijn energie snel terug komt.. ik val continu in slaap als ik eventjes rustig ga zitten.
    Dus NELLY; JA! Ik heb 1 grote klacht, dat is mezelf ;) .. borrelende darmen, opgeblazen maag, boeren enz.. maar gelukkig geen spugen/misselijkheid.

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    dee, vast een sprongetje... sterkte, en hopelijk is ze inmiddels stil!

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    rond 6 weken kan je een regeldag hebben en sprongetjes gaan idd uit van uitgerekende datum, maar ik geloof niet zo in exact te bepalen tijdstippen. Volgens mij ontwikkelt elk kind zich op zn eigen tempo. Volgens oei ik groei kan een kind van 13 maanden al naast zn moeder staan te afwassen...

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo allemaal,

beetje druk deze week...weinig tijd om te lezen en reageren. Maar er is ook niet zo veel geschreven zie ik!

Hier alles goed.

Deel Deze Pagina